Ik ben super blij met mijn overkapping, de levering was een min puntje die duurde langer dan verwacht! De mannen die mijn overkapping hebben afgeleverd waren toppers ik heb zelf niks hoeven dragen! De instructie was prima ik heb hem zelf ingeklaard gezet!
Hoi Teun, bedankt voor je beoordeling! Hopelijk heeft onze service en het mooie eindresultaat de langere wachttijd wat kunnen verzachten. Super dat je onze chauffeurs, net als wijzelf, ook zo'n toppers vind. =) Mocht je nu nog langer van je Tuinmaximaal terrasoverkapping willen genieten, we hebben ook bijpassende schuifwanden die ook simpel te monteren zijn. Deze maand hebben we nog aantrekkelijke prijzen! Hopelijk tot snel. Met vriendelijke groet, Ralph
Wel een lange wachttijd maar dat was ons op voorhand meegedeeld, vriendelijke levering. En het resultaat is echt wel mooi. De prijs eigenlijk ook heel goed. We vertellen het verder...
Bedankt voor je 10 sterren review, Steven. Duidelijke communicatie is voor ons heel belangrijk, fijn dat u dit ook zo positief ervaren heeft! Ik zal de chauffeurs nog eens extra complimenteren voor hun vriendelijkheid (dat horen ze graag). Veel plezier met je Tuinmaximaal terrasoverkapping! Groetjes, Ralph
Meilleur qualité / prix Délai de livraison maintenue Livraison ok Bonne communication
Rossi, nous apprécions votre commentaire, c'est agréable à lire. Merci beaucoup ! Cordialement, Ralph de Tuinmaximaal. _____________________________________________ Rossi, wij waarderen je mooie beoordeling, dit vinden we leuk om terug te lezen. Bedankt! Met vriendelijke groet, Ralph van Tuinmaximaal.
Levering duurde wel even, maar dan heb je ok wat!
Beste Ewoud, dankjewel voor je review! Wachten op iets leuks is altijd vervelend maar echt top om te lezen dat het allemaal de moeite waard was. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Groetjes van Ralph, team Tuinmaximaal.
GEWELDIGE SERVIS
Hey Michel, bedankt voor je positieve beoordeling. Wat mooi om te horen dat je onze service zo geweldig vind. Dat is natuurlijk ook het voordeel van 365 dagen per jaar service en ondersteuning. Veel plezier nog met de Tuinmaximaal glazen schuifwanden! Met vriendelijke groetjes, Ralph van Tuinmaximaal
Alles geleverd conform gemaakte offerte. Alleen jammer dat Tuinmaximaal niet zelf meer monteert. Wel goed geadviseerd door montage uiteindelijk te laten doen door Terrama uit Heerlen. Opbouw/montage in een halve dag en uiteraard tot volle tevredenheid. De door Tuinmaximaal geleverde overkapping kan eventueel ook via Terrama besteld worden maar dat wist ik op dat moment niet dus diverse mogelijkheden…… chapeau!
Ontzettend bedankt voor je 10 sterren review TJ Kamst! Fijn dat je ons advies, de producten en de gratis levering zo op prijs gesteld hebt, we proberen bij Tuinmaximaal altijd het maximale eruit te halen. Top om te lezen dat dit ook bij jou gelukt is. Tevens bedankt voor je verbeterpunt, we zullen deze tip zeker meenemen in het volgende overleg! Met maximale groet, Ralph - Tuinmaximaal
Goed zelf te doen prima instructie
Bedankt voor je review Wim. Wij zijn ook fan van onze eenvoudige handleidingen en video's, fijn dat jij dit ook zo ervaart! Veel plezier gewenst met je terrasoverkapping. Groetjes van team Tuinmaximaal
Na het lezen van de recensies was ik enigzins ongerust. Totaal onnodig. Levering heeft zelfs eerder plaats gevonden dan vooraf verwacht. Levering was compleet en de bezorgers hebben alles gezamenlijk doorgenomen om zeker te weten dat het compleet is. Top service!
Thanks voor je leuke review Davy. Super om te horen dat je zo tevreden bent met onze service en de snelle levering, dit horen wij natuurlijk graag terug van onze klanten. Mocht je nog op zoek zijn naar bijpassende glazen schuifwanden, dan weet je ons te vinden ;) Met vriendelijke groet, Ralph van team Tuinmaximaal
Wij hebben op 18 juli van dit jaar een glazen schuifwand ( 5 railsysteem met toeters en bellen) voor onze overkapping besteld en ook gelijk betaald. Daarop kregen wij een mail dat de levering op 8 oktober zou zijn. ( 12 weken volgens verwachting) Helaas viel de levering in onze vakantie en hebben daarom op 9 september telefonisch contact opgenomen met de vraag om de levering 1 of 2 weken later plaats te laten vinden. Eerst was het moeilijk moeilijk, maar nadat we zeiden dat het nog ruim 4 weken voor leveringstermijn was en we ook wel een paar dagen konden wachten zodat ze in rust de planning konden regelen, werden we toch nog diezelfde dag teruggebeld met de mededeling dat de schuifwand op 21 oktober geleverd zou worden. ( dit hebben wij als positief ervaren ) Op 21 oktober stond de vrachtwagen al om 7 uur 's morgens voor de deur en werd alles geleverd .......... althans dat dachten wij! Tussen neus en lippen door vertelde de chauffeur dat de U-profielen ontbraken en we hiervoor maar naar kantoor moest bellen!! ???? Uiterst kwalijk dat we zelf moesten bellen en hier van te voren geen communicatie over was in de vorm van een mailtje of telefoontje. Inmiddels hebben wij ik al 2 keer contact gehad met de vraag wanneer de U-profielen dan geleverd worden, maar niemand die iets weet. Erg teleurstellend! Dan wordt er ook nog gezegd, "u kunt de schuifwand evengoed monteren, de U-profielen kunnen ook later nog geplaatst worden". Dat klopt ook wel, maar het gaat immers niet om iets van 5 tientjes maar om een flink bedrag en het principe. Je kunt ook geen auto verkopen en bij aflevering zeggen, sorry maar de motor zit er nog niet in. Als je niet aan de afspraak en koopovereenkomst kunt voldoen, moet je daar in beginsel duidelijk over zijn en niet achteraf. We zijn benieuwd hoe vaak we nu nog moeten gaan bellen met de vraag wanneer de U-profielen geleverd worden! Vooralsnog zeggen wij "niet aan te bevelen".
Hoi Petronella, Bedankt voor de heldere feedback over hoe het precies verlopen is. Er had absoluut van tevoren vanuit ons communicatie moeten zijn dat de u-profielen onverwacht vertraagd waren. Sorry voor de ongemakken die hierdoor zijn ontstaan. We hebben uw feedback ondertussen ook intern uitgezet om dit voor de toekomst te voorkomen! Onlangs hebben we contact gehad over de ontbrekende u-profielen en zijn ze inmiddels afgeleverd bij u. Ik vertrouw erop dat dit op een juiste manier is opgelost. Met vriendelijke groet, Maggie Team Tuinmaximaal
Ursprüngliche Bewertung
Wij hebben op 18 juli van dit jaar een glazen schuifwand ( 5 railsysteem met toeters en bellen) voor onze overkapping besteld en ook gelijk betaald. Daarop kregen wij een mail dat de levering op 8 oktober zou zijn. ( 12 weken volgens verwachting) Helaas viel de levering in onze vakantie en hebben daarom op 9 september telefonisch contact opgenomen met de vraag om de levering 1 of 2 weken later plaats te laten vinden. Eerst was het moeilijk moeilijk, maar nadat we zeiden dat het nog ruim 4 weken voor leveringstermijn was en we ook wel een paar dagen konden wachten zodat ze in rust de planning konden regelen, werden we toch nog diezelfde dag teruggebeld met de mededeling dat de schuifwand op 21 oktober geleverd zou worden. ( dit hebben wij als positief ervaren ) Op 21 oktober stond de vrachtwagen al om 7 uur 's morgens voor de deur en werd alles geleverd .......... althans dat dachten wij! Tussen neus en lippen door vertelde de chauffeur dat de U-profielen ontbraken en we hiervoor maar naar kantoor moest bellen!! ???? Uiterst kwalijk dat we zelf moesten bellen en hier van te voren geen communicatie over was in de vorm van een mailtje of telefoontje. Inmiddels hebben wij ik al 2 keer contact gehad met de vraag wanneer de U-profielen dan geleverd worden, maar niemand die iets weet. Erg teleurstellend! Dan wordt er ook nog gezegd, "u kunt de schuifwand evengoed monteren, de U-profielen kunnen ook later nog geplaatst worden". Dat klopt ook wel, maar het gaat immers niet om iets van 5 tientjes maar om een flink bedrag en het principe. Je kunt ook geen auto verkopen en bij aflevering zeggen, sorry maar de motor zit er nog niet in. Als je niet aan de afspraak en koopovereenkomst kunt voldoen, moet je daar in beginsel duidelijk over zijn en niet achteraf. We zijn benieuwd hoe vaak we nu nog moeten gaan bellen met de vraag wanneer de U-profielen geleverd worden! Vooralsnog zeggen wij "niet aan te bevelen".
Hoi Petronella, Bedankt voor de heldere feedback over hoe het precies verlopen is. Er had absoluut van tevoren vanuit ons communicatie moeten zijn dat de u-profielen onverwacht vertraagd waren. Sorry voor de ongemakken die hierdoor zijn ontstaan. We hebben uw feedback ondertussen ook intern uitgezet om dit voor de toekomst te voorkomen! Onlangs hebben we contact gehad over de ontbrekende u-profielen en zijn ze inmiddels afgeleverd bij u. Ik vertrouw erop dat dit op een juiste manier is opgelost. Met vriendelijke groet, Maggie Team Tuinmaximaal
Van de bestselling tot levering gewoon goed verzorgd.Ondanks de iets verplaatste levering toch heel blij Dat ik onze overkapping heb kunnen plaatsen met hulp van goede handleiding als ook de video. En dit op 2 dagen en alsook vriendelijke behulpzame chauffeur en zijn collega m,v,g DE Bruycker -Van Hoecke uit Wetteren Belgie
Hoi Patrick, Super bedankt voor je uitgebreide review! Goed om te lezen dat de overkapping eenvoudig te monteren was met behulp van de montage video en montage handleiding. Mocht je nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, zou je deze dan met ons willen delen via Facebook of kunnen mailen naar [email protected] Met vriendelijke groet, Melixa
Alvast via deze weg getuig ik mijn ongenoegen door de service die ik mocht 'genieten'. Na 3 jaar is 1 van de glazen panelen kapotgesprongen zonder aanwijsbare reden. Dit valt perfect onder de garantie die wij dachten te hebben, maar Tuinmaximaal houdt de boot af stellende dat dit geen productgarantie meer is. M.a.w. de garantie die iedereen denkt te hebben, is larie. Schandalig om zo behandeld te worden.
Geachte heer Pauwels, Hartelijk dank voor uw recensie. Spijtig om te horen dat u niet tevreden bent over de geboden service. Wij zullen uw feedback meenemen en kijken hoe wij dit in de toekomst kunnen voorkomen. Wij betreuren ten zeerste dat uw glazen schuifdeur kapot is gegaan en bieden onze oprechte excuses aan de voor de ontstane ongemakken. Wij hebben vandaag telefonisch contact met u gehad en hopen dat wij tot een juiste oplossing zijn gekomen. Met vriendelijke groeten, Het Team van Tuinmaximaal
De overkapping was heel slecht gemonteerd. Normaal gesproken heeft de overkapping 5 jaar garantie, maar na ander half jaar is een van de glazen deuren door slechte montage en spanning geëxplodeerd. Toen ik contact had genomen en foto's had gestuurd werd tegen mij gezegd dat als dit in de eerste 3 maanden was gebeurt, ze wat eraan gingen doen en daarna niet meer. Met andere woord de producten hebben alleen 3 maanden garantie en geen 5 jaar. 5 jaar garantie is alleen tijdens aankoop. Hele slecht zaak.
Het moeilijkste om te plaatsen : een carport, tegen een schutting aan, alles in te korten op 3m75. Alles netjes verpakt, vriendelijk afgehandelde levering op de afgesproken datum. Alles (soms er over) compleet : siliconenspuit? En toch weer niet : we hebben drie winkels kunnen bezoeken voor we het juiste vierkante (Nederlands blijkbaar) bitje vonden. Dat kan er nu toch nog wel bij? Ook van de siliconen zelf was wat te kort. Drie tubes zouden beter zijn voor een carport van 8 meter! Ondanks alle moeilijkheden staat de carport op twee dagen. Pico bello. Heel tevreden. Hopelijk komen er geen problemen met de ledverlichting, die sputterde wat tegen bij de test maar is toch geplaatst. Met vriendelijke groeten.
Bedankt voor je uitgebreide review Jan! We willen je hartelijk danken voor je feedback, deze zullen we intern oppakken. Mocht je nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, zou je deze dan met ons willen delen via Facebook of kunnen mailen naar [email protected] Met vriendelijke groet, Melixa
Pluspunten: Goede prijs/kwaliteit verhouding Duidelijke instructie video’s voor het plaatsen Duidelijke communicatie rond levering Bij de levering was niet alles erbij ( schroeven en handvatten). Twee uur later stond iemand aan mijn deur om het na te brengen Universeel systeem Minpunt: Lange wachttijd ( maar dat is met alles tegenwoordig) Geen mogelijkheid voor ‘meenemers ‘, alle glasramen moeten afzonderlijk open gedaan worden.
Hoi Pieter, Super bedankt voor je uitgebreide review. Goed om te lezen dat de deurgrepen en schroeven binnen 2 uur alsnog geleverd zijn. We wensen je heel veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Melixa
geweldige mensen mooi materiaal
Goed om te lezen, Leo! Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat onze klanten tevreden zijn! Met vriendelijke groet, Meli
Prettige ontvangst in showroom, goede uitleg. Prima prijsopbouw, aflevering als beloofd. Een super deal.
Super bedankt voor je review Henk! Goed om te lezen dat je zo tevreden bent. Mocht je nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, zou je deze dan met ons willen delen via Facebook of kunnen mailen naar [email protected] Met vriendelijke groet, Melixa
Fijn materiaal makkelijk te verwerken goede beschrijving alles wat je nodig hebt zit erbij
Bedankt voor je positieve review Bas! Super om te vernemen dat je zo tevreden bent. Heel veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Meli
De geleverde schuifwand is perfect en paste precies top spul.
Hoi Erwin, Bedankt voor je review. Wat goed om te lezen dat alles naar wens gegaan is. We wensen je heel veel plezier met je aankoop. Mocht je nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, zou je deze dan met ons willen delen via Facebook of kunnen mailen naar [email protected]. Met vriendelijke groet, Meli
Carport gekocht van 7 op 4 meter, zeer tevreden over de kwaliteit!
Bedankt voor je review Lydia! Goed om te lezen dat je tevreden bent over de kwaliteit. Mocht je nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, zou je deze dan met ons willen delen via Facebook of kunnen mailen naar [email protected] Met vriendelijke groet, Melixa
Vlotte levering, vriendelijke mensen. De gevraagde L profielen waren er niet bij maar die zouden 14 dagen later na geleverd worden. Tot op heden hebben wij nog altijd geen L profielen gezien, wat ondertussen toch al 4 maand geleden is.
Hoi Ingrid, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je bestelling niet compleet geleverd is. ik wil je vragen om een mail te sturen met je bestelnummer naar [email protected]. Met vriendelijke groet, Meli
Ten eerst hebben we een tijd terug een serre besteld met als voordeel dat we garantie kregen op het glas als we de serre door tuin maximaal lieten plaatsen dus hebben we dat gedaan nu mat het tweede gedeelte werd ons duidelijk gemaakt dat ze niet meer plaatsen verschillende palen staan niet in het lood dus gebikkeld nu een probleem dat mijn ramen vanonder sluiten en van boven 4cm open staan en met levering was ik ook al niet blij had plaats gemaakt het eerste wat ze zeiden wij moeten het bij de eerst drempel afleveren ik heb geen drempels dan stoten ze wat kapot staan er ook nog bij te lachen ipv sorry ik weet ook dat zo iets kan gebeuren maar sta dan niet lachen je weet niet welke inmotie hier bij gepaard gaat
Hallo Hans, Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent met de service van Tuinmaximaal. ik wil je vragen om een mail te sturen met je bestelnummer naar [email protected] Met vriendelijke groet, Meli
Werden goed geholpen , alles klopte toen het werd geleverd en bij vragen werden we goed geholpen . Top
Niks geen problemen gehad, alles is perfect verlopen.
Hoi Rene, Bedankt voor je 5 sterren review! Goed om te lezen dat alles naar wens verlopen is. We hebben foto's mogen ontvangen. En wat is het eindresultaat prachtig geworden! We wensen je heel veel plezier ermee. Met vriendelijke groet, Meli
Bij een bezoek aan de showroom een overkapping besteld. We zijn daar goed voorgelicht door de verkoper. tot zover alles goed. Maar een dag voor de geplande bestelling een telefoontje dat de bus kapot is een de bezorging 4 week later is. Niet leuk dus. 4 week later word het dan bezorgd, 2 vriendelijke bezorgers leveren het af en geven nog een paar tips, top. Alle onderdelen zijn compleet en er mist niets. als alles opgebouwd is en we verwijderen het folie van de zijwand dan zien we een beschadiging in 1 van de polycarbonaat platen. We maken hier een foto van en mijn schoonvader stuurt een mail met foto en beschrijving naar tuinmaximaal. Hierop krijgt hij een mail terug waar gezegd word dat de overkapping niet aan hem verkocht is en dus geen garantie. Hierop beantwoord hij de mail en uitlegt dat hij uit mijn naam de mail heeft gestuurd. Het duurt even maar dan krijgt hij het zelfde te horen dat het niet op zijn naam staat. We hebben geprobeerd te bellen maar dat is een drama je krijgt niet aan de lijn. We zijn blij met de overkapping maar de service lijkt nergens op.
Bedankt voor je uitgebreide review Huseyin! We vinden het zeer vervelend om te lezen dat je een beschadigde product ontvangen hebt. Onze excuses hiervoor. Graag zouden we na willen gaan wat we voor je kunnen betekenen. Zou je ons een mailtje willen sturen naar [email protected] ? Met vriendelijke groet, Melixa
via de webshop besteld ,en ook een snelle levering. en door de monteurs van tuinmaximaal snel en vakkundig in elkaar gezet .
Bedankt voor je review Ronnie! Goed om te lezen dat alles naar wens gegaan is. Mocht je nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, zou je deze dan met ons willen delen via Facebook of kunnen mailen naar [email protected] Groetjes, Melixa
8 Rooijakkersstraat
Eindhoven 5652BB
Tuinmaximaal bietet Komplettsets aus Verandas, Glasschiebetüren und automatischem Sonnenschutz – immer mit Bestpreisgarantie. Mehr als 200.000 Kunden haben sich bereits für unsere hochwertigen Materialien, durchdachte Erweiterungen wie LED-Beleuchtung und Schiebewände sowie eine schnelle Lieferung entschieden. In unseren Ausstellungen in Eindhoven, Venlo und London können Sie alle Möglichkeiten für Ihren komfortablen Außenbereich entdecken. So genießen Sie Ihren Garten in jeder Jahreszeit.
• Jeder kann eine Bewertung abgeben, solange die Allgemeinen Geschäftsbedingungen und die Datenschutzbestimmungen eingehalten werden
• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um falsche Bewertungen so weit wie möglich zu vermeiden
• Auf eigene Initiative verfasste Bewertungen werden sofort online angezeigt und innerhalb von 72 Stunden überprüft.