Prachtige tuin.

Van A tot Z zeer tevreden. Zowel voor als achter prachtig eindresultaat. Goed overleg met de mannen die onze tuin hebben aangelegd. Een unieke tuin die ons heel blij maakt.

Heel mooi zonnescherm laten plaatsen door van Beem uit Zwanenburg. Mooi kwaliteit product de Mx3 van Markilux. De monteurs waren netjes en vriendelijk. Kortom fantastisch.

Wij zijn erg goed geholpen en geïnformeerd door Britt, daarna kwam Mike inmeten en heeft ons ook nog van de nodige info voorzien. De monteurs die de serre gebouwd hebben waren erg professioneel en zeer vriendelijk en netjes. Alles werd keurig opgeruimd en de hele tuin werd nog afgespoten. De dames van de schoonmaak waren ook erg vriendelijk en hebben de serre van binnen en van buiten prima schoongemaakt. Van Beem jullie verdienen een 10!! Familie van den Berk, Almere.

Uitstekende en vakkundige monteurs die de mooie zonwering in onze tuinkamer hebben geïnstalleerd!

We zijn heel blij met de prachtige zonwering die door vriendelijke, vakkundige monteurs in onze tuinkamer is geplaatst! Binnen anderhalf uur klaar en alles weer keurig netjes opgeruimd. Klasse heren, hartelijk dank!!!

Vakkundig en gezellige werknemers

lang gezocht naar een prachtige veranda. Na lang zoeken mooi product gevonden, goed werk geleverd.

Vriendelijk, nette mensen, goede kwaliteit

Geïsoleerde serre geplaatst en tuinproject gerealiseerd door van Beem. Blij met het vele licht erbij in de woonkamer. Dezelfde tegel is gebruikt zowel in de serre als in de tuin waardoor het mooi 1 geheel blijft. Proces verliep goed al mochten de laatste restpunten iets sneller afgerond worden. Nogmaals: Heel blij met het eindresultaat, echt een aanrader!

Snel voor elkaar

snel geplaats, mooi resultaat.

profesioneel

Monteurs denken mee. Alles netjes gemonteerd comfort afspraak.

FANTASTISCH

van begin tot eind meegedacht met ons tuinproject. Presentatie en voorstel helemaal goed. Uitvoer van het werk heel prettig en netjes Het eindresultaat is echt boven verwachting.

Super mooi tuinhuis.

Na een wat stroevere start Goede opvolging met een mooi tuinhuis waar we ontzettend blij mee zijn.

Wij zijn ontzettend blij met de veranda

Wij zijn ontzettend blij met de veranda. Zelfs twee weken voor de afgesproken datum geplaatst in twee dagen tijd. Dat gebeurde door twee deskundige medewerkers, die goed op elkaar waren ingespeeld. Vlekken aan de profielen zijn verwijderd en de overtollige grond op geruimd, geveegd en afgevoerd. Kortom netjes afgewerkt. De afgelopen twee weken is al volop gebruikgemaakt van ons terras onder de veranda. Familie Bal

Fantastisch

Wij waren zonder afspraak erheen gegaan. Het was druk we moesten wat wachten. Nadat we goed advies hadden gekregen hebben we onze keuze gemaakt. Zij gingen een mooi voorstel uitwerken. Wij werden daarop uitgenodigd en lieten in een soort bioscoop ons huis zien met de beoogde knik-arm zonnescherm. Dit was erg mooi om te zien. heel realistisch. De mannen kwamen het zonnescherm ophangen en het resultaat mag er zijn. Het mooie was ook nog dat het scherm eerder binnen was dan beloofd. Al met al een zeer goede en mooie herinneringen aan deze aanschaf!

Top showroom

Vriendelijke verkoper, op tijd geleverd en geweldig geplaatst.

Vakmensen die uitstekend werk afleveren

Professioneel

De Hele Week Top Gewerkt

Van 28/04 t/m 01/05 hebben Viktor en Thomas het werk voor onze tuin vakkundig en zeer tevreden bij ons gedaan. Nieuwe Tegels en een Grote Bak gemaakt voor de planten en de bijhorende dingen zoals voegen enz. Bedankt Jongens het was Top.

Eindresultaat van de tuin geweldig

De mannen in de tuin waren vriendelijk, deskundig en veel overleg. Alles was bespreekbaar met een mooi eindresultaat. Al met al GEWELDIG.

Superteam

Zowel de mensen (Britt en Mike) bij de showroom, als de monteurs (Stef en Cas) zijn topmensen. In de showroom super goed geholpen. De plaatsing van de pergola met zonwering is super netjes gedaan. Van Beem bedankt voor de goede zorgen. 2 blije mensen uit Purmerend

Super! prachtige tuin.

tuinmannen, gaan deskundig te werk met een prachtig resultaat! Wij zullen nog vele avonden genieten in onze tuin.

Ervaren personeel die de extra stap doen.

Beide teams, veranda en hoveniers denken met de klant mee. Je kan geen beter resultaat hebben. Een enorm voordeel is de “all in one shop solution”.

Tevreden over de tuin en het project.

Showroom goed onthaald duidelijk omschreven wat besproken is. Uitvoer van de werkzaamheden op paar kleine puntjes na naar tevredenheid uitgevoerd. Voor de rest super tevreden en heel blij mee.

Professioneel, betrouwbaar en klantvriendelijk

De tuin is in een vlot tempo volgens afspraak aangelegd. Waarbij oog voor detail en afwerking is blijven bestaan. Ook meedenken en aanpassen verliep soepel en in goed overleg. Heel blij met de nieuwe tuin.

Teleurstellend hoe je aan het lijntje wordt gehouden.

We wilden een flinke tuinkamer en een tuinhuis met veranda en schuurtje bestellen. Je kan alleen op afspraak komen. In overleg de gegevens wat wij wilden gemaild. Toen wij kwamen was er niks mee gedaan dus helemaal geen offerte. Er werd wat op een kladje gekrabbeld en we gingen weg met een vervolg afspraak. Op de vervolg afspraak kwam er een offerte van een heel andere type tuinhuis dan wij hadden aangegeven en ook nog de verkeerde maten. Toen ik dit zei werd gezegd dat de maten op de tekening anders stonden door autocat. Dit was een leugen want in de schriftelijke bijlage stond die ook. Er zou een andere offerte even gemaakt worden en wij konden de offerte van tuinkamer doornemen. Toen wij zagen dat deze ook totaal niet was wat we tijdens 1e bezoek hadden aangegeven waren we er klaar mee en hebben ons bij de balie (met uitleg) afgemeld met en zijn weggegaan en hebben gevraagd of de offerte per mail gestuurd kon worden. Deze heb ik dus niet gekregen en er ouds ook geen contact opgenomen. De goede uitstraling van dit bedrijf klopt dus echt niet met hoe er met je word omgegaan. Echt jammer!

Beste Linda, Vervelend dat u ontevreden bent over onze service. In een eerste gesprek nemen wij de huidige situatie en de persoonlijke wensen met de bezoeker door en geven wij aan welke producten uit ons assortiment daarop aansluiten. Onze excuses als wij u, door het instemmen met het sturen van gegevens per mail, de verkeerde indruk hebben gegeven. Dat uiteindelijk niet de juiste maten waren opgenomen in de offerte had, zoals uitgelegd, te maken met het systeem die gebruikt is. Het spijt ons dat u niet wilde wachten op de gecorrigeerde versie. U heeft bij ons aangegeven geen interesse meer te hebben, waarna wij een aangepaste offerte ook niet meer hebben toegestuurd. Natuurlijk bent u van harte welkom om alsnog de aangepaste offerte te komen bespreken. Met vriendelijke groet, team Van Beem.

Netjes gewerkt mooi eindresultaat

Onze tuin is aangelegd met al het materiaal door de woning. Hier hebben wij vrij weinig van gemerkt zo netjes werd er opgeruimd. Het eindresultaat is perfect we hebben nu een tuin waar we in kunnen zitten met vlonder aan het water.

Alles volgens plan en professioneel.

Mooie tuin veel aandacht voor de wensen en aardige vakbekwame jongens. Ook het overleg was prettig en de buurt vond het fijn dat ze op de hoogte werden gehouden over de werkzaamheden en dat alles netjes is opgeruimd. Ook de planning liep soepel en volgens schema.

Fantastisch

Deskundig advies service gericht en vriendelijk personeel.