gewoon goed

-duidelijke informatie en mee denken bij verkoop -plaatsing door zeer goede monteur, die regelmatig even overlegde over te nemen beslissingen.

Van het begin tot het eind van het plaatsen van de deuren is het verloop heel goed gegaan Heel deskundige mensen/ monteurs. We zijn heel blij met de deuren. En zeer tevreden met het verloop

Erg tevreden over de totale afwerking

Super tevreden met het resultaat.

Zeer netjes alles gemonteerd en netjes op geruimd Zijn heel tevreden met het resultaat.

Perfecte kwaliteit

Er werd door de medewerkers mee gedacht hoe eea uit te voeren. Plaatsing personeel uitermate kundig en klant vriendelijk

Super goed

Hadden 34 jaar geleden al kozijnen van Bohaco. Zijn nu teruggegaan om ander glas te plaatsen en nieuwe deur. Zeer goed geholpen. Zeer behulpzame en kundige monteurs. Was een lichtknop "verongelukt" en deze werd zonder problemen vervangen. Ook administratief personeel is zeer beleefd en kundig. Minpuntje: lange levertijd, maar dat ligt ook aan de toeleveranciers.

Professioneel en goed

Goede uitleg en duidelijke afspraken met betrekking tot het plaatsen van een kunststoffen kozijn en voordeur. Goede service, zeer tevreden met het resultaat

snelle montage van het raam . te lange levertijd voor een voordeur

Geweldig product en een zeer nauwkeurige plaatsing.

Onze ervaring is zeer goed, het duurt even voor het product geleverd werd maar het was het wachten waard. En een dikke tien voor het plaatsen er werd veel aandacht aan besteed. Ik zal het aan iedereen aanbevelen.

Kwaliteit deuren/kozijnen, uitstekende monteurs en een prima service

Wij zijn zeer te spreken over Bohaco. We hadden al gehoord dat ze goede deuren en kozijnen hadden, maar hebben dat nu zelf ook kunnen ervaren. De monteurs waren heel vakkundig, die de overlast, die je altijd hebt, tot het minimum beperkten. Alles werd netjes achtergelaten. Ook binnen werd alles in overleg heel mooi afgewerkt, waarbij zelfs veranderingen op het laatste moment uitstekend werden opgepakt. Al met al zijn wij zeer tevreden over Bohaco en kunnen ze zeker aanbevelen als je op zoek bent naar kunststof deuren/kozijnen.

Prima werk geleverd

Van aanvang tot einde: goed advies; afspraken die nagekomen werden en vakkundige vakmensen, die hard werkten om het werk binnen de afgesproken tijd klaar te krijgen.

Kwaliteit en Vakwerk

Met 2 man in een week alle ramen, een schuifpui en een buitendeur vervangen. Wat een verschil. En dan ga je automatisch vergelijken met anderen in de wijk. En dan zie je het verschil in vakwerk. De monteurs Arjan en Erik denken eerst na, meten goed en leveren fantastisch werk. En werken ook nog eens netjes, maken nauwelijks rommel. Als je de kwaliteit wil zien, ga dan eens naar de fabriek in Meijel. Ook de verkoper Jos Nijssen levert eerlijke en goede informatie. Daarna kwam iemand alles opmeten en deed er 3 uur over. Niks afraffelen maar kwaliteit. Ik kan Bohaco iedereen aanraden! Enige puntje van kritiek is de levertijd: ~8 maanden. Hoe zou dat komen?

Goed werk geleverd

We hadden reeds kunstof kozijnen van Bohaco aan de voorzijde van het huis. Ditmaal was de achterzijde (inclusief schuifpui) aan de beurt. Wederom een hele goede ervaring. Zowel het verwijderen van de oude kozijnen als het monteren van de nieuwe werd vakkundig en nauwkeurig uitgevoerd. De kozijnen zijn van goede kwaliteit en bijna niet van houten kozijnen te onderscheiden (we hebben houtnerf folie erop zitten). De monteurs die bij ons kwamen waren Nick en Tinus, die onderling wel van een geintje hielden en elkaar constant op de hak namen en anekdotes vertelden. Het was overduidelijk dat zij plezier hebben in hun werk! En ook hebben ze supergoed werk geleverd. Wij zijn er superblij mee en dik tevreden!

Alles zeer klantgericht!

We zijn erg tevreden over de service van Bohaco, tijdens de verkoop en de plaatsing van onze schuifpui. Degelijk materiaal, perfect geplaatst.

Zeer vakkundig en professioneel bedrijf

Wij zijn ontzettend goed geholpen en er word meegedacht met oplossingen. Eerlijk advies en de mensen werken nauwkeurig. Altijd een luisterend oor en goed bereikbaar. Er was iets fout gegaan en dat is netjes opgelost. Wij bevelen dit bedrijf dan ook zeker aan. Wij zijn dan ook zeer tevreden met het resultaat.

Goed bedrijf aanrader naar anderen.

Een zeer goed voorgesprek ook de begeleiding is zeer goed. Vriendelijke monteurs ook zeer kundig en een nette manier van werken.

Heel goed meegedacht met ons als klant

Uitgebreide de tijd genomen voor informatie en advies in de showroom, eerlijk en transparant over opties en prijzen en goed geholpen om de juiste keuzes te maken. Alles is in het werk gesteld om aan onze vraag tegemoet te komen.

Goed werk geleverd

Netjes gewerkt, prima service Maar lang gewacht op nieuwe raam

Hele goede service, vriendelijke monteurs.

...

Vertrouwd

In een dag gezet. Wel aan de prijs

hele goede afspraken tav planning en alles wordt prima opgeleverd. Kwaliteit ramen zeer goed

goed kwaliteit kozijnen. houden zich prima aan de planning. werken alles netjes af alleen maar lof prijs/kwaliteit is prima

zeer tevreden

Netjes gewerkt, problemen snel opgelost, veel in overleg en prettig contact.

Kwaliteit en vakmanschap!

Zeer aan te raden!! We hebben meerdere kozijnen en deuren besteld. Goed geholpen in de showroom. Duidelijke communicatie en een super service ook na levering en montage. Kwaliteit en vakmanschap!

Prima werk geleverd

Noodzakelijke isolatie deuropening alvorens plaatsing van deurkozijn werd degelijk uitgevoerd ; “ Tochtgat voordeur “ daarmee afdoende opgelost.

Over Bohaco

Bohaco ontwikkelt, fabriceert en monteert al 40 jaar kunststof en aluminium ramen, deuren, serres en zonwering. Sinds het ontstaan in 1979 groeide Bohaco van klein familiebedrijf uit tot een speler van formaat vestigingen in Noord-Brabant en Limburg. Het merk Bohaco staat voor eerlijke tekst en uitleg over een compleet assortiment van hoogwaardige, duurzame en degelijke producten. Het traject van advies tot en met montage en nazorg houdt Bohaco in eigen hand. Alleen zo is de klant verzekerd van een constante en hoge kwaliteit.