Goed bedrijf, nette medewerkers.

Het plaatsen en afwerken van de kozijnen gebeurde perfekt. Helaas het afhandelen van een klacht ( kras in raam ) en op een schriftelijke vraag over meer-en minderwerk wordt tot op heden niet gereageerd. Maar …. dat kan nog komen! Overigens, een 10 voor de netheid van werken.

Kwaliteit betaal je maar dan heb je ook wat!

Wij hebben ons woonhuis voorzien van kunststof kozijnen met tripleglas. De verkoper heeft onze wensen goed begrepen en ook meegedacht aan het meest ideale plaatje. Hij heeft ruim zijn tijd ervoor genomen die nodig was en we zijn superblij met het eindresultaat! De deskundige inmeter was het niet helemaal eens met de belofte van de verkoper maar de verkoper heeft zich aan zijn woord gehouden waarvoor onze dank! Ook de montage liep soepel door vakkundige lui die het vak hebben begrepen. Nette afwerking waarvoor ze de tijd hebben genomen. Ook de mensen achter de schermen bedankt voor de goede regie. We hebben tot nu toe alleen nog maar complimenten gekregen die Bohaco B.V. zich in de zakken mag steken. We merken nu al het verschil, wat een comfort!

Betrouwbaar en professioneel

Goede kwaliteit en naar behoren afgehandeld. Fijne mensen om zaken mee te doen!

Zeer deskundig en prettig om mee te werken

Goed advies en hoogwaardige uitvoering. Zeer beleefde en prettige bejegening. Werken accuraat, netjes en ronden de taken volledig af. Zelfs de kleinste details worden perfect afgewerkt in goed overleg en juiste uitvoering.

Snelle en kundige installatie

Prima ervaring, kundige monteurs die netjes werken.

prima service

duidelijke probleem oplossend handelen

Zeer vakkundig gewerkt

Mooi resultaat geleverd

Selle reactie en goede service

Prima monteurs werken netjes en maken wat onmogelijk is mogelijk

Vakbekwame medewerkers en een goede begeleiding

Zeer netjes werk

Zoals gewoonlijk perfect werk geleverd.

Geweldig mooie deur

Heb 5 sterren gegeven voor klantvriendelijke verkoper, zeer deskundige plaatsing en zeer goed foutherstel. Over werkvoorbereiding/planning zijn we minder tevreden.Wij hebben dit ook met Dhr.Pieter Steegh besproken

Heel fijne samen werking

Betrouwbaar. Vakkundig.

Zoals we na meerdere projecten met Bohaco gewend zijn ook nu weer een vakkundig resultaat, volgens plan. Heel tevreden. Op naar het volgende project.

Vakwerk

Werken alles netjes af. Goede kwaliteit kozijnen.

Nu drie keer deuren en ramen door Bohaco laten plaatsen. Tijdens ons bezoek aan de showroom werd de tijd genomen om goed op elkaar af te stemmen wat wij wensten. De offerte en de facturen zijn helder. Tijdens het inmeten werd ook gekeken of dat de nieuwe kozijnen en deuren pasten in de stijl en lijnenspel dat de architect ooit had bedoeld. Het plaatsen en monteren vind op de afgesproken datum plaats door vakmensen. Na het plaatsen een mooi overzicht ontvangen van de meldcodes om subsidie aan te vragen. Ook een serviceverzoek wordt in overleg gepland en op de afgesproken dag en tijd komt er een vakman om service te verlenen. Als je naar de administratie mailt, wordt daar zeer snel op gereageerd. TOP!

Compleet naar onze verwachting.

De gesprekken vooraf, het bezoek aan de showroom, de communicatie tussentijds, alles was persoonlijk en compleet. Er werd goed omgegaan met onze wensen en advies gegeven waar nodig. De montage liep voorspoedig en zeer netjes. De mannen waren uiterst professioneel en hebben alles in goed overleg geplaatst. Ook heel fijn dat er netjes met onze spullen werd omgegaan. We hebben het zeer positief en professioneel ervaren. Het eindresultaat mag er wezen. Hier hebben we jaren plezier van. Bedankt !

Komen afspraken na; werken terplaatse correct én netjes. Ruimen alles op. Prima contact met monteurs.

Uitstekend!!

Prima behandeling, uitstekende vaklui Alle materialen van prima kwaliteit! Een vertrouwd adres!!

Goede kwaliteit en professionele levering en montage

Nadat we bij Bohaco onze ramen en deur hadden besteld was het i.v.m. lange levertijd wel even wachten, maar ons geduld werd niet teleurgesteld. Volgens afspraak werd alles geplaatst en vervangen en de monteurs hebben uit eigen initiatief nog wat verbeteringen te plaatse aangebracht, zodat e.e.a. er beter uit zou zien en beter past op en bij elkaar. Hulde hiervoor!

Kwaliteit in materiaal en inbouw ter plekke

Enkele jaren geleden voordeur en tuindeur laten vervangen. Dit jaar ramen vervangen door kunststof draai-kiep ramen in houtlook en dat is goed verlopen. De mannen zijn jong en enthousiast in het werk. De ramen zijn van degelijke kwaliteit. Klein minpuntje is de behoorlijk strakke sluiting als het inzethor geplaatst is.

Goed werk, slechte planning

18 nieuwe kozijnen geplaatst. Planning chaotisch. Afwerking beter overleggen met klant

Betrouwbaar met goede kwaliteit en deskundig personeel

Alles perfect verlopen. Vanaf 1e gesprek en advies tot installatie pui. Goed tevreden. Een aanrader

Goed resultaat

Na enige tijd wachten op de juiste onderdelen is het resultaat van de reparatie goed. Netjes en conform offerte afgewerkt.

geweldig

goede afspraken en service een bedrijf waar je op aan kunt

Vriendelijke mensen, top-monteurs en geweldige kwaliteit

Na de offerte en de metingen een tijdje moeten wachten voordat alles geplaatst kon worden (dit was overigens van te voren aangewezen). De monteurs hebben hard, zorvuldig en netjes gewerkt. Alles was perfect. Ook de servicemonteur die enkele dagen later is gekomen om nog iets weg te werken. We zijn heel tevreden hoe alles is verlopen

Over Bohaco

Bohaco ontwikkelt, fabriceert en monteert al 40 jaar kunststof en aluminium ramen, deuren, serres en zonwering. Sinds het ontstaan in 1979 groeide Bohaco van klein familiebedrijf uit tot een speler van formaat vestigingen in Noord-Brabant en Limburg. Het merk Bohaco staat voor eerlijke tekst en uitleg over een compleet assortiment van hoogwaardige, duurzame en degelijke producten. Het traject van advies tot en met montage en nazorg houdt Bohaco in eigen hand. Alleen zo is de klant verzekerd van een constante en hoge kwaliteit.