Renson lamellendak

Geweldig! Hier ga ik zeker van genieten!

GEWELDIG

Vanaf het eerste contact voelden wij ons thuis bij van Beem We werden zeer hartelijk ontvangen. In hun prachtige showroom Kregen duidelijk advies van de heer Gerko En het prettige is, alles is mogelijk. Er werd met je mee gedacht. Perfecte communicatie over levertijden etc. Ook de monteurs die de serre hebben geplaatst . èèn en al lof. Inmiddels staat onze mooie serre er (zie foto) we zijn er heel erg blij mee. Hartelijke groet Ger en Rita

Pergola met telescoopstaander

Goede ervaring! Mooi eindresultaat.

Impeccable and proffesional service

We are very impressed with the service we have recieved. The final structure looks really beautiful and the gentlemen that installed it were very friendly.

Onderdakzonwering

Markilux Markant

Uitstekend uitstekend uitstekend! Niks op aan te merken!

Onze veranda laten verbreden!

Wat een goede service van begin tot eind en met een prachtig resultaat! Veel dank daarvoor.

Een professioneel bedrijf met een persoonlijke benadering

Een veranda, daar waren we naar opzoek en vonden deze bij het bedrijf Van Beem. Bij binnenkomst zeer vriendelijk ontvangen. Er werd tijd gemaakt om te luisteren naar wat wij precies zochten, een mooie veranda voor onze B&B. Door vakkundig advies, openheid, eerlijkheid en het vakmanschap hebben wij een op maat gemaakte veranda aan onze voorgevel gekregen. De vakmannen waren kundig, geduldig, uiterst beleefd en wisten waar ze mee bezig waren. Onze voorgevel is van hout en niks is waterpas, een uitdaging :) Maar wat is het resultaat te gek en ontzettend mooi. De dames van de receptie ontzettend persoonlijk en vriendelijk. Het contact per mail ging heel soepel, een vriendelijke manier van communiceren, een fijne basis van vertrouwen. De afspraken duidelijk en helder van beide kanten. Een eerlijk en fijn bedrijf. Wij komen absoluut terug bij jullie en bevelen jullie aan in onze omgeving. Dank voor de fijne samenwerking :)

Er was niets op aan te merken

Pergola

Blij dat jullie zo bereikbaar zijn! Mooi eind resultaat. Jammer dat jullie niet terugstraten!

Zeer onder de indruk van de meubels, service en medewerkers!

Enige tijd geleden hebben wij de showroom van Van Beem Buitenleven bezocht, wat een hele fijne ervaring was. Wat mij opviel was dat er bij de deur een bord stond met "Welkom Familie Brul". Dat voelde als niet zomaar een nummer dat een bezoek brengt. Wij zijn fijn en goed geadviseerd. Ze denken goed met je mee, geven je advies en schromen niet eerlijk te zijn. Als je keus op iets valt waar een kanttekening aan zit wordt dat eerlijk gemeld. Ze nemen de tijd en zijn heel vriendelijk en in de showroom hangt onderling een fijne sfeer die je enorm voelt als klant. Ons bezoek is een order geworden. Van order naar bezorgen was ook een goed contact. Vorige week zijn onze spullen bezorgd en dat was echt een feestje. Allereerst de prachtige meubels die bezorgd zijn. Maar wat mij zeer bijstaat is de service. Alles is keurig uitgepakt en neergezet, al het plastic en papier is weer meegenomen. Ze houden je de hele dag op de hoogte en alles gaat in overleg. En het enthousiasme van de mensen die er waren was een warm bad. Iedereen was vrolijk, welwillend en enthousiast. Ze hebben er echt een feestje van gemaakt die dag. Van Beem mega bedankt voor deze ervaring. Service kom je in deze tijd niet veel meer tegen. Chapeau!!!!

Top!!

Estamos muy contentos con nuestra veranda. Los chicos de van Beem trabajaron muy bien, fueron muy profesionales y simpáticos. Estamos muy agradecidos de que hayan hecho la veranda de nuestros sueños. Gracias por ser una empresa que trabaja con talento y con dedicación. Lenka & Emilio

Toppers

De mannen werken netjes en secuur. Ze denken met de klanten mee.

Pergola van Markilux!

Moet de firma van Beem de complimenten geven voor hun degelijk en goed advies vanaf dag 1 en ook Mike die de inmeting heeft gedaan. Verder complimenten aan de montage team met Dave, Bas en Victor wat een prettige mensen die met plezier de montage op een vakkundige manier geplaatst hebben. Firma van Beem dank voor jullie now how en vertrouwen en zulke vakmensen op alle gebieden. Familie Peeters Konings

Zonnescherm

Alles was top!

Mooi groen!

Prachtig! De monteurs hebben snel gewerkt, en meegedacht met de montage!

Bovendak zonwering!

Ik ken jullie al 20 jaar! Ik mis natuurlijk het tuincentrum. Ik weet dat ik in goede handen ben bij van Beem! Alleen maar positief! 5 sterren!

Fantastisch Markilux zonnescherm

Schitterend Markilux zonnescherm voor inpandig balkon. Scherm is makkelijk te bedienen en valt heel mooi in de cassette. Snelle levering en goede montage, waarbij wordt meegedacht met montage voor elektriciteit en afstelling van uitvalhoogte van scherm. Helemaal blij mee.

Uitermate tevreden

Vriendelijke en proffesionele monteurs De tuinkamer voldoet geheel aan onze verwachting. We zijn er erg blij mee!!!!

Perfect!!!

We’re extremely pleased with the overall quality of the materials and professionalism of the team. They’ve worked clean, fast, accommodating our many questions and we couldn’t be happier. We would be recommending Van Beem to whomever would be willing to listen. Thank you so much!

Heel positief!

Hele goede tweede ervaring met van Beem! Inmiddels genieten we al 5 jaar van een tuinkamer die er nog prachtig bij staat, en nu nog een mooie zonwering erbij. En snel geleverd! Bedankt mannen

Pergola

Prima!

Markilux screens

Heel blij met het resultaat.

Verkoop fantastisch, montage fantastisch. Alles is op rolletjes gelopen! Fijne samenwerking, fijn hoe het is gelopen!

Top kwaliteit, goede service en snel.

Ik heb onlangs een tuinoverkapping aangeschaft als showroom model. Hoewel het model al in gebruik was geweest, was het in uitstekende staat. Het was nodig om de overkapping iets in te korten om perfect aan mijn huis te passen, en de monteurs die hiervoor werden ingezet deden uitstekend werk. Ze waren echt top monteurs, zeer professioneel en bekwaam. Het personeel in de showroom was zeer klantvriendelijk en behulpzaam. Ze beantwoordden al mijn vragen en gaven me de nodige informatie om een weloverwogen beslissing te nemen. Hun expertise was duidelijk merkbaar en ik voelde me echt op mijn gemak bij mijn aankoop. De uiteindelijke overkapping ziet er geweldig uit in mijn tuin. Het inkorten werd nauwkeurig gedaan en de overkapping past nu perfect bij de rest van de omgeving. Ik ben zeer tevreden met het resultaat en zou dit product en het bedrijf aan anderen aanbevelen. Al met al was mijn ervaring positief en de investering zeker waard.

IJweg 177 1161 EW Zwanenburg