Zeer vakkundig en heel mooi gemaakt.

Vakwerk door zeer vriendelijk en vakkundig personeel. Zeker een aanrader.

Goede vakmensen, goed werk,hebben plezier in hun werk.

Fijne mensen die weten wat ze doen, en leveren prachtig werk. Alles is netjes afgewerkt, wij zijn zeer tevreden. Als wij weer iets nodig hebben, nemen wij weer contact op met Boeibeplating. De groetjes aan de mensen die dit mooie werk hebben afgeleverd. Vriendelijk groet . Familie Rutgers.

Net werk geleverd en komen afspraken na

Boeien van het huis en de schuur laten doen.

Professionals!

Een top bedrijf, komen hun afspraken na. Daarnaast zeer prettige en professionele mensen die meedenken. Je kunt gewoon merken dat ze plezier in hun werk hebben en echt wat moois willen neerzetten.

Betrouwbaarheid, kwaliteit en nazorg staan in het vaandel

Een goed bedrijf dat zijn afspraken nakomt

Persoonlijk en vriendelijk en VAKKUNDIG!

Snel samen tot een oplossing gekomen om onze dakkapel helemaal onderhoudsvriendelijk te maken. Er waren al kunststof kozijnen in geplaatst door andere firma. Zijkanten en boeiboorden geplaatst en keurig afgewerkt! Alleen jammer dat de toegegezegde garantie op offerte en de factuur mist. Maar dat komt vast goed, gezien het vakkundige werk wat geleverd is!

super snelle levering

Het is super snel geleverd

Keurige,vriendelijke vakmensen. Goed werk geleverd.

Achtergevel mooi afgewerkt. Helaas niet alle maerialen direct beschikbaar maar snel opgelost. Volgend jaar de voorkant.

Correcte behandeling. Prachtig eindresultaat!

Afspraken op tijd altijd goed nagekomen. Vlotte afhandeling en een goede prijs!

Een aanwinst voor de woning.

In een prettig gesprek werden de werkzaamheden en het te gebruiken materiaal overeen gekomen. De werkzaamheden werden vervolgens vakkundig uitgevoerd.

Uitstekende ervaring. Komt afspraken na, levert kwaliteit , vriendelijk en snel. Erg tevreden en blij met de keuze voor boeibeplating .

Ambachtelijke kwaliteit ,,,,,, het bestaat nog !!!!!!!

Vanaf de “intake” tot de “oplevering” uitstekend contact en kwalitatief prima uitvoering.

Wij zijn blij en trots met het resultaat. Een keurig bedrijf, met hard werkende mannen. Na afloop van de werkzaamheden werd alles netjes op zijn plaats teruggezet en zelfs aangeveegd. Met vooral dank aan Berend, Ronnie en Tom!!

Vakmanschap is meesterschap

Alles klopte, de offerte, de contacten , de werkzaamheden en de nazorg. Wij zijn super tevreden . Prettige mensen in de omgang.

afspraken worden keurig nagekomen.

goede vakmensen die rustig hun gaan gaan. Weten waar ze mee bezig zijn.

Goed werk geleverd

Werk ziet er strak en netjes uit.

professioneel zonder poespas

Snelle reactie op offerte aanvraag In een offertegesprek meteen duidelijk offertebedrag Planning binnen zeer redelijke termijn Tussentijdse vraag meteen en correct beantwoord Uitvoering volgens planning en op juiste manier Uitvoerend personeel zeer professioneel, gericht op kwaliteit en veiligheid Factuur zonder verrassingen

Vanaf het eerste moment hadden wij een goed gevoel bij boeibeplating.nl. Fijn contact en concrete afspraken die ook werden nagekomen. De twee mannen die langskwamen voor het plaatsen van de boeien hebben echt vakwerk geleverd. Het eindresultaat is dan ook prachtig!

Goede voor bespreking , goede uitleg, op de hoogte gehouden, niet vooraf betalen, goed en mooi werk

Prettig, goed en mooi werk afgeleverd. Prettige mensen om mee te werken. Zeer tevreden, goede service

Maurice wees trots op je team want ze hebben ondanks het warme weer mooi en strak werk afgeleverd! Verven is voor ons nu niet meer nodig ondanks de mooie beplating wat er nu strak uitziet en onderhoudsvriendelijk is. We zijn er blij mee en bedankt namens Henk en Gerrie uit Neede.

Alles naar wens afgewerkt

fijne samenwerking

Kwalitief goed werk geleverd volgens afspraak

Professioneel bedrijf, werken netjes en veilig. Echt een meerwaarde voor je huis!

Geweldig echt vakwerk

Goed werk zeer fraai. Sympathiek personeel.

Goede uitvoering werkzaamheden

Werkzaamheden op de afgesproken tijd gestart en volgens planning afgerond. Werknemers waren vriendelijk en beleefd. Derhalve goede ervaringen met dit bedrijf

Ben een tevreden klant.

Klus geklaard volgens vooraf gemaakte afspraak. Goed advies.

Jolink Esweg 45

7545 PN Enschede