Heel professioneel geholpen.

Duidelijke communicatie. Veel kennis in huis. Tevreden met het resultaat.

Effectief en duidelijk, ook voor leken

Effectief en duidelijk, ook voor leken

Super vriendelijk en meedenkend

Ontzettend vriendelijk, geduldig en behulpzaam personeel.

Goede ervaring met de notaris

Heb het bezoek als er aangenaam ervaren. - Klantvriendelijk - Prijs/kwaliteit goed - Handig digitaal dossier systeem - Snelle reactie

Zaken netjes geregeld

Een makkelijke Mijn-omgeving voor documenten, hulpvaardige en vriendelijke medewerkers. Notaris denkt mee (Saskia Leegstra).

Mijn vriend en ik hebben samen ons eerste huis gekocht. Op deze spannende dag zijn we super goed begeleid en geholpen door jullie. Ontzettend bedankt hiervoor! Onze dag kon niet meer stuk :)

Zeer professioneel en laagdrempelig notariskantoor

Zeer professioneel en prettig geholpen. De stukken worden in begrijpelijke taal uitgelegd en er wordt ruimschoots de tijd voor je genomen. Er wordt meegedacht met de vragen die je hebt. Zeer zeker een aanrader voor notariële zaken.

prettig kantoor

laagdrempelig kantoor. Ik kom hier al een paar jaar voor diverse zakelijke en privé zaken. Ik raad hun aan!

een warm welkom

een zeer openhartig gesprek en een vriendelijke benadering !

Fijn advies

Fijn advies gehad.

Vriendelijke en zeer professionele opstelling bij opmaken Testament

De omgang van de medewerkers met klanten is vriendelijk. Bij het opstellen van ons testament was er voldoende ruimte voor eigen inbreng en het stellen van vragen, die uitgebreid werden beantwoord. Wij zijn tevreden met ons testament.

Goed geholpen en begeleid

Prettig geholpen, deskundige notaris, maar ook informeel en met wat humor.

Helemaal goed!

Keurige ontvangst op kantoor en zeer persoonlijke benadering. Aandacht voor de overdracht en op de hoogte gebracht van belangrijke aandachtspunten.

Goed notarisat

Persoonlijke en deskundige behandeling

Een dikke 10

Een hele fijne ervaring, goede en duidelijke uitleg En een warm welkom En vriendelijke notaris

Een prettige persoonlijke benadering

Er werd op een heel prettige manier de benodigde stukken / passages voorgelezen en zo nodig uitgelegd.

Fijn geholpen tijdens zo'n belangrijk moment met nuchterheid en duidelijkheid!

Wij zijn erg tevreden over de service die wij gisteren 16/10/2023 kregen. Een warm welkom, vervolgens een duidelijk verhaal waarin clausules in begrijpelijke taal werden uitgelegd en vooral veel vriendelijkheid en duidelijkheid. Niks op aan te merken!

Goede communicatie, aan alles gedacht

Bij de overdracht van het huis was alles van te voren goed geregeld. Een online dossier met alle informatie was aangemaakt waardoor het proces soepel verliep. Kleine opmerking, de financiële afhandeling gebeurde waar iedereen bij was, ik had het liefst gezien dat dit per partij geregeld zou worden. Voor de rest prima!

Snel, correct, op tijd en goede prijs.

Direct een account aangemaakt voor alle informatie uitwisseling. Alle papieren op tijd. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Ontvangst op kantoor goed. Zakelijk en geïnteresseerd. Geen stijf notaris kantoor.

Alle stukken keurig in orde met een gastvrije en persoonlijke ervaring

Wij hebben via Uitgeester Notariaat onze leveringsakte en samenlevingscontract laten verzorgen. Het contact was prettig en de zaken werden snel op orde gesteld. Met name het tekenmoment was een ontzettend gastvrije en persoonlijke ervaring. Een mooie balans tussen gepaste professionaliteit en een warm onthaal. Ik zal Uitgeester Notariaat aan iedereen aanraden!

Zeer tevreden!

Wij zijn heel prettig geholpen!

Fijne mensen, heldere uitleg!

Fijne mensen, heldere uitleg!

Een notaris zoals een notaris dient te zijn

Na een goed intake gesprek de samenvatting digitaal verkregen. Toch wat aanpassingen gedaan en laatste vragen beantwoord. Alles netjes digitaal aangepast. Tijdens het tekenen van de diverse aktes werd alles duidelijk in normale taal uitgelegd. Wij hadden een hypotheek akte, passeren huis, samenlevingsovereenkomst en testament in 1 keer. de kosten vielen mee.

Zakelijk en correct

Prima contact gehad tijdens het verkoopproces van het appartement.

Correcte wijze van afhandeling

Zoals afgesproken is de zaak netjes op tijd gepasseerd en werd alles keurig uitgelegd en besproken. Ontvangst was correct en alles verliep voorspoedig. Niets op aan te merken.

Uitstekend geholpen

De mensen die er werken zeer vriendelijk. Prima geholpen. Niks om aan te merken

Flexibel en uitermate duskundig

Zowel de medewerkers als de notaris zijn zeer vriendelijk en vooral deskundig.

Alles netjes geregeld

Erg goed

Alles was zeer goed geregeld en is top afgehandeld.

Heel goed.

De dame die ons te woord stond nam de tijd en aandacht voor de eventuele vragen. Dus wij hadden een goed gevoel toen wij weggingen.

Zeer goede service!

Zeer goede service en alles keurig geregeld tot nu toe. Ontzettende aardige medewerkster en lieve notaris met empathisch vermogen.

Prima ervaring, er is goed de tijd genomen om alles volledig toe te lichten

Uiteraard wat stoffige materie, maar onze vragen zijn rustig doorgenomen. Het gevoel gekregen dat we daar niet simpelweg waren om te tekenen, ze hadden echt tot doel dat alles helder was en alle resterende vragen waren behandeld.

Een fijne ervaring.

Een warm welkom en een efficiënte afhandeling van de stukken, prima!

Betrouwbaar, nauwkeurig en ontzorgend

Betrouwbaar, nauwkeurig en ontzorgend

Heel fijn.

Het is een materie, die mij niet geheel bekend is. Ik ben de eerste keer heel goed geïnformeerd en alles is op een simpeler manier verteld. Daarna heb ik een concept van het testament gekregen, die ik thuis kon nalezen en daarna nog mijn vragen stellen. Tijdens het tekenen van de akte hebben we er nogmaals over gesproken. Ik vind dat ik heel fijn ben geholpen.

Professioneel en vertrouwd vanaf intake gesprek tot en met ondertekening.

Wij hebben een heel plezierige ervaring gehad vanaf het eerste adviesgesprek tot en met de ondertekening van de documenten. Professioneel, meedenkend en respectvol adviserend. Het traject verliep vlot met prima communicatie. Kortom: een heel fijne samenwerking.

Super vriendelijk, duidelijke uitleg

Alles is naar tevredenheid verlopen

Vriendelijke ontvangst, duidelijke en heldere uitleg van de aktes.

Het cijfer 10 zegt voldoende!

Prettige ontvangst !

Kundig en ontspannen

Ontvangst altijd plezierig ,zelfs toen ik mij -een keer - vergist had was er snel een oplossing ..De ruimtes zijn mooi en rustgevend ingericht ..Vakkundig en begripvol personeel ..!

No-nonsense notaris met aandacht voor de mensen.

Zeer positieve ervaringen met deze notaris en hun manier van werken. Ik kan dit alleen maar van harte aanbevelen.

Vriendelijk, nemen de tijd, gewoon geweldig

Ontvangst is altijd top, men neemt de tijd voor je en zeer professioneel. Hulde

ontspannen sfeer

gelukkig geen lange zit, alles werd verduidelijkt, zo ook op nog enige vragen. het verliep vlot!

Een vriendelijk, duidelijk en hulpvaardig contact.

Het opstellen van ons Levenstestament is prima verlopen. Duidelijke informatie, steeds ruimte om vragen te stellen en een vriendelijke bejegening.

Betere voorliching en een stuk goedkoper

Ik was eerst naar zo'n commerciële klub geweest. Hadden een goed verhaal. Na een wat aggressieve poging voor een afspraak vanuit hun sales (zij gingen bepalen wanneer de afspraak gemaakt ging worden) was ik er klaar mee. Na een gesprek met mijn accountant naar Uitgeest gegaan. Uitstekend gesprek gehad. En binnen een paar weken geregeld voor zowel het levenstestament als het testament voor ons beiden. En nog eens rond de 25% goedkoper ook als de commerciële klub.

Zeer goed geholpen

Prima geholpen alles duidelijk uitgelegd Zeer goed geholpen

Vlotte dienstverlening omtrent mijn hypotheek- en leveringsakte.

Snelle en accurate reacties op vragen.

Professioneel, duidelijk en volledig

Er wordt goed meegedacht op de situatie die op jou van toepassing is

De medewerkers van het Uitgeester Notariaat denken goed mee op de situatie die op jou van toepassing is. Geven uitgebreid advies en zijn ook bereid om daar later nog extra toelichting te geven als het niet helemaal duidelijk is.

Toppers en heel klant vriendelijk EN deskundig

Vragen stellen is geen probleem en de antwoorden zijn duidelijk

Professioneel en vriendelijk

Ik ben enorm goed geholpen. Het personeel was vriendelijk, de Notaris was erg professioneel. Ik ben enorm tevreden en zal zeker terugkomen voor meer notariële zaken!

Verfrissend, modern, snel

Een notaris kantoor is over het algemeen erg stoffig en ouderwets. veel papierwerk en lang doorlooptijden zijn de normaalste gang van zaken en laten we het maar niet over digitalisering hebben. Bij Uitgeester Notariaat is het net even wat anders. Alle benodige papieren kon ik digitaal kwijt in een online omgeving. Communicatie per mail en telefoon ging vlot en zonder problemen. De oprichting is binnen een week te realiseren. Bij ons durde het iets langer, maar dat was onze eigen schuld. Voor het volgende project weet ik waar we moeten zijn.

Geweldige notaris!

Na een uitgebreide vergelijking voor een notaris bij Uitgeester Notariaat uitgekomen. Ze liggen prijstechnisch goed in de markt en leveren kwaliteit. Bij alle vragen kregen we een duidelijke uitleg en ze nodigen je uit om de vragen te stellen als je die hebt. Al met al zouden we ze dan ook zeker aanraden!

Er werd geregeld wat geregeld moest worden maar het ging niet vanzelf.

Er is geregeld wat geregeld moest worden maar dit ging zeker niet vanzelf. Als eerste werd onze vooraf afgesproken datum een dag verplaatst waardoor wij moeizaam door ons werk in de zorg vrij konden krijgen doordat de dag al vol zat met andere klanten. Vervolgens hadden wij gevraagd om bij de koopakte en leveringsakte een samenlevingscontract te voegen. Een combinatie van deze drie is goedkoper dan het los opstellen van deze aktes. Echter werd de korting niet automatisch mee genomen bij de nieuwe offerte. Ook werd de koopgarantie vergeten op de aankoop nota. Desalniettemin is alles wel geregeld wat geregeld diende te worden en is verder netjes afgehandeld.

Top service in moeilijke tijden

Notaris, mevrouw Leegstra, heeft mijn visueel gehandicapte moeder heel erg prettig geholpen met haar testament. In tijden als nu, tijdens covid-19, is het fijn dat er ook op afstand via beeld bellen op een veilige vertrouwde manier een testament kan worden opgesteld. Alle rust en tijd wordt er genomen. Dit notaris kantoor kan ik u dan ook van harte aanbevelen.

Vriendelijk en duidelijk

Ondanks de vreemde maatregelen die genomen moeten worden wegens de Corona pandemie voelde ons bezoek toch persoonlijk en hebben wij een leuk gesprek gehad. Het was voor ons immers ook een leuke aangelegenheid bij het kopen van onze woning.

een prettige, en relaxte ervaring

Bij binnenkomst al een fijne ontvangst, dit werd door gezet in het gesprek en bij de duidelijke uitleg. Al in al hing er een hele relaxte sfeer waardoor iedereen zich op ze gemak voelde.

Vriendelijk en goed geholpen. Wij zijn zeer te spreken.

Zeer tevreden!

Vriendelijk en ongedwongen sfeer.

Onze ervaring is goed! Het voordeel bij dit kantoor is dat het een soort van huiskamer gevoel geeft. Niet te formeel maar wel duidelijk. Zeer vriendelijk en geïnteresseerd.

Vriendelijk en zeer deskundig.

Deze dame was zeer vriendelijk en deskundig zodat we met een glimlach op onze gezichten snel vertrokken.

Prima verzorgd

Een zeer charmant kantoor en dito Notaris

Zeer goede dienstverlening

Zeer goed geholpen en wisten ons goed advies te geven.

Vriendelijke, behulpzame en deskundige medewerkers.

Erg prettig en deskundig geholpen. Zowel voorafgaand aan de afspraak als tijdens de afspraak.

TOP!

- zeer tevreden met alle ondersteuning. - duidelijk verwachtingsmanagement - persoonlijke benadering - actief meedenken

Hele fijne notaris!

• Ervaring met: Aankoop van een woning

Snel en vakkundig geregeld voor een eerlijke prijs

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Heel fijn te woord gestaan. Heel overzichtelijke offerte met punten waarop meerkosten zouden kunnen ontstaan (wat ook zo was ivm overbruggingshypotheek) heel helder aangegeven.

• Ervaring met: Aankoop van een woning|Hypotheek
  • Verbeterpunten/ tips: Ik werd gebeld met de vraag of de hypotheekgegevens wel door de Triodos bank waren opgestuurd naar jullie. Dit was na de datum dat de financiering rond moest zijn. Daar schrok ik even van. Het duurde niet lang om de gegevens toch in jullie eigen systeem terug te vinden. Dat telefoontje was dus niet echt nodig en zou beter aan de bank gericht kunnen zijn dan naar mij.

• Ik ben een: particuliere klant
  • Ervaring met: Aankoop van een woning|Hypotheek|Huwelijkse- en partnerschapsvoorwaarden

Voelde me erg op m’n gemak door de vriendelijke, empathische manier van communiceren van de notaris.

• Ervaring met: Aankoop van een woning|Hypotheek

Een goede ontvangst en een ontspannen sfeer tijdens het tekenen van onze woning.

• Verbeterpunten/ tips: geen

Klantvriendelijk, Open en niet te formeel

zeer vriendelijke mensen

• Ervaring met: Aankoop van een woning
  • Verbeterpunten/ tips: niet van toepassing in onze ogen

Prima ervaring. Dank jullie wel!

• Ervaring met: Aankoop van een woning|Hypotheek

prettig, zakelijk, menselijk, rustig en geen poeha die andere notarissen wel hebben

• Ervaring met: Aankoop van een woning

Wel het is gewoon heel positief en ik keek op de site ons team, er werken alleen maar vrouwen.

• Ervaring met: Bedrijf
  • Verbeterpunten/ tips: Er kunnen wel wat mannen bij !!!

Klantvriendelijk en deskundig

• Ik ben een: particuliere klant
  • Ervaring met: Aankoop van een woning|Hypotheek|Testament(en)
  • Verbeterpunten/ tips: Nvt

vriendelijk personeel deskundig en fijn kantoor om te zijn.

• Ik ben een: particuliere klant
  • Ervaring met: Aankoop van een woning|Huwelijkse- en partnerschapsvoorwaarden|Testament(en)
  • Verbeterpunten/ tips: geen

Keurig geholpen door de dames van het Uitgeester Notariaat. Duidelijk in communicatie, had alle stukken keurig op orde.

• Ervaring met: Aankoop van een woning|Hypotheek

Notaris nam de tijd voor ons en legde alles duidelijk uit.

• Ervaring met: Aankoop van een woning|Hypotheek|Samenlevingscontract
  • Verbeterpunten/ tips: We kregen geen bevestiging van het overmaken van het restant van de verkoopsom, dat was wel prettiger geweest.

Fijne notaris, relaxte sfeer, tijd voor een praatje en een grapje tussendoor, zakelijk wanneer het nodig was. Prima!

• Ervaring met: Aankoop van een woning

Prima notariaat, vriendelijk en duidelijk.

• Ervaring met: Aankoop van een woning|Hypotheek

Uitgeester Notariaat is klantvriendelijk, deskundig, duidelijk en snel in de communicatie. Voor ons was het een aangename ervaring voor de aankoop van onze woning en de daarbij behorend samenlevingscontract.

• Ervaring met: Aankoop van een woning|Samenlevingscontract

Alles rondom passeren van de aktes verliep soepel. E-mail werd snel beantwoord en uitleg was duidelijk. We voelden ons welkom op kantoor.

• Ervaring met: Aankoop van een woning|Samenlevingscontract

Ik vond het fijn dat het niet zo formeel was, terwijl je wel over serieuze dingen praat. Gezellige sfeer. Klasse uitstraling.

• Ervaring met: Aankoop van een woning|anders
  • Verbeterpunten/ tips: Puur op styling gebied Omdat ik vind dat jullie een mooi kantoor hebben.... Kunst aan wand , knullig., jammer. plastic planten zouden echte moeten zijn.Dan zou het nog meer van deze tijd zijn.

• Ervaring met: Hypotheek

De (kandidaat?)notaris maakte de overdracht van de woning tot een plezierige, korte, efficiënte, maar ook hartelijke bijeenkomst

• Ervaring met: Aankoop van een woning|Hypotheek

Alles is goed verlopen bij de koop van een woning en het laten opstellen van een samenlevingscontract. Er was enkel een kleine miscommunicatie bij uiteindelijke betaling van de hypotheek, maar dat was binnen diezelfde dag opgelost.

• Ervaring met: Aankoop van een woning|Hypotheek|Samenlevingscontract

Prima ontvangst, op tijd geholpen. Rustige atmosfeer. Goed advies gekregen om onze testamenten nog eens na te lopen.

• Ervaring met: Aankoop van een woning|Hypotheek
  • Verbeterpunten/ tips: Eigenlijk zou ik een 10 moeten geven, doch je moet in de dienstverlening scherp blijven. Door een 10 te geven zou de gedachte kunnen ontstaan dat "het allemaal wel goed gaat" en dat is niet vanzelfsprekend. Ik zeg wel: ga zo door en blijf kwaliteit leveren!!!

Rustige Sfeer, makkelijk te vinden

• Ervaring met: anders
  • Verbeterpunten/ tips: Hebben lang moeten wachten, was licht geïrriteerd ook mede het uur ervoor

Alles netjes geregeld. Uitsluitend positieve ervaringen

• Ervaring met: Aankoop van een woning|Samenlevingscontract

Erg vriendelijk, zonder moeilijke taal met duidelijke uitleg over de hoofdpunten.

• Ervaring met: Aankoop van een woning

Zakelijk. Duidelijke toelichting. Pro actief. Zeer betrokken. Erg gastvrij.

• Ervaring met: Bedrijf
  • Verbeterpunten/ tips: Locatie Purmerend?

• Ik ben een: particuliere klant
  • Ervaring met: Aankoop van een woning|Samenlevingscontract|Testament(en)

Goede service. Alles was prima in orde en er werd proactief met alle vragen/handelingen omgegaan.

• Ervaring met: Aankoop van een woning|Hypotheek

Fijne dames die veel aandacht aan je besteden en snel en duidelijk zijn in de communicatie.

• Verbeterpunten/ tips: Geen

Ondanks gesteggel met de bank is alles op tijd rond gekomen. Dit mede dankzij de goede medewerking van de werknemers van het Notariaat.

• Ervaring met: Aankoop van een woning
  • Verbeterpunten/ tips: Geen..

Prima begeleiding, deskundige en vriendelijke mensen. Geven prima advies.

vlotte correcte afhandeling

• Ervaring met: Aankoop van een woning

Goed advies en uitleg Fijne mensen

• Ik ben een: particuliere klant
  • Ervaring met: Aankoop van een woning|Hypotheek|Samenlevingscontract|Testament(en)
  • Verbeterpunten/ tips: Ontvangst. Balie/receptie?

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Zeer klantvriendelijk, nam echt de tijd voor ons.

• Ervaring met: Verklaring van erfrecht
  • Verbeterpunten/ tips: Zorgvuldigheid bij opstellen van verklaring. Door een fout in de overlijdensdatum konden de bankrekeningen niet vrij gegeven worden en moest de aanvraag opnieuw gedaan worden.

De notaris is erg betrokken, vriendelijk en meedenkend.

Vriendelijk geholpen

• Ik ben een: particuliere klant
  • Ervaring met: Aankoop van een woning|Samenlevingscontract|Testament(en)

Gesprek tijdens overdracht werd aangepast op mijn gebrek aan kennis over de besproken zaken ;-), zodat ik alles goed kon volgen. Een prettig gesprek, bedankt!

• Ervaring met: Aankoop van een woning
  • Verbeterpunten/ tips: Jammer: Mijn bankgarantie was al langer dan een maand gesteld maar dit werd niet gezien door Uitgeester Notariaat. Vervolgens ging het notariaat de makelaar bellen dat ik niet aan de afspraken heb voldaan terwijl dit wel het geval was. Een beetje jammer, ik zorgde er juist voor dat alles ruim op tijd gereed was. Tip: Er stond nog een bedrag open voor de overdracht. Dit bedrag heb ik wederom ruim op tijd overgemaakt. Ik had het prettig gevonden als ik daar proactief een bericht over had ontvangen ("we hebben uw betaling ontvangen ..."). Ik begrijp dat 15000 euro voor de notarissen peanuts is, voor mij niet.

Duidelijk en vriendelijk geholpen

• Ervaring met: Aankoop van een woning

Via degoedkoopstenotaris.nl kwamen we uit bij deze notaris. Wij werden op een vriendelijke, toegankelijke en professionele wijze geholpen bij de aankoop van ons huis.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De overdracht van de woning (na verdeling) verliep als gepland.

• Ervaring met: anders
  • Verbeterpunten/ tips: a. In de concept akte was een (belangrijk) deel van de overeengekomen voorwaarden niet opgenomen, terwijl dit uit het convenant bleek. b. In de afrekening waren de kosten verdeeld over mij en mijn ex, zonder dat dit was gecommuniceerd. c. Tijdens de overdracht was de notaris een beetje zuur en belerend, alsof ik mijn ex aan het belazeren was, terwijl we het juist op een nette en open manier hebben geregeld.

Fijne eerste ervaring met een notaris!

Uitstekend, accuraat en geïnteresseerd

• Ervaring met: Aankoop van een woning

Een zeert goede ervaring mee gehad! Geen min punten te benoemen :)

• Verbeterpunten/ tips: -

Zeer vriendelijk en vlot geholpen! Als zeer prettig ervaren!

• Ervaring met: Aankoop van een woning|Hypotheek

correct en goed geholpen duidelijk advies

• Ervaring met: Hypotheek

Positief, adequaat, pittig, humoristisch en ter zake deskundig!

• Verbeterpunten/ tips: geen

Prettig gesprek, vriendelijk en zeer professioneel personeel.

• Ervaring met: Aankoop van een woning
  • Verbeterpunten/ tips: Helaas was de afspraak omtrent onze testamenten vergeten, waardoor een vervolgafspraak gepland moest worden, waar dit eigenlijk op een dag zou plaatsvinden. Kan gebeuren, is verder geen probleem. Wellicht dat de interne communicatie hier te kort schoot?

• Ervaring met: Bedrijf

Hartelijke ontvangst- lekkere koffie- ontspannen sfeer en een goede uitleg

• Verbeterpunten/ tips: GEEN

• Ervaring met: Testament(en)|anders

• Ervaring met: Testament(en)

Zeer snel, deskundig, informeel en klantvriendelijk geholpen. Akten zijn bijna direct doorgestuurd naar KvK daardoor binnen enkele dagen al ingeschreven.

• Verbeterpunten/ tips: Geen

meedenkend - goede en heldere uitleg en omschrijving - vriendelijk . nette prijs / product verhouding kort om aan te bevelen.

• Ik ben een: particuliere klant
  • Ervaring met: Huwelijkse- en partnerschapsvoorwaarden|Testament(en)

Een fijne benadering duidelijke uitleg en snelle afwikkeling. Zeker aan te bevelen.

Ben zeer deskundig geholpen

• Ervaring met: Hypotheek

Prima notaris, vriendelijk, snel zonder poespas en goedkoop.

• Ervaring met: Hypotheek
  • Verbeterpunten/ tips: Bij het aanvragen van de offerte kregen we een mail terug ondertekend met Uitgeester notariaat. Misschien is het wat persoonlijker om er een naam bij te zetten. Hierdoor ging ik namelijk twijfelen of ik wel de hypotheek bij jullie zou doen. We hadden nog een offerte, die overeen kwam met jullie offerte en deze was wel persoonlijk ondertekend. De reden dat we toch voor jullie kozen was vanwege de goede beoordelingen en geen verrassingen achteraf wat betreft de kosten.

Snel geregeld, alle afspraken nagekomen, vriendelijk ontvangen, goed meegedacht

• Verbeterpunten/ tips: geen

Goede toelichting, duidelijke uitleg. Niet te veel gebruik van dure woorden. Goede prijs.

• Verbeterpunten/ tips: -

Er werd prima met ons en onze situatie meegedacht. Problemen die ontstonden door fouten van de hypotheekverstrekker werden zonder enige aarzeling opgelost. Personeel is vriendelijk, en doen hun best om lastige punten zo begrijpelijk mogelijk te maken.

redelijk snelle afwikkeling/prijs-kwaliteitverhouding

• Ervaring met: Bedrijf
  • Verbeterpunten/ tips: door snelheid ietwat kortaf.

• Ervaring met: Samenlevingscontract

Zeer goede dienstverlening, service en communicatie.

• Ervaring met: Vereniging of stichting

Erg vriendelijk, no nonsens, geen vraag is te gek, goede service en prijs

• Ervaring met: Hypotheek|Samenlevingscontract
  • Verbeterpunten/ tips: Er zou iets proactiever gereageerd kunnen worden over het maken van de benodigde afspraken.

Vlotte, duidelijke afhandeling van overigens eenvoudige hypotheekakte.

• Ervaring met: Hypotheek
  • Verbeterpunten/ tips: Tijdstip afspraak kan wat beter worden nagekomen.

Deskundig, doen wat je zegt.

• Ervaring met: Bedrijf|anders

Het maken van een testament van een overschrijven van mijn woning op mijn beiden kinderen ,bij het overlijden van de beide ouders ,daarbij dat het ons heel duidelijk is gemaakt en dat doet ons heel goed .

• Ervaring met: Testament(en)
  • Verbeterpunten/ tips: ik zal het niet weten

Goed en klantvriendelijk ontvangen, goed en deskundig geholpen.

• Ervaring met: Aankoop van een woning
  • Verbeterpunten/ tips: Opzet van begin nota's waren niet overzichtelijk. Belangrijk dat dit secuur gebeurd.

Was prettig omdat het voor ons een belangrijk moment was in ons leven. En alles wat wij wilde weten konden we vragen.

• Ik ben een: particuliere klant
  • Ervaring met: Samenlevingscontract|Testament(en)
  • Verbeterpunten/ tips: Geen.

zeer korrekt behandeld en duidelijk.

• Ervaring met: Testament(en)

Fijn om tegenover iemand te zitten die alles in Jip en Janneke taal uitlegt. En het niet vervelend vind om sommige zaken meerdere keren uit te leggen.

• Betrokkenheid N.v.t.

• Verbeterpunten/ tips: Geen

Er waren veel aanwijzingen en handige tips tijdens de gesprekken over hoe je bepaalde veranderingen in je leven, samen aan kunt pakken. Dit vonden wij erg prettig en duidelijk.

• Ervaring met: Samenlevingscontract
  • Verbeterpunten/ tips: Naar mijn mening geen verbeterpunten.

Duidelijk geholpen.

• Ervaring met: Aankoop van een woning|Hypotheek
  • Verbeterpunten/ tips: Een week voor de overdracht hoor je de definitieve stukken te ontvangen. Helaas moest ik hier zelf achter aan. Als mij vervolgens wordt gezegd dat de stukken in de middag worden verstuurd per e-mail en ik heb ze de volgende dag niet, dan vind ik dat slordig.

Prima geholpen bij het passeren van de hypotheek, tevens goed geïnformeerd met betrekking tot een samenlevingsovereenkomst.

• Ik ben een: particuliere klant
  • Ervaring met: Samenlevingscontract|Testament(en)

Postbus 63 1910AB Uitgeest