Vooropgesteld, ik plaats nooit recensies, nu ben ik zo teleurgesteld in de service dat heb besloten een beoordeling te plaatsen. In het voorjaar heb ik deuren besteld “ uit voorraad leverbaar”, helaas bleek de bevestigde leverdatum augustus. Levering was netjes en de materialen ook. Ik heb twee hoogtes deuren besteld en kreeg alle deuren in 1 hoogte, volgens de bezorger klopte dit en zou het hoogte verschil in de rail worden opgelost. Even bellen met de zaak was niet nodig. Helaas bleek dit niet zo. Na telefonisch melden moest ik zelf een mail met foto’s sturen. Na vier dagen kreeg ik reactie. Over ruim 4 weken zouden ze langs komen om de deuren om te ruilen. Na mijn reactie of dit niet eerder kan ( ik wacht al lang, heb al maanden mijn project niet kunnen afmaken en er staan 6 deuren die onbeschadigd terug moeten) kreeg ik wederom enkele dagen later pas reactie. “ helaas woont u op een route welke wij niet vaak rijden “ Hoezo service ? Ik heb betaald… ik heb niet fout geleverd Wanneer ik aan het einde vd straat had gewoond had ik schijnbaar al nieuwe deuren gehad. De service is moeilijk bereikbaar, onpersoonlijk en men is niet in staat vanuit de klant te denken. De materialen zijn prima, maar wanneer je service en snelheid verwacht zou ik hier niet weer wat kopen.
Beste Remy, Wij vinden het vervelend om te horen hoe de afhandeling van de verkeerde maat deuren is verlopen en willen je vragen om jouw ervaring met een bestelnummer te mailen naar [email protected]. Dan kunnen we kijken wat we voor je kunnen betekenen. met vriendelijke groet, Jasper
Zelf een paar keer de handleiding gelezen en YouTube instructie film. Is het eenvoudig om zelf de glazen schuifwanden te plaatsen.
Beste Martin, Goed om te lezen dat de montage van schuifdeuren soepel is verlopen. Mocht je nog mooie foto's hiervan hebben, dan mag je deze altijd naar [email protected] sturen. Met vriendelijke groet, Jasper
Op de site was goede informatie over het product en de toepasbaarheid te vinden. Duidelijk was in welke situatie we de zonwering konden gebruiken. Bestelproces is eenvoudig en de zonwering konden we zelf bij het magazijn ophalen. De montage konden we gemakkelijk zelf doen. Deze zomer met veel voldoening de zonwering gebruikt.
Fijn om te lezen, Arie! Veel plezier met de zonwering. Met vriendelijke groet, Jasper
Levering van de overkapping ging prima. Duidelijk aangegeven wanneer er geleverd werd. Ook de montage Handleiding is duidelijk en goed te volgen. We hebben een overkapping gekozen van 10m bij 2,5m, zeer tevreden. Ook zonder tillift is de overkapping met 3 personen zeer goed te monteren. De zonnewering is gemakkelijk zelf te monteren . We zijn heel blij met deze aankoop
Hoi Ad, Hartelijk dank voor je 5-sterren review! We wensen je nog heel veel plezier met je terrasoverkapping. met vriendelijke groet, Jasper
Eenvoudig te monteren de instructie is duidelijk echter ook in de nieuwe instructie is niet duidelijk hoeveel je er af moet zagen bij de lange lengtes 2,3,4 ik kon nergens vinden waar deze voor staan. Misschien iets duidelijker waardoor het nog makkelijker gaat. Het eind resultaat mag er zijn met een oppervlakte van 11 x 4 meter en het heeft al aardig gestormd en hij staat echt stabiel.
Beste D.Honing, hartelijk bedankt voor de positieve review en de tips! Mocht je nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, zou je deze dan met ons willen delen via Facebook of kunnen mailen naar [email protected]. met vriendelijke groet, Jasper
2 leveringen besteld. 1 levering voor mijzelf en 1 voor mijn ouders. De eerste levering werd op tijd geleverd, maar wat een verschrikkelijk onvriendelijk personeel. Meneer kwam al chagerijnig naar voordeur toe en het zinde hem niet dat hij een stukje met het glas moest lopen. Al vloekend en tierend liet hij dit duidelijk blijken. Hij dreigde het gewoon allemaal op de stoep neer te zetten. Ik moest zeggen dat hij het dan weer mocht meenemen, voordat hij toch overstag ging met wel 30! Meter lopen. De tweede levering word ruim een week voor afgesproken levering verplaatst met een smoes dat de chauffeur ziek is. De afspraak word verplaatst 3! Maanden later. Eerder kon echt niet… dit allemaal met een smoesje dat er veel chauffeurs ziek zijn enz. Enz. Een lachertje! Deze bestelling gaan we annuleren. Annulering duurt trouwens 14 dagen voordat je reactie krijgt en dan moet je daarna je geld nog zien terug te krijgen. Deze hele gang van zaken lijkt ons een uitstekend geval voor radar oid. Wij gaan vast de bestelling doen bij de concurrent. Nog goedkoper ook.
Hoi Arjan! Wat vervelend dat de levering verzet is. Ik wil je vragen jouw ervaring met een bestelnummer te mailen naar [email protected] Dan gaan we ermee aan de slag! Met vriendelijke groet Meli.
Prijs kwaliteit super, montage instructies zouden wat duidelijker kunnen
Hoi Marcel, Bedankt voor je positieve review! Tips van onze klanten stellen wij altijd zeer op prijs. Mocht je jou ideeën over de montage met ons willen delen kan dat via het volgende e-mail adres [email protected]. met vriendelijke groet, Jasper
Het was normaal allemaal op voorraad maar na betaling kwam er toch de melding dat ik 12 weken moest wachten ,was geen haast bij dus voor ons geen probleem. Alles werd geleverd op de afgesproken dag door twee vriendelijke mensen die mij op voorhand belde .Na een dagje alle stukken gemonteerd in de terrasoverkapping en de dag erna met mijn vrouw het glas er in gezet. Deze waren wel wat aan de zware kant 30 kilo per meter maal 2.5 meter is 75 kilo maar ze staan er in en het resultaat mag er zijn.
Bedankt voor je review, Jos! Mocht je nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, zou je deze dan met ons willen delen via Facebook of kunnen mailen naar [email protected]. Met vriendelijke groet Melixa.
Netjes volgens afspraak alles op tijd geleverd
Hoi Gerard, Bedankt voor je review! Fijn dat je de levering positief ervaren hebt. Met vriendelijke groet Meli van Tuinmaximaal.
Mijn ervaring met Tuinmaximaal is heel slecht. Bij bestelling was alles op voorraad en heb ik aangegeven welke week ik graag geleverd zou krijgen. Daarna krijg ik een aantal weken daarvoor een mail dat een deel van de bestelling niet op voorraad is en in welke week het wel beschikbaar is, maar dat de rest gewoon geleverd zal worden. als ik dan op de bestelde week bel blijkt dat het pas anderhalve maand later zal komen maar dat wel alles op voorraad is. Dan wordt er een aanpassing gedaan om het alsnog eerder te versturen. als ik dan bel op de aangegeven besteldatum is er ineens niets meer op voorraad en moet ik zelfs nog langer wachten tot het geleverd kan worden. Dit alles weet ik alleen omdat ik er achter aan bel en niet omdat ze zelf iets communiceren. Dat vind ik erg slecht. Op het moment heb ik mijn producten nog niet en moet ik maar blijven wachten tot ze het misschien over anderhalve maand wel gaan leveren. Update : Ondertussen is alles geleverd en ingebouwd. De producten zien er goed uit en lijken goed te werken. Als advies voor iedereen die bij Tuinmaximaal koopt is indien er ergens problemen zijn bel dan niet met de klantenservice, maar plaats een review online omdat daar heel snel reactie op komt en er dan hard meegedacht wordt om het probleem op te lossen terwijl de klantenservice dat niet doet.
Hoi Mark! Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent. Ik wil je vragen jouw ervaring met een bestelnummer te mailen naar [email protected] Dan gaan we ermee aan de slag! Groetjes Melixa van Tuinmaximaal.
Oorspronkelijke recensie
Mijn ervaring met Tuinmaximaal is heel slecht. Bij bestelling was alles op voorraad en heb ik aangegeven welke week ik graag geleverd zou krijgen. Daarna krijg ik een aantal weken daarvoor een mail dat een deel van de bestelling niet op voorraad is en in welke week het wel beschikbaar is, maar dat de rest gewoon geleverd zal worden. als ik dan op de bestelde week bel blijkt dat het pas anderhalve maand later zal komen maar dat wel alles op voorraad is. Dan wordt er een aanpassing gedaan om het alsnog eerder te versturen. als ik dan bel op de aangegeven besteldatum is er ineens niets meer op voorraad en moet ik zelfs nog langer wachten tot het geleverd kan worden. Dit alles weet ik alleen omdat ik er achter aan bel en niet omdat ze zelf iets communiceren. Dat vind ik erg slecht. Op het moment heb ik mijn producten nog niet en moet ik maar blijven wachten tot ze het misschien over anderhalve maand wel gaan leveren. Over de kwaliteit kan ik dus nog niets zeggen.
Hoi Mark! Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent. Ik wil je vragen jouw ervaring met een bestelnummer te mailen naar [email protected] Dan gaan we ermee aan de slag! Groetjes Melixa van Tuinmaximaal.
Jammer dat we geen nul kunnen geven wat een AROGANTE dame zeer onbeschoft u opbelt en zegt dat de chaufeur ziek zoals terug komt in veel revieuws en dat de levering 1 maand opschuift zo even minder dan 24 u voor levering en naar ons verhaal had ze geen oor wat een puinhoop daar het geld volledig bedrag moet je wel ineens per direct betalen NOOIT wil ik nog zaken doen met hun een verwiitigd man is er 2 waard je kunt geen staat op hun maken
Dank voor je review Luc! Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent. Ik wil je vragen jouw ervaring met een bestelnummer te mailen naar [email protected] Met vriendelijke groet Melixa,
Wij zijn zeer tevreden met onze schuif wanden ook makkelijk om zelf te plaatsen
Hoi Pier! Hartelijk dank voor uw 5-sterren beoordeling. We wensen u veel plezier met uw bestelling. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, zou u deze dan met ons willen delen via Facebook of kunnen mailen naar [email protected]. Groetjes Melixa van Tuinmaximaal.
Ik heb hier vorig jaar een overkapping besteld voor een hele nette prijs. Alles netjes op tijd geleverd. Met de hulp van een timmerman in elkaar gezet, maar dat was toch best lastig. Sommige onderdelen hebben we niet helemaal op de goede manier bevestigd waardoor hij is gaan lekken. Heel goede hulp gekregen van Tuinmaximaal om het te verhelpen, heel vriendelijk en behulpzame klantenservice!
Goed om te lezen dat je zo tevreden bent, Thijs! Groetjes Melixa van Tuinmaximaal.
Ik ga iedereen afraden hier wat te bestellen! Wat een asociaale en onbeleefte personeel, eerst worden de producten 3 maanden later geleverd dan besteld, (en dit kregen wij een week voor de levering te horen) dus was er al niet meer blij mee, en vervolgens wordt de levering bij mijn zwangere vrouw op de stoep voor de deur neergekwakt, en de panelen zijn alleen te verplaatsen met zuignappen. bij de vraag of ze het bij de achterdeur kunnen neerzetten (wat overigens geen prive terijn is) kwamen ze met het een protocol en corona excuus.
Bedankt voor je review Pascal, Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent. Ik wil je vragen jouw ervaring met een bestelnummer te mailen naar [email protected] Dan gaan we ermee aan de slag! Groetjes Melixa van Tuinmaximaal.
De schuifwand was gemakkelijk te bestellen en werd netjes en compleet en binnen afgesproken tijd geleverd. Vervolgens goed te monteren a.h.v. de handleiding.
Hoi Van Berloo, Bedankt voor je 5 sterren review! Fijn dat alles naar wens is gegaan. Mocht je nog mooie foto's hebben van het eind resultaat ontvangen wij deze graag via [email protected]. Met vriendelijke groet Melixa van Tuinmaximaal.
glazen wand besteld en alles volgens plan zoals ze het aangeven.
Ik heb mijn schuifwanden via de website besteld. later nog even met Tuinmaximaal gebeld omdat ik toch een wijziging wilde doorvoeren in de afmeting die ik had besteld. Hierin vriendelijk te woord gestaan en de bestelling is naar tevredenheid veranderd. bezorging verliep goed en de mannen hadden ook nog wat bruikbare tips gegeven omtrent het monteren van de glazen deuren. kortom zeer tevreden
Zowel bij de eerste levering van de overkapping als de tweede levering (spie op schutting) problemen. De overkapping is beschadigd en na mailen van de klantenservice, die zich 7 dagen de tijd neemt om te reageren, krijg je een ***verhaal terug. Tweede levering incompleet en daar wacht ik nu op een reactie. je koopt een nieuw product en mag dan 7 dagen wachten op reactie. En dat onder de noemer: we hebben het druk. Nou beste Tuinmaximaal... misschien wat minder verkopen en goed in plaats van veel en slechte service? Of neem wat meer mensen aan?
Bedankt voor je review Marc, Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent. Ik wil je vragen jouw ervaring met een bestelnummer te mailen naar [email protected] Dan gaan we ermee aan de slag! Groetjes Melixa van Tuinmaximaal.
Gewoon een supermooie glazen schuifwand voor een redelijke prijs en een perfecte service.
Hoi Rene, Hartstikke bedankt voor je 5 sterren review Rene! Wij wensen je heel veel plezier met je bestelling. Mocht je nog mooie foto's hebben van het eind resultaat ontvangen wij deze graag via [email protected]. Met vriendelijke groet Melixa van Tuinmaximaal.
In mei had ik een paar losse onderdelen bij Tuinmaximaal besteld. Op de site staat dat planning binnen 2 weken met ons contact zouden opnemen. Na 3 weken wachten zonder bericht had ik klantenservice gebeld, ik werd met de afdeling planning doorverbonden. Hier kreeg ik te horen dat ze mijn bestelling over het hoofd hadden gezien. Mijn bestelling zal op de 9 juli bij hun worden opgehaald en 14 juli bij mij bezorgd. Weer geen bevestigd mail of telefoontje. 14 juli gebeld. Ik kreeg 3 mensen aan de lijn met verschillende datums. Nu wordt mij beloofd dat de bestelling op 10 augustus bij hun zal worden opgehaald en binnen een week door een extern bezorgdienst wordt bezorgd. Ben benieuwd! L. Tran
Bedankt voor je review Tran, Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent. Ik wil je vragen jouw ervaring met een bestelnummer te mailen naar [email protected] Dan gaan we ermee aan de slag! Groetjes Melixa van Tuinmaximaal.
Wij zijn erg klantvriendelijk te woord gestaan. Ook zijn de prijzen van tuinmaximaal top.
Hoi Marieke, Bedankt voor je review!
Oorspronkelijke recensie
Wij zijn erg klantvriendelijk te woord gestaan. Ook zijn de prijzen van tuinmaximaal top.
Op 17 mei 2021 heb ik een bestelling geplaatst bij tuinmaximaal voor een zonnescherm. Op het moment van bestelling stond er op de site vermeld ‘uit voorraad leverbaar’. Op het factuur stond geschreven: “Binnen 7 dagen wordt u gebeld door de afdeling planning om een aflever moment te plannen”. 7 dagen later.. niets vernomen. Na 8 dagen telefonisch contact met Tuinmaximaal opgenomen. Omdat mijn bestelde product niet leverbaar was op het moment van mijn belletje, (heel vreemd want op 17 mei stond er dus wat anders vermeld op de site) zou ik begin juli een track and trace ontvangen. Begin juli.. niets meer vernomen, geen communicatie mailtje, geen telefoontje, geen track and trace. Zelf weer telefonisch contact opgenomen op 11 juli: Een vriendelijke man stond mij te woord en vertelde dat mijn bestelde product (een zonnescherm) niet op voorraad is. Hij had contact opgenomen met afdeling planning en zij hebben gisteren aan gegeven pas op 5 augustus te kunnen leveren. Ik vind dit alles een schande! Ik bestel een product, ik betaal het volledige bedrag (€1800.-) en ik moet zelf constant achter mij bestelling aan. Dat niet alleen, het gaat om een product voor de zomer, zodat wij niet onder een overkapping zitten waar het 50 graden kan worden (we hebben een overkapping met glas dak). Als je niet kunt leveren, zeg dit dan meteen op het moment van bestelling. Zo ga je niet om met je klanten. Ik voel mij daarom ook ******en. Dus tip, ook al staat er op de site dat het product leverbaar is, GA HIER NIET VAN UIT! Ik lees van meerdere reviews dat dit vaker gebeurd. Ben alert en bestel niet zomaar iets.
Dank voor je review, Ellys! Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent. Ik wil je vragen jouw ervaring met een bestelnummer te mailen naar [email protected] Dan gaan we ermee aan de slag! Groetjes Melixa van Tuinmaximaal. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Hoi Ellys! Fijn dat je contact hebt opgenomen. Zo zijn we samen tot een oplossing gekomen!
Oorspronkelijke recensie
Op 17 mei 2021 heb ik een bestelling geplaatst bij tuinmaximaal voor een zonnescherm. Op het moment van bestelling stond er op de site vermeld ‘uit voorraad leverbaar’. Op het factuur stond geschreven: “Binnen 7 dagen wordt u gebeld door de afdeling planning om een aflever moment te plannen”. 7 dagen later.. niets vernomen. Na 8 dagen telefonisch contact met Tuinmaximaal opgenomen. Omdat mijn bestelde product niet leverbaar was op het moment van mijn belletje, (heel vreemd want op 17 mei stond er dus wat anders vermeld op de site) zou ik begin juli een track and trace ontvangen. Begin juli.. niets meer vernomen, geen communicatie mailtje, geen telefoontje, geen track and trace. Zelf weer telefonisch contact opgenomen op 11 juli: Een vriendelijke man stond mij te woord en vertelde dat mijn bestelde product (een zonnescherm) niet op voorraad is. Hij had contact opgenomen met afdeling planning en zij hebben gisteren aan gegeven pas op 5 augustus te kunnen leveren. Ik vind dit alles een schande! Ik bestel een product, ik betaal het volledige bedrag (€1800.-) en ik moet zelf constant achter mij bestelling aan. Dat niet alleen, het gaat om een product voor de zomer, zodat wij niet onder een overkapping zitten waar het 50 graden kan worden (we hebben een overkapping met glas dak). Als je niet kunt leveren, zeg dit dan meteen op het moment van bestelling. Zo ga je niet om met je klanten. Ik voel mij daarom ook ******en. Dus tip, ook al staat er op de site dat het product leverbaar is, GA HIER NIET VAN UIT! Ik lees van meerdere reviews dat dit vaker gebeurd. Ben alert en bestel niet zomaar iets.
Dank voor je review, Ellys! Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent. Ik wil je vragen jouw ervaring met een bestelnummer te mailen naar [email protected] Dan gaan we ermee aan de slag! Groetjes Melixa van Tuinmaximaal.
Komen afspraken over leveringen niet na. Leveren ook niet het juiste en zijn Zeer traag met oplossen hiervan. De halve ster is voor het product niet voor het bedrijf zelf
Dank voor je review, Coert! Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent. Ik wil je vragen jouw ervaring met een bestelnummer te mailen naar [email protected] Dan gaan we ermee aan de slag! Groetjes Melixa van Tuinmaximaal.
Bestelling boeken en afhandelen verliep uitstekend. Vriendelijkheid is bovendien top .
Hoi Gunther! Bedankt voor je review.
Omdat recente reviews weinig zeggen over hoe uw aankoop er over een paar jaar zal uitzien : ik heb mijn overkapping nu +4jaar en ben er nog altijd even tevreden over,is nog als nieuw. (ik onderhoud mijn spullen ook goed)
Fijn om te lezen, Andre!
8 Rooijakkersstraat
Eindhoven 5652BB
Tuinmaximaal biedt complete sets van terrasoverkappingen, glazen schuifwanden en automatische zonwering – altijd met laagsteprijsgarantie. Al meer dan 200.000 klanten kozen voor onze combinatie van hoogwaardige materialen, slimme uitbreidingen zoals LED-verlichting en schuifwanden, en snelle levering. In onze showrooms in Eindhoven, Venlo en Londen ontdekt u alle mogelijkheden voor een comfortabele buitenruimte. Zo geniet u ieder seizoen optimaal van uw tuin.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd