Vakwerk!

Wij zijn vanaf het eerste moment goed meegenomen in het traject van kiezen, ontwerpen, en plaatsen van onze prachtige overkapping. Aardige en vakkundige mensen, meedenkers (top) en de uiteindelijke afwerking en nazorg is helemaal volgens wens. Bedankt!

Een mooie tuinkamer van zeer goede kwaliteit

Een zeer mooie tuinkamer met zonwering van erg goede kwaliteit. Dat is goed te zien aan het materiaal en aan de medewerkers die de tuinkamer geplaatst hebben.

Goede service, klantvriendelijk, correct

super

Wat een mooie veranda, en wat een fijn personeel. In drie dagen klaar, wow, petje af. De gasten van de B&B zullen ervan genieten en wij natuurlijk ook. Super service. Harry's Home Bed & Breakfast Maarssen Clementine Brugman Borgart

Blij met onze pergola Markilux zonwering!

In de winkel goed geholpen, communicatie proces goed, montage goed op afgesproken datum, geen klachten!

Een prachtig en perfect product zeer vakkundig en netjes geplaatst.

De tuinkamer is een hoogstaand ontwerp, stevig maar doet toch licht aan, prachtige hemelwaterafvoer ingebouwd in het frame en de glazen wanden lopen soepel op elk een eigen rail. Eenm prachtige houten vloer op een eigen vlonder en een mooi electric zonnescherm. De werknemers waren correct en ruimden de werkplek keurig op. Kortom een prima investering.

Service

In Mei veranda laten plaatsen.Erg blij mee.Alleen de afvoer voor het regenwater is naar mijn mening aan de verkeerde kant geplaatst.Zodat het water niet weg kan bij hoosbuien.Na vele keren gebeld te hebben en foto's gestuurd word deze klacht niet serieus genomen.Moet nu zelf steeds het dak op om het water weg te vegen.Heb in korte tijd al 3x een ander aanspreek punt gehad.

We zijn ontzettend blij met de tuin

Een rommelige start. Bekwaam opgepakt met een prachtig eind resultaat van de tuin.

Goed vakwerk

Prettige samenwerking netjes gewerkt Netjes alles opgeruimd na het werk Kleine. Puntjes worden opgelost.

Ondanks het slechte weer tuinkamer toch mooi en netjes opgeleverd

Op zondag toch netjes van te voren bericht gekregen over de aanvang werkzaamheden de volgende dag. Er werd ondanks het slechte weer goed doorgewerkt. Bij tegenslag werd werk zodanig ingericht dat vertraging tot minimum beperkt werd. Vooral opvallend was bij betreden van het dak en leggen van de vloer dat er schone schoenen werden gebruikt en beschermende deken bij het leggen van de vlonder. Verder goede communicatie en prettig contact met de mensen waarmee we te maken hadden. Omschrijving van fundering in offerte zou iets duidelijker mogen.

Prettige ervaring met combi project tuin plus veranda

Tuinontwerp + tuinrenovatie + veranda + tuinonderhoud + screen die we later besteld hebben, alles perfecte ervaring. Heel fijn voor alles 1 partij te hebben! Communicatie intern wel een verbeterpunt maar dit had geen invloed op de afspraken en eindresultaat.

Service gericht en resultaat ziet er goed uit

Zeer vriendelijke medewerkers

Werkzaamheden zijn op tijd volgens afspraak schoon uitgevoerd.

Het inmeten is met goed advies gedaan. De communicatie over het plaatsen was in orde. Zelfs op zondag kreeg ik info over het plaatsen op maandag. Monteurs waren op tijd, vriendelijk en beleefd. Vroegen bij verschillende mogelijkheden hoe ik het wilde hebben. Gaven goede uitleg. Tot op heden (materiaal moet in de praktijk zich nog bewijzen) helemaal tevreden.

Zonwering + Tuin: prima ervaring!

Ontvangst in showroom perfect, goede info, snelle offertes. Afspraken / plan na lichte vertraging helemaal nagekomen, erg blij mee! Groeten heer en mevrouw Koops

Volledig (boven) naar verwachting.

Vanaf het eerste contact tot het laatste bijzonder prettig. Op de zaak een goede sfeer en daar ben je echt klant=koning. Prima personeel dat meedenkt en adviseert en lekkere koffie. De uitvoering van ons tuinproject door Antwan Tuinen was zeer goed. Overdacht en precies. Onze tuin is zo geworden als we voor ogen hadden. Hier en daar nog wat afwerkdingetjes, maar dat wordt snel geregeld. Niets dan lof!! Dit bedrijf is een echte aanrader!!

Klant vriendelijk vakmensen

Van ontwerp tot uitvoering volledig naar de zin. Snel en efficiënt uitgevoerd. Rest puntjes duurder wat langer. Al met al zeer tevreden Dhr Peter Onnekink

Goede service, vakkundige en plezierige mensen

Vandaag is bij ons aan beide kanten van het terras een windscherm geplaatst. Was een goed en rustig proces van bestelling tot plaatsing. De heren die bij ons kwamen plaatsen waren opgeruimd, vakkundig en plezierig in de omgang. Hele goede ervaring! Mariëlle

Goed omgegaan met bijzondere situatie/gevel

Mooi zonnescherm, geeft erg veel positief effect! Montage soepel en rustig verlopen. Groet fam. Leijse.

Goed omgegaan met bijzondere situatie/gevel

Goede totaal service van hardwerkende, nette, meedenkende en plezierige medewerkers.

Al jaren bekend met Gerko van Beem en nu ook met Brian. Erg plezierige en goed luisterend naar de wensen van de klant, en goede adviezen ter plekke. Ook last minute aanpassingen zijn in overleg geen probleem. De medewerkers zijn keurig en werken hard. Ook voor hen is een bijstelling geen probleem. De after care is prima en de puntjes op i worden ook snel verzorgd. De persoonlijke attentie bij oplevering, om van het eind resultaat te genieten, maakt het helemaal af.

Prima service, fijn personeel

Wij hebben besloten een vrijstaande zonwering te plaatsen onze tuin die helemaal dicht te zetten is met screens. Wegens de wind was nooit mogelijk om buiten te eten. Met de Markilux markant kan dit nu wel!

Uitstekende service, vakkundige mensen.

Wij hadden twijfels of het door ons gewenste zonnescherm aan het boeideel van onze uitbouw geplaatst kon worden. Er bleek het e.e.a. bouwkundig niet te voldoen. Door de aanpassingen van de monteurs hangt ons zonnescherm probleemloos. Wij zijn bijzonder tevreden.

Mooi zonnescherm aan lastige gevel geplaatst

Wij hadden onze twijfels of een zonnescherm bij ons wel mogelijk was (zeer laag en zwakke stenen) maar dankzij de creatieve en professionele oplossingen van het montageteam hangt er nu een prachtig scherm van markilux: bedankt heren!

Bij het ontwerpen van de tuin zijn we goed geholpen met een mooi 3d ontwerp. Ook over aanpassingen hebben we goed advies gekregen. Je merkt aan alles dat Brian verstand heeft van zijn vakgebied, en nog belangrijker: hij is zeer gepassioneerd! Het aanleggen van de tuin en van ons zonnescherm is alles goed verlopen en de hoveniers/monteurs zijn allemaal kundig en vriendelijk.

Vorig jaar veranda laten plaatsen, was en is perfect. nu een zonwering laten plaatsen, goede service en ook perfect.