Kwalitatief hoogwaardig en professioneel

Bedrijf met veel expertise die gemaakte afspraken netjes nakomt. Montage door vaklieden die representatief zijn voor het bedrijf. Aanrader voor iedereen die een aanbouw in de tuin wil laten plaatsen

Plezierig, correct en vakkundig.

Wij hebben met van Beem niet gekozen voor de goedkoopste, maar wel voor wat wij, op basis van de eerste contacten, hoopten: kwaliteit. Wij zijn daarin niet teleurgesteld. Alle afspraken zijn correct nagekomen, de plaatsing is snel, vakkundig en plezierig gedaan. Kortom, wij zijn blij dat we (misschien?) niet de goedkoopste oplossing hebben gekozen, maar wel een oplossing zonder enig probleem of ergernis. Aanbevolen!

vakwerk met goed persoonlijk contact

van eerste bezoek aan de mooie showroom met prettig persoonlijk advies tot de oplevering van een mooie veranda met pergola is alles prima en volgens afspraak verlopen

Super, vakwerk

Heel tevreden met ons Markilux pergola systeem door vakmensen gemonteerd, Groet fan Heijne

Het kon niet beter.

Vanaf het eerste contact (telefonisch) en de vervolgafspraken daarna, tot en met de oplevering verliep alles probleemloos. Medewerkers die goed naar je luisteren en daardoor weten wat je wensen en mogelijkheden zijn. Het voelde gewoon vertrouwd en nu we naar het resultaat kijken, klopte ons gevoel. Een meer dan prachtig eindresultaat waar we jaren en jaren plezier aan zullen beleven.

Goede service en vriendelijk

Mooie showroom, duidelijke offerte en goed resultaat. Bedankt!

Monteurs super vriendelijk en netjes

Het is echt een top bedrijf

Fantastisch werk van Thomas en Viktor (de hoveniers)

Ontzettende goeie ervaring met de hoveniers van Van Beem. Zeer professioneel en vakkundig, ze hebben echt heel goed geluisterd naar onze wensen en het zijn ook gewoon hele leuke gasten!

Prima werk afgeleverd

Alles conform afspraak gegaan, goede materialen. Mooi aangelegd.

3 x pergola met volants op dakterras

Kwalitatieve service bij een kwalitatief product! Prettig proces, schoon gewerkt! We gaan er van uit dat het product net zo goed is als de service.

Prima werk geleverd

Vakmensen hebben snel en kundig 2 mooie pergola systemen met volant op ons dakterras gemonteerd. Keurige oplevering!

Prima geholpen door Britt bij de aankoop en Mike bij het inmeten en organiseren. Dankzij Cas en Gio die geheel samenhorig en met veel plezier alles in 3 dagen hebben geplaatst, zetten zij de kwaliteit neer waar van Beem voor staat. Elly

Professioneel en vriendelijk.

Goede ideeën en oplossingen om de tuin te maken zoals gewenst. Helemaal blij mee.

Wat een geweldige zaak !!

Al meteen heel vriendelijk ontvangen door Britt en daarna fantastisch begeleid, offerte meerdere keren aangepast. De plaatsing was gepland in drie dagen, tot onze verrassing was de klus geklaard in slechts twee dagen door Cas en Stef,wat een werkers !! En nu genieten maar,bedankt Van Beem !! Een aanrader voor iedereen !!!

Puur genieten.

Goede adviezen en meedenken voor de inrichting van ons dakterras. Goede communicatie en service. Zowel in showroom als tijdens uitvoer van de werkzaamheden een prettige samenwerking met top eindresultaat.

Goede samenwerking met super mooi eindresultaat.

Word goed geluisterd naar de wensen voor de tuin. Ook tijdens de uitvoer prettig werken er wordt meegedacht en ook kleine aanpassingen zijn geen probleem. Alles in overleg. Goede vakmannen die onze tuin tot een prachtig geheel hebben gemaakt.

Niet zo klantvriendelijk.

Gisteren werd ons windscherm geplaatst,naar volle tevredenheid. 'sAvonds om 19.00 uurkreeg ik een mail met de factuur voor de 50% restbetaling met het dringende verzoek om deze uiterlijk de volgende dag te betalen!!Voor de aanbetaling had ik ook al een aanmaning ontvangen, terwijl deze al lang betaald was. Ik voel me toch enigzins geschoffeerd.Iets meer vertrouwen zou van Beem sieren.De klanten van ons bedrijf hebben minimaal twee weken om de rekening te voldoen.

geweldige ervaring algemeen

Allereerst in de winkel al zeer positief, vandaag onze zonnescherm onder het glazen dak geplaatst. De bouwers wisten wat ze deden toppers, Toch wil ik ook zeggen dat ik het jammer vind dat er naden in het doek zitten voor het kostenplaatje had ik geen naden verwacht,

Gisteren is onze pergola geplaatst. Van begin tot eind geweldige service en het resultaat mag er zijn. Hier hele blije en tevreden klanten. Zeker aan te bevelen, gezien de service en kwaliteit.

Van Beem buitenleven maakt dat wij graag buitenleven.

Goede ervaring in showroom en met de uitvoerende jongens In de tuin. Het eindresultaat van de tuin helemaal naar tevredenheid. Boven verwachting.

Professioneel

Goed geholpen in de showroom en mooi tuinplan. Goede adviezen. Ook de jongens keurig op tijd netjes gewekt en een prachtige tuin opgeleverd. Ook wat kleine puntjes oplossen was geen probleem

Naar volle tevredenheid een nieuwe tuin

Zeer prettig ontvangst en uitleg in de showroom. Uitvoer helemaal na tevredenheid. De jongens waren behulpzaam en meedenkend. Erg oplossing gericht. Het eindresultaat is helemaal naar wens alleen maar positieve reacties op de tuin. We zijn er erg blij mee en de tuin is mooier geworden dan verwacht.

Mooie pergola zonwering !

Erg blij met het resultaat. Uiterst correcte werklui bedankt voor de snelle levering.

Alles keurig netjes

Prima service van A tot Z Monteurs keurig netjes gewerkt . Zijn er heel blij . Van Beem zeker aan te raden.

er word gedaan wat er gezegd word.