Goede kwaliteit, afspraken goed nagekomen en prima kwaliteit.

Wij hebben een zeer goed advies gehad en alles is volgens afspraak geleverd. Zeer goede service en klantvriendelijk.

Geweldig.

Wij zijn zeer tevreden met de werkwijze en het resultaat van het project.

Goed en correct, goede service.

Goede plaatsing, en als je belt voor service wordt dat ook zo snel mogelijk in overleg ingepland. Bellen op verzoek dat ze er aan komen.

Goed vakwerk! Tevreden

Ik zou dit bedrijf aanbevelen

Ik ben tevreden,alles werkt goed

Ik vraag mij af wat is mijn garantiebewijs. Alles is digitaal verlopen en dat werk prima maar ik heb niets in de hand !

Er gebeurt wat beloofd is.

Er wordt van te voren duidelijke uitleg gegeven over het hoe en wat. En als het zover wordt het werk vakbekwaam uitgevoerd.

Onze ervaring met Bohaco voor het plaatsen van rolluiken is prima.

Goede materialen en service.

Bij het eerste telefonisch contact werd direct melding gemaakt van de lange termijn (30 weken) voordat het werk uitgevoerde kon worden. Jammer dat het zo lang zou duren, maar wel direct op voorhand duidelijkheid en dat is belangrijk. De uitvoering van het werk was prima en zaken werden netjes afgewerkt. Ook de service, middels vervanging van een beschadigde deur, was in orde.

Is een zeer goed bedrijf

Komt de afspraken na Wordt vriendelijk te woord gestaan. Goede service. Weten altijd een oplossing voor je tevinden. Ik heb totaal geen slechte ervaring met BoHaCo

Goede service. Mooi product

Had niet beter gekund

Uiterst tevreden van a tot z . Vanaf de verkoop tot en met van het plaatsen van de kozijnen . Mensen gaan zeer zorgvuldig te werk , met het slopen van de oude kozijnen tot en met het plaatsen van de nieuwe kozijnen. Mensen doen alles in overleg als ze iets tegen komen wat evt. niet klopt. Iedereen aan te bevelen .

Goed accuraat gewerkt en gaf ook nog uitleg over de kiepstand

Fijne ervaring. Klus goed geklaard. En vriendelijk en behulpzaam.

Afwerking en kwaliteit; we hebben een heel nieuw huis!

Zeer mooie kwaliteit en vriendelijke, nette installateurs. Zaken waar waar we niet tevreden over waren, werden kosteloos opgelost.

Vakkundig en prettig bedrijf

Kwalitatief hoogstaande producten met een vakkundige montageservice. De afwerking, met name het stuc- en schilderwerk, moet nu door de klant verzorgd worden. Het zou prettig zijn als Bohaco dit ook kon aanbieden.

alles was in één woord GOED

Het hele traject, van adviesgesprek met verkoper, het ter plekke inmeten, het meedenken in oplossingen, het doorvoeren van wijzigingen, het nakomen van afspraken, de beantwoording van telefonische vragen en het plaatsen van de schuifpui, is perfect verlopen! Zeker een aanrader!

Top geregeld

Komen hun afspraken na, alles top geregeld, afspraken worden ruim van tevoren gemaakt. Er moet nog een raam worden vervangen

Goede ervaring, mooi product

Als kwaliteit belangrijk is, ook naar de monteurs toe.

Zeer vlotte afhandeling Door monteus]r veroorzaakt krasje pirime hersteld door reperateur

Betrouwbare en vaktechnisch goede installateur

Vanaf de offerte opname, via het opmeten en tot en met het installeren een betrouwbare leverancier. Afspraak is afspraak, een woord is een woord. Bij een tegenvaller ( er was een kozijn in de werkplaats gevallen waardoor dit opnieuw gemaakt moest worden ) wordt er klant gericht een oplossing gezocht …. en gevonden. Behalve deze kleine tegenvaller alleen maar positieve ervaring. Prima.

Fijn resultaat

Prettige werksfeer en harde werkers. Ben tevreden.

Wij zijn super tevreden.

Heel fijne en deskundig mannen, zijn goed met het werk bezig. Ook de monteur heeft de vloer vol tevredenheid gerepareerd! Groeten: Gerda van Mook.

Strak ingemeten en flexibel

Fijne omgang met de medewerkers! SUPER netjes en strak ingemeten!!! Goed advies gekregen van de inmeter. Er werd snel geantwoord op mijn vragen. Flexibele opstelling ivm de bezorging, daardoor heb ik enkele kozijnen voor de bouwvak al op kunnen halen. Mede door het bovenstaande heb ik de kozijnen makkelijk zelf kunnen plaatsen!! Dank

Prima. Geen enkel probleem.

Prima. Geen enkel probleem. Netjes gewerkt en de boel opgeruimd. Zonder meer aan te bevelen.

Mooi werk

Over alles zeer tevreden. Een vakman als Arjan is top.

netjes afgeleverd

tevreden met het zetten van de ramen

Over Bohaco

Bohaco ontwikkelt, fabriceert en monteert al 40 jaar kunststof en aluminium ramen, deuren, serres en zonwering. Sinds het ontstaan in 1979 groeide Bohaco van klein familiebedrijf uit tot een speler van formaat met zes eigen vestigingen en één dealer in Noord-Brabant en Limburg. Het merk Bohaco staat voor eerlijke tekst en uitleg over een compleet assortiment van hoogwaardige, duurzame en degelijke producten. Het traject van advies tot en met montage en nazorg houdt Bohaco in eigen hand. Alleen zo is de klant verzekerd van een constante en hoge kwaliteit.