Uitstekende service

Uitstekende service

Geweldige service, vakmanschap

Goede service, geen probleem om afspraak ver te verzetten ivm ziekte. Mooie deuren en ramen, leuke en vooral meedenkende en zeer nette werkers. Zeer tevreden, kan maar een 10 geven, anders hadden ze van mij een 100 gehad!,,

Ook afterservice zonder problemen.

Werken volgens afspraak, ruimen alles netjes op, voeren oude materialen zelf af, maken niet meer rommel dan nodig is, vriendelijk. Ook na een paar maanden komt een servicemonteur gratis nog even langs voor een kleinigheidje. Goede kwaliteit, duidelijke afspraken van tevoren. Wat ging er fout ? 6 sleutels besteld, 3 geleverd. Maar ook dit werd probleemloos opgelost. Houd rekening met lange levertijd van 3 a 4 mnd.

Klaar is klaar

Dat jullie liever geen slechte ervaringen willen horen,dus hierbij geen recensie. Willen jullie ons dan ook niet meer benaderen aub,wij zijn er wel klaar mee. Alles is betaald dus klaar nu!!!

Bohaco heeft een administratieve fout gemaakt, met een foute levering als gevolg en waardoor de levering van de kozijnen te lang op zich heeft laten wachten. Dankzij uw lage beoordeling hadden wij van de week een prettig telefoongesprek met Dhr. Boeser waarin hij zijn verhaal heeft gedaan. Hier kregen wij de gelegenheid onze excuses te maken voor de gang van zaken. We spraken samen af een verzoek tot aanpassing van de beoordeling te sturen. Bedankt dat u de moeite heeft genomen ons te vertellen wat er is misgegaan. Uiteraard hebben we uw feedback inmiddels intern teruggekoppeld en doen ons best dit in de toekomst te voorkomen.

Tegenvaller

Enkele jaren geleden hebben jullie raam- en deurkozijnen vervangen door kunststofkozijnen waar ik tevreden over was. Onder de deuren was een natuurstenen dorpel geplaatst, erg netjes. Daarom heb ik jullie ook gevraagd voor de schuifpui en deur met raam in november jl. Deze keer echter geen natuurstenen dorpels maar een strip en wat specie. De deur gaat heel lastig dicht door de strips die er onder zitten. Ik ga er van uit dat dit nog gerepareerd wordt zodat ik Bohaco weer kan aanbevelen.

Bedankt dat u de moeite heeft genomen ons te beoordelen. Naar aanleiding van uw bericht is er op vrijdag 24 januari een servicemonteur bij u geweest. Hij heeft naar wat ik begrepen heb het probleem met sluiting van de deur hierbij verholpen. Mocht u onverhoopt nog problemen met de deur ondervinden dan verneemt onze serviceafdeling dit graag van u.

Zeer tevreden !

Ze hebben goed werk gedaan ! Waren vriendelijk en alles netjes opgeruimd.

Bohaco is een geweldig bedrijf

Afgelopen week de kunststof kozijnen geplaatst in onze woning. De monteurs hebben geweldig werk verricht. Dachten mee en ruimen alles op en dat is zeker een pluimpje waard. Ziet er heel mooi uit.

Uitstekende kwaliteit en service

We zijn in de showroom heel netjes geholpen en er is regelmatig contact geweest als er kleine aanpassingen nodig waren. De heren die de kozijnen geplaatst hebben zijn allemaal zeer kundig en werken netjes, ook waren deze heren zeer prettig in de omgang en we hebben dan ook een paar leuke dagen gehad. Dat maakt het voor ons wederom een hele fijne ervaring met Bohaco.

Prima, fijn proces

Van offerte tot levering, alles prima en snel verzorgd

Uitstekende informatie over en installatie van zonnescherm

Vestigingsmanager Weert, inmeter en installateurs hebben hun werk vakkundig en klantgericht gedaan. We zijn tot nu toe zeer tevreden over dit bedrijf.

Keurig. Belofte 100% waar gemaakt.

Netjes ontvangen. Duidelijk vervolg van bestelling ontvangen. Keurig gegaan

Goed en degelijk werk. Waar voor uw geld!

Alles verliep zoals gepland.

het duurde lang maar daarna niets dan lof.

alles is prima opgelost en keurig afgewerkt.

Wij hadden in verschillende zaken een offerte laten maken en Bohaco was heel zeker de beste in kwaliteit en service. Het plaatsen van onze kunststof kozijnen werd heel goed en heel mooi afgewerkt. Ze namen er de tijd voor om het goed te doen. Het zijn echte vakmensen. Wij raden het iedereen aan, om bij Bohaco kozijnen te kopen. In een woord GEWELDIG.

Bedrijf komt na wat het belooft

Super vakmensen

Prima werk geleverd

Alles is prima volgens afspraak nagekomen. Ook voor een onderdeel waar we niet geheel tevreden over waren is een goede oplossing gevonden. Netjes gewerkt en vriendelijke medewerkers.

prima kwaliteit, perfecte klantvriendelijkheid

Zie boven

Alles top, van bezoek showroom tot plaatsen kozijnen

Prima ervaring. 2e woning waar wij kozijnen hebben laten plaatsen van Bohaco. Uitstekend kwaliteitsniveau en wat vooral goed is, is de afwerking: oog voor elk detail, met zorg wordt e.e.a. aangepakt en de realisatie gaat in goed overleg.

Fantastisch!

Van het begin tot het eind het gevoel gehad dat we door deskundige mensen geholpen werden. Van het opmaken van de offerte tot het inmeten en monteren van de kozijnen. Alles ziet er nu strak en netjes uit! We merken meteen al dat ons huis beter is geïsoleerd tegen geluid en kou. Dank ook aan de monteurs voor het voorzichtig en precies te werk gaan (er is geen stukje pleister- of tegelwerk beschadigd) en voor het meedenken in oplossingen voor het luifeltje boven de voordeur.

Goede monteurs en harde werkers aanbevolen door mijn zoon Ton vd Vliet

Pluim voor de monteurs en personeel in Waalwijk.

Kwaliteit, prijsverhouding goed. Goede afstemming.

Goede ervaring.

Goede en vriendelijke service, zowel op kantoor als op de werkplek.

Accurate afhandeling van de offerte en vakkundige en vriendelijke monteurs op de werkplek. De werkplek werd "schoon" achter gelaten.

Super service

Geweldig , heel mooi geeorden

Goede en prettige ervaring

Klantvriendelijk, vakkundig! Een zeer prettig en goed bedrijf, zeker tevreden.

Aardige monteur die perfect tot in alle details hebben gewerkt.

Zeer tevreden in alle opzichten

Over Bohaco

Bohaco ontwikkelt, fabriceert en monteert al 40 jaar kunststof en aluminium ramen, deuren, serres en zonwering. Sinds het ontstaan in 1979 groeide Bohaco van klein familiebedrijf uit tot een speler van formaat met zes eigen vestigingen en één dealer in Noord-Brabant en Limburg. Het merk Bohaco staat voor eerlijke tekst en uitleg over een compleet assortiment van hoogwaardige, duurzame en degelijke producten. Het traject van advies tot en met montage en nazorg houdt Bohaco in eigen hand. Alleen zo is de klant verzekerd van een constante en hoge kwaliteit.