Vriendelijke en positieve benadering, duidelijke uitleg en advies.

• Ervaring met: Vloerverwarming|Tegels
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Nadeel was dat de stofbakken van de fresmachines binnen geleegd werden. Hierdoor was er nog stof dor het hele huis.

Fijn vakkundig personeel!! Aanrader!!

• Ervaring met: Vloerverwarming|Tegels

The whole procedure worked so well. All the contractors were great: good characters who arrived on time and enjoyed a good laugh! During the process we discovered a water leak which we dealt with. Despite this the installation was able to go ahead and no delays were experienced, despite the location of the leak. Overall, everything worked smoothly and efficiently and we wouldn't hesitate to recommend Kierkels to others planning to update their floors.

• Ervaring met: Vloerverwarming|Tegels
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Naturally it is a pain to have to move out of the house while some of the work is done but it comes with the territory! We looked upon it as a small holiday - three kilometers from home!

Zeer fijne service en gesprekken gehad. Tegelzetters hebben ontzettend hard gewerkt en een nog mooier eind resultaat opgeleverd. Één woord grote klasse!!

• Ervaring met: Vloerverwarming|Tegels
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Geen.

Vanaf de eerste dag dat we bij Kierkels binnen liepen voelde het goed. Goed advies gekregen over wat we het beste wel en niet konden doen. Ook de jongens die de tegels kwamen leggen hebben puik werk geleverd, ook al was onze ondervloer niet al te best. Van ons een dikke tien.

• Ervaring met: Tegels

Heel prettig en heel goede tegelzetters.

• Omschrijf uw negatieve ervaring: Zijn er niet

Mooi gelegde vloer.....heeeel kundig en aardig montage personeel..... Bereid om mee te denken zowel montage personeel als Gerben.

• Ervaring met: Vloerverwarming|Tegels
  • Omschrijf uw negatieve ervaring: Gehoopt dat bovenkant van de plint ook gekit werd......niet duidelijk omschreven..... Vooraf werd door Gerben verwacht dat oude vloer goed genoeg was voor nieuwe tegels....dat was niet zo. Extra kosten en moeilujkheid voor mij..... Mijn tip aan Gerben..........niet te voorzichtig communiceren......creëert een verwachting die later anders blijkt te zijn.

• Nazorg en service
  • U bent: vaker klant geweest

Geweldig,exact volgens onze verwachting

• Omschrijf uw negatieve ervaring: Geen

Zelden zulke goede service meegemaakt. Petje af.

Alles naar volle tevredenheid

• Ervaring met: Tegels

De eerste keer per toeval bij de firma Kierkels uitgekomen. advies was goed en voldoende keus in de showroom afspraak gemaakt voor thuis te komen beoordelen volgens Kierkels was dit geen probleem tegelvloer uitgezocht en duidelijk afspraak gemaakt wat er moest gebeuren voor de vloerverwarming het totaal plaatje gewoon perfect alles tot in de puntjes correct uitgevoerd helemaal ont zorgt zoals vloerverwarming en deskundig en vriendelijke medewerkers kan dit iedereen aanbevelen. Chapo hartelijk bedankt voor de goede en vakkundige uitvoering.

• Ervaring met: Vloerverwarming|Tegels

Top zaak met top service zou het zo weer doen

• Ervaring met: Vloerverwarming

Zéér goed en snel geholpen. Het montage personeel geeft ook duidelijk advies als je in twijfel bent wat te doen!

• Ervaring met: Tegels

Professioneel, vakkundig, goed en eerlijk advies in de winkel. Tegelleggers hebben hun werk vakkundig gedaan.

• Omschrijf uw negatieve ervaring: --

• Ervaring met: Vloerverwarming|Tegels

Super vriendelijk personeel zowel w.b. vloerverwarming als ook de tegelzetters en kundig.

• Ervaring met: Vloerverwarming|Tegels

Lekker dorps, gewoon en voelt vertrouwd. Je hoeft maar te bellen en ze staan paraat om te adviseren en te controleren over de gang van zaken. Erg prettig.

• Ervaring met: Vloerverwarming|Tegels

Kierkels tegels en vloeren hebben een perfecte vloer inclusief vloerverwarming bij ons gelegd. Het begon met het bezoek aan de showroom, Gerben gaf ons duidelijk advies in de types vloerverwarming en mogelijkheden voor tegels en plinten. Tijdens de verbouwing was alles dik in orde. We zijn helemaal ontzorgt, van sloop tot de montage van de plinten, allemaal perfect gepland met uiterst bekwame vaklui.

• Ervaring met: Vloerverwarming|Tegels

Zeer goede en correcte vakmensen.

Zeer correct en alles uitstekend afgehandeld Toppie 😄

• Ervaring met: Vloerverwarming|Tegels

Omdat ik niet in het bezit ben van een auto kwam men vant begin de firma Kierkels naar mij toe ik had hun telefonisch al uitgelegd wat ik ongeveer aan kleur en grote van de tegels wilde en deze werden snel en vakkundig nog voor de bouwvak. geleverd en gelegd

• Showroom N.v.t.
  • Snelheid van handelen
  • Nazorg en service N.v.t.
  • Ervaring met: Tegels

first class service and end work

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Vloerverwarming plaatsen in België was geen probleem zei de verkoper en ik had enkel een stopcontact nodig. Tot de installateurs kwamen. Nee er moest we een aansluitpunt in de buurt zijn en zij mochten sowieso niet aansluiten in België. Kierkels gemaild en gebeld en uiteindelijk kwamen ze me tegemoet, vonden ze, door 150 euro van de factuur af te halen. Dat was wel genoeg om het aangesloten te krijgen vonden ze. Uiteindelijk heeft me dat 450 euro gekost omdat er geen installateur te vinden was die het werk van een ander wil afmaken natuurlijk. Ik heb ze dat nog laten weten bij Kierkels maar nooit meer iets gehoord. Een ontevreden klant, ach die heb je af en toe, lijkt het devies van Kierkels te zijn. Die mannen die de boel kwamen installeren deden ook geen enkele moeite om ter plekke een oplossing te zoeken. Ik heb ze er nog op gewezen dat de ketel recht boven de ruimte waar ze bezig waren hing maar dat maakte allemaal niks uit. Voor mij dus nooit meer Kierkels. Uiteindelijk werd ik er ook op gewezen dat in de voorwaarden die ze nadat ze zijn langs geweest om de offerte op te maken, staat dat er een aansluitpunt moet zijn. Heb ik inderdaad niet gelezen. Ik was dom genoeg om er vanuit te gaan dat degene die langs komt om me te adviseren het volledige verhaal verteld en niet de helft om het allemaal minder werk te laten lijken dan het is. Dus als je toch voor Kierkels kiest, lees zeker de kleine lettertjes.

• Showroom N.v.t.
  • Collectie N.v.t.
  • Montage personeel
  • Snelheid van handelen N.v.t.
  • Ervaring met: Vloerverwarming

Beste heer Kluitenberg, zoals vanaf het eerste moment in de eerste offerte duidelijk gecommuniceerd, vragen we om een stroompunt binnen een halve meter en een aansluitpunt op de bestaande verwarming binnen een straal van 3 meter van de plaats waar de verdeler geplaatst kan worden. In Uw situatie is dit niet anders gegaan dan bij al onze andere klanten. Toen de monteurs er waren bleek er geen aansluitpunt voor de verwarming in de buurt te zitten, en konden we de vloerverwarming niet gebruiksklaar opleveren. We hebben toen in overleg de vloerverwarming op druk gezet, zodat alle andere werkzaamheden doorgang konen vinden en afgesproken dat u zelf een installateur zou inschakelen om het ontbrekende leidingwerk aan te laten leggen. Ter compensatie hebben we een vergoeding van € 150,- gegeven omdat we de vloerverwarming niet konden aansluiten. Toen u later bij ons terugkwam met het verhaal dat er geen installateur was die de vloerverwarming wilde aansluiten hebben we aangeboden om de vloerverwarming alsnog zonder meerprijs aan te sluiten als er binnen de 3 meter een aansluitpunt gemaakt was. Op dit aanbod bent u niet ingegaan en u heeft zelf toch iemand gevonden die de vloerverwarming heeft aangesloten op de bestaande verwarming. We vinden het erg vervelend dat u alles zo negatief ervaren heeft, maar communiceren naar ons idee erg duidelijk en hebben dit ook niet eerder meegemaakt. Verder hebben we aangeboden om alsnog alles kosteloos aan te sluiten zodra we binnen de aangegeven afstand konden aansluiten. Ondanks alles hopen we toch dat u deze winter veel plezier en warmte van de vloerverwarming heeft. Als er nog vragen zijn dan horen we dat graag.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.