Goed advies en fantastische service

Zeer positief, zijn meedenkend en leveren een uitstekende service.

Hartelijk dank voor deze mooie review.

Snelle levering, goed produkt, nette prijs

Ik werk inmiddels 7 jaar met produkten van Finnpaints en dat bevalt mij uitstekend. De verf is erg makkelijk te verwerken, houdt goed en is zeer duurzaam. Na 7 jaar overschilderen is dat alleen om het lekker fris te houden, maar niet omdat het hout anders niet goed beschermd zou zijn. Wat de prijs betreft: het is even een stevig bedrag, maar gezien de duurzaamheid (levensduur) ben je uiteindelijk heel voordelig uit. En ook de ecologische duurzaamheid is uiteraard goed geregeld.

Bedankt Paul voor deze uitgebreide toelichting. Goed om te horen dat ook u de kwaliteit ervaart.

Prima bedrijf

Regelmatig producten van Finnpaints gekocht. Buiten de snelle levering is de communicatie ook snel en efficiënt. Blij met de kwaliteit van de verf.

Bedankt Marianne voor deze reactie. We waarderen het enorm.

zeer goede verf

verf is erg goed en gaat lang mee.!! zoals het spreekwoord zegt; "wat goed is kost geld".

Hartelijk dank Marijke voor deze mooie review.

Vriendelijk, vakkundig, topkwaliteit verf

De kwaliteit van de verf is absoluut top. Wij hebben een houten huis (uit Finland) daarom voor deze specialist gekozen. Contact is persoonlijk en men denkt mee de wensen. Goede kijk op wat wel of niet goed bij het huis past.

• Ervaring met: Producten, Schilderwerk

Satisfied with the service.

The customer service was great, the painters were always reachable to make the best in terms schedule. The work was performed with good quality. They spot a few opportunities to keep the house in good shape and they offered me options to conduct the repairs.

• Nazorg en garantie
  • Wat zijn de sterke punten? after work cleaning could be better.
  • Ervaring met: Producten, Schilderwerk, Renovatie

Persoonlijk, professioneel en zorgvuldig!

Finnpaints heeft ons enorm goed geholpen met de vele verfkeuzes voor onze schuurwoning. De persoonlijke behandeling en adviezen vonden we ontzettend fijn en gaven veel vertrouwen. Uiteindelijk hebben we ook het binnenschilderwerk door Finnpaints laten oppakken, wat ze professioneel en zorgvuldig hebben opgepakt, inclusief goede nazorg. Bedankt voor alles!

• Ervaring met: Producten, Schilderwerk

Een prima bedrijf waar je op aan kunt.

Onze contactpersoon Peck de Jong van Finnpaints is op ons verzoek vrijblijvend onze houten woning komen bekijken om zo de mogelijkheden met ons te bespreken voor al het buitenschilderwerk inclusief herstelwerkzaamheden. Door zijn zeer kundige benadering en het aansluitende prettige gesprek, hadden wij direct een fijn gevoel bij Finnpaints. Nadat wij een uitgebreide gespecificeerde offerte hadden ontvangen, zijn wij, na ondertekening, met Finnpaints in zee gegaan en daar hebben wij géén spijt van gekregen. Op de afgesproken datum kwamen de vakbekwame schilders en die hebben er een prachtig paleisje van gemaakt. Kortom op tijd gereed en ZEER tevreden en echt een aanrader!!!

• Nazorg en garantie
  • Wat zijn de sterke punten? Gewoon zo blijven doorgaan!!

Helemaal tevreden

Top team met gouden handjes. Dankzij deze vakbekwame mensen hebben wij weer een huis wat er uit ziet als nieuw. Super tevreden!

• Ervaring met: Producten, Schilderwerk, Renovatie

Geweldige kleur en geweldige vakmensen

Het was voor mijn man persoonlijk een hele stap om voor deze uitgesproken kleur (rood) te kiezen. Mede door de begeleiding van Finnpaints was de keuze toch snel gemaakt en we moeten eerlijk toegeven dat we er geen minuut spijt van hebben. Het resultaat is prachtig en een huis waar we beiden trots op zijn. We hebben vanuit het dorp en ver daarbuiten alleen maar positieve reacties gehad. De schilders zijn geweldige vaklui, attent en meedenkend, we hebben hun met veel plezier over de vloer gehad. Het is niet goedkoop maar voor ons is het de moeite en geld waard geweest.

• Gekocht via: N.v.t.
  • Ervaring met: Schilderwerk

prima ontzorgt en foutjes worden opgelost

er wordt fijn meegedacht over staat van onderhoud, kleurgebruik, etc. helaas was het bij ons vochtiger dan verwacht waardoor verf op de boeidelen niet was blijven zitten. maar ook dat werd opgeruimd . uiteindelijk resultaat: supermooi en fijn huis. ik vind prijs/kwaliteit wel iets scheef waardoor prijs wel wat hoger is dan normaal.

• Nazorg en garantie
  • Wat zijn de sterke punten? betere communicatie wie wanneer komt werken. soms waren ze ineens met 2 terwijl ze de dag met 3 begonnen. en i als klant weet dan van niets verderr..

Hele fijne producten!

Hele fijne verf en advisering. Super snelle levering als je toch net een potje tekort blijkt te hebben. Wij hadden nog nooit met Tikkurila gewerkt maar willen niet meer anders.

• Ervaring met: Producten

Goed en degelijk schilderwerk met klantgerichte service

Net aangekochte Finse blokhut woning had naast achterstallig schilderwerk ook nog behoorlijke boktor- en houtrotschade. Alles in mum van tijd professioneel hersteld en mooi geschilderd door FinnPaints. Klantgerichte vaklui!

Deskundig, netjes en snel

Ik werd goed geïnformeerd en geadviseerd omtrent de mogelijkheden. Eerst een deel zelf geverfd en hierin werd ik goed, snel en prettig geadviseerd over keuze verf en materiaal gebruik. Achterstallig verf werk heeft Finnpaints vervolgens erg zorgvuldig en snel uitgevoerd. Superstrak en netjes! Wij zijn echt super tevreden!

• Wat zijn de sterke punten? Geen
  • Ervaring met: Producten, Schilderwerk

Het is een fijn bedrijf , ze denken mee en doen alles in overleg. De medewerkers zijn geweldige mannen, met humor en vak kennis.

• Ervaring met: Producten, Schilderwerk, Renovatie

Fijne producten, eenvoudige applicatie en gladde afwerking!

Voor mijn sauna heb ik diverse producten gebruikt van Tikkurila. Omdat ik met mijn nieuwe sauna direct van de juiste protectie wilde genieten ben ik op zoek gegaan naar de juiste producten. Na het eenvoudig bestellen van twee samples uiteindelijk de Supi wax in de kleurloze en zwarte variant besteld. De producten zijn super eenvoudig met een juiste spons aan te brengen (zou mooi zijn om deze mee te kunnen bestellen). Egale, gladde afwerking zonder zichtbare aanzet. De hoeveelheden m2 die vermeld zijn worden zeker behaald! Bestellen, afhandeling en verzending zijn goed geregeld! Al met al dikke aanrader voor iedereen die zijn sauna in topconditie wil hebben en houden!

• Hoeveel sterren geef je ons? N.v.t.
  • Ervaring met: N.v.t.

Bedankt voor de mooie reactie! En ook bedankt voor de tip!

Goede service en meedenkend!

Vriendelijke mensen, snelle levering van na bestelling in de webshop en toen een product niet conform verwachting was bereid om met een passende oplossing te komen. Top!

Geweldige webwinkel en adviseurs

Ik heb een houtskeletbouw woning met red cedar kozijnen en gevelafwerking. Na verschillende dure verfsoorten te hebben gebruikt was ik niet tevreden over de kwaliteit (scheurtjes bij verbindingen) en na drie jaar al barstjes in het schilderwerk en uiteinde van de betimmering (red cedar werkt nogal). Via een bezitter van een Finnhouse kwam ik in contact met Finnpaints. Na wat foto’s te hebben gestuurd van mijn probleem kreeg ik goed advies, en ook hoe ik mijn probleem moest aanpakken en met welke materialen en verfsoorten. Dit is inmiddels al weer 7 jaar geleden en ik moet zeggen dat ik verbaast sta van de kwaliteit van de geleverde (verf)producten. Ik ben een pietje precies en keek met argusogen de afgelopen jaren naar de conditie van mijn schilderwerk, maar nog steeds ben ik verrast “en meerdere mensen met mij” over de kwaliteit. Ook een voordeel is dat het schilderwerk niet snel vuil aanneemt en erg elastisch is. Hierdoor ontstaan geen scheurtjes zodat water de kans krijgt om in het hout te dringen. In het voorjaar van 2023 ga ik mijn gevel betimmering schoonmaken met de daarvoor (inmiddels) geleverde middelen en nakijken of ik er misschien een nieuwe laag verf over ga zetten als dit nodig is na 7 jaar. Veel plezier beleven aan je schilderwerk? Dan kan ik deze verf(producten) zeker aanraden. Een zeer tevreden Finnpaint particuliere schilder die niet elke 2 - 3 jaar op de ladder wil staan.

Zoals altijd prima!

Al meer dan 10 jaar klant en nog steeds hele tevreden. Goede service en uitstekende producten. Aanrader!

• Ervaring met: Producten, Schilderwerk, Renovatie

Snelle levering van dit kwaliteitsproduct

Bestelde produkt werd binnen 24 uur bezorgd ondanks het feit dat ik op een Waddeneiland woon

• Ervaring met: Producten

Supersnelle levering en top product!

Hoge kwaliteit verf! Goed dekkend

• Ervaring met: Schilderwerk

Goede kwaliteit en prima service.

Ik heb een goede ervaring met dit bedrijf.

Over Finnpaints

Finnpaints bestaat sinds 2006 en is de enige importeur van Tikkurila verfproducten voor Nederland en België. Finnpaints levert diverse kwaliteitsproducten uit de decoratieve lijn van Tikkurila aan de consument, schilder en doe-het-zelver. We adviseren in onderhoud, geven kleuradvies en verzorgen het schilderwerk en houtrenovatie en hebben een intensieve samenwerking met bekende houtbouwers.