Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen.

Zeven jaar geleden hebben wij een nieuwe pui laten plaatsen door Bohaco. Wij waren zeer tevreden en zijn daarom weer terug gekomen bij Bohaco. Nu hebben we 3 kunststof ramen laten plaatsen. Ook hier zijn we erg blij mee. Het sterke punt is dat er met ons meegedacht werd over de uitvoering. Prima werk werd er geleverd.

Nette afwerking en goede service.

Duidelijk in plannen en monteurs welke hun vak begrijpen. Voor service is een telefoontje voldoende om alles op zeer korte termijn te herstellen.

Klantgericht correct en kundige medewerkers.

Zie boven.

Mijn aluminium kozijnen zijn nu bijna 30 jaar oud maar nog als nieuw

Ik ben zo blij dat ik geen mooie houten kozijnen heb maar dat we hebben gekozen voor strakke witte aluminium kozijnen. Nu 30 jaar later ziet het er nog steeds super uit. Mooi hout is ook alleen maar mooi(er) het eerste jaar. Daarna is het berg werk. De buurman heeft al zo vaak de kwast moeten pakken :) Glanzend wit en alles (waaronder grote schuifpui) sluit nog perfect. Wel inderdaad een stuk duurder dan hout maar een super keuze destijds! Mocht ik nog een keer gaan bouwen dan kom ik zeker een keer terug!

Professioneel werk.

Blij met Bohaco.

Goede afspraken-personeel met veel ervaring-mooie afwerking.

Zeer vriendelijke uitleg en uitvoering geweldig

Nadat we eerst de keuken ramen en voordeur door Bohaco hebben laten plaatsen nu ook de 1ste verdieping laten doen. Met de vriendelijke gezellige Volcmar om tafel gezeten om te kijken wat de mogelijkheden zijn. Daarna in 2 dagen de 1ste verdieping voorzien van nieuwe kozijnen en horren. We zijn er super blij mee.

Super mooie nieuwe ramen

We moesten er lang op wachten (ruim 20 weken), maar het was het wachten waard! Nu genieten van mooie en zeer goede kwaliteit ramen!!

Alles perfect gemonteerd en beste monteurs

Geen enkele verrassing bij het plaatsen .Beter kan niet .Nogmaals bedankt.

In een woord... fantastisch

Zowel de kwaliteit van de ramen als de professionaliteit van de monteurs die het installeren is fantastisch. Wij zijn zeer tevreden en bevelen Bohaco bij iedereen aan.

Kwaliteit, maar daar betaal je ook voor.

Al eerder ervaring opgedaan met dit bedrijf. Goed advies en prima product. Ook de montage en afwerking is dik in orde. Daar hangt wel een kostenplaatje aan, maar dat doet maar een keer pijn.

prima werk geleverd maar vrij prijzig !!

De plastic strip langs een van de schuifpuien verschuift regelmatig; bij mijn aanbeveling vermeld ik wel het nogal hoge prijskaartje !!

Geachte mevrouw Horsmans-Lubbers, Allereerst bedankt dat u de moeite heeft genomen ons te beoordelen met zo'n fijn cijfer. Graag willen wij het verschuiven van de plastic strip bij uw glazen schuifwanden voor u oplossen. Ik heb daarom een melding gemaakt bij onze service-afdeling. Omdat het momenteel erg druk is, is er een wachttijd van een aantal weken. De service neemt vanzelf contact met u op voor het maken van een afspraak. Ik vertrouw erop dat we u hiermee een passende oplossing hebben geboden. Met vriendelijke groet, Bohaco B.V.

Slechte service

Ik probeer al 3 weken een afspraak te maken om 6 horren in te meten. Ik zou teruggebeld worden voor de afspraak. 2 weken gewacht maar niets van ze gehoord. 20-04-2020 nog maar eens gebeld en ik zou weer teruggebeld worden voor een afspraak. Na een week zonder contact weer eens gebeld. Nu is het anders: je staat in de wacht. Ik heb het na 5 min opgegeven.

Geachte heer Weij, Allereerst bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons te beoordelen. Daarnaast onze welgemeende excuses voor het niet tijdig communiceren over uw aanvraag. Het is anders verlopen dan dat u van ons gewend mag zijn. We willen er alles aan doen om de samenwerking zo goed mogelijk te laten verlopen. Ik begrijp dat onze service afdeling inmiddels vanochtend uitleg heeft gegeven over de vertraging i.m. de Corona-maatregelen en dat zij een alternatieve werkwijze voor uw situatie hebben aangedragen. Ik vertrouw erop dat we u hiermee een passende oplossing hebben geboden. We hopen op uw begrip voor deze situatie. Met vriendelijke groet, Bohaco B.V.

Materiaal en afwerking prima.

Alleen jammer dat het zo lang heeft moeten duren.

vertrouwd bedrijf met vakkundige en bijzonder prettige medewerkers

Om ons huis helemaal 70+ bestendig te maken, dus onderhoudsvrij, hebben we besloten om de schuifpui in onze huiskamer, het raam en deur in onze keuken, de houten buitenwand van de keuken en onze garagedeuren te vervangen door één grote wand met een deur van 110 cm in het midden voor de driewieler van mijn vrouw. De voordeur, na ongewenst bezoek, en slaapkamerramen waren al door Bohaco vervangen. Kost veel geld maar de stenen verzilveren van je huis is een perfecte oplossing. Wij waren heel blij met onze financieel adviseur want hierdoor kunnen we blijven wonen in ons huis, ook nu we ouder worden en alles is inmiddels onderhoudsvrij. Zo nodig mag u ons hierover mailen als het over mogelijkheden gaat. Het enige wat Bohaco nog moet leren is om zuiniger met zijn goede personeel om te gaan als ze onder slechte omstandigheden moeten werken. Gelukkig kon ik een zeil voor ze spannen tegen de regen maar ontwerp een mobiele tent, snel opzetbaar, en jullie zullen zien hoeveel dit kwa prestatie en tevredenheid werkt over een heel jaar. Voor de rest: Chapeau en kwaliteit van de materialen , advies in Den Bosch en vakmanschap is 100%.

Zeer tevreden met de nieuwe kozijnen!

Vanaf eerste contact is eigenlijk alles goed geregeld. Plaatsing is gedaan door goede monteurs welke met je meedenken voor de beste afwerking.

Kwaliteit heeft een prijs

Al vele jaren plezier en gemak van producten van Bohaco Als we voor de keuze staan, gaan we toch weer voor kwaliteit en zekerheid en afspraak

goeie club daar in Meyel, flexibel en klantgericht.

Wel een beetje duur en weinig onderhandelingsruimte! Maar kwaliteit heeft een prijs, toch?

voorlopig niet goed

Vanmiddag de showroom in Meijel binnen gelopen 2 verkopers aanwezig en inderdaad volop bezig met klanten 20 min door de zaak gewandeld maar geen oogcontact gekregen met de heren. Aan een tafel gaan zitten in het zicht van hun maar na een half uur geen enkele reactie. Opgestaan na nog eens 30 min en gevraagd waarom niemand iets aan me vroeg of welkom heten. Waarop de verkoper antwoordde dat de secretaresse niet aanwezig was die dat dan doet !! Ik zei ; daar bent u dus van op de hoogte maar u neemt het fatsoen niet om mij eventueel te ontvangen en mede te delen dat u waarschijnlijk te druk heeft voor mij en om eventueel op een ander tijdstip terug te komen . Nee de verkoper zei alleen maar; Prettige dag verder en draaide zich om naar de klant waar hij mee bezig was...............

Geachte heer van de Ven, beste Hans, Bedankt dat u de moeite heeft genomen ons te beoordelen. Naar aanleiding van uw bericht, hebben we uitgezocht wat er is gebeurd. Door ziekte, was er die dag een onderbezetting. Onze verkoopadviseurs waren zich er onvoldoende van bewust, dat dit van hun om extra alertheid vroeg. Wanneer je intensief bezig bent met een klant, vliegt de tijd. Maar terwijl je wacht, lijkt deze natuurlijk te kruipen. Het blijft zo dat zij de verkeerde afweging hebben gemaakt en verkeerd hebben gereageerd. Hierdoor is uw ontvangst anders gelopen dan u van ons gewend mag zijn. Onze excuses hiervoor. We hebben hiervan geleerd en hopen op uw begrip voor de situatie. U bezocht onze showroom met een doel of vraag. Wij nemen dan ook graag contact met u op om u hierbij te helpen. Laat u ons weten of u hier belangstelling voor heeft? Met vriendelijke groet, Bohaco B.V.

Deze is goed, daar zij de gemaakte afspraken nakwamen en er kon worden betaald nadat het zonnescherm was geplaatst

Goede ideeēn en advies. Prima uitvoering.

Voor de vervanging van garage deur met een pui kwam een goed idee met een mooie oplossing. Plaatsen ging ook voorspoedig. Bij het opmeten hoorden we dat we zelf tegels moesten weg slijpen. Het was echter niet duidelijk hoever. Dit hebben we opgevraagd, maar voordat we antwoord hadden was de plaatsing al en hebben de monteurs het netjes opgelost.

Fantastisch

Perfecte service Goede afspraken Topkwaliteit zowel in materiaal als ook in montage Heel vriendelijk personeel in de verkoop als ook bij de monteurs Iedereen gaat zeer secuur te werk en men neemt alle tijd voor je...je voelt je gehoord en er wordt ook naar gehandeld. Kortom, de klant is hier nog echt Koning en apetrots op het resultaat.

Onze ervaringen met Bohaco zeer positief.

Correct en zeer deskundig zowel in voortraject als in de uitvoering van werkzaamheden.

Goede levering.

Werkzaamheden worden rustig en netjes uitgevoerd. Tevens worden vervolg stappen ook meteen afgehandeld.

Over Bohaco

Bohaco ontwikkelt, fabriceert en monteert al 40 jaar kunststof en aluminium ramen, deuren, serres en zonwering. Sinds het ontstaan in 1979 groeide Bohaco van klein familiebedrijf uit tot een speler van formaat met zes eigen vestigingen en één dealer in Noord-Brabant en Limburg. Het merk Bohaco staat voor eerlijke tekst en uitleg over een compleet assortiment van hoogwaardige, duurzame en degelijke producten. Het traject van advies tot en met montage en nazorg houdt Bohaco in eigen hand. Alleen zo is de klant verzekerd van een constante en hoge kwaliteit.