correcte bestelling

levering drie dagen later, maar correcte bestelling en afhandeling

Nette prijs, snel geleverd.

Super tevreden,meerdere keren wat besteld. Snelle levering,nette prijzen.

Zeer klantvriendelijk! Leveren snel

Zeer klantvriendelijk! Leveren snel

Correcte uitvoering en levering van mijn bestelling.

Als particulier heb ik alleen belang bij de prijzen inclusief BTW. Dit is niet erg duidelijk op Uw site aangegeven. Bij de afrekening zie je dat de prijzen exclusief BTW zijn.

Compleet assortiment, nette prijzen en goede service.

Bestel al jarenlang alle bevestigingsmaterialen bij Techwinkel. Mocht ik ooit eens aparte (Engelse) maten nodig hebben, die niet op de website staan, dan wordt dat ook snel uitgezocht een aangeboden. Voor de rest snelle en correcte afhandeling en als er ooit eens iets verkeerd besteld is, dan is direct omwisselen ook geen probleem.

Ruim, compleet aanbod.

Uitgebreid pakket.

Snel en goed!

Snel geleverd, goede spullen, en niet duur. Altijd tevreden!

gewoon perfect

goede service

Was prima

Ik heb hele goede ervaring met Techwinkel

Goedkoop en zeer goede kwaliteit

Altijd keurig op tijd

Altijd keurig op tijd

betrouwbaar

groot assortiment met nette prijzen

Goede service en fijne samenwerking met John!

Goede service en fijne samenwerking met John!

Slechte spullen

Rvs besteld staat ook op de doos alleen is het geen rvs ook zitten er kruis kop zelftappers bij de 6 kant zelftappers in de doos erg jammer

Jammer dat u niet tevreden bent, ondanks wij u telefonisch hebben benaderd waaruit we geconcludeerd hebben dat u niet het juiste materiaal voor de juiste toepassing heeft gebruikt. Het geleverde product is wel degelijk RVS, dat hebben we voor de zekerheid nog eens gecontroleerd. En sorry dat er 3 andere schroefjes in het doosje zaten, we kunnen niet alle doosjes op inhoud controleren.

Materialen prima levertijden en info over levertijd kan veel beter

Zou het op prijs stellen geïnformeerd/op de hoogte gehouden te worden van de levertijd van de producten. Is nu vaak maar afwachten.

Hallo Frank, we hebben de laatste tijd iets vaker met backorders en langere levertijden van sommige producten te maken. We hebben inmiddels ook al onze werkwijze aangepast dat u als klant benaderd wordt wanneer een artikel onverhoopt langer levertijd heeft. We kunnen in dat geval samen naar een oplossing kijken.

Vlugge levering

Vlugge levering

Correcte verzending en prima producten

Alles prima verzorgd en correct en snel verzonden

top

snelle en correcte leveringen.

Gewoon perfect, snel en correct, zo als het hoort.

Perfect, mooie gemakkelijke site, goede communicatie, snelle levering.

Prima firma en prima levering

Bestelling niet op vorraad, toch snel geleverd

Helemaal top

Snel duidelijk en flexibel

Prima prijzen en vlotte levering.

Heel positief

Helemaal goed niets op aan te merken

Via de duidelijke website besteld en binnen 2 dagen geleverd.

Over Techwinkel.nl

U heeft het goedkoopste adres gevonden voor al uw bevestigingsmateriaal. Wij leveren al het mogelijke bevestigingsmateriaal tegen de allerscherpste prijs en van een zeer goede kwaliteit..