Filters

2

Service en levertijd slecht

Vooropgesteld, ik plaats nooit recensies, nu ben ik zo teleurgesteld in de service dat heb besloten een beoordeling te plaatsen. In het voorjaar heb ik deuren besteld “ uit voorraad leverbaar”, helaas bleek de bevestigde leverdatum augustus. Levering was netjes en de materialen ook. Ik heb twee hoogtes deuren besteld en kreeg alle deuren in 1 hoogte, volgens de bezorger klopte dit en zou het hoogte verschil in de rail worden opgelost. Even bellen met de zaak was niet nodig. Helaas bleek dit niet zo. Na telefonisch melden moest ik zelf een mail met foto’s sturen. Na vier dagen kreeg ik reactie. Over ruim 4 weken zouden ze langs komen om de deuren om te ruilen. Na mijn reactie of dit niet eerder kan ( ik wacht al lang, heb al maanden mijn project niet kunnen afmaken en er staan 6 deuren die onbeschadigd terug moeten) kreeg ik wederom enkele dagen later pas reactie. “ helaas woont u op een route welke wij niet vaak rijden “ Hoezo service ? Ik heb betaald… ik heb niet fout geleverd Wanneer ik aan het einde vd straat had gewoond had ik schijnbaar al nieuwe deuren gehad. De service is moeilijk bereikbaar, onpersoonlijk en men is niet in staat vanuit de klant te denken. De materialen zijn prima, maar wanneer je service en snelheid verwacht zou ik hier niet weer wat kopen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom N.v.t.
  • Advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips Probeer te denken vanuit de klant
8

Product eenvoudig zelf te monteren

Zelf een paar keer de handleiding gelezen en YouTube instructie film. Is het eenvoudig om zelf de glazen schuifwanden te plaatsen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom
  • Advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: vaker klant geweest
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips Misschien meerdere afmeting breedte glas. Bij ongunstige afmeting veel dubbel glas
10

Goede kwaliteit zonwering voor een lage prijs

Op de site was goede informatie over het product en de toepasbaarheid te vinden. Duidelijk was in welke situatie we de zonwering konden gebruiken. Bestelproces is eenvoudig en de zonwering konden we zelf bij het magazijn ophalen. De montage konden we gemakkelijk zelf doen. Deze zomer met veel voldoening de zonwering gebruikt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: vaker klant geweest
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips Jammer dat de basisset uit 3 schermen bestaat. We hadden er maar 2 nodig
10

Prima overkapping met zonnewering

Levering van de overkapping ging prima. Duidelijk aangegeven wanneer er geleverd werd. Ook de montage Handleiding is duidelijk en goed te volgen. We hebben een overkapping gekozen van 10m bij 2,5m, zeer tevreden. Ook zonder tillift is de overkapping met 3 personen zeer goed te monteren. De zonnewering is gemakkelijk zelf te monteren . We zijn heel blij met deze aankoop

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom N.v.t.
  • Advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips geen
8

Het ziet er fantastisch uit.

Eenvoudig te monteren de instructie is duidelijk echter ook in de nieuwe instructie is niet duidelijk hoeveel je er af moet zagen bij de lange lengtes 2,3,4 ik kon nergens vinden waar deze voor staan. Misschien iets duidelijker waardoor het nog makkelijker gaat. Het eind resultaat mag er zijn met een oppervlakte van 11 x 4 meter en het heeft al aardig gestormd en hij staat echt stabiel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom
  • Advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips Instructie aanpassen voor de lengtes
1

Onbehulpzaam, onvriendelijk en arrogant

2 leveringen besteld. 1 levering voor mijzelf en 1 voor mijn ouders. De eerste levering werd op tijd geleverd, maar wat een verschrikkelijk onvriendelijk personeel. Meneer kwam al chagerijnig naar voordeur toe en het zinde hem niet dat hij een stukje met het glas moest lopen. Al vloekend en tierend liet hij dit duidelijk blijken. Hij dreigde het gewoon allemaal op de stoep neer te zetten. Ik moest zeggen dat hij het dan weer mocht meenemen, voordat hij toch overstag ging met wel 30! Meter lopen. De tweede levering word ruim een week voor afgesproken levering verplaatst met een smoes dat de chauffeur ziek is. De afspraak word verplaatst 3! Maanden later. Eerder kon echt niet… dit allemaal met een smoesje dat er veel chauffeurs ziek zijn enz. Enz. Een lachertje! Deze bestelling gaan we annuleren. Annulering duurt trouwens 14 dagen voordat je reactie krijgt en dan moet je daarna je geld nog zien terug te krijgen. Deze hele gang van zaken lijkt ons een uitstekend geval voor radar oid. Wij gaan vast de bestelling doen bij de concurrent. Nog goedkoper ook.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips Complete service
8

Prima kwaliteit

Prijs kwaliteit super, montage instructies zouden wat duidelijker kunnen

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: vaker klant geweest
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
9

super aankoop

Het was normaal allemaal op voorraad maar na betaling kwam er toch de melding dat ik 12 weken moest wachten ,was geen haast bij dus voor ons geen probleem. Alles werd geleverd op de afgesproken dag door twee vriendelijke mensen die mij op voorhand belde .Na een dagje alle stukken gemonteerd in de terrasoverkapping en de dag erna met mijn vrouw het glas er in gezet. Deze waren wel wat aan de zware kant 30 kilo per meter maal 2.5 meter is 75 kilo maar ze staan er in en het resultaat mag er zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom N.v.t.
  • Advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
9

Goed bevallen voor een nette prijs

Netjes volgens afspraak alles op tijd geleverd

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom N.v.t.
  • Advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
2

Zeer slechte communicatie

Mijn ervaring met Tuinmaximaal is heel slecht. Bij bestelling was alles op voorraad en heb ik aangegeven welke week ik graag geleverd zou krijgen. Daarna krijg ik een aantal weken daarvoor een mail dat een deel van de bestelling niet op voorraad is en in welke week het wel beschikbaar is, maar dat de rest gewoon geleverd zal worden. als ik dan op de bestelde week bel blijkt dat het pas anderhalve maand later zal komen maar dat wel alles op voorraad is. Dan wordt er een aanpassing gedaan om het alsnog eerder te versturen. als ik dan bel op de aangegeven besteldatum is er ineens niets meer op voorraad en moet ik zelfs nog langer wachten tot het geleverd kan worden. Dit alles weet ik alleen omdat ik er achter aan bel en niet omdat ze zelf iets communiceren. Dat vind ik erg slecht. Op het moment heb ik mijn producten nog niet en moet ik maar blijven wachten tot ze het misschien over anderhalve maand wel gaan leveren. Update : Ondertussen is alles geleverd en ingebouwd. De producten zien er goed uit en lijken goed te werken. Als advies voor iedereen die bij Tuinmaximaal koopt is indien er ergens problemen zijn bel dan niet met de klantenservice, maar plaats een review online omdat daar heel snel reactie op komt en er dan hard meegedacht wordt om het probleem op te lossen terwijl de klantenservice dat niet doet.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom
  • Advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips Communiceren en afspraken nakomen
1

Ronduit SLECHT

Jammer dat we geen nul kunnen geven wat een AROGANTE dame zeer onbeschoft u opbelt en zegt dat de chaufeur ziek zoals terug komt in veel revieuws en dat de levering 1 maand opschuift zo even minder dan 24 u voor levering en naar ons verhaal had ze geen oor wat een puinhoop daar het geld volledig bedrag moet je wel ineens per direct betalen NOOIT wil ik nog zaken doen met hun een verwiitigd man is er 2 waard je kunt geen staat op hun maken

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom
  • Advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? De monteurs van Tuinmaximaal
  • Verbeterpunten/tips Beter onthaal
10

Alles goed geregeld

Wij zijn zeer tevreden met onze schuif wanden ook makkelijk om zelf te plaatsen

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom
  • Advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: vaker klant geweest
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
10

Heel goede ervaring!

Ik heb hier vorig jaar een overkapping besteld voor een hele nette prijs. Alles netjes op tijd geleverd. Met de hulp van een timmerman in elkaar gezet, maar dat was toch best lastig. Sommige onderdelen hebben we niet helemaal op de goede manier bevestigd waardoor hij is gaan lekken. Heel goede hulp gekregen van Tuinmaximaal om het te verhelpen, heel vriendelijk en behulpzame klantenservice!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom N.v.t.
  • Advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips Duidelijkere handleiding
1

meest *** *** bedrijf wat ik ken

Ik ga iedereen afraden hier wat te bestellen! Wat een asociaale en onbeleefte personeel, eerst worden de producten 3 maanden later geleverd dan besteld, (en dit kregen wij een week voor de levering te horen) dus was er al niet meer blij mee, en vervolgens wordt de levering bij mijn zwangere vrouw op de stoep voor de deur neergekwakt, en de panelen zijn alleen te verplaatsen met zuignappen. bij de vraag of ze het bij de achterdeur kunnen neerzetten (wat overigens geen prive terijn is) kwamen ze met het een protocol en corona excuus.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom
  • Advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: vaker klant geweest
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips klantvriendelijkheid van zowel transportmedewerkers en flexibiliteit naar klanten
10

Goed product, gemakkelijk te monteren

De schuifwand was gemakkelijk te bestellen en werd netjes en compleet en binnen afgesproken tijd geleverd. Vervolgens goed te monteren a.h.v. de handleiding.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen
  • Service N.v.t.
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips Ergens in de handleiding zat een soort hiaat.
10

betrouwbaar en zeer correct in communicatie!

glazen wand besteld en alles volgens plan zoals ze het aangeven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
9

geweldig

Ik heb mijn schuifwanden via de website besteld. later nog even met Tuinmaximaal gebeld omdat ik toch een wijziging wilde doorvoeren in de afmeting die ik had besteld. Hierin vriendelijk te woord gestaan en de bestelling is naar tevredenheid veranderd. bezorging verliep goed en de mannen hadden ook nog wat bruikbare tips gegeven omtrent het monteren van de glazen deuren. kortom zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips zou het niet weten
4

Zeer zeer slechte service bij een goed product

Zowel bij de eerste levering van de overkapping als de tweede levering (spie op schutting) problemen. De overkapping is beschadigd en na mailen van de klantenservice, die zich 7 dagen de tijd neemt om te reageren, krijg je een ***verhaal terug. Tweede levering incompleet en daar wacht ik nu op een reactie. je koopt een nieuw product en mag dan 7 dagen wachten op reactie. En dat onder de noemer: we hebben het druk. Nou beste Tuinmaximaal... misschien wat minder verkopen en goed in plaats van veel en slechte service? Of neem wat meer mensen aan?

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom
  • Advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips Aandacht voor service
10

Perfecte glazenschuifwand voor een normale prijs

Gewoon een supermooie glazen schuifwand voor een redelijke prijs en een perfecte service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom
  • Advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
5

Communicatie vreselijk

In mei had ik een paar losse onderdelen bij Tuinmaximaal besteld. Op de site staat dat planning binnen 2 weken met ons contact zouden opnemen. Na 3 weken wachten zonder bericht had ik klantenservice gebeld, ik werd met de afdeling planning doorverbonden. Hier kreeg ik te horen dat ze mijn bestelling over het hoofd hadden gezien. Mijn bestelling zal op de 9 juli bij hun worden opgehaald en 14 juli bij mij bezorgd. Weer geen bevestigd mail of telefoontje. 14 juli gebeld. Ik kreeg 3 mensen aan de lijn met verschillende datums. Nu wordt mij beloofd dat de bestelling op 10 augustus bij hun zal worden opgehaald en binnen een week door een extern bezorgdienst wordt bezorgd. Ben benieuwd! L. Tran

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit producten N.v.t.
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: vaker klant geweest
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips Communicatie op orde
10

Klantvriendelijk/prijsgunstig

Wij zijn erg klantvriendelijk te woord gestaan. Ook zijn de prijzen van tuinmaximaal top.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom
  • Advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Aankoop gedaan via: Showroom
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
1

******

Op 17 mei 2021 heb ik een bestelling geplaatst bij tuinmaximaal voor een zonnescherm. Op het moment van bestelling stond er op de site vermeld ‘uit voorraad leverbaar’. Op het factuur stond geschreven: “Binnen 7 dagen wordt u gebeld door de afdeling planning om een aflever moment te plannen”. 7 dagen later.. niets vernomen. Na 8 dagen telefonisch contact met Tuinmaximaal opgenomen. Omdat mijn bestelde product niet leverbaar was op het moment van mijn belletje, (heel vreemd want op 17 mei stond er dus wat anders vermeld op de site) zou ik begin juli een track and trace ontvangen. Begin juli.. niets meer vernomen, geen communicatie mailtje, geen telefoontje, geen track and trace. Zelf weer telefonisch contact opgenomen op 11 juli: Een vriendelijke man stond mij te woord en vertelde dat mijn bestelde product (een zonnescherm) niet op voorraad is. Hij had contact opgenomen met afdeling planning en zij hebben gisteren aan gegeven pas op 5 augustus te kunnen leveren. Ik vind dit alles een schande! Ik bestel een product, ik betaal het volledige bedrag (€1800.-) en ik moet zelf constant achter mij bestelling aan. Dat niet alleen, het gaat om een product voor de zomer, zodat wij niet onder een overkapping zitten waar het 50 graden kan worden (we hebben een overkapping met glas dak). Als je niet kunt leveren, zeg dit dan meteen op het moment van bestelling. Zo ga je niet om met je klanten. Ik voel mij daarom ook ******en. Dus tip, ook al staat er op de site dat het product leverbaar is, GA HIER NIET VAN UIT! Ik lees van meerdere reviews dat dit vaker gebeurd. Ben alert en bestel niet zomaar iets.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit producten N.v.t.
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website N.v.t.
  • Showroom N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: vaker klant geweest
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? De monteurs van Tuinmaximaal
1

Ren dit bedrijf voor bij als je nog kan..

Komen afspraken over leveringen niet na. Leveren ook niet het juiste en zijn Zeer traag met oplossen hiervan. De halve ster is voor het product niet voor het bedrijf zelf

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom
  • Advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips Heel je planning en service afdeling op de schop en nakomen wat je beloofd
9

Zeer tevreden over het product

Bestelling boeken en afhandelen verliep uitstekend. Vriendelijkheid is bovendien top .

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom
  • Advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips bereidwilligheid van de leverdienst kan beter Een punt die denk ik beter kan is dan de betonpoeren niet volledig egaal is onderaan waardoor hij niet echt waterpas kon staan maar voor de rest een super produkt
10

nog als nieuw

Omdat recente reviews weinig zeggen over hoe uw aankoop er over een paar jaar zal uitzien : ik heb mijn overkapping nu +4jaar en ben er nog altijd even tevreden over,is nog als nieuw. (ik onderhoud mijn spullen ook goed)

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen
  • Service N.v.t.
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? De monteurs van Tuinmaximaal

Company details

8 Rooijakkersstraat

Eindhoven 5652BB

Over Tuinmaximaal

Tuinmaximaal biedt complete sets van terrasoverkappingen, glazen schuifwanden en automatische zonwering – altijd met laagsteprijsgarantie. Al meer dan 200.000 klanten kozen voor onze combinatie van hoogwaardige materialen, slimme uitbreidingen zoals LED-verlichting en schuifwanden, en snelle levering. In onze showrooms in Eindhoven, Venlo en Londen ontdekt u alle mogelijkheden voor een comfortabele buitenruimte. Zo geniet u ieder seizoen optimaal van uw tuin.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd