Een net kwalitatief goed bedrijf

Mooie showroom en goed advies Nette en vakbekwame monteurs die een mooi resultaat hebben achtergelaten

Goed werk , Top

Prima materiaal, en heel kundige monteurs, prima werk geleverd.

Hele proces is goed verlopen.

Super product. Goede montage. 2 kleine communicatie storingen.

Bohaco is een goed bedrijf

Bohaco is een mooi bedrijf met kundige mensen en goede, vriendelijke monteurs. Wij zijn heel blij met onze mooie nieuwe ramen en kozijnen.

Voldoet ruimschoots aan mijn (puntje precies) verwachtingen.

Werkzaamheden uitgevoerd conform vooraf besproken omvang en offerte Bijkomende werkzaamheden buiten het plaatsen van nieuwe kozijnen en deuren, ook vakkundig en netjes afgewerkt. (Verwijderen rolluiken, stukwerk bijwerken). Mensen werken vakkundig en netjes en bespreken met de opdrachtgever de mogelijke oplossing bij onvoorziene situatie's (afstoppen spouwmuur isolatie) Niet goedkoop, maar wel goed...

Goede samen werking en prima afwerking.

Advies in Meijel was prima. De uitvoering was prima

Snelle service met een perfecte kwaliteit van levering en montage voor een goede prijs.

Zeer tevreden over de uitleg en toelichting bij keuze nieuwe screens. Duidelijke offerte en snelle opvolging door inmeten, bestellen en installeren.

Fijne ervaring

Onze ervaring met Bohaco is over het algemeen heel goed te noemen over onze schuifpui en onze nieuwe ramen zijn wij heel tevreden 12 jaar geleden werden wij voor het eerst klant bij Bohaco en ook toen waren wij zeer tevreden wij zijn ook heel tevreden over de eigen monteurs van Bohaco vooral over onze favorieten monteurs Nick en Arjan zij zijn zeer kundig en denken goed mee. over de zzper waren wij helaas minder goed te spreken jammer maar ja verschil moet er zijn. Wij zouden Bohaco zeker voor 100% willen aanbevelen.

zeer goed

iedereen even vriendelijk en heel goede servies.

prettige samenwerking.

zeer tevreden over onze zonneschermen. Prettige samenwerking van verkoop tot levering. Goed werk geleverd, precies zoals we bedoeld hadden. Goed geadviseerd , hopen er nog jaren plezier van te hebben.

Geweldig materiaal en kundig personeel

Ik heb meerdere ervaringen met BOHACO en wat er geleverd wordt en hoe de zaken gemonteerd en afgewerkt worden laat niets te wensen over.

Service prima maar levering hoe heeft wel lang op zich laten wachten

Halve levertijd alles prima. Inclusief advies over onderhoud hor

Goed eindresultaat dankzij deskundige plaatsing en afwerking.

Duidelijke offerte met daarin de te verwachten activiteiten. Stipte naleving van de termijnen. Er werd rekening gehouden met mijn zorgen over de bescherming van het dak, etc. Deskundige plaatsing en afwerking. Alles schoon opgeleverd. Mooi eindresultaat.

Vakkundige plaatsing en goede nazorg.

Afspraken zijn goed nagekomen. Ook de service en nazorg dik in orde. Schade per ongeluk veroorzaakt door een extern kraanbedrijf zij door hun naar volle tevredenheid opgelost. Verder goede administratieve ondersteuning voor aanvraag subsidie.

kundig personeel

Goede mix van een ervaren installateur en een junior. Komen ook met oplossingen. Wellicht een tip om altijd linten en cassettes preventief te vervangen.

prima service, afspraken worden nagekomen

Opname en inmeten prima. Uitvoering door nette monteurs, zoekende naar oplossingen, en geen rommel acteren gelaten.

Duidelijk goede verkoper in Weerr

Goed en prima service en duidelijk in afspraken incl planning

Super !!!!

Een aantal jaren geleden hebben wij onze kozijnen en deuren bij Bohaco aangeschaft en zijn daar meer dan tevreden over. Nu hebben we raamdecoratie voor in de keuken aangeschaft en wederom meer dan tevreden. Leuk contact, fijn adviesgesprek en een goede offerte en vertrouwen. Het is prachtig en de kwaliteit is zoals wij kennen uitstekend.

Slecht in afspraken maken.

Materiaal en werklui zijn prima, maar voordat er afspraken gemaakt konden worden???!!!!

Zoals altijd service en product op top level, zelfs 20 jaar oude producten krijgen nog steeds goede service.

Wederom tevreden

Tevreden over de voordeur enkele jaren geleden, en dus nu ook maar de achterdeur laten plaatsen. Behalve de levertijd van bijna een half jaar is alles naar tevredenheid. Duidelijke offerte en afspraken mbt betalen, netjes geplaatst en afgewerkt, oude deur meegenomen. Ze zijn niet de goedkoopste maar het hele plaatje is het geld wel waard.

Ik ben zeer tevreden met de service die ze bieden. Ik beveel ze zeker aan.

Topkwaliteit kozijnen

Werkelijk topkwaliteit kozijnen, jammer wel dat de kozijnen bij transport beschadigd zijn en dat ze in 2 keer zijn moeten komen plaatsen.

Bosrand 7

5768 RZ Meijel

Over Bohaco

Bohaco ontwikkelt, fabriceert en monteert al 40 jaar kunststof en aluminium ramen, deuren, serres en zonwering. Sinds het ontstaan in 1979 groeide Bohaco van klein familiebedrijf uit tot een speler van formaat vestigingen in Noord-Brabant en Limburg. Het merk Bohaco staat voor eerlijke tekst en uitleg over een compleet assortiment van hoogwaardige, duurzame en degelijke producten. Het traject van advies tot en met montage en nazorg houdt Bohaco in eigen hand. Alleen zo is de klant verzekerd van een constante en hoge kwaliteit.