Wij hebben op 18 juli van dit jaar een glazen schuifwand ( 5 railsysteem met toeters en bellen) voor onze overkapping besteld en ook gelijk betaald. Daarop kregen wij een mail dat de levering op 8 oktober zou zijn. ( 12 weken volgens verwachting) Helaas viel de levering in onze vakantie en hebben daarom op 9 september telefonisch contact opgenomen met de vraag om de levering 1 of 2 weken later plaats te laten vinden. Eerst was het moeilijk moeilijk, maar nadat we zeiden dat het nog ruim 4 weken voor leveringstermijn was en we ook wel een paar dagen konden wachten zodat ze in rust de planning konden regelen, werden we toch nog diezelfde dag teruggebeld met de mededeling dat de schuifwand op 21 oktober geleverd zou worden. ( dit hebben wij als positief ervaren ) Op 21 oktober stond de vrachtwagen al om 7 uur 's morgens voor de deur en werd alles geleverd .......... althans dat dachten wij! Tussen neus en lippen door vertelde de chauffeur dat de U-profielen ontbraken en we hiervoor maar naar kantoor moest bellen!! ???? Uiterst kwalijk dat we zelf moesten bellen en hier van te voren geen communicatie over was in de vorm van een mailtje of telefoontje. Inmiddels hebben wij ik al 2 keer contact gehad met de vraag wanneer de U-profielen dan geleverd worden, maar niemand die iets weet. Erg teleurstellend! Dan wordt er ook nog gezegd, "u kunt de schuifwand evengoed monteren, de U-profielen kunnen ook later nog geplaatst worden". Dat klopt ook wel, maar het gaat immers niet om iets van 5 tientjes maar om een flink bedrag en het principe. Je kunt ook geen auto verkopen en bij aflevering zeggen, sorry maar de motor zit er nog niet in. Als je niet aan de afspraak en koopovereenkomst kunt voldoen, moet je daar in beginsel duidelijk over zijn en niet achteraf. We zijn benieuwd hoe vaak we nu nog moeten gaan bellen met de vraag wanneer de U-profielen geleverd worden! Vooralsnog zeggen wij "niet aan te bevelen".
Hoi Petronella, Bedankt voor de heldere feedback over hoe het precies verlopen is. Er had absoluut van tevoren vanuit ons communicatie moeten zijn dat de u-profielen onverwacht vertraagd waren. Sorry voor de ongemakken die hierdoor zijn ontstaan. We hebben uw feedback ondertussen ook intern uitgezet om dit voor de toekomst te voorkomen! Onlangs hebben we contact gehad over de ontbrekende u-profielen en zijn ze inmiddels afgeleverd bij u. Ik vertrouw erop dat dit op een juiste manier is opgelost. Met vriendelijke groet, Maggie Team Tuinmaximaal
Oorspronkelijke recensie
Wij hebben op 18 juli van dit jaar een glazen schuifwand ( 5 railsysteem met toeters en bellen) voor onze overkapping besteld en ook gelijk betaald. Daarop kregen wij een mail dat de levering op 8 oktober zou zijn. ( 12 weken volgens verwachting) Helaas viel de levering in onze vakantie en hebben daarom op 9 september telefonisch contact opgenomen met de vraag om de levering 1 of 2 weken later plaats te laten vinden. Eerst was het moeilijk moeilijk, maar nadat we zeiden dat het nog ruim 4 weken voor leveringstermijn was en we ook wel een paar dagen konden wachten zodat ze in rust de planning konden regelen, werden we toch nog diezelfde dag teruggebeld met de mededeling dat de schuifwand op 21 oktober geleverd zou worden. ( dit hebben wij als positief ervaren ) Op 21 oktober stond de vrachtwagen al om 7 uur 's morgens voor de deur en werd alles geleverd .......... althans dat dachten wij! Tussen neus en lippen door vertelde de chauffeur dat de U-profielen ontbraken en we hiervoor maar naar kantoor moest bellen!! ???? Uiterst kwalijk dat we zelf moesten bellen en hier van te voren geen communicatie over was in de vorm van een mailtje of telefoontje. Inmiddels hebben wij ik al 2 keer contact gehad met de vraag wanneer de U-profielen dan geleverd worden, maar niemand die iets weet. Erg teleurstellend! Dan wordt er ook nog gezegd, "u kunt de schuifwand evengoed monteren, de U-profielen kunnen ook later nog geplaatst worden". Dat klopt ook wel, maar het gaat immers niet om iets van 5 tientjes maar om een flink bedrag en het principe. Je kunt ook geen auto verkopen en bij aflevering zeggen, sorry maar de motor zit er nog niet in. Als je niet aan de afspraak en koopovereenkomst kunt voldoen, moet je daar in beginsel duidelijk over zijn en niet achteraf. We zijn benieuwd hoe vaak we nu nog moeten gaan bellen met de vraag wanneer de U-profielen geleverd worden! Vooralsnog zeggen wij "niet aan te bevelen".
Hoi Petronella, Bedankt voor de heldere feedback over hoe het precies verlopen is. Er had absoluut van tevoren vanuit ons communicatie moeten zijn dat de u-profielen onverwacht vertraagd waren. Sorry voor de ongemakken die hierdoor zijn ontstaan. We hebben uw feedback ondertussen ook intern uitgezet om dit voor de toekomst te voorkomen! Onlangs hebben we contact gehad over de ontbrekende u-profielen en zijn ze inmiddels afgeleverd bij u. Ik vertrouw erop dat dit op een juiste manier is opgelost. Met vriendelijke groet, Maggie Team Tuinmaximaal
Van de bestselling tot levering gewoon goed verzorgd.Ondanks de iets verplaatste levering toch heel blij Dat ik onze overkapping heb kunnen plaatsen met hulp van goede handleiding als ook de video. En dit op 2 dagen en alsook vriendelijke behulpzame chauffeur en zijn collega m,v,g DE Bruycker -Van Hoecke uit Wetteren Belgie
Hoi Patrick, Super bedankt voor je uitgebreide review! Goed om te lezen dat de overkapping eenvoudig te monteren was met behulp van de montage video en montage handleiding. Mocht je nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, zou je deze dan met ons willen delen via Facebook of kunnen mailen naar [email protected] Met vriendelijke groet, Melixa
Alvast via deze weg getuig ik mijn ongenoegen door de service die ik mocht 'genieten'. Na 3 jaar is 1 van de glazen panelen kapotgesprongen zonder aanwijsbare reden. Dit valt perfect onder de garantie die wij dachten te hebben, maar Tuinmaximaal houdt de boot af stellende dat dit geen productgarantie meer is. M.a.w. de garantie die iedereen denkt te hebben, is larie. Schandalig om zo behandeld te worden.
Geachte heer Pauwels, Hartelijk dank voor uw recensie. Spijtig om te horen dat u niet tevreden bent over de geboden service. Wij zullen uw feedback meenemen en kijken hoe wij dit in de toekomst kunnen voorkomen. Wij betreuren ten zeerste dat uw glazen schuifdeur kapot is gegaan en bieden onze oprechte excuses aan de voor de ontstane ongemakken. Wij hebben vandaag telefonisch contact met u gehad en hopen dat wij tot een juiste oplossing zijn gekomen. Met vriendelijke groeten, Het Team van Tuinmaximaal
De overkapping was heel slecht gemonteerd. Normaal gesproken heeft de overkapping 5 jaar garantie, maar na ander half jaar is een van de glazen deuren door slechte montage en spanning geëxplodeerd. Toen ik contact had genomen en foto's had gestuurd werd tegen mij gezegd dat als dit in de eerste 3 maanden was gebeurt, ze wat eraan gingen doen en daarna niet meer. Met andere woord de producten hebben alleen 3 maanden garantie en geen 5 jaar. 5 jaar garantie is alleen tijdens aankoop. Hele slecht zaak.
Het moeilijkste om te plaatsen : een carport, tegen een schutting aan, alles in te korten op 3m75. Alles netjes verpakt, vriendelijk afgehandelde levering op de afgesproken datum. Alles (soms er over) compleet : siliconenspuit? En toch weer niet : we hebben drie winkels kunnen bezoeken voor we het juiste vierkante (Nederlands blijkbaar) bitje vonden. Dat kan er nu toch nog wel bij? Ook van de siliconen zelf was wat te kort. Drie tubes zouden beter zijn voor een carport van 8 meter! Ondanks alle moeilijkheden staat de carport op twee dagen. Pico bello. Heel tevreden. Hopelijk komen er geen problemen met de ledverlichting, die sputterde wat tegen bij de test maar is toch geplaatst. Met vriendelijke groeten.
Bedankt voor je uitgebreide review Jan! We willen je hartelijk danken voor je feedback, deze zullen we intern oppakken. Mocht je nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, zou je deze dan met ons willen delen via Facebook of kunnen mailen naar [email protected] Met vriendelijke groet, Melixa
Pluspunten: Goede prijs/kwaliteit verhouding Duidelijke instructie video’s voor het plaatsen Duidelijke communicatie rond levering Bij de levering was niet alles erbij ( schroeven en handvatten). Twee uur later stond iemand aan mijn deur om het na te brengen Universeel systeem Minpunt: Lange wachttijd ( maar dat is met alles tegenwoordig) Geen mogelijkheid voor ‘meenemers ‘, alle glasramen moeten afzonderlijk open gedaan worden.
Hoi Pieter, Super bedankt voor je uitgebreide review. Goed om te lezen dat de deurgrepen en schroeven binnen 2 uur alsnog geleverd zijn. We wensen je heel veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Melixa
geweldige mensen mooi materiaal
Goed om te lezen, Leo! Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat onze klanten tevreden zijn! Met vriendelijke groet, Meli
Prettige ontvangst in showroom, goede uitleg. Prima prijsopbouw, aflevering als beloofd. Een super deal.
Super bedankt voor je review Henk! Goed om te lezen dat je zo tevreden bent. Mocht je nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, zou je deze dan met ons willen delen via Facebook of kunnen mailen naar [email protected] Met vriendelijke groet, Melixa
Fijn materiaal makkelijk te verwerken goede beschrijving alles wat je nodig hebt zit erbij
Bedankt voor je positieve review Bas! Super om te vernemen dat je zo tevreden bent. Heel veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Meli
De geleverde schuifwand is perfect en paste precies top spul.
Hoi Erwin, Bedankt voor je review. Wat goed om te lezen dat alles naar wens gegaan is. We wensen je heel veel plezier met je aankoop. Mocht je nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, zou je deze dan met ons willen delen via Facebook of kunnen mailen naar [email protected]. Met vriendelijke groet, Meli
Carport gekocht van 7 op 4 meter, zeer tevreden over de kwaliteit!
Bedankt voor je review Lydia! Goed om te lezen dat je tevreden bent over de kwaliteit. Mocht je nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, zou je deze dan met ons willen delen via Facebook of kunnen mailen naar [email protected] Met vriendelijke groet, Melixa
Vlotte levering, vriendelijke mensen. De gevraagde L profielen waren er niet bij maar die zouden 14 dagen later na geleverd worden. Tot op heden hebben wij nog altijd geen L profielen gezien, wat ondertussen toch al 4 maand geleden is.
Hoi Ingrid, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je bestelling niet compleet geleverd is. ik wil je vragen om een mail te sturen met je bestelnummer naar [email protected]. Met vriendelijke groet, Meli
Ten eerst hebben we een tijd terug een serre besteld met als voordeel dat we garantie kregen op het glas als we de serre door tuin maximaal lieten plaatsen dus hebben we dat gedaan nu mat het tweede gedeelte werd ons duidelijk gemaakt dat ze niet meer plaatsen verschillende palen staan niet in het lood dus gebikkeld nu een probleem dat mijn ramen vanonder sluiten en van boven 4cm open staan en met levering was ik ook al niet blij had plaats gemaakt het eerste wat ze zeiden wij moeten het bij de eerst drempel afleveren ik heb geen drempels dan stoten ze wat kapot staan er ook nog bij te lachen ipv sorry ik weet ook dat zo iets kan gebeuren maar sta dan niet lachen je weet niet welke inmotie hier bij gepaard gaat
Hallo Hans, Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent met de service van Tuinmaximaal. ik wil je vragen om een mail te sturen met je bestelnummer naar [email protected] Met vriendelijke groet, Meli
Werden goed geholpen , alles klopte toen het werd geleverd en bij vragen werden we goed geholpen . Top
Niks geen problemen gehad, alles is perfect verlopen.
Hoi Rene, Bedankt voor je 5 sterren review! Goed om te lezen dat alles naar wens verlopen is. We hebben foto's mogen ontvangen. En wat is het eindresultaat prachtig geworden! We wensen je heel veel plezier ermee. Met vriendelijke groet, Meli
Bij een bezoek aan de showroom een overkapping besteld. We zijn daar goed voorgelicht door de verkoper. tot zover alles goed. Maar een dag voor de geplande bestelling een telefoontje dat de bus kapot is een de bezorging 4 week later is. Niet leuk dus. 4 week later word het dan bezorgd, 2 vriendelijke bezorgers leveren het af en geven nog een paar tips, top. Alle onderdelen zijn compleet en er mist niets. als alles opgebouwd is en we verwijderen het folie van de zijwand dan zien we een beschadiging in 1 van de polycarbonaat platen. We maken hier een foto van en mijn schoonvader stuurt een mail met foto en beschrijving naar tuinmaximaal. Hierop krijgt hij een mail terug waar gezegd word dat de overkapping niet aan hem verkocht is en dus geen garantie. Hierop beantwoord hij de mail en uitlegt dat hij uit mijn naam de mail heeft gestuurd. Het duurt even maar dan krijgt hij het zelfde te horen dat het niet op zijn naam staat. We hebben geprobeerd te bellen maar dat is een drama je krijgt niet aan de lijn. We zijn blij met de overkapping maar de service lijkt nergens op.
Bedankt voor je uitgebreide review Huseyin! We vinden het zeer vervelend om te lezen dat je een beschadigde product ontvangen hebt. Onze excuses hiervoor. Graag zouden we na willen gaan wat we voor je kunnen betekenen. Zou je ons een mailtje willen sturen naar [email protected] ? Met vriendelijke groet, Melixa
via de webshop besteld ,en ook een snelle levering. en door de monteurs van tuinmaximaal snel en vakkundig in elkaar gezet .
Bedankt voor je review Ronnie! Goed om te lezen dat alles naar wens gegaan is. Mocht je nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, zou je deze dan met ons willen delen via Facebook of kunnen mailen naar [email protected] Groetjes, Melixa
Allereerst een levertijd van 15 weken. Als er dan eindelijk een leveringsafspraak is gemaakt, bellen ze doodleuk aan het eind van de dag om een nieuwe afspraak te maken omdat de bus kapot is. Ik heb de hele middag thuis op de levering zitten wachten, maar daar hebben ze geen boodschap aan. Nog gevraagd of ze met een andere bus de goederen konden komen leveren maar dat mocht niet, ik moest blij zijn dat ze twee weken later een nieuwe leverafspraak in konden plannen en niet weer 15 weken hoefde te wachten. Eindelijk worden de spullen geleverd, blijkt bij het uitpakken dat er de verkeerde kleur schroeven in de doos zaten. Weer een hele discussie om de goede schroeven snel geleverd te krijgen. Al met al, verkopen doen ze graag maar service is er niet bij.
Wat vervelend dat de levering niet naar wens gelopen is Toon! ik wil je vragen om een mail te sturen met je bestelnummer naar [email protected]. Dan kunnen we ermee aan de slag. Met vriendelijke groet, Meli
Goed product
Via de website schuifdeuren besteld en laten monteren door de vakmensen van Tuinmaximaal. Wij zijn er zeer blij mee en is een aanwinst van de de woning geworden .Wij zien de overkapping met schuifdeuren als een extra kamer voor onze woning.
Na een afspraak gemaakt te hebben voor een bezoek in de showroom zijn wij erg fijn geholpen door de medewerkers van Tuinmaximaal. Zij hebben goed onze situatie bekeken en aan de hand van onze foto's een offerte opgesteld. Het leveren van de producten duurde helaas wat langer, maar dit wordt duidelijk van te voren gecommuniceerd op de website. Hij staat echt fantastisch en is makkelijk in elkaar te zetten. Wij zijn enorm blij!
Hartelijk dank voor deze mooie recensie. Super om te lezen dat je, mede door de hulp van onze medewerkers, nu boven verwachting tevreden bent. Wij wensen je nog heel veel plezier met je aankoop! Mocht je nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, zou je deze dan met ons willen delen via Facebook of kunnen mailen naar [email protected] Met vriendelijke groet, Melixa
Het duurt lang voordat iemand de telefoon op pakt. Tevens wordt je niet echt serieus genomen bij een herstel verzoek binnen de garantie. Het probleem aan de telefoon uitgelegd maar ze moeten foto's hebben om te bepalen wat ze nodig hebben ? Als ik aangeef dat de kit ergens ondicht is en dat er een afdekplaat los zit !!!!! Kluis denk ik van minimale tijd. Nee ze moeten eerst foto's hebben. Ze moeten gewoon komen en herstellen, dat lijkt moeilijk. IK ben dus niet tevreden. En als ik diverse reviews lees zijn dat wel nog wat meer mensen.
Beste meneer Sittard, Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over de garantie voorwaarden van Tuinmaximaal. Ik wil je vragen jouw ervaring met een bestelnummer te mailen naar [email protected] Groetjes Melixa van Tuinmaximaal.
na 14 weken wachten eindelijk hij is er..... levertijd liep binnen een week van 8 naar 14 weken op vrolijk aan de bouw gegaan beschadiging balen mailen foto stop met bouwen sturen nieuw onderdeel gevolg gehuurde lift en mankracht voor niks schade kleine 400 euro als ik zou stoppen.... gebeld medegedeeld dat beschadiging weg valt in constructie...... uit coulance aangegeven dat nieuwe tussen ligger niet nodig was........verlichting probleem lampen blijven branden..... weer foto mailen.....antwoord heel vervelend u krijgt nieuwe lampjes moet u wel alles even los halen super balen. ga je bellen ja met een kabel trekker kan het ook tussen muurplaat en tussen ligger zit minimaal ruimte.En niks is mogelijk een tegemoetkoming of een compensatie niet eens een sorry denk dus dat het een maximale overkapping is en een Minimaal Klanteservice als je iets nieuws koopt een auto en bij aflevering zie je dat de dealer hem net even langs de muur schaaft dan ben je niet blij en is het plezier van nieuw wel af hoop dat ze dit gaan verbeteren
Hoi Steven, Wat vervelend dat je niet tevreden bent over Tuinmaximaal. Ik wil je vragen jouw ervaring met een bestelnummer te mailen naar [email protected] Met vriendelijke groet, Meli ------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Hallo Steven, Goed dat je contact hebt opgenomen! Ik hoop dat je weer snel kunt genieten van je overkapping. Bedankt voor je feedback. Met vriendelijke groet, Meli
Ik ben met de overkapping erg tevreden. Wat de communicatie betreft ben ik ontevreden, zonwering 10 dagen eerder geleverd dan de overkapping dus 10 dagen lang heel veel spullen in de weg. Één zijkant hebben wij dichtgemaakt met polycarbonaat profielen...wat een k....e klus met ontzettend slechte montageaanleiding, gelukkig wel afgekregen maar kan het niemand aanraden het zelf te doen. Zonwering is fantastisch en werkt perfect. Nu aan het nadenken over glazen schuifwanden alleen vinden we de lange levertijd tegenvallen en ontmoedigt ons om te bestellen. Wellicht binnenkort ergens anders even kijken
ik heb mijn spullen in april besteld 12 mei werd het geleverd één dag vantevoren kreeg ik een mail dat de uprofielen en de tochtstrips niet leverbaar waren toen ze het kwamen leveren zijden ze dat het wat later kwam met een koerier de spullen werden buiten tegen een houten bank neergezet en op de grond buiten ik vroeg of ze het in de schuur wilden zetten maar dat wilden ze niet want ze waren al laat en gingen weg ik heb de dag erop kontact gezocht maar geen reactie ik had mijn buren ook zover gekregen dat ze ook een glazenschuifwand namen bij hun die kregen de spullen 2 weken later en daar zaten wel de uprofielen en tochtstrips bij ik heb weer gebeld naar tuinmaximaal en gevraagd hoe het kan dat hun wel alle spullen hebben gekregen ze gingen het nakijken en ze zouden contact opnemen met ons na 2 weken niets gehoord te hebben ben ik er naar toe gegaan daar kreeg ik te horen dat het nog wel even kan duren er lopen daar een paar mutsen die er niets van snappen en weer sorry zeggen daar heb ik al een koffer vol van na 3weken weer gebeld en gevraagd hoe het nu moet ik ben zeer boos geworden ik werd weer door 3 mensen doorverwezen en toen werd er gezegd dat ik de spullen eind augustus binnen zou krijgen ik heb het 1 september eindelijk binnen gekregen o ja toen ze de spullen bij de buren kwamen brengen heb ik nog gevraagd hoe het kan dat hun wel alles hadden zij de chauffeur van tuinmaximaal dat er een stelletje nietsnutten lopen als ze naar achteren lopen en komen ze terug met de verkeerde spullen of ze weten niet meer wat ze moesten klaarzetten dus hier gaan wij nooit meer iets bestellen gewoon een *** bedrijf dus betaal niet vooraf
Dank voor je review Hans! Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent. Ik wil je vragen jouw ervaring met een bestelnummer te mailen naar [email protected] Groetjes Melixa van Tuinmaximaal.
8 Rooijakkersstraat
Eindhoven 5652BB
Tuinmaximaal biedt complete sets van terrasoverkappingen, glazen schuifwanden en automatische zonwering – altijd met laagsteprijsgarantie. Al meer dan 200.000 klanten kozen voor onze combinatie van hoogwaardige materialen, slimme uitbreidingen zoals LED-verlichting en schuifwanden, en snelle levering. In onze showrooms in Eindhoven, Venlo en Londen ontdekt u alle mogelijkheden voor een comfortabele buitenruimte. Zo geniet u ieder seizoen optimaal van uw tuin.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd