Betrouwbare service op hoog niveau

Vanaf onze eerste stap in de showroom tot het plaatsen wordt er met je meegedacht. De producten zijn van topkwaliteit, evenals het vriendelijke personeel. Ook de naservice is goed.

Goede service en uitstekende kwaliteit

Er wordt netjes werk afgeleverd door vakmensen! Bij ons nog een kleine aanpassing nodig geweest, maar ook dat verzorgen ze prima. 2e keer al bij Bohaco geweest en zeer tevreden!

Goede informatievoorziening en gedegen bedrijf

De informatievoorziening was prima in orde en men nam er ook royaal de tijd voor. Vinden wij heel belangrijk want op basis hiervan neem je een beslissing. Ook de plaatsing van de vier kunststof kozijnen met triple glas ging soepel. Wij kunnen Bohaco derhalve zeker aanbevelen!

zeer beleefd en kundig

goed antwoord op vragen en zeer kundig

Zorgvuldig en compleet

Een bedrijf dat de tijd neemt voor uitleg en keuzes vooraf en snel een duidelijke offerte neerlegt met eerlijke (lange) levertijd. Verder een goede concrete eigen technische werkvoorbereiding, met een zorgvuldige en nette plaatsing en afwerking van voordeurpartij, kozijnen en HR-ramen. Sloten af met volledige mail met gegevens voor subsidie-aanvraag.

Goed werk. vriendelijk personeel

In 1 woord perfect

Van de eerste tot de laatste afspraak was alles perfect geregeld. Gehele procedure loopt conform de gemaakte afspraken. Vriendelijk en hulpvaardig personeel en het meest belangrijk is dat de kozijnen perfect zijn geplaatst.

Goed advies en afspraken nakomen!

Heel erg goed bedrijf en zeer vakkundig personeel

We hebben afgelopen jaar in ons hele huis nieuwe kozijnen en deuren laten plaatsen. Horren en ook raamdecoratie. Alles was super goed geplaatst en de mannen hebben keurig werk afgeleverd. We hebben GEEN enkele negatieve ervaring. Nogmaals bedankt voor de goede samenwerking

Zeer tevreden over kwaliteit materialen, vakkundige medewerkers en eindresultaat.

Enige puntje van kritiek was de lange levertijd van de materialen. Hierover zijn we overigens wel duidelijk geinformeerd. Eindresultaat is prachtig geworden. Onze complimenten aan het Team!!

Heel positief.

Medewerkers werken zeer nauwkeurig en heel netjes. Perfecte planning.

Goede service. Alles volgens afspraak

Goed werk geleverd volgens afspraak. Fijne mensen om mee te werken

Altijd een zeer goede ervaring

Altijd vriendelijke mensen met deskundigheid en afspraak is afspraak

Prijs en kwaliteit goed.

Prijs en kwaliteit- top. Duidelijk en vriendelijk. Nazorg ook goed.

Alles prima afgewerkt

Alles is prima geregeld van gesprek verkoper, opmeter en monteur. Ook prettige mensen om mee te communiceren. Ik kan jullie echt wel aanbevelen bij mensen die iets bij jullie willen kopen.

Heel efficient

Efficient en vriendelijk

Zeer positief

Snel en netjes gewerkt. De afval is goed opgeruimd. De afwerking was prima.

zeer goed

de volgende keer mogen jullie het werk weer doen .

Alles volgens afspraak

Heel mooie deur, en netjes afgewerkt, goede monteur. Top

Super kwaliteitsproducten

Vakmensen aan het werk. Een bedrijf dat staat!

Geweldige service

Top kwaliteit ramen

Zet goed bedrijf die zijn klanten als koning behandelen

Wat ik nog een tip wil geven de twee zzp ers die de garage deur gemaakt hebben wil niet meer zien denken alleen aan uren maken en niet aan de kwaliteit van Bohaco de rest van personeel top !!! Mvg. Erik

Perfect, afspraken goed nagekomen. Minpunt de lange wachttijd.

Goed en mooi werk geleverd.

Omdat er eerder plaats was, zijn de ramen, kozijnen en deuren in augustus geplaatst. Zeer tevreden met het resultaat. De ambachtslieden hebben hard gewerkt, mooi werk geleverd en alles opgeruimd. Gaven ter plekke advies. Ook de communicatie met de medewerkers (receptioniste tot ambachtslieden)is prettig verlopen.

Kwaliteit maar dat heeft zijn prijs

De afgeleverde ramen en deuren zien er top uit. De uitvoerders waren uiterst prettig en snel. We hadden graag iets meer ondersteuning gehad bij het lezen van de tekeningen. De prijs, waar we mee hebben ingestemd, was erg hoog maar we weten dat dat op het moment nergens beter kan..... Al met al bevelen we Bohaco aan.

Over Bohaco

Bohaco ontwikkelt, fabriceert en monteert al 40 jaar kunststof en aluminium ramen, deuren, serres en zonwering. Sinds het ontstaan in 1979 groeide Bohaco van klein familiebedrijf uit tot een speler van formaat vestigingen in Noord-Brabant en Limburg. Het merk Bohaco staat voor eerlijke tekst en uitleg over een compleet assortiment van hoogwaardige, duurzame en degelijke producten. Het traject van advies tot en met montage en nazorg houdt Bohaco in eigen hand. Alleen zo is de klant verzekerd van een constante en hoge kwaliteit.