Goed, snel en duidelijk

Makkelijk te bestellen, duidelijke beschrijving en vlot geleverd

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Mario, Hartelijk dank voor deze positieve review. Dat u tevreden bent met onze service vinden wij heel fijn om te horen. Super dat het is gelukt met de montage. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groeten, Denzel | Team Tuinmaximaal

Goed maar duur

Goede kwaliteit maar vind het wel prijzig kon niets van de prijs af

• Levertijd N.v.t.
  • Website N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Verbeterpunten/tips Prijs

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste heer/mevrouw, Bedankt voor uw review. Wij vinden het super om te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit van onze producten. Wij wensen u maximaal plezier toe met uw overkapping. Met vriendelijke groeten, Zahra | Team Tuinmaximaal

Goede en snelle levering. Duidelijke instructies

• Verbeterpunten/tips Geen

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste heer Keizer, Hartelijk dank voor uw review. We vinden het super om te horen dat u tevreden bent met uw levering en met de instructies. We wensen u veel plezier met uw nieuwe terrasoverkapping en hopen dat u er maximaal van zult genieten! Met vriendelijke groeten, Mila| Team Tuinmaximaal

Bijna perfect!

Zeer goede ervaring met Tuinmaximaal: - Scherpe prijzen! - Snel en op afgesproken tijd geleverd - Zeer goed telefonisch te woord gestaan en geholpen - Geweldig aardig personeel die de spullen hebben afgeleverd: - Afgesproken tijden - Van te voren netjes gebeld. - Net het beetje extra, zoals advies, betrokkenheid en behupzaam! - Veel handleidingen om zelf (bijna perfect) te kunnen installeren, Mogelijke verbeterpuntjes (?): - Mijn ervaring: met zelftappers die door twee lagen heen moet: eerste gat ruim voorboren anders trekt het de constructie niet voldoende aan! - En iets meer advies/nadenken over hoe je de deklaten goed/makkelijker kan vastzetten bij een overspanning van 1000mm (bij 3500): is net te ver om te overstrekken. Voelt onveiling. - Alles netjes verpakt, geen beschadigingen! - De uitstraling/desing is geweldig. Erg mooi om te zien. Bijna een 10! ;-)

• Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Verbeterpunten/tips Zie mijn algemene tekst.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste heer /mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons een review te schrijven. We vinden het super om te lezen dat u zo tevreden bent op bijna alle punten! Wij gaan uw feedback meenemen in het ontwikkelingsproces en zullen dit doorzetten naar de betreffende afdeling. Wij wensen u maximaal plezier toe met uw aankoop van Tuinmaximaal. Met vriendelijke groeten, Meghan | Team Tuinmaximaal

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste heer Hans, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. We waarderen uw mening ten zeerste. We wensen u maximaal plezier van uw aankoop van Tuinmaximaal. Met vriendelijke groeten, Mees | Team Tuinmaximaal

Alles is goed geregeld.

De bestelling verliep vlot een soepel. Mijn specifieke vragen werden telefonisch goed beantwoord. De levering was mooi op tijd en alles werd zorgvuldig uitgepakt en neergezet met de nodige informatie erbij.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste heer Ronald, Bedankt voor uw enthousiaste review. Het doet ons goed om te horen dat u zo tevreden met ons bent. Wij waarderen de mening van onze klanten enorm! Wij wensen u nog veel genot van uw glazen schuifdeuren. Met vriendelijke groeten, Mees | Team Tuinmaximaal

Gewoon goed

Niks op aan te merken alles is gewoon goed.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste heer Marcel, Bedankt voor het geven van een 5-sterren review! Het doet ons goed dat alles naar wens is verlopen, dit is ons doel. Wij wensen u heel veel plezier met uw terrasoverkapping! Met vriendelijke groeten, Micah | Team Tuinmaximaal

Top bedrijf

Goed bedrijf Alles is compleet en zeer duidelijk goede service. Een dikke 10

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste heer Peter, Het doet ons goed om te zien dat alles naar wens is. Bedankt voor uw review! Wij wensen u maximaal plezier toe met uw aankoop van Tuinmaximaal. Met vriendelijke groeten, Micah | Team Tuinmaximaal

zeer goed

komt afspraken na levering sjouwfeurs waren vriendelijk vragen waar je de spullen neergezet wilt hebben goede kwaliteit materiaal goede beschrijving voor plaatsing makkelijk te plaatsen mooie uitstraling en meerwaarde woning

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste heer Cas, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om voor ons een review te schrijven. We zijn blij om te horen dat u zo tevreden bent met de levering, kwaliteit en dat het plaatsen makkelijk voor u is gegaan. Dit horen we graag! Met vriendelijke groeten, Micah | Team Tuinmaximaal

Een heel mooi product, transparante prijzen .je weet meteen waar je aan toe bent.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste heer Verbeek, We vinden het fijn om te lezen dat u tevreden bent over het product en de prijzen. We waarderen uw mening ten zeerste. We hopen dat u nog lang kunt genieten van uw terrasoverkapping met glazenschuifdeuren! Met vriendelijke groeten, Mees | Team Tuinmaximaal

Niets op aan te merken

Niets dan lof vanaf het eerste bezoek aan de showroom tot aan het leveren van de veranda. Een degelijk Duits product, goed verpakt, en met een duidelijke Nederlands talige gebruiksaanwijzing.

• Aankoop gedaan via: Showroom
  • Verbeterpunten/tips Grotere tegels onder de betonnen poeren zodat je wat meer kunt schuiven voordat het casco haaks staat.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste heer Rombout, Bedankt voor uw geweldige review en positieve beoordeling. Wij zijn erg blij dat wij u naar tevredenheid hebben geholpen en fijn om te horen dat het is gelukt met de montagehandleiding. Wij wensen u maximaal plezier toe met uw aankoop. Met vriendelijke groeten, Denzel | Team Tuinmaximaal

Wij zijn erg blij met de overkapping en hebben er afgelopen zomer al onder kunnen genieten

Overkapping met gelaagd glas en zonwering gekocht bij tuin maximaal e.n zelf geplaatst. Zijn tevreden over de levering en bijgevoegde montage handleiding. Enige kluservaring is wel vereist om hem zelf te plaatsen. Zeker het glas en zonwering vergt wel wat handigheid

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Service N.v.t.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Jack, Bedankt voor uw positieve review. Wij waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen met Tuinmaximaal te delen. Wij hopen dat de montage uiteindelijk toch goed is verlopen en u nog een geruime tijd kunt genieten van uw terrasoverkapping! Met vriendelijke groeten, Mees | Team Tuinmaximaal

Maximaal top

Wat een fijn systeem is het om zelf te plaatsen en online goede hulp! Ik raad iedereen tuinmaximaal aan!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Elle, Het doet ons goed om te lezen de montage goed verlopen is en dat u blij bent met het eindresultaat. Bedankt voor uw review! Wij wensen u maximaal plezier toe met uw aankoop van Tuinmaximaal. Met vriendelijke groeten, Mila | Team Tuinmaximaal

Gewoon goed

Alles prima geregeld

• Klantvriendelijkheid N.v.t.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste heer Dalfsen, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven. Uw mening is erg belangrijk voor ons. Wij wensen u maximaal plezier toe met uw aankoop. Met vriendelijke groeten, Denzel | Team Tuinmaximaal

Prachtige overkapping en prima service

Wij wilden al enige tijd een mooie overkapping achter ons huis. En na veel zoeken en informeren kwamen wij bij Tuinmaximaal uit. De website is overzichtelijk en we konden vrij snel een keuze maken en hebben toen direct de overkapping besteld. Deze werd binnen 14 dagen bezorgd en was voor ons ruimschoots op tijd en nu maar hopen op mooi weer om de overkapping op te bouwen. Dit ging mede dankzij de uitgebreide handleiding en video instructie vlekkeloos. De overkapping staat als een huis. We hadden in geval van inkorten ook direct de dust tape mee besteld, maar hadden die achteraf niet nodig. Gelukkig hoefden we niet in te korten en dat was heel fijn. Het enige minpuntje vond ik het retourneren van de dust tape. Er werden twee mogelijkheden geboden. Terugbrengen naar Eindhoven (vanuit Assen) of het laten ophalen door Tuinmaximaal voor het bedrag van € 65,00 en andere mogelijkheid leek er eerst niet te zijn. Na telefonisch overleg verzekerd verstuurd en is alles toch nog goed gekomen. Het bedrag van de dust tape was iets meer dan € 62,00 en dan laten ophalen voor 65 euro vonden wij eigenlijk niet kloppen. Maar zoals gezegd prima opgelost door Klantenservice van Tuinmaximaal, dus erg tevreden over zowel de overkapping en het retourneren. Maar vond dit wel een aandachtspuntje voor Tuinmaximaal, daarom ook niet alle 5 sterren. We hebben de eerste buien inmiddels gehad en het is helemaal perfect dicht, geen lekkage of wat dan ook, super blij mee. Gino en Lammie, Assen

• Verbeterpunten/tips retourbeleid kan beter

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste meneer mevrouw Wiemann, Hartelijk dank voor uw mooie woorden. Problemen proberen we natuurlijk in goed overleg op te lossen. Fijn om te lezen dat u tevreden bent, dat is ook ons doel! Het doet ons goed om te vernemen dat de montage vlekkeloos is verlopen. We wensen u maximaal plezier met uw aankoop van Tuinmaximaal. Met vriendelijke groeten, Mees | Team Tuinmaximaal

super carport die lang meegaat, zelfs bij kustweer

het bouwpakket is zeer compleet, de instructies zijn duidelijk en als je zorgvuldig te werk gaat, krijg je een zeer solide structuur. Elegant ook! Materiaaldikte, kwaliteit en vooral de poedercoating zijn top. Solide van A tot Z.

• Verbeterpunten/tips geen

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste heer Ziegler, Hartelijk dank voor uw review. We vinden het super om te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit van onze producten. Wat fijn dat de montage goed is verlopen en dat u blij bent met het eindresultaat. We wensen u veel plezier met uw nieuwe terrasoverkapping en hopen dat u er maximaal van zult genieten! Met vriendelijke groeten, Maria| Team Tuinmaximaal

Snelle levering

• Verbeterpunten/tips Zo vol houden

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste heer Lauwers, Het doet ons goed om te zien dat alles naar wens is. Bedankt voor uw review! Wij wensen u maximaal plezier toe met uw aankoop van Tuinmaximaal. Met vriendelijke groeten, Andrew | Team Tuinmaximaal

Fijne service

Fijne service, zowel met mijn vragen ivm bestelling, de bezorging en de snelle levering. Helaas zaten er 2 witte afdekplaatjes bij ipv antraciet.. maar geen probleem, met een mailtje en een belletje is het zo geregeld. Top! Heb al diverse mensen geattendeerd op Tuinmaximaal.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste mevrouw Kaufmann, Bedankt voor uw enthousiaste review. Het doet ons goed om te lezen dat u zo tevreden met ons bent en ons heeft aangeraden. Wij waarderen de mening van onze klanten enorm! Wij wensen u nog veel plezier van uw terrasoverkapping. Met vriendelijke groeten, Mees | Team Tuinmaximaal

Goede ervaring

Super mooie overkapping geleverd. Makkelijk in onderhoud. Een aanrader.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Josefien Hartelijk dank voor uw review. We vinden het super om te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit van onze producten en de plaatsgevonden levering. Wat fijn om te vernemen dat u het onderhoud van uw overkapping als eenvoudig ervaart. We wensen u veel plezier met uw nieuwe terrasoverkapping en hopen dat u er maximaal van zult genieten! Met vriendelijke groeten, Figo | Team Tuinmaximaal

Ik ben zeer content over de overkapping

Ik heb de overkapping van 4x4mtr besteld en zoals beloofd precies 1 week later geleverd gekregen. Alles vlot via de website uitgezocht en besteld en op voorhand al de filmpjes bekeken omdat ik hem zelf met behulp van een kennis ging opzetten. Zeer duidelijke uitleg en het eindresultaat mag er dan ook wezen. Geen echte problemen tegen gekomen. Ook de dimbare verlichting die ik erbij had besteld is makkelijk mee te installeren en zeker een pluspunt 's avonds. Verder een woord van dank voor de vriendelijke bezorgers Stefan en Kevin die zonder problemen de hele bestelling langs het huis naar achteren droegen en in de garage legden. Kortom, geen spijt van kopen bij Tuinmaximaal en mocht ik in de toekomst nog plannen hebben check ik eerst hun website.

• Verbeterpunten/tips geen

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Fer, Hartelijk dank voor uw mooie review. Het doet ons goed om te vernemen dat de keuze voor LED verlichting ervoor heeft gezorgd dat u wat meer tijd in uw tuin kunt doorbrengen. Wij wensen u vele gezellige avonden onder de overkapping en mocht u het willen uitbreiden, dan helpen wij u graag. Met vriendelijke groeten, Zahra | Team Tuinmaximaal

Bestelling, materiaal, levering en service goed

Ik heb voor ons en verschillende kennissen en vrienden terrasoverkappingen besteld. Levering en service altijd goed.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor uw review. Wij vinden het ontzettend fijn om te vernemen dat u zo tevreden bent met onze service en levering. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groeten, Aliyah | Team Tuinmaximaal

alles was OK

er was niet beschadig alles was OK

• Website N.v.t.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste meneer Verdeyen, Bedankt voor uw positieve review. Wij waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen met Tuinmaximaal te delen. Wij hopen dat u nog een geruime tijd kunt genieten van uw terrasoverkapping! Met vriendelijke groeten, Mila | Team Tuinmaximaal

Manques des pièces à la livraison

Pièces manquantes, vis et erreur sur la couleur. Remplacement impossible. Je conseille de ne pas signer le bon de livraison sans avoir compter chaque vis. Même si cela prends deux heures.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Monsieur Jean, Nous vous remercions pour votre commentaire. Nous avons déjà pris contact avec vous et nous avons trouvé ensemble une solution appropriée. Nous espérons que vous apprécierez votre abri de terrasse. Si vous avez d'autres questions, n'hésitez pas à nous contacter. Cordialement, Mees | Team Tuinmaximaal

Zeer te vrede en goede kwaliteit producten

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Gerard, Hartelijk dank voor uw review. We vinden het super om te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit van onze producten. We wensen u veel plezier met uw nieuwe terrasoverkapping en hopen dat u er maximaal van zult genieten! Met vriendelijke groeten, Renate | Team Tuinmaximaal

Alles top

Alles top van aankoop ,correspondentie via mail,levering en meldingen chauffeur en telefonische contacten allemaal super vriendelijke en behulpzame mensen .

• Verbeterpunten/tips Geen

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste meneer Heussen, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Bij Tuinmaximaal staat een goede service hoog in het vaandel. We zijn dan ook blij om te vernemen dat u zo tevreden bent met onze service. We wensen u nog maximaal plezier van uw aankoop! Met vriendelijke groeten, Figo | Team Tuinmaximaal

À propos de Tuinmaximaal

Bij Tuinmaximaal vinden we dat iedereen elk seizoen maximaal moet kunnen genieten van zijn of haar tuin. U vindt bij Tuinmaximaal een ruime keuze aan kwalitatieve Gumax® Excellence - Superior coating overkappingen die u met diverse uitbreidingsmogelijkheden geheel naar wens kunt samenstellen. Van glazen schuifwanden en automatische zonwering tot diverse accessoires als LED verlichting en deurgrepen; binnen enkele stappen is uw overkapping compleet! Met de verkoop van 20.000 overkappingen en glazen schuifwanden per jaar is Tuinmaximaal marktleider in Europa. Bij Tuinmaximaal bent u verzekerd van de laagste prijs van Europa op overkappingen en glazen schuifwanden uit een gelijke kwaliteitsklasse.

Klantenvertellen Critiques