Ik ben zeer tevreden met de service die ze bieden. Ik beveel ze zeker aan.

Topkwaliteit kozijnen

Werkelijk topkwaliteit kozijnen, jammer wel dat de kozijnen bij transport beschadigd zijn en dat ze in 2 keer zijn moeten komen plaatsen.

uitstekend werk geleverd door Bohaco

Uitstekend vakwerk door het personeel van Bohaco.

Heel blij met mijn mooie schuifpui geplaatst door een goede en kundige monteur over het eigen personeel van Bohaco ben ik zeer tevreden! Maar de zzp'ers zouden beter kunnen.

Een mooi kwalitatief product van een firma die goed meedenkt en uitvoert.

In ons nieuwe huis hebben we alle ramen en buitendeuren door Bohaco laten leveren en plaatsen. Gewoon top en niks op aan te merken. Een jaar later ook de glazen panelen en screen rond het terras door Bohaco laten verzorgen. Gewoon een goed gevoel en geen zorgen.

Gedaan wat is beloofd, geen enkele afwijking kunnen vinden , plezierig, rustig en vakkundig personeel Kwaliteit is zeer goed , bestaande kozijnen worden rustig en vakkundig verwijderd. 10 met een griffel

Algemene goede indruk

Mooi werk geleverd netjes afgewerkt en achter gelaten

Heel erg goed!

Goede kwaliteit, vriendelijk personeel, 100% aan te bevelen

Goede afwerking en optijd wat de levering betreft

Prettige ervaring en goede vaklui

Gewoon perfect.

Zeer professioneel van het eerste gesprek in de showroom te Meijel tot en met het plaatsen van de nieuwe voordeur. Wordt meegedacht met het kiezen van de deur maar ook bij het plaatsen van het kozijn en de afwerking er van. Zijn zeer tevreden met het geleverde werk.

Snelle service en prima monteurs

Prima na komen van afspraken keurige nette monteurs

Zeer goed.

Kwaliteit prijs en uitvoering zijn allemaal zeer goed. Komen alle afspraken goed na met gekwalificeerde medewerkers.

Top kwaliteit, uitstekende afwerking

Gekozen voor kwaliteit en optimale montage met topkwaliteit hang en sluitwerk.Geweldige service en dik tevreden met het resultaat. Ook in de showroom een goed en eerlijk advies mbt glas en profielkeuze. Ook de monteurs zijn zeer ervaren en acuraat te werk gegaan.

Goede ervaring, alleen vergeten aan huis de ramen op te meten, van tekening van 33 jaar geleden gehaald, gevolg 3 verkeerde ramen, dus langer moeten wachten op de resterende ramen. Niet kien! Kleine misser, voor ons bohaco topbedrijf al 33 jaar. Zal ook zo blijven.

Goed werk geleverd.

Het personeel werkte zorgvuldig en netjes. Ze hebben alles netjes afgewerkt!

Perfect en zeer tevrede

Zowel in showroom als het inmeten als het plaatsen als de service erna super gegaan. Geweldig mooie pui waarbij we super veel licht binnen krijgen Zeker een aanrader

Service & montage

Alees volgens afspraak en overleg verlopen.

Jammer dat het heel lang gduurd heeft voordat alles in orde was.

Op de eerste dag, de koudste dag in januari, konden de monteurs niet verder met het plaatsen van de deur omdat de kunststof profielen niet pasten. Volgens zeggen was de bereking van het geheel verkeerd waardoor de deur scheef werd geplaatst. De dag daarop kwamen andere monteurs die het euvel zoveel mogelijk hebben opgelost. Daarna was het wachten op het opnieuw plaatsen van het geheel. Al met al heeft het heel erg lang geduurd voordat alles in orde was. We hopen van ganser harte dat dit niet meer zal gebeuren bij andere klanten.

Beste Saelmans, Bedankt voor je beoordeling, al is het nooit leuk om te horen dat er fouten zijn gemaakt. Onze excuses voor het ongemak dat jullie hierdoor hadden. Vanuit Bohaco streven we altijd naar een mooi en goed functionerend eindresultaat. Hierdoor was het nodig twee geheel nieuwe deuren te produceren, aangepast aan de bestaande situatie. Dit heeft inderdaad door de speciale kleurstelling (zelfs als spoedorder) de nodige tijd geduurd. We hopen dat jullie ondanks dit tevreden zijn over het eindresultaat en wensen jullie vele jaren gebruiksplezier toe. Vriendelijke groeten, Bohaco

Super blij

Heel kundig en netjes afgewerkt mijn deur. Ben er super blij mee. Vriendelijk personeel. Echt een aanrader.

Erg mooi nieuw raam

Het kozijn door Bohaco geleverd en gemonteerd is boven verwachting mooi en passend voor dit type huis uit 1958. Vooral aan de buitenzijde is het een aanwinst voor de gevel. De montage verliep soepel en systematisch; mooie afwerking. Erg netjes gedaan. Het kozijn is duur, maar dan koopt men ook echt een kwaliteitsproduct. We zijn er zeer tevreden over.

Goed bekeken Een klasse beter!

Alleen voor de eigen mensen van bohaco geld de beoordeling Niet voor de ingehuurde zzp’ers maar

Super fijn geholpen in alle opzichten

Alles precies zoals bij bestelling geleverd en levertijd. We zijn zeer tevreden het zijn vakmensen qua afwerking en de service is ook top. Ga vooral zo door bedankt. We gaan nu sparen voor een voordeur tot dan Fam Goodliff

Zeer pofessioneel

BOHACO is een gerenommeerd bedrijf die wijd en zijd bekent is om zijn excellente kwaliteit. Dat heeft voor ons de doorslag gegeven om Bohaco te contacten. Zowel advies, offertestadium, professionele montage en verdere afhandeling beantwoorden aan onze verwachtingen. Bohaco, een prima keuze!!!!

Goed bedrijf, nette medewerkers.

Het plaatsen en afwerken van de kozijnen gebeurde perfekt. Helaas het afhandelen van een klacht ( kras in raam ) en op een schriftelijke vraag over meer-en minderwerk wordt tot op heden niet gereageerd. Maar …. dat kan nog komen! Overigens, een 10 voor de netheid van werken.

Bedrijfsgegevens

Bosrand 7

5768 RZ Meijel

077 396 1122

[email protected]

Over Bohaco

Bohaco ontwikkelt, fabriceert en monteert al 40 jaar kunststof en aluminium ramen, deuren, serres en zonwering. Sinds het ontstaan in 1979 groeide Bohaco van klein familiebedrijf uit tot een speler van formaat vestigingen in Noord-Brabant en Limburg. Het merk Bohaco staat voor eerlijke tekst en uitleg over een compleet assortiment van hoogwaardige, duurzame en degelijke producten. Het traject van advies tot en met montage en nazorg houdt Bohaco in eigen hand. Alleen zo is de klant verzekerd van een constante en hoge kwaliteit.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.