Snel en deskundig

Verstopping in de keuken. Vakkundig opgelost.

• Ervaring met: Riool ontstopping

Rioolontstpping ging prima maar vervolgafspraak voor renovatie lukt niet

Rioolontstopping prima opgelost maar nu moet er gerenoveerd worden en gevraagd om offerte. Kreeg wel vage prijsindicatie.Wilde daar wat uitleg over maar zou nu al vier keer teruggebeld worden maar tot nu toe steeds niets gehoord Beloftes worden niet nagekomen

• Ervaring met: Riool ontstopping

Bedankt voor uw reactie. Het is niet goed om te lezen dat u niet teruggebeld bent, excusses hiervoor. Inmiddels hebben wij contact met u opgenomen en is een vervolg afspraak voor de renovatie ingepland.

Er werd oplossingsgericht meegedacht.

Dit was mijn eerste ervaring met de Firma Tekloeze. De adviezen die ik kreeg, na het probleem onderzocht te hebben, waren steekhoudend en ik kon er wat mee.

• Bereikbaarheid N.v.t.
  • Snelheid N.v.t.
  • Ervaring met: Rioolinspectie

In offerte overzicht,: de camera wordt indien nodig gebruikt wat extra kosten met zich mee brengt

Praktijk: camera word gelijk gebruikt

• Ervaring met: Riool ontstopping

snelle reactie na telefonisch overleg

zorgvuldige aanpak en klantvriendelijk personeel.

• Ervaring met: Riool ontstopping

Prima! Vriendelijk te woord en duidelijk.

Werkzaamheden vakkundig gedaan. Duidelijke en vriendelijke uitleg over hoe en wat door de medewerker aan huis. Dank!

Snelle service

Vrijdag gebeld , Maandag wezen kijken , maar klus bleek groter te zijn dan verwacht . De dag erop ingepland en verholpen

• Ervaring met: Lekdetectie

prima sevice!

Kundige nette monteurs, die ontzorgen de klant.

Erg duur!

Ik heb van te voren geen tarieven kunnen raadplegen. Die kwamen pas nadat ik de afspraak al had gemaakt. Als ik die eerder had gezien zou de keuze niet op Te Kloeze zijn gevallen: erg duur. Een factuur met een brandstoftoeslag was misschien een half jaar (of langer) aan de orde, maar is nu achterhaald. Om een dergelijke toeslag per uur te berekenen is echt onacceptabel! Dit is een eenmalig bedrag onafhankelijk hoe lang de monteur bezig is! Dat zou toch ook een rare zaak zijn? Er komt in die uren geen meter aan afstand bij.

• Ervaring met: N.v.t.

Bedankt voor uw reactie. Onze tarieven zijn altijd opvraagbaar, indien men hierom vooraf om vraagt en wij sturen onze klanten altijd een aankondiging per mail met tarieven van de afspraak. U heeft 16-11-2023 de verstopping telefonisch doorgegeven en 5 minuten na het inplannen, heeft u een aankondiging met tarieven ontvangen. Ons starttarief bestaat uit reistijd en een half uur werkloon met onze hogedruk bus.

Goede communicatie en snelle hulp.

Zie boven

• Ervaring met: Riool ontstopping

Bedankt voor uw reactie. Goed om te horen!

Geweldige voorlichting

Zeer goede ervaring met het bedrijf

• Ervaring met: Rioolinspectie

Bedankt voor uw reactie. Goed om te horen!

Snel, professioneel opgelost

Prettige ervaring, kundige medewerker.

Correct en vriendelijk...

meer kun je niet verlangen!

Snel en netjes gewerkt.

Afspraak goed nagekomen. Aardige en kundige man met veel humor. Rustig en voorzichtig zonder beschadiging gewerkt.

Super goed

snel geregeld

Verstopping riool was snel opgelost voor een redelijke prijs. Vriendelijk personeel

• Ervaring met: Riool ontstopping

Op de zaterdag avond, snel geregeld.

Teleurstellend resultaat

De monteur was correct. Het toilet werd onderzocht, maar het euvel was volgens de monteur niet te verhelpen door Te Kloeze. En nu moet ik het maar zelf zien op te lossen, terwijl ik wel een forse rekening van €342,44 moet betalen. Dit ervaar ik als zeer onbevredigend. Chita Stolk

• Bereikbaarheid N.v.t.
  • Snelheid N.v.t.
  • Ervaring met: N.v.t.

Bedankt voor uw reactie. We hebben elkaar telefonisch gesproken. U was terleurgesteld dat u een rekening heeft gekregen voor de werkzaamheden en uiteindelijk ook nog met een toiletpot zat vol met kalkaanslag. Onze monteur heeft u geadviseerd om het toilet te ontkalken of te laten vervangen door een installateur.

heel goed

echt vakmanschap, meedenkend

• Ervaring met: Riool ontstopping

Heel goede service. Aardige monteur die al mijn vragen rustig heeft beantwoord. Ook goede tips ontvangen. De afvoer loopt weer super door!

• Ervaring met: Riool ontstopping

Het ging moeizaam, maar het is gelukt

De oorzaak in nu ook bekend nl. te weinig afschot door een "zak" in de leiding in de kruipruimte. Krijg ik nog een gespecificeerde factuur? m.vr. gr. Jaap

• Ervaring met: Riool ontstopping

Bedankt voor uw reactie. Kunt u ons een mail sturen ([email protected]) met het verzoek om een kopie factuur toe te sturen dan mailen wij u de factuur naar u toe.

Iedereen opgelucht

Prima service en snelle actie. Na geruime tijd modderen met de keuken afvoer te Kloeze gebeld en snel hulp. Zo gepiept en alles spoelt weer lekker door.

• Ervaring met: Riool ontstopping

Bedankt voor uw reactie. Goed om te horen dat u tevreden bent.

Zeer goed (2 personen)

Met half uur hadden ze alles gevonden ! Hadden foto’s bij zich van de situatie. Toen het euvel (Wortel door PVC buis) verholpen was gingen ze niet naar huis maar controleerden ook de andere rioleringsbuizen. Maar goed ook want ze constateerden dat het hele probleem niet bij mij lag maar bij de aansluiting van mijn riool op het Gemeenteriool. Ze hebben alles in kaart gebracht voor de verzekering / Gemeente en gaven mij de tip niet zelf met de Gemeente te bellen, maar dit over te laten aan de firma te Kloeze/ verzekering/Gemeente. Ben nog wel benieuwd over de vervanging van de Pvc buis waar de wortel is doorgegroeid. Beide gegraven gaten liggen nu nog open ! Bel me even : 06 49872201 !

• Ervaring met: Riool ontstopping

Bedankt voor uw reactie. Mijn collega heeft contact met u opgenomen en vervolgwerkzaamheden ingepland.

Hele goeie service

Hele goeie ervaring We hadden s’avonds gebeld en hij was er met een half uur Na een uurtje was het probleem opgelost Hij heeft alles weer netjes achtergelaten Top bedrijf

Akkermansbeekweg 15

7061ZA Terborg