Niks geen problemen gehad, alles is perfect verlopen.
Hoi Rene, Bedankt voor je 5 sterren review! Goed om te lezen dat alles naar wens verlopen is. We hebben foto's mogen ontvangen. En wat is het eindresultaat prachtig geworden! We wensen je heel veel plezier ermee. Met vriendelijke groet, Meli
Bij een bezoek aan de showroom een overkapping besteld. We zijn daar goed voorgelicht door de verkoper. tot zover alles goed. Maar een dag voor de geplande bestelling een telefoontje dat de bus kapot is een de bezorging 4 week later is. Niet leuk dus. 4 week later word het dan bezorgd, 2 vriendelijke bezorgers leveren het af en geven nog een paar tips, top. Alle onderdelen zijn compleet en er mist niets. als alles opgebouwd is en we verwijderen het folie van de zijwand dan zien we een beschadiging in 1 van de polycarbonaat platen. We maken hier een foto van en mijn schoonvader stuurt een mail met foto en beschrijving naar tuinmaximaal. Hierop krijgt hij een mail terug waar gezegd word dat de overkapping niet aan hem verkocht is en dus geen garantie. Hierop beantwoord hij de mail en uitlegt dat hij uit mijn naam de mail heeft gestuurd. Het duurt even maar dan krijgt hij het zelfde te horen dat het niet op zijn naam staat. We hebben geprobeerd te bellen maar dat is een drama je krijgt niet aan de lijn. We zijn blij met de overkapping maar de service lijkt nergens op.
Bedankt voor je uitgebreide review Huseyin! We vinden het zeer vervelend om te lezen dat je een beschadigde product ontvangen hebt. Onze excuses hiervoor. Graag zouden we na willen gaan wat we voor je kunnen betekenen. Zou je ons een mailtje willen sturen naar [email protected] ? Met vriendelijke groet, Melixa
via de webshop besteld ,en ook een snelle levering. en door de monteurs van tuinmaximaal snel en vakkundig in elkaar gezet .
Bedankt voor je review Ronnie! Goed om te lezen dat alles naar wens gegaan is. Mocht je nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, zou je deze dan met ons willen delen via Facebook of kunnen mailen naar [email protected] Groetjes, Melixa
Allereerst een levertijd van 15 weken. Als er dan eindelijk een leveringsafspraak is gemaakt, bellen ze doodleuk aan het eind van de dag om een nieuwe afspraak te maken omdat de bus kapot is. Ik heb de hele middag thuis op de levering zitten wachten, maar daar hebben ze geen boodschap aan. Nog gevraagd of ze met een andere bus de goederen konden komen leveren maar dat mocht niet, ik moest blij zijn dat ze twee weken later een nieuwe leverafspraak in konden plannen en niet weer 15 weken hoefde te wachten. Eindelijk worden de spullen geleverd, blijkt bij het uitpakken dat er de verkeerde kleur schroeven in de doos zaten. Weer een hele discussie om de goede schroeven snel geleverd te krijgen. Al met al, verkopen doen ze graag maar service is er niet bij.
Wat vervelend dat de levering niet naar wens gelopen is Toon! ik wil je vragen om een mail te sturen met je bestelnummer naar [email protected]. Dan kunnen we ermee aan de slag. Met vriendelijke groet, Meli
Goed product
Via de website schuifdeuren besteld en laten monteren door de vakmensen van Tuinmaximaal. Wij zijn er zeer blij mee en is een aanwinst van de de woning geworden .Wij zien de overkapping met schuifdeuren als een extra kamer voor onze woning.
Na een afspraak gemaakt te hebben voor een bezoek in de showroom zijn wij erg fijn geholpen door de medewerkers van Tuinmaximaal. Zij hebben goed onze situatie bekeken en aan de hand van onze foto's een offerte opgesteld. Het leveren van de producten duurde helaas wat langer, maar dit wordt duidelijk van te voren gecommuniceerd op de website. Hij staat echt fantastisch en is makkelijk in elkaar te zetten. Wij zijn enorm blij!
Hartelijk dank voor deze mooie recensie. Super om te lezen dat je, mede door de hulp van onze medewerkers, nu boven verwachting tevreden bent. Wij wensen je nog heel veel plezier met je aankoop! Mocht je nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, zou je deze dan met ons willen delen via Facebook of kunnen mailen naar [email protected] Met vriendelijke groet, Melixa
Het duurt lang voordat iemand de telefoon op pakt. Tevens wordt je niet echt serieus genomen bij een herstel verzoek binnen de garantie. Het probleem aan de telefoon uitgelegd maar ze moeten foto's hebben om te bepalen wat ze nodig hebben ? Als ik aangeef dat de kit ergens ondicht is en dat er een afdekplaat los zit !!!!! Kluis denk ik van minimale tijd. Nee ze moeten eerst foto's hebben. Ze moeten gewoon komen en herstellen, dat lijkt moeilijk. IK ben dus niet tevreden. En als ik diverse reviews lees zijn dat wel nog wat meer mensen.
Beste meneer Sittard, Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over de garantie voorwaarden van Tuinmaximaal. Ik wil je vragen jouw ervaring met een bestelnummer te mailen naar [email protected] Groetjes Melixa van Tuinmaximaal.
na 14 weken wachten eindelijk hij is er..... levertijd liep binnen een week van 8 naar 14 weken op vrolijk aan de bouw gegaan beschadiging balen mailen foto stop met bouwen sturen nieuw onderdeel gevolg gehuurde lift en mankracht voor niks schade kleine 400 euro als ik zou stoppen.... gebeld medegedeeld dat beschadiging weg valt in constructie...... uit coulance aangegeven dat nieuwe tussen ligger niet nodig was........verlichting probleem lampen blijven branden..... weer foto mailen.....antwoord heel vervelend u krijgt nieuwe lampjes moet u wel alles even los halen super balen. ga je bellen ja met een kabel trekker kan het ook tussen muurplaat en tussen ligger zit minimaal ruimte.En niks is mogelijk een tegemoetkoming of een compensatie niet eens een sorry denk dus dat het een maximale overkapping is en een Minimaal Klanteservice als je iets nieuws koopt een auto en bij aflevering zie je dat de dealer hem net even langs de muur schaaft dan ben je niet blij en is het plezier van nieuw wel af hoop dat ze dit gaan verbeteren
Hoi Steven, Wat vervelend dat je niet tevreden bent over Tuinmaximaal. Ik wil je vragen jouw ervaring met een bestelnummer te mailen naar [email protected] Met vriendelijke groet, Meli ------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Hallo Steven, Goed dat je contact hebt opgenomen! Ik hoop dat je weer snel kunt genieten van je overkapping. Bedankt voor je feedback. Met vriendelijke groet, Meli
Ik ben met de overkapping erg tevreden. Wat de communicatie betreft ben ik ontevreden, zonwering 10 dagen eerder geleverd dan de overkapping dus 10 dagen lang heel veel spullen in de weg. Één zijkant hebben wij dichtgemaakt met polycarbonaat profielen...wat een k....e klus met ontzettend slechte montageaanleiding, gelukkig wel afgekregen maar kan het niemand aanraden het zelf te doen. Zonwering is fantastisch en werkt perfect. Nu aan het nadenken over glazen schuifwanden alleen vinden we de lange levertijd tegenvallen en ontmoedigt ons om te bestellen. Wellicht binnenkort ergens anders even kijken
ik heb mijn spullen in april besteld 12 mei werd het geleverd één dag vantevoren kreeg ik een mail dat de uprofielen en de tochtstrips niet leverbaar waren toen ze het kwamen leveren zijden ze dat het wat later kwam met een koerier de spullen werden buiten tegen een houten bank neergezet en op de grond buiten ik vroeg of ze het in de schuur wilden zetten maar dat wilden ze niet want ze waren al laat en gingen weg ik heb de dag erop kontact gezocht maar geen reactie ik had mijn buren ook zover gekregen dat ze ook een glazenschuifwand namen bij hun die kregen de spullen 2 weken later en daar zaten wel de uprofielen en tochtstrips bij ik heb weer gebeld naar tuinmaximaal en gevraagd hoe het kan dat hun wel alle spullen hebben gekregen ze gingen het nakijken en ze zouden contact opnemen met ons na 2 weken niets gehoord te hebben ben ik er naar toe gegaan daar kreeg ik te horen dat het nog wel even kan duren er lopen daar een paar mutsen die er niets van snappen en weer sorry zeggen daar heb ik al een koffer vol van na 3weken weer gebeld en gevraagd hoe het nu moet ik ben zeer boos geworden ik werd weer door 3 mensen doorverwezen en toen werd er gezegd dat ik de spullen eind augustus binnen zou krijgen ik heb het 1 september eindelijk binnen gekregen o ja toen ze de spullen bij de buren kwamen brengen heb ik nog gevraagd hoe het kan dat hun wel alles hadden zij de chauffeur van tuinmaximaal dat er een stelletje nietsnutten lopen als ze naar achteren lopen en komen ze terug met de verkeerde spullen of ze weten niet meer wat ze moesten klaarzetten dus hier gaan wij nooit meer iets bestellen gewoon een *** bedrijf dus betaal niet vooraf
Dank voor je review Hans! Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent. Ik wil je vragen jouw ervaring met een bestelnummer te mailen naar [email protected] Groetjes Melixa van Tuinmaximaal.
3 juni besteld. 6 september zou geleverd worden. Door ziekte van chauffeur levering verplaatst naar 27 oktober. Zoiets nog nooit meegemaakt. Zeer slechte ervaring.
Dank voor je review Wever! Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent. Ik wil je vragen jouw ervaring met een bestelnummer te mailen naar [email protected] Met vriendelijke groet, Melixa
We vonden het jammer dat Tuinmaximaal niet meer werkt met eigen monteurs, maar Ro-Klus uit Meerlo heeft het ondanks best wel wat moeilijkheden en externe factoren heel erg goed uitgevoerd voor ons. Hij heeft zijn best gedaan de spullen precies op het goede moment te laten leveren, en is inventief geweest bij het overbruggen van een afstand tussen muur en overkapping. Wij zijn heel erg verguld met onze afsluitbare overkapping mét zonwering en vinden het inmiddels de fijnste "kamer" van ons huis :)
Fijn om te lezen dat je tevreden bent met je overkapping. Veel plezier met je bestelling! Met vriendelijke groet, Melixa
levering en kwaliteit van overkapping kan niet beter .
Bedankt voor je positieve review Ides! Met vriendelijke groet, Melixa
Op 19 mei online een overkapping van 9,06m op 3m gekocht. In de overkapping een veranda van 4m op 3m met schuifwanden. Daar ik daarvan niets terugvond op internet telefonisch contact genomen. Vriendelijke dame en binnen de 5 minuten was mijn probleem opgelost mits de nodige stukken bij te bestellen. Levering gebeurde op de juiste datum door 2 vriendelijke mensen en gaven me nog wat raad. Er ontbraken wel enkele sierlijsten maar die werden een 10tal dagen later via koerierdienst nageleverd. De overkapping en de glazen wanden zijn zeer gemakkelijk te monteren met bijgevoegde documentatie en de filmpjes op internet. Het geheel is geplaatst door mezelf met behulp van mijn kleinzoon zonder lift maar met bouwschoren waarop ik plankjes heb gemonteerd waarop de dakgoot werd opgelegd. Ook heb ik een inbouwstopcontact en een schakelaar gemonteerd in een staander. De inbouwspotjes heb ik gekocht in de groothandel waar mijn zoon werkt. Het resultaat is boven onze verwachtingen. Veel lovende commentaren van familie en vrienden. Bedankt Tuinmaximaal
Bedankt voor je reviews, Freddy! We willen je nog veel plezier met je terrasoverkapping wensen. Met vriendelijke groet, Jasper
Op 19 mei online een overkapping van 9,06m op 3m gekocht. In de overkapping een veranda van 4m op 3m met schuifwanden. Daar ik daarvan niets terugvond op internet telefonisch contact genomen. Vriendelijke dame en binnen de 5 minuten was mijn probleem opgelost mits de nodige stukken bij te bestellen. Levering gebeurde op de juiste datum door 2 vriendelijke mensen en gaven me nog wat raad. Er ontbraken wel enkele sierlijsten maar die werden een 10tal dagen later via koerierdienst nageleverd. De overkapping en de glazen wanden zijn zeer gemakkelijk te monteren met bijgevoegde documentatie en de filmpjes op internet. Het geheel is geplaatst door mezelf met behulp van mijn kleinzoon zonder lift maar met bouwschoren waarop ik plankjes heb gemonteerd waarop de dakgoot werd opgelegd. Ook heb ik een inbouwstopcontact en een schakelaar gemonteerd in een staander. De inbouwspotjes heb ik gekocht in de groothandel waar mijn zoon werkt. Het resultaat is boven onze verwachtingen. Veel lovende commentaren van familie en vrienden. Bedankt Tuinmaximaal
Bedankt voor alle positiviteit en reviews, Freddy! Ook fijn om te horen dat andere zo positief reageren op onze producten. Met vriendelijke groet, Jasper
Correcte levering, vriendelijke mensen en mooi op tijd. Installatie beter met een persoon meer doen maar komt in orde. Beetje te weinig vijzen maar snel per direct nageleverd. Product is top en prijs-kwaliteit correct. Goede naservice. Top doe zo verder!!!
Bedankt voor de review Bart! Wij gaan jou tip met betrekking tot de schroeven ook zeker meenemen. met vriendelijke groet, Jasper
Leveringstermijn gerespecteerd. Vlotte afhandeling.
Bedankt voor de positieve review Hans! met vriendelijke groet, Jasper
Waardeloos in de service 1 onderdeeltje 10 dagen later 8 keer gebeld en vier uur verloren tijd verder nog steeds niets geleverd iedereen praat langs elkaar heen sorry even in de wacht komt voor elkaar hou ermaar over op kost je alleen energie en een brok ergenis lees mijn klacht hieronderaan maar Maandag 9 aug wordt onze serre geleverd wat blijkt de chauffeur verteld ons dat de dakdragers er niet bij zitten geduld deze worden eind aug geleverd waarom is er met ons de klant dus geen contact opgenomen daarover ben daar boos over geworden de chauffeur is gaan bellen kreeg ik te joren dat ze wel liggers hebben van 3 m wij hebben 2,5 m nodig kan je makkelijk op maat maken ome zeg ik doe dat maar en levert ze maar op maat oh nee dat kunnen we hier niet zelf doen of wachten op de levering eind aug worden nu als alles goed gaat woensdag geleverd zag ook vandaag dat er maar 2 kliklijsten voor de dragers zijn geleverd ook weer 2 te weinig morgen woensdag maar weer bellen daarover zo schiet het lekker op als je met mensen die voor je werken zo een serre moet gaan plaatsen op afspraak ze hebben daar totaal geen begrip voor dat je ook een planning hebt als je zoiets gaat plaatsen Tuinmaximaal heeft totaal geen benul dat klanten graag een product willen plaatsen en afmaken als je niet boos word ben ik een maand bezig eer je alles dan binnen hebt ik vind het een waardeloos bedrijf sorry zeggen zijn ze goed in verder niets alles vooraf moeten betalen en dan zelf er een zooitje van maken totaal geen communicatie naar de klant verkopen en verkopen verder niets liggen er niet wakker van of het je extra geld kost door al dat uitlopen wijzen dan naar hun voorwaarden mvg arie kuiper
Beste Arie Zoals besproken via een ander review platform vinden wij het jammer dat het zo gelopen is en dat de aangeboden oplossing niet naar wens was. Wij nemen de punten die je aandraagt intern mee en gaan kijken wat wij in de toekomst kunnen verbeteren. Wij hopen dat je in de tussentijd al van je terrasoverkapping kan genieten. Met vriendelijke groet Jasper
Vol enthousiasme, in afwachting van de bezorging, kwam het pakket aan huis. Monteur stond al klaar om te monteren. Bleek bij de bezorging de schroeven te missen. Dan denk je dat dat toch wel een essentieel deel is om te monteren, dus monteur kon weer naar huis. Bezorger heeft gelijk contact opgenomen met Tuinmaximaal om de schroeven alsnog te laten bezorgen. Nu een week later, toch maar eens gebeld of het pakketje onderweg was. Tot onze verbazing , het pakketje schroeven wordt morgen bij hun afgehaald om deze binnen een week te laten bezorgen. Nou daar sta je dan met je goeie gedrag! Toen wij toch enigszins verbouwereerd vroegen of dit niet sneller kon, was het antwoord:zelf komen halen. En daar kan je het dan mee doen! Mijn conclusie is dan ook, betaal niet voordat je alles hebt. De spullen op zich zien er verder goed uit, dus daar zul je mij niet over horen. Hoop uiteindelijk van m’n glazen wand te kunnen gaan genieten, voor de winter.
Beste mevrouw Mook, Hartelijk dank voor uw review. Wij snappen uw frustratie die ontstaan is door de incomplete levering. Wij begrijpen dat de nalevering ondertussen is verstuurd en hopen dat u al kan genieten van uw glazenschuifdeuren. Wij gaan de punten die u aangeeft intern meenemen om herhaling in de toekomst te kunnen voorkomen. Met vriendelijke groet, Jasper
Niet door gegaan, verplaatst naar 28 juli. Tot grote verbazing konden ze geen eerdere bezorgdatum inplannen. Vandaag de dag van de levering. Ze zeggen dat ze hebben aangebeld en er niemand thuis was (rond 3 uur). De klant was de gehele dag gewoon thuis en heeft niemand gezien. De levering is uitgesteld naar eind oktober. Ik zit er aan te denken om mijn bestelling te annuleren. Tenzij dit zeer goed wordt opgelost. Ik als bedrijf raadt het niet aan om hier iets te bestellen!
Alles prima geleverd en mooi volgens afspraak. De overkapping is mooi en degelijk. Zie overal slechte reviews over levertijd maar je moet ook niet in het voorjaar een overkapping bestellen maar in de winter dan heb je die problemen niet.
Bedankt voor je review en het compliment, Mark! met vriendelijke groet, Jasper
Handleiding voor het plaatsen is heel duidelijk. Ook is de kwaliteit van de spullen super!
Fijn om te lezen, Tijs! Veel plezier met je Terrasoverkapping. met vriendelijke groet, Jasper
zu 100% weiterzuempfehlen
Schön zu lesen, dass Sie so zufrieden sind, Uwe! Mit freundlichen Grüßen, Jasper
Levering was goed en de spullen waren compleet met een prima bouwbeschrijving ook voor iemand met twee linker handen in 1 dag opgebouwd.Wij hebben er al flink veel dagen van kunnen genieten. Wij bevelen deze veranda dan ten zeerste aan. H.A.v.Kouwen
Goed om te lezen dat je zo tevreden bent en dat het opbouwen soepel verlopen is, Henny! Met vriendelijke groet, Jasper
8 Rooijakkersstraat
Eindhoven 5652BB
Tuinmaximaal offers complete sets of verandas, glass sliding doors, and automatic sun shading – always with a lowest price guarantee. Over 200,000 customers have chosen us for our high-quality materials, smart upgrades like LED lighting and sliding panels, and fast delivery. Visit our showroom in London to explore all the options for a comfortable outdoor space. This way, you can enjoy your garden all year round.
• Anyone can post a review, however all reviews will need to comply with our terms of use and the privacy policy
• We perform automated and manual checks to prevent false reviews as much as possible
• Reviews written on your own initiative are immediately shown online and verified within 72 hours