Goede service en vriendelijke mensen

+ vriendelijke mensen + vakbekwaam + snelle levering + goede kwaliteit + maatwerk en meedenkend (wij wilden bijv. een kattenluik) - afwerking bestrating kon iets strakker - duurder in vergelijking met sommige concurrenten (daarentegen wel hele goede en persoonlijke service) Ik zou Van Beem zeker aanbevelen om daar een veranda te kopen.

Prima contact

Prettig contact - vriendelijk personeel. Goede werkwijze.

Eerste kennismaking op de 50+ najaar 2018 in Utrecht. Naar aanleiding hiervan heeft de firma een uitgebreide offerte aangeboden. De terrasoverkappping is gemaakt van degelijk materiaal en door deskundige medewerkers geplaatst. Geen moeite was te veel om het eind resultaat naar onze zin te laten zijn. Het later dichtmaken van de zijkanten werd soepeltjes en snel gerealiseerd. We genieten nu al volop en hopen dat nog heel lang te mogen blijven doen.

• Communicatie en bereikbaarheid

Fantastische ontvangst in hun nieuwe uitgebreide showroom echt de moeite waard om naar toe te gaan. Na plaatsing van onze screen en lichtstraat zonwering kunnen de airco,s in voor en na seizoen veel later aan. Het werkt echt goede, zonwering met een goed advies Bedankt en succes met jullie mooie bedrijf Fam Geurts

• Communicatie en bereikbaarheid

Afgelopen week door Van Beem / Mooieverandas.nl een serre en schutting laten plaatsen. Super blij met het resultaat. De monteurs waren erg aardig en hebben: - Top werk geleverd, - Heel netjes gewerkt, - Alles opgeruimd.

• Communicatie en bereikbaarheid

Soms lees ik recenties waarvan ik denk dat ze zijn geplaatst door het bedrijf zelf. Zo positief. Zo geweldig. Dat kan haast niet waar zijn. Mooieverandas heeft bij mij een strakke moderne overkapping geplaatst en hoewel ik een zeer kritische consument ben, ik kan niet 1 dingetje bedenken wat anders, beter of mooier had gekunt. Perfecte uitvoering op elk gebied. Mijn tip: Ga vooral eerst naar een aantal andere bedrijven voordat je naar hun gaat. Op het moment dat je bij Van Beem binnenstapt zie en voel je dat dit volstrekt anders is dan al het vorige. De materialen, de deskundigheid de persoonlijke benadering het meedenken, de fantastische showroom! Alles klopt.

• Communicatie en bereikbaarheid

Wij hebben onlangs onze tuin laten doen door Van Beem en ik kan niets anders schrijven dan dat het een zeer plezierige samenwerking was. Gezamenlijk onze wensen in praktijk gebracht met goede aanpassingen van hun kant om alles er tiptop uit te laten zien. Helaas niet mogelijk om foto’s te plaatsen maar het lichtplan en straatwerk zijn een plaatje op zich zelf. Niets anders dan ook dan een dikke duim omhoog voor jullie en je medewerkers, die vriendelijk en beleefd zijn en netjes werken.

• Communicatie en bereikbaarheid

Onze wenst is in vervulling gegaan door het plaatsen van de tuinkamer, zodat we ook in het voor en najaar kunnen genieten van de door hetzelfde bedrijf aangelegde tuin. Tuin is perfect opgehoogd en gelijkvloers aangelegd zodat wij op oudere leeftijd ook met een rolstoel ons buiten goed kunnen bewegen. Erg tevreden, prachtige tuin, mooie tuinkamer! Bedankt, Groet Marie Jose & Roeland

• Communicatie en bereikbaarheid

We hebben een screen in onze lichtkoepel laten plaatsen omdat we in de winter de screen gaan gebruiken als isolatielaag en in de zomer als zonwering. De mannen hebben het screen vakkundig geplaatst en ook alle elektrische aansluitingen bekwaam opgelost. Het afstellen van de uitval van het screen is tot op de millimeter nauwkeurig ingesteld. Het is een sieraad in onze huiskamer. Het zonnescherm dat we aan de achtergevel hebben laten plaatsen is er prachtig op bevestigd. De uitval gaat over onze achterdeur en buitenlamp en is keurig afgesteld. Deze zomer zullen we daar veel plezier van hebben.

• Communicatie en bereikbaarheid

Prachtige veranda met glazen schuifdeuren, verlichting, zonwering en hardhouten vlonder voor ons gebouwd. Meegedacht en meegewerkt aan doorvoer voor de houtkachel. Kwaliteit materialen stevig en degelijk. Keurig uitgevoerd met oog voor detail, aardige mensen, goede service. Goede bereikbaarheid en communicatie, van het begin tot het eind en daarna. Inmiddels staat de veranda er al bijna een jaar en we zijn er enorm blij mee. Helaas kan ik geen foto's bijvoegen.

• Communicatie en bereikbaarheid

Wat je bestel krijg je ook en ze denken met je mee. goede kwaliteit mooi afgewerkt netjes gewerkt zeker een aanbeveling om bij mooieverandas.nl je tuin wens te laten vervullen.

• Communicatie en bereikbaarheid

Ik kan nu ook in de winter op mijn balkon zitten dankzij mooie balkonbeglazing

Prima! Zeer tevreden!

• Communicatie en bereikbaarheid

Uitstekende kwaliteit veranda en zeer vakkundig geïnstalleerd. De werkzaamheden werden allemaal in goed overleg en volgens afspraak uitgevoerd.

• Communicatie en bereikbaarheid

bekwame en sociale medewerkers .Denken mee en geven advies. Top bedrijf een voorbeeld voor andere bedrijven .

• Communicatie en bereikbaarheid

Onze MarkiLux zonwering is boven verwachting mooi en loopt als een zonnetje. Alle lof voor de monteurs: ze kwamen wat hindernissen tegen maar waren niet voor 1 gat te vangen! Als toegift een lekkere fles wijn in een leuke verpakking, bijzonder attent! Vandaar onze 10: voor het leveren van een mooi product en jullie klantgerichte werkwijze, heel plezierig.

• Communicatie en bereikbaarheid

Op 30 juli het verandadoek geplaatst. Enkele maanden daarvoor was opgemeten bij ons nieuwe huis. Wij werden attent gemaakt op een aantal technische keuzes voor ons huis waardoor de het verandadoek (technisch) beter zou werken. Tevens geholpen met de keuze van het doek. Het ziet er na plaatsing super uit. Goede vaklui, attent en zij hebben goed en alles opgeruimd. Vooraf is er goed contact geweest. Wij zijn erg tevreden

• Communicatie en bereikbaarheid

Medewerkers van Mooieverandas super bedankt voor de serre! Dit is het eerste bedrijf die tijdens mijn verbouwing zo netjes heeft gewerkt en alles goed heeft achtergelaten!

• Communicatie en bereikbaarheid

In september 2017 hadden de mannen van mooieverandas.nl bij ons al een fraaie overkapping geplaatst (met zonnescherm, verlichting en verwarming) inclusief aanpassing van tuin en terras. Onze ervaring was toen al zeer positief. Begin juli 2018 is deze overkapping uitgebreid met een screen, dat de gehele voorzijde kan afschermen, zowel tegen de zon in de zomer als tegen wind en regen in najaar en winter. Ook dit keer ging planning & plaatsing, zoals verwacht, weer geheel naar wens. En wie schetst onze verbazing: wij waren door verloting ook nog eens de gelukkige winnaars van een prachtige loungeset! Onze zomer (én winter) kan niet meer stuk. Als er een mogelijkheid was de mannen van mooieverandas.nl een 'warme douche' te geven dan mag het warme water wat ons betreft blijven stromen :-). Kortom: een topbedrijf met vakkundige (en vooral aardige) mensen, die je met een gerust hart kunt inschakelen voor een tuinklus!

• Communicatie en bereikbaarheid

Het team is zeer kundig met een goed technisch inzicht. De bouwplanning was zeer goed afgestemd. Er werd nauwkeurig en netjes gewerkt. Er werden voordat men aan de klus begon flyers door de buurt verspreid. Dit alles onder supervisie van specialist Mike Koopman die met zowel zijn technisch inzicht als inlevingsvermogen van de klant samen met zijn team een super prachtige carport heeft geleverd. Dank jullie wel.

• Communicatie en bereikbaarheid

Super veranda afgeleverd in onze tuin met uitzicht op het weiland waar wij nu het hele jaar van kunnen genieten!!

• Communicatie en bereikbaarheid

Deskundig en zeer professioneel.

• Communicatie en bereikbaarheid

Zeer kundig advies, duidelijke offerte, deskundig personeel, perfecte bouw. Zeer blij en absoluut aan te bevelen

• Communicatie en bereikbaarheid

Professioneel bedrijf dat weet waar ze het over hebben. De medewerkers denken goed mee, zijn prettig in de omgang en leveren vakwerk. Ze denken en werken ook goed mee in het voortraject. In ons geval betrof dat een oud balkon dat eerst gesloopt moest worden voordat de veranda geplaatst kon worden. Dit is prachtig opgelost middels een koof en een loodflap. Niet alleen functioneel, maar ook nog eens heel mooi. Complimenten voor het vakwerk dat Jeroen en Mike geleverd hebben! We hebben de bouw van de veranda gecombineerd met een volledige tuinrenovatie door hetzelfde overkoepelende bedrijf. Hierdoor konden de werkzaamheden goed op elkaar afgestemd worden en is er vanuit alle kanten goed meegedacht en samengewerkt. Een aanrader!

• Communicatie en bereikbaarheid

Geen typische bouwvakkers maar gewoon zeer nette mensen die je graag over de vloer wilt hebben. En ook nog is alles volgens afspraak geplaatst. Wij gaan genieten, bedankt Mooieverandas!

Over Van Beem en Mooieverandas.nl

Filter op Taal