Zeer nette levering en uitstekend product

Carport bezorgd door 2 vriendelijke bezorgers welke alles netjes hebben uitgeladen en hebben nagekeken op compleetheid en transportschade. De zelfbouw carport is van degelijke kwaliteit en is met 2 mensen goed in elkaar te zetten en te monteren.

• Verbeterpunten/tips Geen

Beste heer Jeffrey, Hartelijk dank voor uw mooie review. Het doet ons goed om te vernemen dat u zo tevreden bent over de kwaliteit en de montage. We hopen dat u lang kan genieten van uw carport. Met vriendelijke groeten, Melissa | Team Tuinmaximaal

Na een slechte ervaring elders, was tuinmaximaal een verademing. Goede service, klantvriendelijk, goed bereikbaar, goede communicatie, doen wat ze beloven, snelle levering en goede kwaliteit. Wij gaan genieten van onze prachtige overkapping!

• Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Verbeterpunten/tips showroom kan ik niet beoordelen, omdat ik er niet ben geweest

Beste Linda, Hartelijk dank voor uw mooie woorden. We vinden het fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de service, communicatie, snelle levering en de kwaliteit, dat is ook waar we naartoe streven! Wij waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven. We wensen u maximaal plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groeten, Ellen | Team Tuinmaximaal

Uitstekende ervaring

Alle informatie die ik nodig had heb ik op de site kunnen vinden. Er is een duidelijke site waardoor ik makkelijk mijn aankopen heb kunnen afronden. Ook het telefonisch contact liep vlot en snel. De overkapping is zeer kwalitatief en heeft een moderne uitstraling. Ik ben fan! En raadt het iedereen aan.

• Aankoop gedaan via: Webwinkel

Beste meneer/ mevrouw, Wij waarderen het enorm dat u tevreden bent met onze website, service en de kwaliteit van onze producten. Bovendien bedanken wij u voor uw tijd en het schrijven van deze fijne review. Wij hopen dat u nog jaren kunt genieten van uw terrasoverkapping. Met vriendelijke groeten, Luc | Team Tuinmaximaal

Alles wat we besteld hadden na een degelijke uitleg gekregen te hebben in de showroom werd vervolgens vlot en op schema geleverd. Het plaatsen verliep goed en het resultaat is super mooi en een echte aanrader voor iedereen.

• Verbeterpunten/tips Geen

Beste Rudi, Hartelijk dank voor uw mooie review. We vinden het fijn om te vernemen dat u zo tevreden bent. Dat is ons doel. We wensen u veel plezier van uw aankoop van Tuinmaximaal. Met vriendelijke groet, Mees | Team Tuinmaximaal

Toppie

Ben een zeer tevreden klant over het contact ,de levering,het materiaal alles correct in de verpakking , bouw instructies en de betaling eigenlijk in één woord SUPER TOPPIE Bedankt en Grtjs van een tevreden klant

• Aankoop gedaan via: Webwinkel

Beste heer Toon, Hartelijk dank voor uw mooie woorden. We vinden het fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de betaalmogelijkheden, de producten, de levering en de montagehandleidingen, dat is ook waar we naartoe streven! Wij waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven. We wensen u maximaal plezier met uw aankoop van Tuinmaximaal. Met vriendelijke groeten, Luc | Team Tuinmaximaal

Goed product en goede service

Ik heb een verandadak besteld en zelf geplaatst. Product is van goede kwaliteit en dankzij de duidelijke handleiding goed zelf te plaatsen. Alles klopt precies

• Aankoop gedaan via: Webwinkel

Beste heer John, Hartelijk dank voor uw mooie woorden. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de producten en montagehandleidingen, dat is ons doel! Het doet ons goed om te vernemen dat de montage vlot en eenvoudig is verlopen. We wensen u maximaal plezier met uw aankoop van Tuinmaximaal. Met vriendelijke groeten, Ellen | Team Tuinmaximaal

Zeer klantvriendelijk bedrijf met kwalitatief goed materiaal en snelle levering.

Normaal gesproken schrijf ik geen reviews, maar we zijn zeer aangenaam verrast door de klantvriendelijkheid van Tuinmaximaal. Na een bezoek aan de (kleine) showroom en een prima toelichting door prettig personeel hebben we een glaswand besteld. Die werd ruim een week later geleverd, dus zeer snel. Meerdere malen telefonisch contact gehad en elke keer weer een zeer prettig contact. Vandaag zelfs een handgeschreven kaartje ontvangen met chocolade. Chapeau!

• Aankoop gedaan via: Showroom

Beste heer Ben, Hartelijk dank voor uw mooie review! We zijn blij om te lezen dat u zo tevreden bent, dat is ons doel. We wensen u veel plezier met uw glazen schuifdeuren. Met vriendelijke groeten, Claudia | Team Tuinmaximaal

Verkeerde maat geleverd, slechte service.

Tuinmaximaal heeft netjes de glazen wand op de beloofde dag geleverd, maar dan 5 cm te kort. Heb meerdere malen foto's gestuurd en een filmpje van hoe ze nu gemonteerd zitten met een opening erboven. De glaszetter heeft het opgelost maar Tuinmaximaal wil niets doen ter tegemoetkoming. We moeten nu de glaswand eruit halen en nogmaals fotograferen? Helemaal klaar mee. Slechte service.

• Aankoop gedaan via: Webwinkel

Beste mevrouw Marieke, We vinden het heel erg vervelend dat u de verkeerde maat schuifdeuren heeft gehad. Echter hebben we met u contact op genomen, en hebben we u een oplossing aangeboden. We hopen dat u ondanks het ongemak, toch nog kan genieten van uw glazen schuifdeuren. Met vriendelijke groeten, Mees | Team Tuinmaximaal

Uitstekende winkel

We zijn uiterst tevreden over onze terrasoverkapping, zeer mooi en erg duurzaam. Ook de levering ging super, de mannen waren erg vriendelijk. Toen alles uit de vrachtwagen was gehaald, werd nogmaals alles na gekeken of er niets ontbrak. Alles via de webwinkel geregeld, was heel eenvoudig om het te bestellen. Het filmpje voor het monteren plus de handleiding, maakte het monteren zeer eenvoudig.

• Verbeterpunten/tips Geen

Beste Cor, Hartelijk dank voor uw mooie woorden. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de producten, het eindresultaat en de levering, dat is ons doel! Verder doet het ons goed om te vernemen dat de montage vlot en eenvoudig is verlopen. We wensen u maximaal plezier met uw aankoop van Tuinmaximaal. Met vriendelijke groeten, Ellen | Team Tuinmaximaal

Super goede en snelle service

Recent een aankoop gedaan en er waren wat onduidelijkheden bij montage. Even gebeld en binnen no-time hadden we reactie en instructie op de mail.

• Ik ben: vaker klant geweest
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel

Beste heer Frank, Bedankt voor uw positieve review. Wij waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven. Verder vinden we het erg fijn om te vernemen dat u tevreden bent over de instructies en service die we u hebben kunnen bieden na ons telefonisch contact. We nemen uw feedback over de montagehandleiding uiteraard mee in ons ontwikkelingsproces. Wij hopen dat u nog een geruime tijd kunt genieten van uw terrasoverkapping. Met vriendelijke groeten, Luc | Team Tuinmaximaal

goede service en een goed product

goede service en een goed product

• Aankoop gedaan via: Webwinkel

Beste heer Stokbroeckx, Bedankt voor uw positieve review. Wij waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven. Verder vinden we het erg fijn om te vernemen dat u tevreden bent over de kwaliteit van onze producten en de service. Wij hopen dat u maximaal kunt genieten van uw terrasoverkapping! Met vriendelijke groeten, Ellen | Team Tuinmaximaal

Geen service en erg klantonvriendelijk

Rol tape niet geleverd en vervolgens moet er een volledig onderzoek gedaan worden of dit wel of niet is geleverd. Ik had een heel team klaar staan om de overkapping te monteren, maar we konden niet verder omdat tuinmaximaal niet in staat was om een rolletje tape vooruit te leveren. De service geeft aan dat er eerst onderzoek moet komen. Bizarre situatie en erg klantonvriendelijk.

• Kwaliteit producten N.v.t.
  • Prijs N.v.t.
  • Levertijd N.v.t.
  • Website N.v.t.
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Verbeterpunten/tips Klantenservice en beleid rondom fouten en niet geleverde producten verbeteren

Beste heer Bram, We vinden het vervelend om te vernemen dat u een onprettige ervaring heeft gehad betreft de uitlevering van de producten. Echter hebben we contact met u gehad en de ontbrekende producten aan u uitgeleverd. We wensen u nog veel plezier van uw aankoop Met vriendelijke groet, Claudia | Team Tuinmaximaal

Gewoon goed zoals het moet.

Mooie overkapping besteld, netjes bezorgt en afgeleverd. Ook een 2e nabestelling binnen paar dagen in huis. Goede en nette service ! Zeer tevreden,

• Aankoop gedaan via: Webwinkel

Beste meneer de Jeager, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven. Het doet ons goed te lezen dat u zeer tevreden bent met onze service. Wij wensen u veel plezier met uw overkapping. Met vriendelijke groeten, Micah | Team Tuinmaximaal

Heel tevreden

Ik ben heel tevreden over mijn aankoop bij Tuinmaximaal. Het product (terrasoverkapping) is van hoge kwaliteit en oogt zeer mooi. Ook ben ik heel tevreden over de flexibiliteit bij Tuinmaximaal wat betreft leveren. Ik moest de levering enkele maanden uitstellen wegens uitgelopen renovatiewerken, en dat was nooit een probleem voor Tuinmaximaal. Verder werden verkeerd bestelde deuren, gratis en zeer snel omgewisseld. Top service!!

• Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Verbeterpunten/tips Het bepalen van de juiste samenstelling van het pakket is nogal complex, voor een leek.

Beste heer Paul, Bedankt voor uw positieve review. Wij waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven. Verder vinden we het erg fijn om te vernemen dat u tevreden bent over kwaliteit van onze producten, het eindresultaat en onze flexibiliteit. We nemen uw feedback over het bepalen van de juiste samenstelling uiteraard mee in ons ontwikkelingsproces. Wij hopen dat u nog een geruime tijd kunt genieten van uw terrasoverkapping! Met vriendelijke groeten, Luc | Team Tuinmaximaal

Pergola 7m x 3m

Snel en compleet geleverd! Ik heb deze zelf geplaats ! Gemakkelijk op 1 dag te plaatsen ! Ondanks ik in België woon , heeft de naservice mij opgebeld om te vragen of alles ok was ! Topservice en belangrijk niet duur ! Decok j p Menen België

• Website N.v.t.
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel

Beste heer Jean Pierre, Bedankt voor uw positieve review. Wij waarderen het enorm dat u de tijd genomen heeft om ons te laten weten dat u tevreden bent over onze service en prijs-kwaliteitsverhouding. Wij hopen dat u nog een geruime tijd kunt genieten van uw terrasoverkapping! Met vriendelijke groeten, Ellen | Team Tuinmaximaal

De bestelling is eenvoudig te plaatsen, het pakket wordt netjes bezorgd op de afgesproken tijdstippen. Ik ben geen klusjesman, maar montage is eenvoudig als je de beschrijving volgt en/of de montagevideo bekijkt. Ik zou het zo weer doen. Zorg wel voor betrouwbare en stevige glasdragers. Daar krijg je geen spijt van.

• Verbeterpunten/tips Aanbiedingen of korting

Beste meneer Felix, Bedankt voor uw enthousiaste en positieve review. Het doet ons goed om te horen dat u zo tevreden over onze service en montage bent. Wij waarderen de mening van onze klanten enorm! Wij wensen u nog veel genot van uw aankoop. Met vriendelijke groeten, Luc | Team Tuinmaximaal

Netjes afspraak nagekomen en levering perfect

Gied geholpen in de winkel. Hierna afspraak voor levering gemaakt, deze werd ingepland en de levering was op tijd en netjes op zijn plaats gezet.

• Aankoop gedaan via: Showroom

Beste mevrouw Schoute, Hartelijk dank voor uw mooie woorden. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent, dat is ons doel! Het doet ons goed om te vernemen dat de levering vlekkeloos is verlopen en ook volgens afspraak. We wensen u maximaal plezier met uw aankoop van Tuinmaximaal. Met vriendelijke groeten, Ellen | Team Tuinmaximaal

Goed product met snelle levering

Product in december gekocht en werkt hartstikke goed! Levering was snel en contact was vriendelijk en duidelijk.

• Aankoop gedaan via: Showroom
  • Verbeterpunten/tips Bij vroeg levering graag dag van te voren bericht krijgen en niet om 06.45 uur in de ochtend.

Beste heer Roel, Hartelijk bedankt voor uw review. Het doet ons goed om te vernemen dat u tevreden bent over de levering en het contact. We nemen u feedback punt mee voor in de toekomst. Wij wensen u maximaal plezier toe met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Claudia | Team Tuinmaximaal

Prima overkapping, maar arbeidsintensieve montage

Snelle levering en prima prijs-/kwaliteitsverhouding. Ik ben een redelijk e klusser, maar ik denk niet dat een gemiddelde klusser de volledige montage op een acceptabel niveau zelf voor elkaar krijgt. Vooral het gewicht van de goot (70 kg) bleek zeer lastig om zonder lift omhoog te krijgen. Geen zin in huren van een lift, daarom maar katrol gemaakt. Overkapping kostte me in totaal 2.5 dag voor de opbouw (alleen, met incidenteel m'n vrouw als hulp). Dus: laat hem monteren of huur / koop zo'n lift anders ondoenbaar..

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Verbeterpunten/tips benadruk het gwicht van de windveer met goot

Beste Michiel, Hartelijk dank voor uw review! We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent over de levering en prijs-/kwaliteitsverhouding! We zullen uw verbeterpunt meenemen in onze feedback en ontwikkelingsproces. We wensen u veel plezier van uw aankoop! Met vriendelijke groet, Ellen | Team Tuinmaximaal

Uitstekende kwaliteit en service

De levering, behulpzaamheid, service en kwaliteit zijn prima in orde. Zeer compleet en degelijk product waardoor het monteren bijna een feest is.

• Aankoop gedaan via: Webwinkel

Beste Patrick, Hartelijk dank voor uw review. We vinden het fijn om te vernemen dat u zo tevreden bent over de levering, service en kwaliteit van uw aankoop! We waarderen uw mening. Met vriendelijke groet, Luc | Team Tuinmaximaal

Geweldige materialen om mee te werken

De spullen besteld en volgens afspraak geleverd. Vriendelijke mensen met gelijk wat tips waar ik op moest letten. Aanradertje!

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel

Beste Ton, Hartelijk dank voor het schrijven van een review! We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent over de levering en onze service. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Ellen | Team Tuinmaximaal

Goede site en snelle levering.

De site was goed overzichtelijk en kon snel bestellen. Levering was ook snel. En de chauffeurs brachten het materiaal netjes in de garage. Al het materiaal klopte en was niks beschadigd of stuk.

• Ik ben: vaker klant geweest
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel

Beste Bas, Hartelijk dank voor uw review! We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent over de website en over de levering. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Mees | Team Tuinmaximaal

Alles goed geregeld van bestelling tot levering

Alles goed geregeld van bestelling tot levering

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel

Beste Jan, Bedankt voor uw review. Het doet ons goed om te zien dat alles naar wens is. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Meghan | Team Tuinmaximaal

Goed advies, snelle services

Telefonische contact gehad de bestelling gedaan. Snel geleverd. Tevreden.

• Aankoop gedaan via: Webwinkel

Beste Bianca, Bedankt voor uw review. We vinden het fijn te lezen dat u tevreden bent met de bestelling en de snelle levering. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Meghan | Team Tuinmaximaal

Mooi product tegen scherpe prijs.

Netjes geholpen, snelle levering. Mooi concept!!

• Aankoop gedaan via: Showroom

Beste Lineke, Hartelijk dank voor het schrijven van een review! We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent over de levering en het concept. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Claudia | Team Tuinmaximaal

Rooijakkersstraat 8 5652BB Eindhoven

Over Tuinmaximaal

Bij Tuinmaximaal vinden we dat iedereen elk seizoen maximaal moet kunnen genieten van zijn of haar tuin. U vindt bij Tuinmaximaal een ruime keuze aan kwalitatieve Gumax® Excellence - Superior coating overkappingen die u met diverse uitbreidingsmogelijkheden geheel naar wens kunt samenstellen. Van glazen schuifwanden en automatische zonwering tot diverse accessoires als LED verlichting en deurgrepen; binnen enkele stappen is uw overkapping compleet! Met de verkoop van 20.000 overkappingen en glazen schuifwanden per jaar is Tuinmaximaal marktleider in Europa. Bij Tuinmaximaal bent u verzekerd van de laagste prijs van Europa op overkappingen en glazen schuifwanden uit een gelijke kwaliteitsklasse.