Correcte wijze van afhandeling

Zoals afgesproken is de zaak netjes op tijd gepasseerd en werd alles keurig uitgelegd en besproken. Ontvangst was correct en alles verliep voorspoedig. Niets op aan te merken.

Uitstekend geholpen

De mensen die er werken zeer vriendelijk. Prima geholpen. Niks om aan te merken

Flexibel en uitermate duskundig

Zowel de medewerkers als de notaris zijn zeer vriendelijk en vooral deskundig.

Alles netjes geregeld

Erg goed

Alles was zeer goed geregeld en is top afgehandeld.

Heel goed.

De dame die ons te woord stond nam de tijd en aandacht voor de eventuele vragen. Dus wij hadden een goed gevoel toen wij weggingen.

Zeer goede service!

Zeer goede service en alles keurig geregeld tot nu toe. Ontzettende aardige medewerkster en lieve notaris met empathisch vermogen.

Prima ervaring, er is goed de tijd genomen om alles volledig toe te lichten

Uiteraard wat stoffige materie, maar onze vragen zijn rustig doorgenomen. Het gevoel gekregen dat we daar niet simpelweg waren om te tekenen, ze hadden echt tot doel dat alles helder was en alle resterende vragen waren behandeld.

Een fijne ervaring.

Een warm welkom en een efficiënte afhandeling van de stukken, prima!

Betrouwbaar, nauwkeurig en ontzorgend

Betrouwbaar, nauwkeurig en ontzorgend

Heel fijn.

Het is een materie, die mij niet geheel bekend is. Ik ben de eerste keer heel goed geïnformeerd en alles is op een simpeler manier verteld. Daarna heb ik een concept van het testament gekregen, die ik thuis kon nalezen en daarna nog mijn vragen stellen. Tijdens het tekenen van de akte hebben we er nogmaals over gesproken. Ik vind dat ik heel fijn ben geholpen.

Professioneel en vertrouwd vanaf intake gesprek tot en met ondertekening.

Wij hebben een heel plezierige ervaring gehad vanaf het eerste adviesgesprek tot en met de ondertekening van de documenten. Professioneel, meedenkend en respectvol adviserend. Het traject verliep vlot met prima communicatie. Kortom: een heel fijne samenwerking.

Super vriendelijk, duidelijke uitleg

Alles is naar tevredenheid verlopen

Vriendelijke ontvangst, duidelijke en heldere uitleg van de aktes.

Het cijfer 10 zegt voldoende!

Prettige ontvangst !

Kundig en ontspannen

Ontvangst altijd plezierig ,zelfs toen ik mij -een keer - vergist had was er snel een oplossing ..De ruimtes zijn mooi en rustgevend ingericht ..Vakkundig en begripvol personeel ..!

No-nonsense notaris met aandacht voor de mensen.

Zeer positieve ervaringen met deze notaris en hun manier van werken. Ik kan dit alleen maar van harte aanbevelen.

Vriendelijk, nemen de tijd, gewoon geweldig

Ontvangst is altijd top, men neemt de tijd voor je en zeer professioneel. Hulde

ontspannen sfeer

gelukkig geen lange zit, alles werd verduidelijkt, zo ook op nog enige vragen. het verliep vlot!

Een vriendelijk, duidelijk en hulpvaardig contact.

Het opstellen van ons Levenstestament is prima verlopen. Duidelijke informatie, steeds ruimte om vragen te stellen en een vriendelijke bejegening.

Betere voorliching en een stuk goedkoper

Ik was eerst naar zo'n commerciële klub geweest. Hadden een goed verhaal. Na een wat aggressieve poging voor een afspraak vanuit hun sales (zij gingen bepalen wanneer de afspraak gemaakt ging worden) was ik er klaar mee. Na een gesprek met mijn accountant naar Uitgeest gegaan. Uitstekend gesprek gehad. En binnen een paar weken geregeld voor zowel het levenstestament als het testament voor ons beiden. En nog eens rond de 25% goedkoper ook als de commerciële klub.

Zeer goed geholpen

Prima geholpen alles duidelijk uitgelegd Zeer goed geholpen

Vlotte dienstverlening omtrent mijn hypotheek- en leveringsakte.

Snelle en accurate reacties op vragen.

Professioneel, duidelijk en volledig

Er wordt goed meegedacht op de situatie die op jou van toepassing is

De medewerkers van het Uitgeester Notariaat denken goed mee op de situatie die op jou van toepassing is. Geven uitgebreid advies en zijn ook bereid om daar later nog extra toelichting te geven als het niet helemaal duidelijk is.