Je belt de dag voor de geplande levering, er wordt bevestigd dat er alles is, we vragen nog controleer a.u.b. dat alles erbij zit. Geen probleem meneer, alles zal gecontroleerd en geleverd worden.. Je raadt het misschien wel, bij de levering ontbrak een betonpoer en een tegel. Dan bel je naar de klantenservice, dan zeggen ze dat ze de betonpoer opsturen (dan zouden we deze ergens volgende week krijgen), echter was er een bedrijf ingepland die deze overkapping zou gaan plaatsen! Dan zeggen ze, je kan de betonpoer ophalen en je krijgt wel een kilometervergoeding. Het bedrijf wat de overkapping moest zetten heeft extra een werknemer langs gestuurd voor de betonpoer op te halen, want zonder poer kan je niks.. Wie betaald de uren van deze werknemer? Het ergste is nog dat je wordt uitgekafferd aan de telefoon door een ombeschofte medewerker, waar ik de naam maar niet van zal noemen. Wij vonden dat tuinmaximaal een wat reëlere vergoeding mocht geven voor een rit van 50 km en 1,5 uurloon van een werknemer. Als ze goede service zouden verlenen waren ze de betonpoer dezelfde dag na komen leveren.. Echter komt tuinmaximaal nog niet eens de tegemoetkoming na van de kilometervergoeding, te schandalig voor woorden!! Je betaald voor een terrasoverkapping die compleet geleverd zou worden, omdat iemand van het bedrijf niet goed de levering controleert, maken ze van hun probleem, jouw probleem!! Ze geven service tot het moment dat je de offerte getekend hebt.
Beste, Bedankt voor je recensie. Vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent met de service van Tuinmaximaal. Wij proberen altijd een nalevering zo snel mogelijk na te leveren bij onze klanten. Helaas is het niet altijd mogelijk om dit op hele korte termijn te realiseren. Om deze reden adviseren wij dan ook om op de dag van de levering of enkele dagen daarna een team monteurs in te huren. Dit voorkomt dergelijke situaties. Vervelend dat u het idee heeft dat wij u hierin niet tegemoet willen komen. Dit is niet het idee wat wij onze klanten willen geven. Wij streven naar aan 100% klanttevredenheid en vinden het jammer dat dit bij u niet gelukt is. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal
een prachtige wand die met wat handigheid makkelijk zelf te monteren is. wij zijn er erg blij mee.
Beste Lauw, Vriendelijk bedankt voor uw recensie met een heel mooi cijfer. We vinden het fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de glazen schuifwand en de montage. Nog veel plezier gewenst met uw glazen schuifwand. We zijn benieuwd naar het eindresultaat. Als u nog mooie foto's heeft, kunt u deze opsturen via [email protected]. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal
Goede service, klantvriendelijk en een mooi goed product.
Beste Ben, Hartelijk bedankt voor het achterlaten van uw recensie. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service, klantvriendelijkheid en onze producten. We wensen u nog veel plezier met de aankoop van uw glazen schuifwanden en de andere producten! Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan zijn deze altijd welkom via [email protected]. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal
We hebben ervoor gekozen om een tuinoverkapping, n.a.v. de gelezen recensies, zelf te plaatsen. Daar we dit in onze vakantie wilde doen, hebben we e.e.a. ook zelf opgehaald. Vooropgesteld dat we erg blij zijn met de overkapping, heeft het ophalen en plaatsen toch wat voeten in de aarde gehad. We hebben een bestelbus gehuurd en bij de bouwmarkt een platen wagen geleend (voor 5 glasplaten). In Eindhoven aangekomen stond onze bestelling klaar. E.e.a. moest zelf ingeladen worden. Daar kwamen we er achter dat de glasplaten en diverse pakketten zeer zwaar zijn. De medewerker die ons de bestelling wees STOND ERBIJ EN KEEK ERNAAR........... Bij de vraag of hij niet een handje kon helpen liep direct na eerst e.e.a. ruim 10 minuten aanschouwd te hebben terstond weg. Al met al hebben we, terwijl we toch wel als erg handig door het leven gaan de bus in ruim 1,5u ingeladen. Het betreft een overkapping van 3.00 x 5.06. Totaal werden we afzonderlijk door 2 medewerkers (> 10/15min) gade geslagen zonder een vinger uit te steken of aanwijzingen te bieden. Dit hebben we als zeer vervelend ervaren. Jammer en zeker geen reclame!!!! Het plaatsen van de overkapping ging (mede door de (youtube) instructie) zeer makkelijk, het enige waar we tegen aan liepen en wat onduidelijk in de referenties staat is dat plaatsen van een overkapping met glazen panelen zeker niet zo makkelijk is als de referenties doen geloven. Dit is amper met 3 personen hulp te doen!!! In de beschrijving vindt je ook niets over bv hulpmiddelen / apparatuur. De materiaallift samen met onze grote tuintafel met hierop de glazen plaat omhoog gehesen en overgeschoven op het dakprofiel. Dit werkte heel goed. Al met al toch heel tevreden met het resultaat. - Hulp van medewerkers tijdens inladen ZWAAR ONVOLDOENDE bijna onbeschoft. - Recensies hebben ws alleen betrekking op polycarbonaat platen. - Handleiding onvolledig mbt plaatsen glasplaten en hulpmiddelen hiervoor. - Eindresultaat is GEWELDIG :) W. van den Berg
Beste W. Bedankt voor uw recensie. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over uw terrasoverkapping! Jammer om te lezen dat u niet goed geïnformeerd was over ons afhaalbeleid. We communiceren namelijk altijd dat u zelf het inladen dient te verzorgen. Ook wijzen wij op het feit dat sommige producten zwaar kunnen zijn en daarom het beste met twee personen kunt langskomen. Het spijt ons dat u de suggestie had dat onze medewerkers u niet wilden helpen, maar de duidelijke afspraak is dat klanten zelf het inladen verzorgen. Mooi om te lezen dat het plaatsen van de overkapping zeer gemakkelijk verliep, al ging het plaatsen van de glazen panelen minder voorspoedig. In onze folder ‘Benodigdheden en tips’ staat wel vernoemd dat u een glaslift kunt gebruiken. Meestal geven onze klantenservice medewerkers deze folder mee aan klanten die zelf monteren. Deze staat ook op onze downloadpagina op de website. Het komt wel voor dat klanten met twee of drie personen het glas zonder glaslift plaatsen. We gaan kijken of we onze montagevideo en -handleiding kunnen aanpassen. Bedankt voor de tip! We wensen u nog veel plezier met uw nieuwe terrasoverkapping! Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal
Slechte ervaring met de glazen schuifdeursysteem: - bestelling niet juist geleverd - nabestelling niet juist geleverd - terugbelverzoeken worden niet nagekomen - montagehandleidingen waar niet alles juist wordt omschreven (U-profiel op bovenprofiel niet juist omschreven) - slechte communicatie Wacht nog steeds op mijn terugbelverzoek en hoop nog op nieuwe U-profielen, door jullie slechte handleiding is die op een verkeerde maat afgezaagd.
Beste Maik, Vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent met de service van Tuinmaximaal. Nadat wij hebben vernomen dat de bestelling niet geheel juist is geleverd, hebben wij direct ervoor gezorgd dat u de juiste spullen ontvangt voor het monteren van de glazen schuifdeuren. Zoals eerder aangegeven, kunnen de U-profielen op verschillende manieren gemonteerd worden. De wijze waarop u deze heeft gemonteerd is dus niet incorrect, jammer dat u dit anders ziet. Wij hopen dat u ondanks dit euvel alsnog maximaal geniet van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal
Goed advies gehad en de levering was prima in orde!
Beste Martijn, Hartelijk bedankt voor uw recensie waarin u ons beloond met 5 sterren! Bijzonder fijn om te horen dat u zo goed geadviseerd bent en dat u positief bent over onze bezorging. We wensen u nog veel plezier met uw glazen schuifwand. Met vriendelijke groet, Het team van Tuinmaximaal
Snel en vlot
Beste Jan, Hartelijk bedankt voor uw recensie. Fijn om te lezen dat u positief bent over onze snelheid. Met vriendelijke groet, Het team van Tuinmaximaal
Ben erg vriendelijk geholpen. Afspraken zijn ook nagekomen en de levering was ook heel snel. Wij zijn dus heel tevreden!
Beste Geert, Bedankt voor uw 5-sterrenbeoordeling. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent en te spreken bent over onze service en levering. Als u nog leuk fotomateriaal heeft van het eindresultaat, dan kunt u deze sturen naar [email protected]. We wensen u nog veel plezier met uw nieuwe terrasoverkapping! Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal
Prima materiaal tegen gunstige prijs. Zelf geinstalleerd met goede instructies die op de website te vinden zijn. Echter, bij bestelling was levertijd enkele dagen maar kort na bestelling werd ik gebeld met mededeling dat alles op voorraad was maar dat er pas over 7 weken geleverd zou worden. Maar hij staat nu en we zijn tevereden met het eind resultaat
prijs en kwaliteit ervaar ik als positief
Beste Rikus, We bedanken u vriendelijk voor uw recensie. Het is fijn om te lezen dat u te spreken bent over onze prijs-kwaliteitsverhouding. We wensen u nog veel plezier met uw nieuwe glazen schuifwanden. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal
Wij genieten van ons afdak
Ondanks lange levertijd super kwalitijd en service
Beste John, Vriendelijk bedankt voor uw recensie met een 10! We vinden het fijn om te lezen dat u te spreken bent over de kwaliteit van onze producten en onze service. Vervelend om te lezen dat u minder positief bent over de levertijd. We streven ernaar om zo snel mogelijk onze bestellingen te leveren, echter kan het door drukte voorkomen dat de levering langer uitvalt. Dat u desondanks heel positief bent over ons waarderen we zeer. Als u nog mooie foto's heeft van het eindresultaat, dan kunt u deze mailen naar [email protected]. Nog veel plezier gewenst met uw nieuwe terrasoverkapping! Met vriendelijke groet, Het team van Tuinmaximaal
Ondanks een levertijd van 2 maanden, wat begrijpelijk is, in deze tijd, was het bouwpakket compleet en heel gemakkelijk zelf te monteren......goed over nagedacht, die constructie..... Wat een verruiming van het leefgenot.... O ja.....de prijs......top.... Topkwaliteit.....
Alle spullen zijn compleet en netjes afgeleverd met uitleg wat wat is. Boekwerken met bouwbeschrijving zijn duidelijk. Nadeel is de levertijd (8 weken in mijn geval)
Goed geregeld
Zeer goede prijs/kwaliteits verhouding. Goedkoper dan ieder ander
Zeer tevreden mij heb wel wat aanpassing gedaan voor het aansluiten met bestaande veranda maar door de goede beschrijving geen problemen gehad ben zeer tevreden
Prima gegaan allemaal , alleen toen ik nog een onderdeeltje ( deurgreep) op locatie ben komen halen ben ik slecht behandeld.Dit kan en moet beter.
Goede kwaliteit alleen lang moeten wachten tot alles binnen was
Beste Ton, We vinden het fijn om te lezen dat u positief bent over de kwaliteit die wij bieden. Het spijt ons dat u minder te spreken bent over de levertijd. We streven altijd naar een zo kort mogelijke levertijd, maar door drukte is het helaas onvermijdelijk dat de producten langer op zich laten wachten. We wensen u nog veel plezier met uw nieuwe terrasoverkapping. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal
Ontzettend blij met de prachtige glazen schuifwand. Levering liet wat langer op zich wachten, maar de twee heren die de bestelling kwamen brengen, waren erg behulpzaam. We kregen nog de nodige tips en tricks mee en hadden de ramen zelf al voor de middag geplaatst. Een echte aanwinst voor het najaar!
Beste Marlies, Vriendelijk bedankt voor uw mooie recensie! We vinden het fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de glazen schuifwand, onze medewerkers en de snelle plaatsing. Het spijt ons dat u niet tevreden bent over onze levertijden. Onze excuses voor het ongemak. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan kunt u deze mailen naar [email protected]. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal
Goed
Beste Bart, Hartelijk dank voor uw recensie. We vinden het fijn om te zien dat u zo tevreden bent. Wij wensen u nog veel plezier met uw nieuwe glazen schuifwand. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan zijn deze altijd welkom via [email protected]. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal
Conform afspraak heb ik de dag voordat de overkapping geleverd zou worden telefonisch contact opgenomen met het servicepunt en geïnformeerd naar het tijdstip van levering. Dit vanwege het gegeven dat het afleveradres niet mijn woonadres is. Desgevraagd werd mij medegedeeld dat levering zou plaatsvinden tussen 09:00 en uiterlijk 10:30 uur. Nadat om 10:45 uur zich nog niemand gemeld had heb ik nogmaals telefonisch geïnformeerd naar het tijdstip van levering. Uiteindelijk heeft levering plaatsgevonden ruim 3 uur na eerder opgegeven tijdstip. Onder het mom van Corona richtlijnen werd aangegeven dat men de af te leveren spullen niet via de tussenwoning naar de achterzijde van de woning kon brengen. Dit ondanks het gegeven dat de te doorlopen gang maximaal werd geventileerd en mondkapjes beschikbaar waren. Ook de mogelijkheid om de materialen via een brandgang achterom de woning te brengen werd resoluut afgewezen met de mededeling dat dit moeilijk zo niet ondoenlijk was. Materialen werden derhalve in de voortuin gelegd, niet bij de voordeur doch zo dicht mogelijk bij het trottoir/de straat. Vervolgens werd mij gevraagd om de lijst met geleverde materialen ongezien af te tekenen. Ook het gezamenlijk controleren op compleetheid en eventuele beschadigingen werd van de hand gewezen met de opmerking "Als iets niet goed is kunt u via de klantenservice reclameren". Ik heb sterk het gevoel dat men door een snelle levering een deel van de verloren tijd op die manier wilde inhalen.
Beste heer Smeets, Wat vervelend te lezen dat u niet tevreden bent over onze levering. We streven ernaar te leveren binnen het aan u aangegeven tijdvak. Helaas kan het door onvoorziene omstandigheden, zoals drukte onderweg of een uitgelopen levering elders, voorkomen dat de levering langer onderweg is. Wij betreuren echter dat dit niet tijdig met u is gecommuniceerd. Bij een levering, leveren wij tot aan de eerste drempel. Onze medewerkers zullen de route naar de gewenste afleverplek altijd beoordelen op veiligheid en de mogelijkheid om de levering zonder schade af te kunnen leveren. Mochten zij beslissen dat de route niet aan deze eisen voldoet, dan zijn zij bevoegd om uw bestelling op een andere plek, dan door u gewenst, te leveren. Omdat onze chauffeurs meerdere bestellingen per rit vervoeren, kunnen zij helaas niet wachten tot u de complete levering heeft gecontroleerd. Onze bestellingen worden op voorhand gecontroleerd op volledigheid. Mocht er onverhoopt toch iets niet in orde zijn dan adviseren wij dat u contact opneemt met de afdeling Service. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Wij hopen dat u alsnog kan genieten van uw nieuwe terrasoverkapping. Met vriendelijke groet, Het team van Tuinmaximaal
met het product is niets mis. Met de klantvriendelijkheid wel. Er ging erg veel mis met de levering en ik werd niet serieus genomen of vriendelijk geholpen. Er werd mij het gevoel gegeven dat ik alles fout deed.
Beste Richard, Wat spijtig om te horen dat u ontevreden bent over de levering en de manier waarop u bent geholpen. We nemen uw reactie mee en zullen kijken wat we hieraan kunnen verbeteren. Onze excuses als wij u het gevoel hebben gegeven dat we u niet serieus nemen. Wij hopen dat u alsnog kan genieten van uw nieuwe terrasoverkapping. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal
het kan niet zo zijn dat je 6 weken op je bestelling moet wachten terwijl het op voorraad ligt want als ik het zelf was komen halen dan kon dat meteen en nu word je 3 dagen voor dat geleverd zou worden opgebeld met de mededeling dat de spullen er niet zijn
Beste Peter, Spijtig om te horen dat u niet tevreden bent over de levertijd. Wij streven inderdaad naar een kortere levertijd, maar helaas kan het door drukte voorkomen dat de levertijd iets laner is. We proberen altijd zo snel mogelijk een leverdatum in te plannen en doen ons uiterste best om de tijd in te perken. Bedankt voor de tip over de communicatie en planning, we zullen kijken wat we hieraan kunnen verbeteren. Nogmaals onze excuses. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal
Glazen wand besteld. levertijd zou 10 dagen bedragen. Dit werd na een telefoontje 6 weken. Na een 2e telefoontje werd dit 10 weken. 3 dagen vooraf werd er gebeld dat bepaalde onderdelen nog niet leverbaar waren. We hebben de bestelling uiteindelijk afgezegd.
Beste Chantal, We vinden het jammer om te horen dat u ontevreden bent over de langere levertijd en dat de communicatie hierover niet goed is verlopen. Door onvoorziene drukte kan het helaas voorkomen dat dat levertijd langer blijkt te zijn dan oorspronkelijk de verwachting was. We proberen altijd zo snel mogelijk een leverdatum in te plannen. Op onze website willen we klanten ook op de hoogte houden van de levertijden. Onze excuses dat u niet goed geïnformeerd was en dat u uiteindelijk de bestelling heeft geannuleerd. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal
8 Rooijakkersstraat
Eindhoven 5652BB
Tuinmaximaal bietet Komplettsets aus Verandas, Glasschiebetüren und automatischem Sonnenschutz – immer mit Bestpreisgarantie. Mehr als 200.000 Kunden haben sich bereits für unsere hochwertigen Materialien, durchdachte Erweiterungen wie LED-Beleuchtung und Schiebewände sowie eine schnelle Lieferung entschieden. In unseren Ausstellungen in Eindhoven, Venlo und London können Sie alle Möglichkeiten für Ihren komfortablen Außenbereich entdecken. So genießen Sie Ihren Garten in jeder Jahreszeit.
• Jeder kann eine Bewertung abgeben, solange die Allgemeinen Geschäftsbedingungen und die Datenschutzbestimmungen eingehalten werden
• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um falsche Bewertungen so weit wie möglich zu vermeiden
• Auf eigene Initiative verfasste Bewertungen werden sofort online angezeigt und innerhalb von 72 Stunden überprüft.