Altijd bereikbaar

Hele fijne club, schakelen snel, vriendelijk, geen poespas

He Anke, Bedankt voor je positieve woorden, zijn we heel blij mee. Creatieve groet, Mull2media

Gedreven

goeie kerl's uut hengelllll

Moj Aornt, Da bunt de besten!

Prettig contact, goede service en mooi resultaat!

Aanhangerbestickering laten ontwerpen en plaatsen door Mull2Media. Het resultaat is erg mooi geworden en ik zou zeker een volgende keer weer terugkomen. Het contact was prettig en de service goed.

He Jeff, Helemaal naar wens dus, goed om te lezen. Voor nog meer zichtbaarheid van de Saxypianoshow helpen wij je graag. Je weet ons te vinden. En vergeet niet dat we meer doen dan aanhangers beletteren ;) Creatieve groet, Mull2media

Creatieve verwachting overtroffen

Succes staat of valt met verwachting. Onze verwachting op het creatief concept is overtroffen. Creativiteit een 9. Projectmanagement en uitvoering een 7. Gemiddeld een 8!

Hoi Gerard, Een mooi gemiddelde, daar doen we het voor! Creatieve groet, Roxanne Wissing

Denken goed mee! en snelle levering!

Wij bestellen al ons drukwerk voor ons evenement bij Mull2Media. Ze denken goed mee, en leveren snel. Erg tevreden.

He Tessa, Goed om te horen dat jullie tevreden zijn. Bedankt voor het achterlaten van je review. Creatieve groet, Mull2media

Snel schakelen

Voor een beurs hadden we een peesframe nodig en konden hierin zeer snel schakelen met Mull2Media. Prijs, kwaliteit en snelheid van leveren zijn we zeer tevreden over.

Hi John, Fijn dat alles naar wens was. We weten zeker dat je met het peesdoek goed zichtbaar was op de beurs! Creatieve groet, Mull2media

Perfect voor elkaar !

Helemaal tevreden netjes en mooi ! Makkelijk in overleg…..

Hoi Wilma, Bedankt voor het mooie cijfer en je positieve review. Met creatieve groet, Mull2media

Goede, vriendelijke service en mooi resulaat!

Erg tevreden met het resultaat. Na een klein stukje wrap wat los liet werd ik snel en gratis geholpen!

Beste Arthur, Ook als er een probleem is staan we voor je klaar. Want wij zijn pas tevreden als onze klanten dat ook zijn. Fijn dat het probleem is opgelost en je kan genieten van je de carwrap. Creatieve groet, Mull2media

Meedenkend, vriendelijk.

Zeer tevreden, medewerkers met verstand van zaken, uitstekende service met een mooi resultaat.

Hi Carinne, Bedankt voor je mooie woorden. Op zoek naar nog meer zichtbaarheid? Dan weet je ons te vinden! Creatieve groet, Mull2media

Top cijfer! Creatieve groet, Mull2media

Vakwerk! En ZEER kundig en betrokken personeel!

Mull2Media bedenkt, maakt en beheerd al meer dan 10 jaar een diversiteit aan werkzaamheden en opdrachten voor mij. Ze zijn altijd bereikbaar en werken snel en zorgvuldig. Hun creativiteit en goede meedenken maakt het voor mij gemakkelijk om voor dit bedrijf te blijven kiezen. Ga zo door!!

Hoi Donald, Kijk, dit is nou een voorbeeld van een mooie duurzame klantrelatie. Fijn om te lezen dat je zo positief bent. Dat is wederzijds, op naar nog veel meer mooie projecten in de toekomst. Tot snel! Creatieve groet, Mull2media

Uitstekend.

Destijds gevraagd om een advertentie voor ons te ontwerpen. Ik kreeg, ongevraagd, de keuze uit meerdere opties. Dit getuigt van een goede service. Daarnaast heb ik de advertentie enkele uren na mijn aanvraag al ontvangen. Kortom, een snelle en goede service.

He Kevin, We zijn zo snel als het licht! Fijn dat je enthousiast bent en je ervaring deelt. Creatieve groet, Mull2media

Prettig en no nonsens bedrijf

Ze staan klaar wanneer je ze nodig hebt en leveren vakwerk!

Bedankt voor dit mooie cijfer en je positieve woorden Manfred. Creatieve groet, Mull2media

Top samenwerking!

Medewerkers luisteren "echt" en gaan door om tot het gewenste resultaat te komen! Meerdere diensten bij Mull2Media afgenomen o.a. stoepbordposters, belettering auto en beeldmateriaal in ons winkelinterieur. Opmaak en levering in hoog tempo en betaalbare prijs.

Hi Miranda, Dat stapje extra zetten wij graag. Alles voor een goed resultaat en tevreden klanten. Bedankt voor je mooie woorden en hopelijk zien we je snel weer! Creatieve groet, Mull2media

zeer tevreden over geleverde product

Duidelijke offertes. Fijne medewerkers. Duidelijke uitleg. Product voldoet prima zoals aanbevolen.

Dag Bert, Bedankt voor je review en het mooie cijfer dat we krijgen! Creatieve groet, Mull2media

Het resultaat is belangrijkste. Dat is echt top geworden.

We hebben onze gevel van 15 meter breed en 5 meter hoog laten plakken in full colour folie met prachtige foto's van gerealiseerde veranda's. Het resultaat is prachtig geworden. En hoewel dat het belangrijkste is, vinden we de samenwerking ook perfect is verlopen. Fijne monteurs, goed voortraject en volgens afspraak alles afgewerkt. Ook onze nieuwe montagebus is prachtig bestickerd aan 3 zijden. Betere reclame kunnen we niet maken met deze bus.

Bedankt voor je review Andre. Je mag trots zijn op jullie mooie locatie en de zichtbaarheid daarvan. Lazize is niet te missen! Wij rijden een extra rondje op de rotonde om jullie gevel te bewonderen. En natuurlijk zijn we blij om te horen dat je tevreden bent over het proces en de resultaten. Voor het creëren van nog meer zichtbaarheid weet je ons te vinden ;) Creatieve groet, Mull2media

Vakkundig werk,

De werkzaamheden worden vakkundig uitgevoerd. Tevens zijn de werkzaamheden op korte termijn in te plannen. Men doet wat men beloofd. Top!

Beste Martijn, Thanks voor het delen van jouw ervaring. Fijn om te lezen. Op naar nog vele mooie projecten die we voor jullie mogen verzorgen. Creatieve groet, Mull2Media

Prima bedrijf om zaken mee te doen.

Komen afspraken goed naar ook prima prijs kwaliteit verhouding.

Bedankt voor deze mooie review. Creatieve groet, Mull2Media

Betrokken en betrouwbaar

Ik werd destijds erg correct behandeld toen ik voor een website bij Mull2Media kwam. Rustig en begripvol. Erg tevreden ben ik.

Hoi Hilde, Wat fijn dat je ons op meerdere manieren hebt laten weten dat je zeer tevreden bent! Dank voor je warme woorden. Creatieve groet, Mull2Media

Goede, snelle service

Na het bespreken van mijn wensen werd mijn auto binnen een week bestickerd. Ik ben erg tevreden over de afhandeling en de snelle service. De stickers zijn professioneel en mooi aangebracht.

Hi Claudia, Wat een fijne woorden. Dank voor je review! Vanaf nu kan iedereen Basecamp Norway op de weg spotten. Creatieve groet, Mull2Media

Snel schakelen met de perfecte kwaliteit

Vaak moeten wij als Betaald |Voetbal Organisatie snel schakelen indien sponsoren exposure willen op welke wijze dan ook. Dan is het fijn dat Mull2Media snel kan schakelen en aan 1 woord voldoende heeft om het te realiseren.

Hoi Henk, Dat is nog eens scoren! Van boarding tot vlaggen, alles is mogelijk. Bedankt voor deze mooie review. En als we iets voor je kunnen doen, je weet ons te vinden ;) Creatieve groet, Mull2media

Top kwaliteit en service!

Door de pro-active en meedenkende houding van Mull 2 Media komen wij samen altijd tot een super eindproduct.

He Dennis, Dank voor je positieve woorden. Samen kom je verder! Creatieve groet, Mull2Media

Uitstekend bedrijf

Snelle service en communicatie

Dank voor je reactie Ronald! Fijn dat het naar wens is. Creatieve groet, Mull2Media

Prettig bedrijf. Prima samenwerking en een fijn contact.

Vorig jaar zijn wij gestart met een nieuwe huisvesting voor ons bedrijf. Hier heeft Mull2media ons super mee geholpen.

Hi Anne, Bedankt voor je mooie woorden. Dat doen we graag: organisaties helpen om nog beter zichtbaar te worden! Creatieve groet, Mull2Media

Zeer prettig bedrijf

Mull2media is een bedrijf waar je zeer prettig geholpen wordt. Ze kennen je van naam en niet als nummer. Heb je een probleem dan heb je direkt iemand aan de telefoon of op de app die het (meestal) snel voor je oplost.

Hoi Ans, Bedankt dat je jouw ervaring met ons deelt. We staan graag voor je klaar en gaan samen voor het beste resultaat. Je weet het, bij ons zijn de lijntjes kort ;) Wel zo fijn. Creatieve groet, Mull2Media

Over Mull2Media

Wij maken jouw bedrijf zichtbaar: met een krachtige combinatie van creatieve ideeën en een sterk staaltje techniek. Maar bovenal een vlekkeloze uitvoering. Ook wel onze core business; het vertalen van concrete plannen naar aansprekende communicatiemiddelen. Van autoreclame tot drukwerk en van gevelreclame tot websites. Onze diensten verdelen we onder in: belettering, webdesign, vormgeving, binnenreclame en buitenreclame. We zijn benieuwd naar jouw eerlijke ervaring met onze diensten en producten. Laat je review hier achter. Neem contact met ons op via [email protected] of bel naar 0314 - 36 15 16.