1

Ontzettend duur (2000 euro voor eenvoudig akte)!

Ik voel me beroofd. In de informatie gesprek krijg ik te weten dat akte rond 1000 euro zou kosten wat nog aan hoge kant is in vergelijking met andere notarissen. De offerte kwam te laat en het was 2000 euro. We moesten dat accepteren omdat we met deadline zaten. ik raad deze kantoor niet !

  • Aanbevelen? Nee
10

Wat een fijn kantoor en lieve mensen

Na het overlijden van mijn echtgenoot ontstonden er grote problemen met mijn stiefkinderen. Bij Kooijman Autar hebben ze alles goed geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
1

nooit aan te bevelen

nooit aan te bevelen en zelf sterk afraden zou ik een ieder ivm dubbele schade voor 1 aankoop in 2012 van pand moerkerkestraat 49 A. op veiling 47 A aangeprijs als volledig gerenoveerd pand in plaats van kluspand met verrotte dak en lakkages. de schade nooit willen afhandelen en voor leugenaar uitgemaakt enz. dan blijkt de notaris mijn totale investering cadeau gedaan te hebben met de akte de command blanco te laten ondertekenen en al mijn rechten te niet gedaan als koper investeerder. schade post zeker half miljoen euro voor mijn kvk ger.zorginstelling is het resultaat van Mr.Autar die nu zijn handen in onschuld was. deze zegt dat ik geen partij ben maar heeft wel de financien geincasseerd via mij en mijn fam.bankrekening. uw stichting ( care takers 4 better life heeft het object op de veiling 12-12-2012 verworven schrijft de notaris aan mij en nu in 2019 heftig alles ontkennen ivm schade door het crieeren van gelegenheid fraudeurs die mijn totale investering hebben toegeeigend door fout van MR.Autar. info via radj-singh-life@hotmail.com voor aantoonbare bewijzen in deze 2 zaken met fouten van deze notaris kooijman en Autar.

  • Aanbevelen? Nee
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

We werken veel met notarissen en Kooijman is een zeer nauwkeurige goed georganiseerde notaris, die ook op complexe vraagstukken snel reageert. Alle documentatie wordt goed gearchiveerd en na elke transactie ontvangen we altijd keurig kopies van alle stukken die zijn gepasseerd.
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Vul hier uw initialen in: R W
  • Ik ben een: zakelijke klant
  • Leeftijd: 26-35 jaar
  • Ervaring met: Aankoop van een woning
  • Verbeterpunten/ tips: Vestiging openen in Amsterdam ;-).
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Vul hier uw initialen in: JK
  • Ik ben een: zakelijke klant
  • Leeftijd: 36-45 jaar
  • Ervaring met: Bedrijf
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Zeer professionele en prettige begeleiding van zowel de inhoudelijk-notariële als de meer ondersteunende kant.
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Vul hier uw initialen in: J.P.
  • Ik ben een: particuliere klant
  • Leeftijd: 26-35 jaar
  • Ervaring met: Aankoop van een woning|Samenlevingscontract|Testament(en)
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het was een prettig gesprek met de notaris, opgewekte sfeer...
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies N.v.t.
  • Vul hier uw initialen in: M
  • Ik ben een: particuliere klant
  • Leeftijd: 66-75 jaar
  • Ervaring met: Aankoop van een woning
  • Verbeterpunten/ tips: nvt
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Keurig op tijd geholpen. Stukken waren op orde.
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Vul hier uw initialen in: E.H.
  • Ik ben een: particuliere klant
  • Leeftijd: 75 en ouder
  • Ervaring met: anders
  • Verbeterpunten/ tips: Het juridische deel van de aankoop (van een parkeerplaats) was goed, maar de klant (ik) verwacht ook dat daarmee de fysieke aankoop (sleutels) aanwezig zijn, of onderdeel zijn van de koop. Voor de fysieke overdracht werd ik doorgestuurd naar de makelaar. Daar werden de sleutels overgedragen. Ik had het correcter gevonden als de sleutels door de verkoper (Havensteder) of hun makelaar (Voorberg) aan de notaris waren gegeven, zodat met het notarisbezoek (voor mij) de aankoop volledig afgerond was.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Vul hier uw initialen in: A
  • Ik ben een: particuliere klant
  • Leeftijd: 66-75 jaar
  • Ervaring met: Aankoop van een woning|Hypotheek|Testament(en)
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Alles binnen een week geregeld.
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Vul hier uw initialen in: PL
  • Ik ben een: zakelijke klant
  • Leeftijd: 36-45 jaar
  • Ervaring met: Bedrijf
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Carolin wat ben jij een topper !
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Vul hier uw initialen in: P A
  • Ik ben een: particuliere klant
  • Leeftijd: 66-75 jaar
  • Ervaring met: Aankoop van een woning|Testament(en)
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

we zijn zeer tevreden over de advisering, zowel inhoudelijk als fiscale aspecten en verwoording van onze wensen in ons testament enkele jaren geleden. kortgeleden prima begeleiding van overdracht van een garagebox die we gekocht hebben.
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Vul hier uw initialen in: PV
  • Ik ben een: particuliere klant
  • Leeftijd: 56-65 jaar
  • Ervaring met: Testament(en)
  • Verbeterpunten/ tips: geen
5

2 sterren: slechter dan verwacht

De prijs voor een advies van 1 uur is erg duur betaald.
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Vul hier uw initialen in: DM
  • Ik ben een: zakelijke klant
  • Leeftijd: 56-65 jaar
  • Ervaring met: Bedrijf
  • Verbeterpunten/ tips: Duidelijkheid over de advieskosten deze werden niet aangegeven

Reactie van het bedrijf

Geachte cliënt, Het spijt mij te horen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Ik meen dat u goed geholpen bent door niet zondermeer over te gaan tot het aanpassen van testamenten en opmaken van andere stukken, hetgeen u meer zou kosten dan het advies wat u thans hebt gekregen. Op deze manier heeft u een advies waarmee u wat zou moeten doen om te bereiken wat u wil. Helaas is het geen kant en klare oplossing en moet u in gesprek met uw zakelijke partners. Tijdens het prettige gesprek dat ik met u mocht hebben was u zeer geïnteresseerd, bedankte u mij voor de adviezen en gaf u aan zich te realiseren dat u in gesprek diende te gaan met uw zakelijke partners. Het is voor mij dan ook onduidelijk hoe u tot deze beoordeling bent gekomen anders dan dat u achteraf wellicht graag gratis advies had gehad. Met vriendelijke groet, Peter Kooijman

10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

heel goed contact
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Vul hier uw initialen in: c
  • Ik ben een: particuliere klant
  • Leeftijd: 75 en ouder
  • Ervaring met: Testament(en)
  • Verbeterpunten/ tips: geen

Reactie van het bedrijf

Geachte cliënt, Dat is een leuke beoordeling. Hartelijk dank. Met vriendelijke groet, Peter Kooijman

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

zaken waren duidelijk geregeld
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies N.v.t.
  • Vul hier uw initialen in: a
  • Ik ben een: particuliere klant
  • Leeftijd: 66-75 jaar
  • Ervaring met: Aankoop van een woning
  • Verbeterpunten/ tips: geen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Vul hier uw initialen in: tj
  • Ik ben een: particuliere klant
  • Leeftijd: 56-65 jaar
  • Ervaring met: Testament(en)
4

2 sterren: slechter dan verwacht

Deze notaris is verplicht aangewezen door woonstad Rotterdam. je heb geen keuze dit is een verplichting. later kom je er achter dat ze heel erg duur zijn +/-400 duurder. Reden was eerst dat ze splitsingen kosten en voor werkzaamheden door belasten en later gaven ze aan dat ze geen Lidel zijn maar een Albert Hein en daarom duurder, Overigens zijn er prijs afspraken met Woonstad. Woonstad zegt om er voor te zorgen dat de kosten niet te hoog worden. Maar dit is echt dus niet gelukt. Bij het passeren van de akte gaf de notaris heel trots aan dat ze veel geld besparen door hun kennis bij grote klanten, helaas bij het passeren van deze gewone akte is hier juist het tegenovergestelde. Ik heb deze kl;acht bij Woonstad gelegt en ben ook van plan dit bij de KNB neer te gaan leggen vooral het feit van prijs afspraken tussen deze notaris en woonstad Rotterdam.
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Vul hier uw initialen in: rvd
  • Ik ben een: particuliere klant
  • Leeftijd: 46-55 jaar
  • Ervaring met: Aankoop van een woning
  • Verbeterpunten/ tips: Deze notaris is verplicht aangewezen door woonstad Rotterdam. je heb geen keuze dit is een verplichting. later kom je er achter dat ze heel erg duur zijn +/-400 duurder. Reden was eerst dat ze splitsingen kosten en voor werkzaamheden door belasten en later gaven ze aan dat ze geen Lidel zijn maar een Albert Hein en daarom duurder, Overigens zijn er prijs afspraken met Woonstad. Woonstad zegt om er voor te zorgen dat de kosten niet te hoog worden. Maar dit is echt dus niet gelukt. Bij het passeren van de akte gaf de notaris heel trots aan dat ze veel geld besparen door hun kennis bij grote klanten, helaas bij het passeren van deze gewone akte is hier juist het tegenovergestelde. Ik heb deze kl;acht bij Woonstad gelegt en ben ook van plan dit bij de KNB neer te gaan leggen vooral het feit van prijs afspraken tussen deze notaris en woonstad Rotterdam.
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Vul hier uw initialen in: UR
  • Ik ben een: zakelijke klant
  • Leeftijd: 46-55 jaar
  • Ervaring met: anders
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Vriendelijke snelle service.
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Vul hier uw initialen in: Jk
  • Ik ben een: particuliere klant
  • Leeftijd: 26-35 jaar
  • Ervaring met: Aankoop van een woning
  • Verbeterpunten/ tips: Geen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Kundig, betrokken en helder kunnen overbrengen van wat er wordt geregeld. Een kantoor met absoluut 'the extra mile'.
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Vul hier uw initialen in: AR
  • Ik ben een: particuliere klant
  • Leeftijd: 46-55 jaar
  • Ervaring met: Aankoop van een woning|Hypotheek|Samenlevingscontract|Testament(en)
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

De persoonlijke benadering is prima, en daarnaast denkt deze notaris met je mee in mogelijkheden/oplossingen.
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Vul hier uw initialen in: MVDL
  • Ik ben een: particuliere klant
  • Leeftijd: 46-55 jaar
  • Ervaring met: anders
  • Verbeterpunten/ tips: Geen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

De verkoop van de woning en de hypotheek die daarbij afgesloten is is perfect verlopen. Ik wilde daar zelf niets mee doen, omdat ik daar de ervaring mét en de kennis vóór niet heb. NB.: ik beveel niemand ooit iets of iemand aan, maar ik zal en kan niets negatiefs over u zeggen.
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Vul hier uw initialen in: S. Th.
  • Ik ben een: particuliere klant
  • Leeftijd: 66-75 jaar
  • Ervaring met: Hypotheek
  • Verbeterpunten/ tips: Een triviaal puntje: bij de afspraak aangeven dat u P-plaatsen voor de deur hebt.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Erg vriendelijke bejegening en meedenken in oplossingen
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Vul hier uw initialen in: Rqh
  • Ik ben een: particuliere klant
  • Leeftijd: 26-35 jaar
  • Ervaring met: Aankoop van een woning
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies
  • Vul hier uw initialen in: R.W.J.
  • Ik ben een: particuliere klant
  • Leeftijd: 26-35 jaar
  • Ervaring met: Aankoop van een woning
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Vriendelijke mensen
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Deskundigheid
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrokkenheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen
  • Communicatie
  • Advies N.v.t.
  • Vul hier uw initialen in: RM
  • Ik ben een: particuliere klant
  • Leeftijd: 26-35 jaar
  • Ervaring met: Aankoop van een woning|Hypotheek
  • Verbeterpunten/ tips: Beter nakijken en controleren van stukken. Er zijn een aantal fouten gemaakt.

Reactie van het bedrijf

Geachte cliënt, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het spijt mij dat er onvolkomenheden zijn geslopen in aan u toegezonden stukken, dat had niet mogen gebeuren. hier zal beter op gelet moeten worden. Gelukkig is een en ander goed opgelost. Met vriendelijke groet, Peter Kooijman

Filter op taal