Wij worden altijd vriendelijk en snel geholpen door de mensen van Mull2media. Producten worden goed en netjes afgeleverd .

Hey Myranda, Wat fijn om te horen en wat een mooi cijfer geef je ons! Als jullie in de toekomst nog beter zichtbaar willen zijn dan weet je ons te vinden. Wij helpen jullie graag. Creatieve groet, Mull2media

Fijn en modern bedrijf.

We waren op zoek naar een nieuwe logo/huisstijl voor ons bedrijf. We hadden zelf wat ideeën maar lieten ze ook vrij om zelf met wat te ideeën te komen. En het is prachtig geworden. Zeer tevreden!

Hey Tania, Wat een mooie recensie, daar worden we blij van! En hopelijk worden jullie klanten ook blij van jullie nieuwe logo en huisstijl. Op veel zonnige dagen en overheerlijke ijsjes! Creatieve groet, Mull2media

Super snelle service!

Fijne en snelle service wat betreft de belettering van onze bedrijfsbus. Meedenkend en creatief personeel. Zeer tevreden met het eind resultaat!

Wat een mooie complimenten Mark. Veel veilige kilometers in jullie bedrijfsbus, die is vanaf nu niet meer te missen op de weg. Creatieve groet, Mull2media

Topkwaliteit en snelle levering

Mijn ervaring met Mull2Media was erg goed. De service die ze gaven was goed, ze dachten goed mee in hoe we het beste de bestanden voor het drukwerk konden aanleveren. Dit zodat we de hoogste mogelijke kwaliteit doeken kregen. Verder was de levering snel en de uiteindelijke kwaliteit was ook erg goed.

Hey Dirco, Bedankt voor je mooie review. Daar zijn wij, maar ook potentiële klanten, heel blij mee. Zo kunnen zij nog beter een keuze maken voor een echte reclamespecialist. Zichtbare groet, Mull2media

Uitstekende samenwerking!

De samenwerking met de medewerkers van Mull2media verloopt altijd uitermate prettig. Met regelmaat bieden wij vanuit Viridian Solar ontwerpen aan voor diverse producten zoals brochures, flyers, Forex -borden (t.b.v. vakbeurzen en de indoortrainingsfaciliteit Viridian Solar Experience Centre) en dergelijke. De snelheid waarmee die producten vervolgens worden aangeleverd is hoog en de betreffende producten zijn tevens van goede kwaliteit.

Ha Benno, Wat een prachtig cijfer en lovende woorden. Daar worden we zelfs een beetje verlegen van... Zichtbare groet, Mull2media

Zeer betrokken, snelle en vakkundige leveringen en ontwikkelingen

Op alle fronten qua ontwikkeling, uitvoering en levering heb ik een meer dan goede ervaring met Mull2Media.

He Frank, Dank dat je jouw positieve ervaring de wereld inslingert! Daar zijn we blij mee! Zichtbare groet, Mull2media

Top team de mensen van mull2media

Toppers zijn het ! Mooie website voor Dakamanagement bv gemaakt Check www.dakmanagement.nl

Snelle en professionele uitvoering

Erg tevreden over Mull2Media. Komen afspraken snel en goed na.

Hi Lilian, Bedankt voor deze mooie review. Op naar nog veel meer mooie GAJKaterns! Zichtbare groet, Mull2media

Behulpzaam!

Enorm behulpzaam, creatief en duidelijk. Zeker een aanrader om als (beginnende) ondernemer bij Mull2media je materiaal te laten bestickeren!

Wat een mooi compliment met een geweldig cijfer. Daar worden we blij van! Creatieve groet, Mull2media

Een fijn bedrijf met goede suggesties

DOE DENTAL! Tandartsen was op zoek naar een mooie reclame uiting voor op haar gevel. Dit heeft mull2media heel mooi voor elkaar gemaakt. We zijn nu goed zichtbaar op het Julianaplein 44 te Doetinchem

Hi Marc, Goed om te lezen dat jullie tevreden zijn. En zeker niet meer te missen voor voorbijgangers! Zichtbare groet, Mull2media

Ik word van A tot Z geholpen en er is ook altijd ruimte voor vragen.

Een aantal jaar geleden ben ik samen gaan werken met Mull2media. Naast dat ze een nieuwe website hebben gelanceerd helpen ze ook met andere uitingen van ons bedrijf. Ik wordt altijd goed geholpen en de prijs kwaliteit verhouding is mijns inziens perfect. Ik word altijd goed geholpen en blijf eigenlijk nooit met vragen zitten. Kortom een zeer goede service.

Hi Peter, Wat een mooie recensie, daar zijn we trots op! Als jij tevreden bent, zijn wij dat ook! Creatieve groet, Mull2media

Fijn bedrijf, die graag een stapje extra willen doen.

Jullie hebben een fantastisch grafische vormgever in dienst. Die hartstikke fijn meedenkt en praktische en oplossende ideeën aandraagt. De levering van de materialen waren op tijd en door de illustratie op de verpakking zeer overzichtelijk. Hopelijk kunnen we gauw weer zaken doen.

He Wesley, Wat een mooi compliment, die gaan we doorzetten naar onze vormgever! En natuurlijk fijn om te horen dat je tevreden bent over onze diensten. We helpen je graag bij al je visuele communicatie uitingen, dus je weet ons te vinden ;) Creatieve groet, Mull2media

Prima resultaat, nette prijs

Bij een pedicure salon diverse ramen en deuren voorzien van folie en belettering. En twee kastjes met lastige vormen van wrapping voorzien. Vakwerk!

Dag Hans-Peter, Fijn om te horen dat het resultaat naar wens is, dat vinden we fijn! Creatieve groet, Mull2media

Top geregeld

Goed meedenken en snel regelen

Bedankt voor het mooie cijfer Rob! Zichtbare groet, Mull2media

Vakwerk

Snelle service, meedenken en een heel gaaf eindresultaat voor de aankleding van ons kantoor in Doetinchem.

Wat mooi om te lezen dat jullie tevreden zijn Dick! Bedankt voor het mooie cijfer. Zichtbare groet, Mull2media

Goed.

Snel en professioneel en na tevredenheid geholpen.

Hi Lia, Dank voor dit mooie cijfer, dat waarderen we. Creatieve groet, Mull2media

Zeer klantvriendelijk en korte lijntjes

We hebben bij Perebolte 2 bedrijfsbussen laten Wrappen en zijn hier zeer tevreden over. Aan hand van opgestuurde foto's van onze bussen werd er netjes een offerte gemaakt en de gemaakte afspraken nagekomen. Het Wrappen van een bus is een echte aanrader!

Dag Ronald, De bussen van Perebolte zijn vanaf nu niet te missen op de weg. We zijn blij met deze positieve woorden, dank daarvoor! Zichtbare groet, Mull2media

Goede en snelle service!

Goede en snelle service! Ze konden me snel helpen met de problemen binnen onze webshop op te lossen! Zeker een aanrader

He Donny, Fijn om te horen dat de problemen zijn opgelost en je tevreden bent over onze dienstverlening. Creatieve groet, Mull2media

Vakmensen met passie !

Sinds een jaar een website draaiende, prima en goed overleg vooraf! steeds meer mensen die ons vinden via onze website. Hebben ze goed geprogrammeerd en ingesteld! Ook onze huis style gedigitaliseerd, wat een gemak nu alles digitaal is en heel goed leesbaar ! Echte aanrader voor mensen die nog twijfelen

Hé Oscar, Dit zijn wel hele fijne woorden. We zijn blij om te lezen dat je zo enthousiast bent en dat je ons zou aanraden bij anderen. Voor nog meer zichtbaarheid weet je ons te vinden hé ;) Creatieve groet, Mull2media

Goede heldere communicatie met top service.

Goed om te horen Sylvio. Bedankt voor je mooie woorden. Creatieve groet, Mull2media

Meedenkers, doeners en oplossingsgericht te werk gaan, hou ik van.

Via een gezamenlijke relatie kwam in contact met Mull2media en heb hier mijn website laten bouwen, tot volle tevredenheid. Geheel in de lijn en stijl die ik voor ogen had werd deze opgeleverd. Veranderingen en vernieuwingen die ik van tijd tot tijd doorbel worden steevast gelijk opgepakt en het contact is overall heel duidelijk, direct en prima. Kortom, een zeer goede partner.

Dag Martin, Wat fijn om te horen dat alles naar wens is, daar worden we blij van! Bedankt voor je mooie cijfer en het delen van jouw ervaringen. Creatieve groet, Mull2media

Deskundig en fijn geholpen

Altijd vlotte reactie. Er wordt mee gedacht eb geholpen waar nodig.

Dag Yvette, Bedankt voor dit mooie cijfer en het achterlaten van een review. Creatieve groet, Mull2media

vlekkeloze overgang naar nieuwe website

Goede service, snelle reacties, zeer behulpzaam!

He Irene, Wat fijn dat je dit zo hebt ervaren! Bedankt voor je mooie cijfer en het achterlaten van een review. Creatieve groet, Mull2media

Klantgericht, kwalitatief en snel

Om te beginnen was het eerste contact klantgericht, precies waar we naar zochten. Ze ontzorgen en denken actief mee. Daarnaast waren we uiterst tevreden over de kwaliteit. De snelheid was voor ons op dit moment een belangrijk punt ook hieraan hebben ze ruimschoots mijn verwachtingen overtroffen.

Dag Lynn, Fijn om deze positieve woorden te lezen! We denken graag met jullie mee om Lymawijn nog (beter) zichtbaar te maken. Voor meer/andere reclame-uitingen weten jullie ons te vinden ;) Creatieve groet, Mull2media

Prettig bedrijf, vriendelijk contact, goed meedenken en snel schakelen

Prettig bedrijf, vriendelijk contact, goed meedenken en snel schakelen. Van veel markten thuis.

Dag Jos, Bedankt voor dit mooie cijfer! Creatieve groet, Mull2media

Ruimzichtlaan 1

7001 JE Doetinchem

Over Mull2Media

Wij maken jouw bedrijf zichtbaar: met een krachtige combinatie van creatieve ideeën en een sterk staaltje techniek. Maar bovenal een vlekkeloze uitvoering. Ook wel onze core business; het vertalen van concrete plannen naar aansprekende communicatiemiddelen. Van autoreclame tot drukwerk en van gevelreclame tot websites. Onze diensten verdelen we onder in: belettering, webdesign, vormgeving, binnenreclame en buitenreclame. We zijn benieuwd naar jouw eerlijke ervaring met onze diensten en producten. Laat je review hier achter. Neem contact met ons op via [email protected] of bel naar 0314 - 36 15 16.