een in alle opzichten betrouwbaar bedrijf

De firma Boeibeplating uit Enschede heeft bij ons de buitengevel gerenoveerd/geïsoleerd met respectievelijk Keralit en Unilin. Zowel het voor- en natraject, als de uitvoering liepen gesmeerd; open en duidelijke communicatie, flexibiliteit, afspraken nakomen, opgeruimde werkplek, vakbekwame en keurige mensen. Bovendien was de prijs/kwaliteit verhouding prima. Kortom wij kunnen Boeibeplating zeer zeker aanraden!

Kwalitatief een mooi stukje werk geleverd door vakmensen.

Complete houtwerk bovenbouw van mijn woning laten vervangen door Keralite panelen. Het totaal is een schitterend geheel geworden. Boeibeplating is een professioneel bedrijf en prettig om mee te werken en komen gemaakte afspraken na. Wij zijn erg blij met het resultaat , bedankt !

Professioneel, kwaliteit vakwerk met oog voor detail.

De uitgevoerde werkzaamheden kunnen niet beter omschreven worden dan in de bovenste regel samengevat. We zijn erg blij met het eindresultaat en de manier van het "blind" aanbrengen van de onder-, en zijbeplating; een goed doordacht concept (schroeven niet zichtbaar). Héél mooi, en voor de toekomst van het onderhoud af.

Professioneel en kwalitatief bedrijf!

Een aantal weken geleden heeft Boeibeplating.nl bij ons in Apeldoorn een redelijke klus uitgevoerd. Dit is binnen het afgesproken tijdbestek op uitstekende wijze uitgevoerd. Ook het personeel is professioneel in het uitvoeren van hun werk. Daarnaast zijn het allemaal prettige mensen om mee samen te werken. En ... laten wij een heel belangrijk aspect niet vergeten! Boeibeplating is een betrouwbaar bedrijf. Ze komen hun afspraken na en kunnen zo nodig ook goed omgaan met kritiek. Kortom .... een AANRADER!

Echt vakwerk.

Hardwerkende mensen die prima resultaat leveren volgens afspraak.

Vakkundig mooie boeiboordbeplating naar tevredenheid aangebracht.

De boeiboordbeplating is vakkundig aangebracht.

Snelle service

De mannen van Boeibeplating.nl willen graag meedenken met de klant. Ik heb de snelle service als zeer prettig ervaren.

Vakmannen!

De heren hebben hun werk zeer netjes gedaan. We hadden niet durven hopen dat het zo mooi zou worden. Alles volgens afspraak. Bedankt!!!!

Mooie kwaliteit, snelle levering

Alles snel geregeld en uitgevoerd, strak en netjes geleverd!

Mooi en strak resultaat.

De medewerkers van Boeibeplating hebben bij ons mooi en strak werk geleverd. Top! wij zijn er erg blij met het resultaat, bedankt!

goed en snel geleverd

goed en snel geleverd

Prima werk geleverd en houden zich aan gemaakte afspraken.

We zijn tevreden met de beplating van de windveren aan ons huisje. Vriendelijke monteurs.

Nette prijs voor keurig werk

Booibeplating zit er strak op zonder zichtbare montage elementen van buiten af. Kus was inclusief dakgoot renovatie.

Mooi bedrijf, vriendelijk personeel en een best produkt

Boeibeplating geeft een prachtige oplossing voor verweerde boeiboorden. Offerte is snel en duidelijk met een toegankelijke mondelinge toelichting. Communicatie en afspraken zijn duidelijk en tijdig. Montage wordt op afspraak snel en netjes en zonder overlast uitgevoerd.

Vakmanschap is meesterschap

Boeibeplating heeft door zijn persoonlijke en vakgerichte aanpak indruk op ons gemaakt. We konden onze wensen goed duidelijk maken en deze zijn dan ook meer dan waar gemaakt. We zijn erg blij met het eindresultaat en zullen Maurice van boeibeplating bij iedereen aanbevelen.

goed advies, snelle service, goed werk afgeleverd

Op mijn mailtje om vervanging van de gevelbekleding werd snel gereageerd en ter plekke werd alles bekeken en een offerte opgesteld. Dat alles in een prettig gesprek. Na aanvaarding van de offerte volgde al snel een afspraak om de gevelbekleding voor keraliet te vervangen. Door slecht weer werd het een week verschoven. De werklui waren fijn in de omgang en zorgde dat we dat we zo min mogelijk last hadden. Zij hebben prima werk afgeleverd. Ook keurig dat dezelfde dag vanuit het bedrijf geinformeerd werd of alles goed was verlopen en of we treven waren. Top dus.

Zeer goede beoordeling

Vriendelijk ,werken netjes en mooie afwerking van de boeien.

Super fijn bedrijf

Mijn ervaring is dat Ik een prettig gesprek,en er wordt met je mee gedacht

Topwerk- Letterlijk en Figuurlijk

Na doorverwijzing (* dit zegt al iets !) uitgekomen bij Boeibeplating. Na een persoonlijk gesprek over wensen, mogelijkheden, prijs en aanvangstermijn offerte opgemaakt. Aanvang na maand tot zes weken is mogelijk. Tussentijds wordt er nog contact opgenomen. Afspraken worden nagekomen. Werktijden ook overlegd en nagekomen. Heel aardige/vriendelijke mensen die van aanpakken weten. Onverwachte problemen worden persoonlijk eerst besproken met opdrachtgever(s). Gewerkt op, pak weg 12 meter hoogte, wordt vakwerk afgeleverd. Het resultaat is geweldig! Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen !

Vertrouwen laat deskundigheid zien in het eindresultaat

Eerder gelezen referenties en de kennis met de opdrachtgever gaf vertrouwen wat later terug te zien was in de medewerkers die de boeibeplating gerealiseerd hebben. En extra service om de dakgoot schoon te maken laat zien dat er betrokkenheid is voor een goed eindresultaat.

Prettig en net personeel, werkzaamheden uitstekend!

Had een goed gevoel bij de eerste kennismaking, en dit bleek ook terecht, netjes gewerkt en de afspraken nagekomen! Zeker een aanrader!

Prima werk

Heldere afspraken vooraf en prijsopgave. Plaatsing en werkzaamheden in goed verloop, geen haastwerk, ook oog voor kleine lekkages, keurige werknemers.

Top en vriendelijk bedrijf

De voorbespreking was duidelijk en is er altijd gecommuniceerd met ons als er iets veranderde. Alles is strak afgewerkt. De 2 personen die kwamen plaatsen waren erg vriendelijk en hebben echt top werk geleverd. Maurice kwam elke keer kijken hoe het ging en dat zegt mij dat hij hart voor de zaak heeft en wil dat zijn klanten tevreden kunnen terug kijken op de samenwerking en met trots naar hun huis kijken.

Vakwerk door fijne mensen.

Ons huis heeft vrij veel boeidelen die lastig bereikbaar zijn. Dus de keus gemaakt om ze te laten bekleden i.p.v. iedere keer dat schilderwerk. Het zit er mooi strak op en ziet er prima uit. Tevens vogelschroot onder de dakpannen laten plaatsen. Zeer hulpvaardige en bekwame mensen. Ik ben blij met het resultaat.

Zeer vakkundig en heel mooi gemaakt.

Vakwerk door zeer vriendelijk en vakkundig personeel. Zeker een aanrader.

Jolink Esweg 45 7545 PN Enschede

0800 0107