Professionele totaaloplossing voor vloerverwarming en tegelwerken.

Goed advies, marktconforme prijs en perfecte service voor: - freeswerkzaamheden vloerverwarming; - vloerverwarmings-installatie; - plaatsen/lijmen vloertegels en plinten; - afwerking vloer, invoegen en kitten; - uitgevoerd door kundige vakmensen. Uiterst tevreden met eindresultaat.

Goede ervaring, ze komen hun afspraken na, en het resultaat mag er ook zijn.

Van een goed advies in de zaak, tot aan de oplevering, niets op aan te merken.

Geweldige behulpzame vakmensen

Ze zijn aardig, behulpzaam en de vloer ligt mooi. Ze denken mee , geven goed advies.

goed werk geleverd

we zijn zeer tevreden hoe alles gegaan is en netjes afgewerkt

Zeer goede service

Goede service, Mooie tegels gekocht

Top bedrijf

Geweldige service en de tegelzetter een vakman pur sang!

Super communicatie en alles naar wens verlopen

Ondanks dat we vanwege de Covid situatie alles op afstand hebben moeten doen is alles perfect verlopen. Communicatie met Gerben was zeer efficiënt!

zeer tevreden

ruim assortiment, vakkundig advies, zeer vriendelijk en de tegelzetters zijn vakmensen. Dit was onze tweede ervaring met Kierkels, weer super tevreden.

Uitstekend werk volgens afspraak

Vloerverwarming op de onderverdieping in een halve dag keurig opgeleverd met vriendelijk personeel.

Topbedrijf.

Wij zochten een bedrijf dat alles in 1 deed, zodoende kwamen wij bij dit bedrijf uit. Correct bedrijf. Geeft goede adviezen en denken met je mee. Bij ons een tegelvloer met vloerverwarming gelegd. Planning volgens afspraak. Top. Sloopwerken, nieuwe betonvloer, tegels leggen en kitten, alle bedrijven waar Kierkels mee samenwerkt zijn correcte werkmensen en werken netjes en volgens afspraak. Reageren meteen op vragen en mails. Wij zijn zeer tevreden over dit bedrijf en raden het iedereen aan.

Top bedrijf.....

via via zijn wij bij Kierkels terecht gekomen waar wij geen spijt van hebben gehad. Wij hebben vloerverwarming laten leggen en hebben hun alles geregeld. Wij zijn daar uitstekend geholpen en een goede service, en alles precies op tijd zoals was afgesproken.

Prima service en advies

Goede service en advisering en prima after sales

Goede service, vriendelijke mensen.

Prachtige tegelvloer geleverd. Van de cement dekvloer, tegels en vloervermarming tot aan de plinten. Vakkundig advies en uitvoering!

Top service en advies.

Vanaf het moment dat we binnen zijn gelopen in de zaak in Heythuysen tot op heden zijn we nog steeds erg enthousiast met onze nieuwe vloer. Geweldige service. Echte vakmensen zowel voor het inslijpen van de vloerverwarming als ook degene die de vloer kwamen leggen.

Afspraken worden goed nageleefd.

Goed advies en prima werk geleverd binnen de afgesproken periode.

Goede service, en er is prima vakwerk geleverd

Goed advies en super resultaat!

Bij Kierkels hebben ze de tijd genomen om ons goed te adviseren en om al onze vragen te beantwoorden. Ze hebben bij ons het totale traject verzorgd en het resultaat is echt perfect! Vloer ligt er superstrak in en de afwerking is top! Ook waren alle vakmensen van de installateur tot de tegelzetters erg vriendelijk.

Top kwaliteit

Wij zijn zeer tevreden. Echt vakwerk.

Sterke aanrader

Kierkels is niets te veel! Zij zijn twee keer bij ons geweest om zaken te bespreken en door een misverstand kon de opdracht helaas niet doorgaan! Maar we kunnen Kierkels meer dan aanbevelen! Dit strookt ook met de geluiden die we al hadden gehoord. Bij een volgende gelegenheid zullen wij zeker aan Kierkels denken. Als alle bedrijven zouden handelen in de geest van Kierkels zou alles een stuk prettiger worden!

Aanbevelingswaardig

Ik had generlei ervaring met tegelbedrijven incl. vloerverwarming en heb voor Kierkels gekozen vanwege de sinds lange tijd op de TV geziene reclame. Dit was, zoals zich snel toonde, een zeer goede ingeving. Onze dank aan alle medewerkers van firma Kierkels voor de vriendelijke en kundige afwikkeling.

Geen aftersales en bij klacht verschuilen ze zich achter een technische bepaling

Wij hebben een tegelvloer met vloerverwarming gekocht bij Kierkels. Toen de vloerverwarming aan mocht en deze niet naar behoren functioneerde, belden wij Kierkels. Wij werden naar de leverancier van de vloerverwarming verwezen. Vreemd want wij hadden Kierkels de opdracht gegeven. Wij kregen van Kierkels zelfs de boodschap dat wij maar tot maandag moesten wachten. Daarnaast ligt 1 tegel aan een kant lager dan de rest. Kierkels weigert dit op te lossen, met de mededeling dat correctie te veel kosten met zich mee brengt en beroept zich er vervolgens op dat deze afwijking binnen de normen valt. Kierkels doet niet aan aftersales. Hoe goed en professioneel zou het zijn als er na oplevering van de vloer een bezoekje of een telefoontje zou zijn of de opdracht naar tevredenheid is uitgevoerd. Kierkels doet hier niet aan.

Beste Sandra en Ralph, We hebben bij jullie een compleet nieuwe cementdekvloer aangelegd, met vloerverwarming plinten en natuurlijk een tegel in de hal woonkamer en keuken. Alles is volgens planning op dag en tijd uitgevoerd op het aanbrengen van de plinten na. Maar dit kwam omdat uw muren niet droog waren, hiervoor zijn we dus netjes en kosteloos terug gekomen toen de muren wel droog waren. Toen op een zaterdagmiddag na 6 weken een telefoontje kwam dat de vloerverwarming bij het de eerste keer aanzetten niet werkte, hebben we u aangegeven dat de servicedienst van de vloerverwarming niet op zaterdag werkt, maar dat we ze op maandagmorgen als eerste met u zouden laten bellen om het probleem te achterhalen en een oplossing te vinden. Dit was voor u onacceptabel en u stond erop dat u per direct iemand van de servicedienst te spreken kreeg. Aangezien er niemand bereikbaar was konden we u dat helaas niet bieden. Na een uiterste inspanning van ons is het toch nog gelukt om op zaterdagmiddag iemand te bereiken en is het probleem dezelfde dag nog opgelost. In dat zelfde telefoontje was het ook dat we te horen kregen (na 6 weken) dat er een tegel was die slecht lag en wat we daar aan zouden doen. We hebben niet geaarzeld en meteen een afspraak met u gemaakt om te komen kijken naar het probleem en een oplossing te zoeken. Bij u aangekomen bleek dat het ging om 1 tegel in de kamer waarvan een puntje iets lager lag dan de naastgelegen tegel. We hebben toen meteen aangegeven dat dit niet aan de tegelzetter ligt, maar dat een keramische tegel kleine afwijkingen kan en mag hebben en dat dit hier ook het geval was. Aangezien dit voor u weer een onoverkomelijk probleem was hebben we aangegeven dat we met de tegelzetters zouden overleggen en kijken of we de tegel konden/wilden vervangen. Binnen 7 werkdagen hadden we een officiële in gebreke stelling binnen. “Daarom verzoeken en voor zover nodig sommeren wij u om binnen 14 dagen de gebreken te herstellen. Als u dit niet doet, dan bent u in verzuim en houden wij ons het recht voor verdere rechtsmaatregelen te nemen. Bovendien stellen wij u nu al aansprakelijk voor alle door ons geleden en nog te lijden schade.” Was de boodschap die we van u kregen zonder dat we terug waren gekomen op het overleg met de tegelzetters. We hebben toen ook weer meteen gereageerd. “Ik heb bij mijn bezoek ook aangegeven dat ik de tegelzetter naar zijn standpunt zou vragen en heb verder deze week nog overleg gehad met de lijmleverancier. De uitkomst hiervan is dat de risico’s van onthechting en beschadiging van omliggende tegels/plinten en muren in dit geval zo groot zijn dat deze niet in verhouding staan tot het behaalbare optische voordeel. De afwijking die op 1 plek in de vloer zit is ons inziens te wijten aan een kleine afwijking in de tegel zelf. Deze afwijking valt ruim binnen alle normen die aan een keramische tegel gesteld mogen worden.” Zoals u ziet hebben we het nooit over kosten gehad, maar over risico’s. Verder stelt u in de mail die we vandaag hebben mogen ontvangen. “Klantenvertellen.nl is een wassen neus, want u plaatst alleen de reviews die u in een goed daglicht stellen. Niet echt sterk van u. Deal met de klachten en dan hoeft u geen reviews achter te houden”. Ik heb geen idee waarop u baseert dat we onze beoordelingen kunnen beïnvloeden, maar ik kan u melden dat dit absoluut niet het geval is. Het klopt wel dat we heel veel positieve beoordelingen hebben, maar dat zijn toch echt unieke beoordelingen die klanten zelf hebben geschreven zonder enige tegenprestatie van ons. Wat wij niet sterk vinden is ons een beoordeling geven van een 1 terwijl alles behalve uw betaling binnen gezamenlijk overeengekomen afspraken en super netjes is verlopen. Dat we een meningsverschil hebben over een ons inziens kleine afwijking in 1 tegel hebben klopt, maar daar veranderd deze beoordeling niets aan. We vinden het erg jammer dat het zo loopt en dat u niet tevreden bent, maar zullen ons standpunt niet veranderen. Het risico op beschadiging van omringende tegels de plinten en daarmee ook de nieuw gestucte muur, wegen ons inziens echt niet op tegen de voordelen die te halen zijn.

Goed en precies gewerkt.

Wij vinden dat de jongens goed, hard en precies gewerkt hebben wij zijn zeer tevreden.

Gewoon een zeer correcte en professionele club!

• Showroom N.v.t.
  • Collectie N.v.t.
  • Ervaring met: Vloerverwarming

Prima werk, komen hun afspraken na, zeer secuur, fijne mensen die het werk verrichten.

• Showroom
  • Collectie
  • Ervaring met: Vloerverwarming|Tegels

gewoon alles goed geregeld ook de andere bedrijven die voor Kierkels werken alles was netjes uitgevoerd

• Showroom
  • Collectie