Toppers en heel klant vriendelijk EN deskundig

Vragen stellen is geen probleem en de antwoorden zijn duidelijk

Professioneel en vriendelijk

Ik ben enorm goed geholpen. Het personeel was vriendelijk, de Notaris was erg professioneel. Ik ben enorm tevreden en zal zeker terugkomen voor meer notariële zaken!

Verfrissend, modern, snel

Een notaris kantoor is over het algemeen erg stoffig en ouderwets. veel papierwerk en lang doorlooptijden zijn de normaalste gang van zaken en laten we het maar niet over digitalisering hebben. Bij Uitgeester Notariaat is het net even wat anders. Alle benodige papieren kon ik digitaal kwijt in een online omgeving. Communicatie per mail en telefoon ging vlot en zonder problemen. De oprichting is binnen een week te realiseren. Bij ons durde het iets langer, maar dat was onze eigen schuld. Voor het volgende project weet ik waar we moeten zijn.

Geweldige notaris!

Na een uitgebreide vergelijking voor een notaris bij Uitgeester Notariaat uitgekomen. Ze liggen prijstechnisch goed in de markt en leveren kwaliteit. Bij alle vragen kregen we een duidelijke uitleg en ze nodigen je uit om de vragen te stellen als je die hebt. Al met al zouden we ze dan ook zeker aanraden!

Er werd geregeld wat geregeld moest worden maar het ging niet vanzelf.

Er is geregeld wat geregeld moest worden maar dit ging zeker niet vanzelf. Als eerste werd onze vooraf afgesproken datum een dag verplaatst waardoor wij moeizaam door ons werk in de zorg vrij konden krijgen doordat de dag al vol zat met andere klanten. Vervolgens hadden wij gevraagd om bij de koopakte en leveringsakte een samenlevingscontract te voegen. Een combinatie van deze drie is goedkoper dan het los opstellen van deze aktes. Echter werd de korting niet automatisch mee genomen bij de nieuwe offerte. Ook werd de koopgarantie vergeten op de aankoop nota. Desalniettemin is alles wel geregeld wat geregeld diende te worden en is verder netjes afgehandeld.

Top service in moeilijke tijden

Notaris, mevrouw Leegstra, heeft mijn visueel gehandicapte moeder heel erg prettig geholpen met haar testament. In tijden als nu, tijdens covid-19, is het fijn dat er ook op afstand via beeld bellen op een veilige vertrouwde manier een testament kan worden opgesteld. Alle rust en tijd wordt er genomen. Dit notaris kantoor kan ik u dan ook van harte aanbevelen.

Vriendelijk en duidelijk

Ondanks de vreemde maatregelen die genomen moeten worden wegens de Corona pandemie voelde ons bezoek toch persoonlijk en hebben wij een leuk gesprek gehad. Het was voor ons immers ook een leuke aangelegenheid bij het kopen van onze woning.

een prettige, en relaxte ervaring

Bij binnenkomst al een fijne ontvangst, dit werd door gezet in het gesprek en bij de duidelijke uitleg. Al in al hing er een hele relaxte sfeer waardoor iedereen zich op ze gemak voelde.

Vriendelijk en goed geholpen. Wij zijn zeer te spreken.

Zeer tevreden!

Zeer tevreden!

Vriendelijk en ongedwongen sfeer.

Onze ervaring is goed! Het voordeel bij dit kantoor is dat het een soort van huiskamer gevoel geeft. Niet te formeel maar wel duidelijk. Zeer vriendelijk en geïnteresseerd.

Vriendelijk en zeer deskundig.

Deze dame was zeer vriendelijk en deskundig zodat we met een glimlach op onze gezichten snel vertrokken.

Prima verzorgd

Een zeer charmant kantoor en dito Notaris

Zeer goede dienstverlening

Zeer goed geholpen en wisten ons goed advies te geven.

Vriendelijke, behulpzame en deskundige medewerkers.

Erg prettig en deskundig geholpen. Zowel voorafgaand aan de afspraak als tijdens de afspraak.

TOP!

- zeer tevreden met alle ondersteuning. - duidelijk verwachtingsmanagement - persoonlijke benadering - actief meedenken

Hele fijne notaris!

• Ervaring met: Aankoop van een woning

Snel en vakkundig geregeld voor een eerlijke prijs

• Ervaring met: anders

• Ervaring met: anders

• Ervaring met: Aankoop van een woning|Samenlevingscontract

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Heel fijn te woord gestaan. Heel overzichtelijke offerte met punten waarop meerkosten zouden kunnen ontstaan (wat ook zo was ivm overbruggingshypotheek) heel helder aangegeven.

• Ervaring met: Aankoop van een woning|Hypotheek
  • Verbeterpunten/ tips: Ik werd gebeld met de vraag of de hypotheekgegevens wel door de Triodos bank waren opgestuurd naar jullie. Dit was na de datum dat de financiering rond moest zijn. Daar schrok ik even van. Het duurde niet lang om de gegevens toch in jullie eigen systeem terug te vinden. Dat telefoontje was dus niet echt nodig en zou beter aan de bank gericht kunnen zijn dan naar mij.

• Ik ben een: particuliere klant
  • Ervaring met: Aankoop van een woning|Hypotheek|Huwelijkse- en partnerschapsvoorwaarden

Voelde me erg op m’n gemak door de vriendelijke, empathische manier van communiceren van de notaris.

• Ervaring met: Aankoop van een woning|Hypotheek

Een goede ontvangst en een ontspannen sfeer tijdens het tekenen van onze woning.

• Advies N.v.t.
  • Verbeterpunten/ tips: geen

Klantvriendelijk, Open en niet te formeel

• Ervaring met: Aankoop van een woning

Postbus 63 1910AB Uitgeest