Prijs en kwaliteit goed.

Prijs en kwaliteit- top. Duidelijk en vriendelijk. Nazorg ook goed.

Alles prima afgewerkt

Alles is prima geregeld van gesprek verkoper, opmeter en monteur. Ook prettige mensen om mee te communiceren. Ik kan jullie echt wel aanbevelen bij mensen die iets bij jullie willen kopen.

Heel efficient

Efficient en vriendelijk

Zeer positief

Snel en netjes gewerkt. De afval is goed opgeruimd. De afwerking was prima.

zeer goed

de volgende keer mogen jullie het werk weer doen .

Alles volgens afspraak

Heel mooie deur, en netjes afgewerkt, goede monteur. Top

Super kwaliteitsproducten

Vakmensen aan het werk. Een bedrijf dat staat!

Geweldige service

Top kwaliteit ramen

Zet goed bedrijf die zijn klanten als koning behandelen

Wat ik nog een tip wil geven de twee zzp ers die de garage deur gemaakt hebben wil niet meer zien denken alleen aan uren maken en niet aan de kwaliteit van Bohaco de rest van personeel top !!! Mvg. Erik

Perfect, afspraken goed nagekomen. Minpunt de lange wachttijd.

Goed en mooi werk geleverd.

Omdat er eerder plaats was, zijn de ramen, kozijnen en deuren in augustus geplaatst. Zeer tevreden met het resultaat. De ambachtslieden hebben hard gewerkt, mooi werk geleverd en alles opgeruimd. Gaven ter plekke advies. Ook de communicatie met de medewerkers (receptioniste tot ambachtslieden)is prettig verlopen.

Kwaliteit maar dat heeft zijn prijs

De afgeleverde ramen en deuren zien er top uit. De uitvoerders waren uiterst prettig en snel. We hadden graag iets meer ondersteuning gehad bij het lezen van de tekeningen. De prijs, waar we mee hebben ingestemd, was erg hoog maar we weten dat dat op het moment nergens beter kan..... Al met al bevelen we Bohaco aan.

Zeer tevreden over Bohaco!

Nadat we zo'n 20 jaar geleden de kozijnen van ons vorige huis hebben laten vervangen door Bohaco, hebben we nu voor ons huidige huis weer gekozen voor Bohaco. Kwaliteit, klantvriendelijkheid en service zijn uitstekend!

Altijd goede service

20 jaar geleden twee producten van Bohaco gekocht en door omweer had een ruit vervaniging nodig. Service van Bohaco zoals van ouds, top.

heel goed werk geleverd

mensen die het werk geleverd hebben zijn echte vakmensen

Zeer kundige montage ploeg. Totaal geen schade geweest bij demontage van de oude kozijnen en ramen. Ruimen elke avond alles keurig op.

alles netjes afgewerkt

Betrouwbare en vakkundige service. Afspraken werden nagekomen.

Communicatie was helder en duidelijk. Afspraken werden nagekomen. Montage was vakkundig en de monteurs ruimden de rommel zelf op ! Eigenlijk verliep alles super en zijn er geen klachten. Kan jullie als leverancier aan iedereen aanbevelen. Jullie prijzen zijn aan de hoge kant maar gezien de service en betrouwbaarheid is dat voor ons acceptabel.

Levering zoals afgesproken

Prima product, correcte mensen.

Aanrader.

Goede ervaring

Goed advies. Goede montage en goede service

Offerte was niet goed,

Offerte getekend, maar blijkbaar was deze achteraf niet goed, zeer jammer Het plaatsen van de kozijnen is wel heel mooi gedaan.

We vinden het vervelend te horen dat er verwarring is ontstaan tijdens uw bezoek aan onze showroom. Onze verkoper heeft, samen met u, gesproken over de maat en uitvoering van de producten. Tijdens het inmeten hebben we echter geconstateerd dat een van de kozijnen een breedte had van 1692mm in plaats van de oorspronkelijk besproken 1000mm. Daarom hebben we de uitvoering en de offerte moeten aanpassen. We begrijpen dat dit voor u een teleurstelling is geweest en bieden onze excuses aan. We grijpen deze situatie aan als een leermoment.

Ze doen wat ze beloven

Vanaf het verkoopgesprek met Huub tot aan de montage van de monteurs verliep alles volgens planning . Ze werken netjes en erg professioneel.

prima service

Het glas is volgens afspraak netjes vervangen

Zeer goed. Een tien en een griffel.

Goed advies en meedenkend - oplossing gericht. Vakkundig. Houden zo en succes.

Bosrand 7 5768 RZ Meijel

Over Bohaco

Bohaco ontwikkelt, fabriceert en monteert al 40 jaar kunststof en aluminium ramen, deuren, serres en zonwering. Sinds het ontstaan in 1979 groeide Bohaco van klein familiebedrijf uit tot een speler van formaat vestigingen in Noord-Brabant en Limburg. Het merk Bohaco staat voor eerlijke tekst en uitleg over een compleet assortiment van hoogwaardige, duurzame en degelijke producten. Het traject van advies tot en met montage en nazorg houdt Bohaco in eigen hand. Alleen zo is de klant verzekerd van een constante en hoge kwaliteit.