Uitstekend werk!

Perfecte uitvoering van het werk

Keurige mensen en werken perfect!

Professioneel en servicegericht! Super tevreden!!!

Top werk

Mooi op tijd accuraat en snel gemonteerd Helemaal tevreden Dank jullie wel

We zijn heel blij en kijken uit naar warme zomerdagen te zitten in onze nieuwe tuinkamer!

Geweldige Ofyr kookworkshop

Zeer gastvrij, gezellig en leerzaam, inspirerende ofyr workshop en dat allemaal onder begeleiding van Roger, een bevlogen chefkok. Dank voor de vele tips & trucs, chapeau.

Top ervaring bij kiezen en plaatsen overkapping

Helemaal tevreden · Geweldig · Zeer prettig en vakkundig geholpen in de showroom · Prima werk van de nette, vriendelijke en ervaren monteurs · En de kat is ook blij met z'n nieuwe "buiten".

Super goede service

Vanaf het eerste gesprek tot en met de aflevering zijn we erg tevreden. Goede informatie gehad met ook gedegen advies De overkapping is binnen een dag gemonteerd en alles tot onze tevredenheid.

Vriendelijke mensen die goed werk leveren.

We zijn erg blij met onze nieuwe tuinkamer. Er waren wat dingetjes die gelijk opgelost zijn. Zou dit bedrijf zeker aanbevelen.

Pergola naast ons Renson lamellendak!

Petje af in dit on weer zo gaat werken! Word zeer gewaardeerd. Nooit klachten over jullie gehad. Blij met het eindresultaat!

Pergola

Hardstikke goed geregeld, snelle levertijd. Alles ging soepel. De ervaring spat van de montage af!

Vlekkeloos!

Niets om aan te merken. Gewoon top!

Screen laten toevoegen aan overkapping

Super! Heel blij mee.

Goeie ervaring

Goeie ervaring met de verkoop en hoe we behandeld zijn. Snelle levertijd, Marco kon overal direct antwoord op krijgen. Scherm was te groot gemeten, maar is snel ingekort en mooi opgelost!

Klant is echt koning

Bij binnenkomst in de showroom al een geweldig ontvangst. Bij de verkoop wordt er echt naar je geluisterd en alles naar wens aangepast. Met de inmeting word naar alles gekeken en met alles rekening gehouden. Toen de monteurs kwamen om te plaatsen werd dit zeer professioneel gedaan. Ook hier werd weer goed mee gedacht en met alles rekening gehouden. Niks is te gek en alles is mogelijk. In 1 woord geweldig wij voelde ons echt als een koning te rijk.

Top tuinkamer!

Het gehele proces en communicatie van het project is goed verlopen. We zijn erg blij met het resultaat! Stef en Koen hebben goed werk geleverd en dachten ook met ons mee. Dit geldt ook voor de planners en natuurlijk dhr. Van Beem.

Gekoppelde pergola

Helemaal top, netjes gewerkt ook! Ging soepel! Een ambassadeur erbij voor van Beem!

Gewoon positief. Mooie showroom alles zag er goed uit. Monteurs zijn goed en ervaren.

Goed werk geleverd

Nette , vriendelijke en ervaren monteurs

Heel vindingrijk! Veel problemen en dergelijken tegengekomen. Alles opgelost, netjes gewerkt ziet er strak uit!! Door weer en wind.

Pergola

Was gezellig! Lekker door gewerkt. Goede oplossingen!

Door weer en wind, zelfs met code oranje

Bijzonder dat je het onder deze omstandigheden hebt gedaan! Los van de montage alles eromheen ook geregeld! Ziet er top uit!

Tuinkamer vol met zonwering

Heel mooi! Ik word er stil van.

Prachtig zwembad met energiemodule

Goed geadviseerd over type zwembad, met meest energiezuinige opties, heel belangrijk in deze tijd! Van tevoren mooie 3D images te zien gekregen van het beoogde eindresultaat. Het zwembad is vlot en professioneel geplaatst, netjes afgewerkt en bij gebouwd poolhouse (overkapping en dichte machine ruimte voor zwembadpomp) heeft een warme en luxe uitstraling. Het is nog even wachten tot de tuin eromheen helemaal af is en beplant en betegeld maar de eyecatcher van onze tuin - zwembad en overkapping - zijn al 100% geslaagd.

Renson lamellendak

Geweldig! Hier ga ik zeker van genieten!