Mooie overkapping van goede kwaliteit en duidelijke installatie instructies

Na lang zoeken naar een overkapping zijn we bij Tuinmaximaal terecht gekomen. De prijs was goed en we konden de overkapping naar onze wens samenstellen. Wij hebben voor een 5x3m overkapping gekozen met heldere platen, verlichting, zonwering en spie. De keuze voor heldere platen is omdat we zo weinig mogelijk licht verlies wilden, er komt nu nog steeds evenveel licht in de kamer. Op zonnige dagen komt er nog steeds veel zon door de platen waardoor de zonwering geen overbodige luxe is. De lampen maken het geheel helemaal af, let wel dat de verlichting met meerdere omvormers komt waardoor je niet alle lampen tegelijk kan in/uitschakelen. Overal zijn wij erg tevreden met de communicatie met tuinmaximaal en het eindresultaat. Het doel om meer tijd buiten in de tuin door te brengen is gelukt en de volgende stap word misschien een glazen schuifwand.

• Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Verbeterpunten/tips Duidelijk omschrijven dat de led lampen door meerdere omvormers word geschakeld en daardoor niet met 1 afstandbediening te bedienen zijn.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Randy, Hartelijk dank voor uw mooie woorden. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze producten, dat is ook ons doel! Het doet ons goed om te vernemen dat de keuze voor heldere platen, zonwering en LED-verlichting ervoor heeft gezorgd dat u nu wat meer tijd in uw tuin kunt door brengen. Verder willen we u bedanken voor de feedback over het bedienen van de verlichting, wellicht dat dit iets is waar we in de toekomst naartoe kunnen streven. We wensen u maximaal plezier met uw aankoop van Tuinmaximaal. Met vriendelijke groeten, Ellen | Team Tuinmaximaal

Goed geholpen bij mijn aankoop. Alles was goed en netjes geregeld. Het materiaal is ook precies wat ik er van verwacht had.

• Verbeterpunten/tips Weet ik zo niet

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Danny, Wij waarderen het enorm dat u tevreden bent met onze prijs-kwaliteitsverhouding en verloop van de levering. Bovendien bedanken wij u voor uw tijd en het schrijven van deze fijne review. Wij hopen dat u nog jaren kunt genieten van uw terrasoverkapping. Met vriendelijke groeten, Luc | Team Tuinmaximaal

Het

Prima verzorgd afgeleverd niets ontbrak of beschadigd

• Verbeterpunten/tips geen

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste meneer/ mevrouw J, Bedankt voor uw positieve review. Het doet ons goed om te horen dat u zo tevreden met ons bent. Wij waarderen de mening van onze klanten enorm! Wij wensen u nog veel plezier van uw aankoop toe. Met vriendelijke groeten, Ellen | Team Tuinmaximaal

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Peter, Het doet ons goed om te zien dat alles naar wens is en dat u vaker klant geweest bent. Bedankt voor uw review. Wij wensen u maximaal plezier toe met uw aankoop van Tuinmaximaal. Met vriendelijke groeten, Denzel | Team Tuinmaximaal

Uitstekende uitleg

Vriendelijk en deskundige uitleg in de showroom in Eindhoven

• Verbeterpunten/tips Website uitbreiden met betrouwbare klus bedrijven

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Q, We zijn er om te helpen. Leuk dat u even de tijd heeft genomen om dit te schrijven. Dat doet ons goed. Veel plezier in de toekomst van jullie mooie overkapping. Met vriendelijke groeten, Zahra | Team Tuinmaximaal

1 e levering fatsoenlijk 2 e levering zeer slecht

1e levering van de oeverkapping was goed en gemakkelijk 2e levering van de bij bestelde materialen ondanks duidelijk aangave per mail en tel zeer slecht niet geleverd wat gevraagd werd na tel contact zou het opgestuurd worden 2 dagen weer tel gehad spullen waren nog niet opgestuurd ook geen mogelijkheid om op te halen in eindhoven !!! gelukkig zelf oplossing gevonden maar weet 1 ding zeker koop niet bij tuinmaximaal als je gaat bijbestellen dan is hun service zwaar tegen vallend

• Aankoop gedaan via: Showroom
  • Verbeterpunten/tips betere service !!!!!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Jan, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Wij betreuren het ontzettend dat uw levering niet compleet bij u is uitgeleverd. Wij begrijpen dat dit erg vervelend voor u heeft moeten zijn. Wij vinden het erg jammer dat de door ons aangeboden oplossing om dit na te leveren niet naar uw wens is geweest. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat we u niet volgens verwachting van dienst hebben kunnen zijn en u nu daarom ook een negatieve ervaring eraan heeft over gehouden. We zullen uw feedback over onze communicatie en service meenemen in ons ontwikkeling -en verbeterproces. Hopelijk kunnen we hierdoor een herhaling van ervaringen zoals die van u vermijden. Desondanks de negatieve ervaringen hopen wij als Tuinmaximaal dat u alsnog plezier heeft van uw terrasoverkapping en er nu met dit weer optimaal van kunt genieten. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, Ellen | Team Tuinmaximaal

Glazen schuifwand

Goed product, vriendelijke bezorgers, niet te duur.

• Klantvriendelijkheid N.v.t.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste heer/mevrouw José, Hartelijk dank voor uw review. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over de levering en de prijs-kwaliteit verhouding. We wensen u veel plezier met uw aankoop van Tuinmaximaal. Met vriendelijke groeten, Mees | Team Tuinmaximaal

Alles is prima verlopen

Alles volgens planning bezorgd Duidelijke tekening en uitleg

• Verbeterpunten/tips Het aantal geleverde schroeven mag iets meer zijn

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste heer /mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven. We zullen uw verbeterpunten over de schroeven meenemen in ons ontwikkelingsproces. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop van Tuinmaximaal! Met vriendelijke groeten, Meghan | Team Tuinmaximaal

Alles past en klopt

Alles klopt

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste heer Martin, Bedankt dat u de tijd heeft genomen een mooie review achter te laten. Het doet ons goed dat u tevreden bent. We wensen u maximaal plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groeten, Mees | Team Tuinmaximaal

Perfecte glaswand

Zeer tevreden met mijn glazen schuifdeuren in een houten veranda. Door de goede uitleg van de bezorger, de heldere videos en beschrijving een zeer goed resultaat. Vrienden valt de kwaliteit ook op. "schuift beter dan bij ons"

• Verbeterpunten/tips geen idee

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste heer Jacco, We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit en het resultaat van uw glazen schuifdeuren, dat doet ons goed. We wensen u veel plezier van uw glazen schuifdeuren! Met vriendelijke groeten, Claudia | Team Tuinmaximaal

Zeer nette levering en uitstekend product

Carport bezorgd door 2 vriendelijke bezorgers welke alles netjes hebben uitgeladen en hebben nagekeken op compleetheid en transportschade. De zelfbouw carport is van degelijke kwaliteit en is met 2 mensen goed in elkaar te zetten en te monteren.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste heer Jeffrey, Hartelijk dank voor uw mooie review. Het doet ons goed om te vernemen dat u zo tevreden bent over de kwaliteit en de montage. We hopen dat u lang kan genieten van uw carport. Met vriendelijke groeten, Melissa | Team Tuinmaximaal

Na een slechte ervaring elders, was tuinmaximaal een verademing. Goede service, klantvriendelijk, goed bereikbaar, goede communicatie, doen wat ze beloven, snelle levering en goede kwaliteit. Wij gaan genieten van onze prachtige overkapping!

• Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Verbeterpunten/tips showroom kan ik niet beoordelen, omdat ik er niet ben geweest

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Linda, Hartelijk dank voor uw mooie woorden. We vinden het fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de service, communicatie, snelle levering en de kwaliteit, dat is ook waar we naartoe streven! Wij waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven. We wensen u maximaal plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groeten, Ellen | Team Tuinmaximaal

Uitstekende ervaring

Alle informatie die ik nodig had heb ik op de site kunnen vinden. Er is een duidelijke site waardoor ik makkelijk mijn aankopen heb kunnen afronden. Ook het telefonisch contact liep vlot en snel. De overkapping is zeer kwalitatief en heeft een moderne uitstraling. Ik ben fan! En raadt het iedereen aan.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste meneer/ mevrouw, Wij waarderen het enorm dat u tevreden bent met onze website, service en de kwaliteit van onze producten. Bovendien bedanken wij u voor uw tijd en het schrijven van deze fijne review. Wij hopen dat u nog jaren kunt genieten van uw terrasoverkapping. Met vriendelijke groeten, Luc | Team Tuinmaximaal

Alles wat we besteld hadden na een degelijke uitleg gekregen te hebben in de showroom werd vervolgens vlot en op schema geleverd. Het plaatsen verliep goed en het resultaat is super mooi en een echte aanrader voor iedereen.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Rudi, Hartelijk dank voor uw mooie review. We vinden het fijn om te vernemen dat u zo tevreden bent. Dat is ons doel. We wensen u veel plezier van uw aankoop van Tuinmaximaal. Met vriendelijke groet, Mees | Team Tuinmaximaal

Toppie

Ben een zeer tevreden klant over het contact ,de levering,het materiaal alles correct in de verpakking , bouw instructies en de betaling eigenlijk in één woord SUPER TOPPIE Bedankt en Grtjs van een tevreden klant

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste heer Toon, Hartelijk dank voor uw mooie woorden. We vinden het fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de betaalmogelijkheden, de producten, de levering en de montagehandleidingen, dat is ook waar we naartoe streven! Wij waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven. We wensen u maximaal plezier met uw aankoop van Tuinmaximaal. Met vriendelijke groeten, Luc | Team Tuinmaximaal

Goed product en goede service

Ik heb een verandadak besteld en zelf geplaatst. Product is van goede kwaliteit en dankzij de duidelijke handleiding goed zelf te plaatsen. Alles klopt precies

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste heer John, Hartelijk dank voor uw mooie woorden. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de producten en montagehandleidingen, dat is ons doel! Het doet ons goed om te vernemen dat de montage vlot en eenvoudig is verlopen. We wensen u maximaal plezier met uw aankoop van Tuinmaximaal. Met vriendelijke groeten, Ellen | Team Tuinmaximaal

Zeer klantvriendelijk bedrijf met kwalitatief goed materiaal en snelle levering.

Normaal gesproken schrijf ik geen reviews, maar we zijn zeer aangenaam verrast door de klantvriendelijkheid van Tuinmaximaal. Na een bezoek aan de (kleine) showroom en een prima toelichting door prettig personeel hebben we een glaswand besteld. Die werd ruim een week later geleverd, dus zeer snel. Meerdere malen telefonisch contact gehad en elke keer weer een zeer prettig contact. Vandaag zelfs een handgeschreven kaartje ontvangen met chocolade. Chapeau!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste heer Ben, Hartelijk dank voor uw mooie review! We zijn blij om te lezen dat u zo tevreden bent, dat is ons doel. We wensen u veel plezier met uw glazen schuifdeuren. Met vriendelijke groeten, Claudia | Team Tuinmaximaal

Verkeerde maat geleverd, slechte service.

Tuinmaximaal heeft netjes de glazen wand op de beloofde dag geleverd, maar dan 5 cm te kort. Heb meerdere malen foto's gestuurd en een filmpje van hoe ze nu gemonteerd zitten met een opening erboven. De glaszetter heeft het opgelost maar Tuinmaximaal wil niets doen ter tegemoetkoming. We moeten nu de glaswand eruit halen en nogmaals fotograferen? Helemaal klaar mee. Slechte service.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste mevrouw Marieke, We vinden het heel erg vervelend dat u de verkeerde maat schuifdeuren heeft gehad. Echter hebben we met u contact op genomen, en hebben we u een oplossing aangeboden. We hopen dat u ondanks het ongemak, toch nog kan genieten van uw glazen schuifdeuren. Met vriendelijke groeten, Mees | Team Tuinmaximaal

Uitstekende winkel

We zijn uiterst tevreden over onze terrasoverkapping, zeer mooi en erg duurzaam. Ook de levering ging super, de mannen waren erg vriendelijk. Toen alles uit de vrachtwagen was gehaald, werd nogmaals alles na gekeken of er niets ontbrak. Alles via de webwinkel geregeld, was heel eenvoudig om het te bestellen. Het filmpje voor het monteren plus de handleiding, maakte het monteren zeer eenvoudig.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Cor, Hartelijk dank voor uw mooie woorden. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de producten, het eindresultaat en de levering, dat is ons doel! Verder doet het ons goed om te vernemen dat de montage vlot en eenvoudig is verlopen. We wensen u maximaal plezier met uw aankoop van Tuinmaximaal. Met vriendelijke groeten, Ellen | Team Tuinmaximaal

Super goede en snelle service

Recent een aankoop gedaan en er waren wat onduidelijkheden bij montage. Even gebeld en binnen no-time hadden we reactie en instructie op de mail.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste heer Frank, Bedankt voor uw positieve review. Wij waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven. Verder vinden we het erg fijn om te vernemen dat u tevreden bent over de instructies en service die we u hebben kunnen bieden na ons telefonisch contact. We nemen uw feedback over de montagehandleiding uiteraard mee in ons ontwikkelingsproces. Wij hopen dat u nog een geruime tijd kunt genieten van uw terrasoverkapping. Met vriendelijke groeten, Luc | Team Tuinmaximaal

goede service en een goed product

goede service en een goed product

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste heer Stokbroeckx, Bedankt voor uw positieve review. Wij waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven. Verder vinden we het erg fijn om te vernemen dat u tevreden bent over de kwaliteit van onze producten en de service. Wij hopen dat u maximaal kunt genieten van uw terrasoverkapping! Met vriendelijke groeten, Ellen | Team Tuinmaximaal

Geen service en erg klantonvriendelijk

Rol tape niet geleverd en vervolgens moet er een volledig onderzoek gedaan worden of dit wel of niet is geleverd. Ik had een heel team klaar staan om de overkapping te monteren, maar we konden niet verder omdat tuinmaximaal niet in staat was om een rolletje tape vooruit te leveren. De service geeft aan dat er eerst onderzoek moet komen. Bizarre situatie en erg klantonvriendelijk.

• Kwaliteit producten N.v.t.
  • Prijs N.v.t.
  • Levertijd N.v.t.
  • Website N.v.t.
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Verbeterpunten/tips Klantenservice en beleid rondom fouten en niet geleverde producten verbeteren

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste heer Bram, We vinden het vervelend om te vernemen dat u een onprettige ervaring heeft gehad betreft de uitlevering van de producten. Echter hebben we contact met u gehad en de ontbrekende producten aan u uitgeleverd. We wensen u nog veel plezier van uw aankoop Met vriendelijke groet, Claudia | Team Tuinmaximaal

Gewoon goed zoals het moet.

Mooie overkapping besteld, netjes bezorgt en afgeleverd. Ook een 2e nabestelling binnen paar dagen in huis. Goede en nette service ! Zeer tevreden,

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste meneer de Jeager, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven. Het doet ons goed te lezen dat u zeer tevreden bent met onze service. Wij wensen u veel plezier met uw overkapping. Met vriendelijke groeten, Micah | Team Tuinmaximaal

Heel tevreden

Ik ben heel tevreden over mijn aankoop bij Tuinmaximaal. Het product (terrasoverkapping) is van hoge kwaliteit en oogt zeer mooi. Ook ben ik heel tevreden over de flexibiliteit bij Tuinmaximaal wat betreft leveren. Ik moest de levering enkele maanden uitstellen wegens uitgelopen renovatiewerken, en dat was nooit een probleem voor Tuinmaximaal. Verder werden verkeerd bestelde deuren, gratis en zeer snel omgewisseld. Top service!!

• Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Verbeterpunten/tips Het bepalen van de juiste samenstelling van het pakket is nogal complex, voor een leek.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste heer Paul, Bedankt voor uw positieve review. Wij waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven. Verder vinden we het erg fijn om te vernemen dat u tevreden bent over kwaliteit van onze producten, het eindresultaat en onze flexibiliteit. We nemen uw feedback over het bepalen van de juiste samenstelling uiteraard mee in ons ontwikkelingsproces. Wij hopen dat u nog een geruime tijd kunt genieten van uw terrasoverkapping! Met vriendelijke groeten, Luc | Team Tuinmaximaal

Pergola 7m x 3m

Snel en compleet geleverd! Ik heb deze zelf geplaats ! Gemakkelijk op 1 dag te plaatsen ! Ondanks ik in België woon , heeft de naservice mij opgebeld om te vragen of alles ok was ! Topservice en belangrijk niet duur ! Decok j p Menen België

• Website N.v.t.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste heer Jean Pierre, Bedankt voor uw positieve review. Wij waarderen het enorm dat u de tijd genomen heeft om ons te laten weten dat u tevreden bent over onze service en prijs-kwaliteitsverhouding. Wij hopen dat u nog een geruime tijd kunt genieten van uw terrasoverkapping! Met vriendelijke groeten, Ellen | Team Tuinmaximaal

Company details

8 Rooijakkersstraat

Eindhoven 5652BB

À propos de Tuinmaximaal

Bij Tuinmaximaal vinden we dat iedereen elk seizoen maximaal moet kunnen genieten van zijn of haar tuin. U vindt bij Tuinmaximaal een ruime keuze aan kwalitatieve Gumax® Excellence - Superior coating overkappingen die u met diverse uitbreidingsmogelijkheden geheel naar wens kunt samenstellen. Van glazen schuifwanden en automatische zonwering tot diverse accessoires als LED verlichting en deurgrepen; binnen enkele stappen is uw overkapping compleet! Met de verkoop van 20.000 overkappingen en glazen schuifwanden per jaar is Tuinmaximaal marktleider in Europa. Bij Tuinmaximaal bent u verzekerd van de laagste prijs van Europa op overkappingen en glazen schuifwanden uit een gelijke kwaliteitsklasse.

Klantenvertellen Critiques