Filters

3

Mooie overkapping maar zeer slechte communicatie en service

Wij hebben de bestelling geplaats bij de mooie showroom waar we netjes geholpen werden, op de voorwaarde dat het in mei geplaatst zou worden ivm de planning met andere tuinwerkzaamheden. De dag van de plaatsing kwam niemand opdagen en ik moest er zelf meerdere keren er achteraan bellen om vervolgens te horen dat er niemand komen zou ivm een ziekmelding. Wij hadden al voorbereidingen getroffen in de tuin zoals terras er uit halen, regenpijpen verwijderd enz. Dus waren er goed ziek van ook omdat we 2 kleine kinderen hebben die erdoor niet fatasoenlijk in de tuin meer konden spelen. Nu moesten we anderhalf maand langer wachten op de overkapping op aandringen. Ze wouden het nog later uitstellen. De kosten die we gemaakt hadden zouden we een compensatie voor krijgen. Dat is niet gebeurd. 2 dagen voor de plaatsing kreeg ik ineens een mail met een rekening (met extra montage kosten) die ik voor de plaatsing nog moest betalen anders zouden ze niet komen. Achteraf bleek dat die kosten onnodig en onterecht. De 2e keer kwamen ze gelukkig wel. Na het plaatsen lag er overal door de tuin slijpsel verspreid, planten zijn takken van afgebroken en de afstandsbedieningen van de verlichting misde, die hebben de monteurs per ongeluk mee genomen denk ik want ik had ze wel zien liggen. Ik belde meteen op maar niemand kon helpen om die jongens ff te zien te bereiken en ik moest maar een email sturen waar je vervolgens geen reactie op krijgt. Later wordt er toch zonder iets te terug melden plat in een kartonnetje bezorgd. De overkapping is super mooi maar door de slechte ervaring zou ik dit bedrijf niet aanbevelen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom
  • Advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Aankoop gedaan via: Showroom
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? De monteurs van Tuinmaximaal
  • Verbeterpunten/tips Afspraken na komen, comunicatie verbeteren, klantenservice
5

gemengd

het materiaal is goed en heel netjes echter mijn bestelling liep maar liefst 6 weken vertraging op toen ik daarop reageerde werd ik op een zeer koele manier te woord gestaan ook door de manager waar ik naar gevraagd had het kwam er op neer dat ik het maar moest accepteren. Ik had geen keuze, ik had immers al moeten betalen vooraf

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom
  • Advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips op zijn minst sorry voor de vertraging eventueel een presentje
10

Zeer tevreden!

We werden netjes op de hoogte gehouden wanneer onze levering plaats ging vinden en het werd met veel zorgvuldigheid en door zeer vriendelijke medewerkers op plaats van bestemming gezet.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom
  • Advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
4

Uiteindelijk blij met overkapping; weg ernaartoe was drama!

Mijn idee was voor de zomer de overkapping aan mijn huis te hebben gemonteerd en te kunnen genieten... Liep even anders helaas: - in maart besteld - zou 5 juni geleverd worden - in week van 5 juni werd ik gebeld; moderne staanders waren niet in voorraad; of ik genoegen nam met de klassieke - op 5 juni bleken eerst om kwart over 6 ochtend en later kwart voor zeven voor de deur te hebben gestaan, ook gebeld (heb mijn telefoon op stil in nacht). Balen, ze reden door - gelijk gebeld; levering was niet alsnog na te leveren, ophalen kon ook niet, eerstvolgende mogelijkheid 27 juli (!!). Klantvriendelijkheid nul, inlevingsvermogen beneden 0 en flexibiliteit ook ver beneden peil. - mijn aannemer zou op 8 juni monteren, hij ging zaterdag -na tel. overleg- naar Eindhoven om spullen op te halen - hij stond ruim 1,5u in de rij te wachten, vervolgens blijken aantal onderdelen niet in voorraad, onverrichte zaken huiswaarts en montage gecanceld... - gelijk weer gebeld met planning voor nieuwe leverdatum: 24/7!! - dit keer gecheckt hoe laat ze zouden leveren (idd weer vroeg, 7u) - en gelukt dit keer... - inmiddels overkapping geplaatst en blij - je bent niet meer dan een bestelnummer in de massa en met alle hectiek (goed om je te realiseren bij het bestellen) ;-) O ja, nog een onderdeel vergeten uit de laden bij levering.... of ik daar dan een week op kon wachten of evt zelf kon ophalen... Niet dus

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips klantvriendelijke communicatie en planning
7

Ruim Voldoende

2 x keer gebeld voor een bezorgd datum

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom
  • Advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: vaker klant geweest
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
9

Alles goed geregeld

Ondanks de corona een goede regeling wat betreft de toegang tot de showroom. Goed geholpen door de medewerkster. Nette levering. Vriendelijk personeel van het transport. Goede beschrijving van de opbouw.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom
  • Advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: vaker klant geweest
  • Aankoop gedaan via: Showroom
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
10

Zeer tevreden

Perfecte levering door buitengewoon vriendelijke mensen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom N.v.t.
  • Advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Service N.v.t.
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
7

Prima maar een beetje lange levertijd

Prima maar een beetje lange levertijd

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom N.v.t.
  • Advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips Verpakking profiel Er zat transportschade aan
8

Prima

Een onderdeel was niet meegeleverd, daarnaast had ik achteraf een artikel teveel besteld. Dit omgeruild, geen probleem.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom N.v.t.
  • Advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
10

Goede service.

Snel en makkelijk besteld via de website. Keurig geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips Geen
2

Slecht

Deuren besteld levertyd langer als gezegd en 1 deur beschadigd de levertyd voor vervanging ook weer 4wkn

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom
  • Advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
1

Contact erg slecht

het plaatsen ging super. Maar jullie zijn vergeten de loodgieter te verwittigen waardoor ik meerdere klachten heb weg gelegd waar ik niks van gehoord heb tot op heden en uiteindelijk een maand lang met een gat in de tuin gezeten heb terwijl jullie voorwaarde binnen 1 week aansluiten is. Ik zou nu nog steeds iets moeten horen van de klacht die er ligt, maar geloof niet dat jullie er uberhaupt ooit mee bezig zijn geweest.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom
  • Advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Aankoop gedaan via: Showroom
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? De monteurs van Tuinmaximaal
  • Verbeterpunten/tips Afspraken nakomen en iets voor je klant willen betekenen ipv geld vangen en verder negeren
4

Mooie veranda, slechte service

Op 31-07 is de plaatsing (door Tuinmaximaal) afgerond. Mooie veranda, blij met het resultaat. Na controle is gebleken dat de ingebouwde verlichting niet werkzaam is. Op 01-08 telefonisch melding gemaakt. Op 03-08 en 05-08 wederom telefonisch / mail melding gemaakt. Het is simpelweg niet mogelijk om een afspraak te maken voor herstel. “Het systeem dit...” Geen enkele medewerker kan iets voor je betekenen. Na veel gedoe gesproken met de afdeling planning. Op 7 september wordt het probleem opgelost. Ofwel 6 weken na montage. Aangegeven dat dit niet acceptabel is. Een defect is mogelijk, maar los dit binnen afzienbare tijd op. Medewerkers zijn niet voor rede vatbaar en kunnen niks voor je betekenen. Kortom; mooie veranda, maae zéér slechte service!

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom
  • Advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Aankoop gedaan via: Showroom
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? De monteurs van Tuinmaximaal
  • Verbeterpunten/tips Service na montage
10

Geweldige service

Geweldige service, door een foutje in het magazijn heb ik het verkeerde item ontvangen, na te telefonisch overleg heb ik zeer snel her juiste item ontvangen. Top geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit producten
  • Prijs N.v.t.
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom
  • Advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: vaker klant geweest
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
10

Prima complete levering, goede kwaliteit en mooie glazen schuifwanden

We zijn zeer tevreden met onze glazen schuifwanden. Complete juiste levering, levertijd was wat lang maar van de zomer zeer druk blijkbaar. De plaatsing hebben we zelf gedaan, was goed te doen. Prachtige glazen wanden in onze veranda zodat we nog langer kunnen genieten van het buiten zitten

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips geen
10

Correcte levering en zeer degelijke materialen

Beste, We hebben gewacht om een beoordeling te geven tot na de installatie van de glazen . We zijn bijzonder tevreden over het geleverde materiaal. Alles werd netjes gecontroleerd bij aflevering. De mannen die bij ons thuis kwamen afleveren hebben ook nog een aantal nuttige tips gegeven die ons zeker van pas zijn gekomen. We zijn ook heel tevreden met het resultaat.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
10

fantastisch

alles fantastisch

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom
  • Advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
10

een aanrader

Alles tip top in orde. Alleen spijtig dat de levering werd uitgesteld... maar nadien wel correct geleverd!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom N.v.t.
  • Advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips levering
8

Goed

Ondanks er met de levering iets niet goed ging, netjes opgelost

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom
  • Advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Aankoop gedaan via: Showroom
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips Nee
8

goede ervaring

Goede ervaring, mooie carport, zeer netjes en vakkundig neergezet en zeer netjes afgewerkt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? De monteurs van Tuinmaximaal
  • Verbeterpunten/tips duidelijker aangeven dat de levertijd langer is. Bij mij was dat niet het geval.
8

Goed, maar niet vlekkeloos

alles prima geleverd, echter bij bestellen gaf de website aan dat het gekozen product uit voorraad leverbaar was. Dit was dus niet het geval, na 5 dagen een belletje dat het er niet was. Beetje late reactie, dat is jammer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Service
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
10

Top! heel mooi en perfect geplaatst

Serre 5 maanden geleden besteld, direct volledig moeten betalen. Dat zijn de nadelen waar ik lang over heb na moeten denken voordat ik de order geplaatst heb maar het was het wachten zeker waard! Goed advies, goed bereikbaar, alle afspraken netjes nagekomen, goed montage team!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom
  • Advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Aankoop gedaan via: Showroom
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? De monteurs van Tuinmaximaal
8

Profi bedrijf, goede kwaliteit, keurig bezorgd

Duidelijk site, goede terugkoppeling na bestelling, keurig bezorgd , nu een prachtige, goed werkende glazen schuifwand

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Service N.v.t.
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips Levertijd in de topmaanden( lente?)
7

Lang moeten wachten.

Lang wachten op een op zich goed en niet te duur product

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
10

Is goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom
  • Advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: vaker klant geweest
  • Aankoop gedaan via: Showroom
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Company details

8 Rooijakkersstraat

Eindhoven 5652BB

Über Tuinmaximaal

Tuinmaximaal bietet Komplettsets aus Verandas, Glasschiebetüren und automatischem Sonnenschutz – immer mit Bestpreisgarantie. Mehr als 200.000 Kunden haben sich bereits für unsere hochwertigen Materialien, durchdachte Erweiterungen wie LED-Beleuchtung und Schiebewände sowie eine schnelle Lieferung entschieden. In unseren Ausstellungen in Eindhoven, Venlo und London können Sie alle Möglichkeiten für Ihren komfortablen Außenbereich entdecken. So genießen Sie Ihren Garten in jeder Jahreszeit.

Klantenvertellen Reviews

• Jeder kann eine Bewertung abgeben, solange die Allgemeinen Geschäftsbedingungen und die Datenschutzbestimmungen eingehalten werden
• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um falsche Bewertungen so weit wie möglich zu vermeiden
• Auf eigene Initiative verfasste Bewertungen werden sofort online angezeigt und innerhalb von 72 Stunden überprüft.