Zeer tevreden van het product en de service

Wij kochten een overkapping met bijhorende glazen schuifwand. We gingen alles van tevoren bekijken in de showroom en kregen daar een erg duidelijke en professionele uitleg. Toen het tijd werd om alles te plaatsen hebben we alles besteld via de website. Alles werd keurig op tijd en met vakkennis geleverd. De plaatsing ging vlot dankzij de duidelijke instructies die je via YouTube kan bekijken.

• Aankoop gedaan via: Webwinkel

Beste meneer D'Hondt, Hartelijk dank voor uw prachtige recensie! We zijn blij dat alles voor u duidelijk is geweest. We doen er bij Tuinmaximaal alles aan om onze klanten tevreden te stellen. We wensen u veel plezier met uw terrasoverkapping met glazen schuifdeuren. Met vriendelijke groeten, Laury | Team Tuinmaximaal

Super top service

Een hele mooie overkapping. De service was top. Ook na de brandschade zijn wij super top geholpen.

• Aankoop gedaan via: Showroom

Beste heer en mevrouw Pot, Bedankt voor het schrijven van een review. We vinden het fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn met de service, helemaal na de brandschade. We wensen jullie veel plezier met jullie terrasoverkapping! Met vriendelijke groeten, Micah | Team Tuinmaximaal

Top glazen deuren!

Wij hebben 8 glazen paneeldeuren besteld (1×5 & 1x3). Het plaatsen stelt niks voor en de kwaliteit is uistekend. Heerlijk elke dag in overkapping, weer of geen weer.

• Aankoop gedaan via: Webwinkel

Beste heer /mevrouw Rill, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven. We vinden het fijn te lezen dat de montage van de glazenschuifdeuren makkelijk is verlopen. We wensen u veel plezier met de aankoop! Met vriendelijke groeten, Meghan | Team Tuinmaximaal

Goed en netjes geleverd

Alles gekregen en zonder beschadigingen zeer tevreden

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Aankoop gedaan via: Showroom

Beste mevrouw Bullock, Bedankt voor uw positieve review. Wij waarderen het enorm dat u de tijd genomen heeft om deze review te schrijven en uw mening met ons te delen. Wij hopen dat u nog een geruime tijd kunt genieten van uw aankoop! Met vriendelijke groeten, Luc | Team Tuinmaximaal

Netjes geholpen

Beleefd belangstelling keurig op tijd

• Kwaliteit producten N.v.t.
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel

Beste mevrouw Karin, Hartelijk dank voor uw mooie woorden. Fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is, dat is ook ons doel! Het doet ons goed om te vernemen dat onze service en levering als goed is ervaren. We wensen u graag maximaal plezier met uw aankoop van Tuinmaximaal. Met vriendelijke groeten, Ellen | Team Tuinmaximaal

Zeer tevrede en een goede service!

Na lang zoeken naar een gepaste overkapping zijn we bij Tuinmaximaal terecht gekomen waar we goed geholpen werden. De overkapping met glazen zijwanden en zonnewering werd op de vooraf afgesproken datum netjes thuis geleverd. Het opbouwen verliep vlot door de het meegeleverde montagehandleiding en filmpjes op youtube. We genieten er nu elke dag van!

• Aankoop gedaan via: Showroom

Keurige bezorging en kwalitatief hoogwaardig materiaal.

Vorige week mn schuifglaswand binnen gekregen. Keurige bezorging. Uitstekend materiaal. De montagefimpjes zijn duidelijk. Gemonteerd loopt het als een treintje. Zou zo weer kopen.

• Aankoop gedaan via: Webwinkel

Beste meneer/ mevrouw Franconi, Bedankt voor uw enthousiaste en positieve review. Het doet ons goed om te horen dat u zo tevreden met ons bent. Wij waarderen de mening van onze klanten enorm, daarom willen wij u ook bedanken voor het delen van uw ervaring met ons! Wij wensen u nog veel plezier van uw glazen schuifwand. Met vriendelijke groeten, Ellen | Team Tuinmaximaal

Ik was een beetje bang om zelf eraan te beginnen maar door de perfecte uitleg ging het perfect

Goede uitleg over de plaatsing, perfecte levering en mooi afgewerkt. Gewoon top.

• Verbeterpunten/tips Gewoon jullie zelf blijven

Beste heer Paul, Bedankt voor uw tijd om voor ons een review te schrijven. Ondanks dat u bang was om er zelf aan te beginnen, zijn wij toch blij te horen, dat het allemaal goed is verlopen, met de door u genoemde "perfecte uitleg". We wensen u veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groeten, Micah | Team Tuinmaximaal

Mooi product - goede prijs/kwaliteit verhouding.

Levering mooi volgens afspraak - aangezien dit op een onbewoond adres moest geleverd worden, ging chauffeur mij iets van tevoren bellen, wat perfect verlopen is. Enige punten van verbetering: - enkele schroeven extra is wel aan te bevelen, en zeker beperkte kost in het gehele pakket - schroeven hadden iets langer mogen zijn voor de bovenste montagelatten van de plaat van de terrasoverkapping. - montage instructies van de rubber aan de bovenkant tegen de muur hadden iets duidelijke kunnen zijn

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel

Beste heer /mevrouw, Bedankt voor uw review. We vinden het fijn te horen dat u tevreden bent met de levering. De feedback over de schroeven en montage van het muurrubber zullen we meenemen in ons ontwikkelingsproces en doorzetten naar de betreffende afdeling. We wensen u nog veel plezier met uw terrasoverkapping. Met vriendelijke groeten, Micah | Team Tuinmaximaal

prima service

Bij de montage van de zonwering hadden we wat vraagjes. Snel antwoord gekregen met prima inleving van wat we wilden. Klasse

• Aankoop gedaan via: Webwinkel

Beste meneer Herbert, Bedankt voor uw enthousiaste en positieve review. We vinden het fijn om te horen dat u onze service als goed heeft ervaren. We wensen u veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groeten, Ellen | Team Tuinmaximaal

zeer goed

• Aankoop gedaan via: Showroom

Beste meneer Haesendonckx, Bedankt voor het schrijven van deze positieve review. Wij waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Wij hopen dat u nog een geruime tijd kunt genieten van uw terrasoverkapping! Met vriendelijke groeten, Luc | Team Tuinmaximaal

Prijs-kwaliteit gecombineerd met een vlotte service

Het bestellen zelf verliep heel vlot. Op de website staat alles duidelijk vermeld. De levering zelf verliep ook heel vriendelijk en vlot. De mannen van de levering plaatsten alles netjes in onze garage. Ze hadden ook een checklist bij waardoor er niets kon ontbreken bij de levering. Alle benodigdheden worden bij het bouwpakket geleverd tot in de kleinste details. Het plaatsen verliep ook makkelijk. Met behulp van de instructiefilmpjes en een overzichtelijk stappenplan konden wij alles in enkele uren plaatsten. Wij hebben al veel genoten van onze veranda. Echt een aanrader!

• Aankoop gedaan via: Webwinkel

Beste mevrouw Steffi, Het doet ons goed om te lezen dat u zo tevreden bent. Onze collega’s vinden het altijd geweldig om dit te mogen lezen. Zij zijn dan ook extra blij als onze klanten dat ook zijn. Wij wensen u maximaal plezier met uw aankoop van Tuinmaximaal. Met vriendelijke groet, Mees | Team Tuinmaximaal

Zeer behulpzaam verkopen heeft ons goed geholpen. Chauffeur super vriendelijk en behulpzaam En het pakket was duidelijk beschreven hoe je het monteren Super geregeld

• Aankoop gedaan via: Showroom

Beste heer /mevrouw Bedankt voor uw mooie review! Onze collega’s vinden het altijd geweldig om dit te mogen lezen. Zij zijn dan ook extra blij als onze klanten dat ook zijn. Wij wensen u maximaal plezier met uw aankoop van Tuinmaximaal. Met vriendelijke groeten, Maria| Team Tuinmaximaal

Goede kwaliteit en duidelijke bouwinstructie

Na het lezen van de website bij de showroom prima geholpen. Alleen was er geen instructie voor het op maat zagen van de polycarbonaat platen wat achteraf gezien wel makkelijk was geweest ( ivm zaagresten in de plaat door de statische elektriciteit).

• Verbeterpunten/tips Instructie voor het inkorten van de polycarbonaat platen

Beste Ruud, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven. We zijn blij om te vernemen dat u goed bent geholpen in de showroom. We nemen uw feedback punt mee voor in de toekomst. We wensen u maximaal plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Mees | Team Tuinmaximaal

Kansloos

Best een zijwand zal worden bezorgd binnen 6 werkdagen prima. Word gebeld we zijn er prima zet maar neer. Bij aankomst mist de helft niemand ik maar bellen maar niemand weet er iets van, we bellen u binnen 5werkdagen terug. Zelf maar gebelt want je snapt het wel anders belt niemand. Wat blijkt het is niet op voorraad levertijd van de andere helft is een maand XD waarom krijg ik deze spullen wel al dan. Voor retour moeten ze foto's hebben van de spullen wat wil je nou een foto van een doos en een halve wand sjonge jonge Heb een wand besteld bij de buren in de zelfde straat op nummer 8. Die konden wel gewoon leveren wat ze beloven.

• Kwaliteit producten N.v.t.
  • Prijs N.v.t.
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Verbeterpunten/tips Let op je voorraad verkoop niet wat je niet hebt

Beste Stanley, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Wij betreuren het ontzettend dat uw levering niet compleet bij u is uitgeleverd. Wij begrijpen dat dit erg vervelend voor u heeft moeten zijn. Wij vinden het erg jammer dat de door ons aangeboden oplossing om dit na te leveren niet naar uw wens is geweest. Onze oprechte excuses voor het ongemak en u hierdoor een negatieve ervaring heeft over gehouden. We hebben inmiddels contact met u gehad en zullen uw retour zo snel mogelijk verwerken. We nemen uw feedback over onze communicatie mee in ons ontwikkeling -en verbeterproces. Met vriendelijke groet, Renate | Team Tuinmaximaal

Mooie overkapping van goede kwaliteit en duidelijke installatie instructies

Na lang zoeken naar een overkapping zijn we bij Tuinmaximaal terecht gekomen. De prijs was goed en we konden de overkapping naar onze wens samenstellen. Wij hebben voor een 5x3m overkapping gekozen met heldere platen, verlichting, zonwering en spie. De keuze voor heldere platen is omdat we zo weinig mogelijk licht verlies wilden, er komt nu nog steeds evenveel licht in de kamer. Op zonnige dagen komt er nog steeds veel zon door de platen waardoor de zonwering geen overbodige luxe is. De lampen maken het geheel helemaal af, let wel dat de verlichting met meerdere omvormers komt waardoor je niet alle lampen tegelijk kan in/uitschakelen. Overal zijn wij erg tevreden met de communicatie met tuinmaximaal en het eindresultaat. Het doel om meer tijd buiten in de tuin door te brengen is gelukt en de volgende stap word misschien een glazen schuifwand.

• Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Verbeterpunten/tips Duidelijk omschrijven dat de led lampen door meerdere omvormers word geschakeld en daardoor niet met 1 afstandbediening te bedienen zijn.

Beste Randy, Hartelijk dank voor uw mooie woorden. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze producten, dat is ook ons doel! Het doet ons goed om te vernemen dat de keuze voor heldere platen, zonwering en LED-verlichting ervoor heeft gezorgd dat u nu wat meer tijd in uw tuin kunt door brengen. Verder willen we u bedanken voor de feedback over het bedienen van de verlichting, wellicht dat dit iets is waar we in de toekomst naartoe kunnen streven. We wensen u maximaal plezier met uw aankoop van Tuinmaximaal. Met vriendelijke groeten, Ellen | Team Tuinmaximaal

Goed geholpen bij mijn aankoop. Alles was goed en netjes geregeld. Het materiaal is ook precies wat ik er van verwacht had.

• Verbeterpunten/tips Weet ik zo niet

Beste Danny, Wij waarderen het enorm dat u tevreden bent met onze prijs-kwaliteitsverhouding en verloop van de levering. Bovendien bedanken wij u voor uw tijd en het schrijven van deze fijne review. Wij hopen dat u nog jaren kunt genieten van uw terrasoverkapping. Met vriendelijke groeten, Luc | Team Tuinmaximaal

Het

Prima verzorgd afgeleverd niets ontbrak of beschadigd

• Verbeterpunten/tips geen

Beste meneer/ mevrouw J, Bedankt voor uw positieve review. Het doet ons goed om te horen dat u zo tevreden met ons bent. Wij waarderen de mening van onze klanten enorm! Wij wensen u nog veel plezier van uw aankoop toe. Met vriendelijke groeten, Ellen | Team Tuinmaximaal

• Bereikbaarheid N.v.t.
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel

Beste Peter, Het doet ons goed om te zien dat alles naar wens is en dat u vaker klant geweest bent. Bedankt voor uw review. Wij wensen u maximaal plezier toe met uw aankoop van Tuinmaximaal. Met vriendelijke groeten, Denzel | Team Tuinmaximaal

Uitstekende uitleg

Vriendelijk en deskundige uitleg in de showroom in Eindhoven

• Verbeterpunten/tips Website uitbreiden met betrouwbare klus bedrijven

Beste Q, We zijn er om te helpen. Leuk dat u even de tijd heeft genomen om dit te schrijven. Dat doet ons goed. Veel plezier in de toekomst van jullie mooie overkapping. Met vriendelijke groeten, Zahra | Team Tuinmaximaal

1 e levering fatsoenlijk 2 e levering zeer slecht

1e levering van de oeverkapping was goed en gemakkelijk 2e levering van de bij bestelde materialen ondanks duidelijk aangave per mail en tel zeer slecht niet geleverd wat gevraagd werd na tel contact zou het opgestuurd worden 2 dagen weer tel gehad spullen waren nog niet opgestuurd ook geen mogelijkheid om op te halen in eindhoven !!! gelukkig zelf oplossing gevonden maar weet 1 ding zeker koop niet bij tuinmaximaal als je gaat bijbestellen dan is hun service zwaar tegen vallend

• Aankoop gedaan via: Showroom
  • Verbeterpunten/tips betere service !!!!!

Beste Jan, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Wij betreuren het ontzettend dat uw levering niet compleet bij u is uitgeleverd. Wij begrijpen dat dit erg vervelend voor u heeft moeten zijn. Wij vinden het erg jammer dat de door ons aangeboden oplossing om dit na te leveren niet naar uw wens is geweest. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat we u niet volgens verwachting van dienst hebben kunnen zijn en u nu daarom ook een negatieve ervaring eraan heeft over gehouden. We zullen uw feedback over onze communicatie en service meenemen in ons ontwikkeling -en verbeterproces. Hopelijk kunnen we hierdoor een herhaling van ervaringen zoals die van u vermijden. Desondanks de negatieve ervaringen hopen wij als Tuinmaximaal dat u alsnog plezier heeft van uw terrasoverkapping en er nu met dit weer optimaal van kunt genieten. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, Ellen | Team Tuinmaximaal

Glazen schuifwand

Goed product, vriendelijke bezorgers, niet te duur.

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel

Beste heer/mevrouw José, Hartelijk dank voor uw review. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over de levering en de prijs-kwaliteit verhouding. We wensen u veel plezier met uw aankoop van Tuinmaximaal. Met vriendelijke groeten, Mees | Team Tuinmaximaal

Alles is prima verlopen

Alles volgens planning bezorgd Duidelijke tekening en uitleg

• Verbeterpunten/tips Het aantal geleverde schroeven mag iets meer zijn

Beste heer /mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven. We zullen uw verbeterpunten over de schroeven meenemen in ons ontwikkelingsproces. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop van Tuinmaximaal! Met vriendelijke groeten, Meghan | Team Tuinmaximaal

Alles past en klopt

Alles klopt

• Aankoop gedaan via: Webwinkel

Beste heer Martin, Bedankt dat u de tijd heeft genomen een mooie review achter te laten. Het doet ons goed dat u tevreden bent. We wensen u maximaal plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groeten, Mees | Team Tuinmaximaal

Perfecte glaswand

Zeer tevreden met mijn glazen schuifdeuren in een houten veranda. Door de goede uitleg van de bezorger, de heldere videos en beschrijving een zeer goed resultaat. Vrienden valt de kwaliteit ook op. "schuift beter dan bij ons"

• Verbeterpunten/tips geen idee

Beste heer Jacco, We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit en het resultaat van uw glazen schuifdeuren, dat doet ons goed. We wensen u veel plezier van uw glazen schuifdeuren! Met vriendelijke groeten, Claudia | Team Tuinmaximaal

Over Tuinmaximaal

Bij Tuinmaximaal vinden we dat iedereen elk seizoen maximaal moet kunnen genieten van zijn of haar tuin. U vindt bij Tuinmaximaal een ruime keuze aan kwalitatieve Gumax® Excellence - Superior coating overkappingen die u met diverse uitbreidingsmogelijkheden geheel naar wens kunt samenstellen. Van glazen schuifwanden en automatische zonwering tot diverse accessoires als LED verlichting en deurgrepen; binnen enkele stappen is uw overkapping compleet! Met de verkoop van 20.000 overkappingen en glazen schuifwanden per jaar is Tuinmaximaal marktleider in Europa. Bij Tuinmaximaal bent u verzekerd van de laagste prijs van Europa op overkappingen en glazen schuifwanden uit een gelijke kwaliteitsklasse.