Goede communicatie en deskundige werknemers

Doen wat ze zeggen. goede informatie vooraf en komen zoals afgesproken. Snel deskundig herstel van onze verzakte riool.

• Ervaring met: Rioolrenovatie

Bedankt voor uw reactie. Dit is een mooie beoordeling!

Voldoende

Wij hebben via de gemeente contact gehad met ten Kloeze. In eerste instantie is er iemand langs geweest voor een beoordeling, deze man gaf aan dat het spoed was. Deze week moesten ze komen om het te repareren. Wij wachten op een offerte en ik moest einde van de dag bellen. Ik bellen en ik kreeg B. aan de telefoon. Nee ben je mal nu al bellen dat is veel te snel, morgen. Ik bel dinsdag rond 12:00 met de vraag of de offerte al klaar was. Weer dezelfde aan de telefoon, Nee mevrouw we zijn er heeeeel druk mee bezig. Woensdag weer gebeld en weer B. Nee mevrouw de persoon was ziek naar huis gegaan dus het kan zomaar zijn dat het morgen wordt opgepakt. Ik was het hier niet mee eens omdat een offerte in mijn beleving niet 3 dagen hoeft te duren. Daarnaast zitten wij straks weer op vrijdag om 17;00 met een verstopping. Volgende dag kregen we de offerte, een mail van V. Met 3 zinnen wat er moest gebeuren en wat ongeveer de prijs zou zijn. Toen brak mijn klomp, heb ik hier nu 4 dagen opgewacht? Wederom gebeld toen we uiteraard op vrijdag weer verstopping hadden, kreeg V aan de telefoon. Die begreep mijn frustratie en gaf aan dat het idd niet zolang hoefde te duren. Heeft direct actie ondernomen en die heeft de mannen aangestuurd. Vrijdag en maandag de halve dag hebben ze het spul gemaakt. Eindelijk!!! Monteuren waren allemaal erg vriendelijk, netjes en snapten dat ze door moesten werken omdat alle minuten erg veel geld kost. De laatsten mannen waren wat minder daarmee bezig vooral kletsen en koffie. Tot ik de factuur zag waarvan ik 45 minuten koffie heb gedronken met een koek, dit was een duur kopje koffie dus doe ik dan ook niet meer. Na 3 weken weer verstopping, de volgende dag kwamen de helpen. Bleek dat er nog resten kalk in de buis zat en veel verzakking bij de gemeente. Nu moet de gemeente dit snel oplossen want anders hebben wij weer verstopping. Ik vind dus de meeste monteuren echt fantastisch alleen de administratie vind ik bagger, mag een mannetje bij.

• Ervaring met: Riool ontstopping

Bedankt voor uw reactie. Goed om te horen dat u tevreden bent over onze monteurs. Dit gaan we zeker doorgeven aan onze collega's. Erg jammer dat u niet tevreden bent over de voortgang van het offerte traject. We begrijpen dat iedereen snel een offerte wil ontvangen, maar dit is niet altijd mogelijk. We brengen meestal binnen 14 dagen een offerte uit, uitzonderingen daargelaten. Ook al bestaat een offerte uit enkele regels, we behandelen elke offerte zorgvuldig.

Kundig en kwaliteit

Topervaring

IK ben dik tevreden

Na telefonisch over;eg een afspraak gemaakt, de medewerkers waren stipt op tijd. Samen met de medewerkers het probleem besproken waarna deze de verstopping op vakkundige manier opgelost hebben.

• Ervaring met: Riool ontstopping

Goede, snelle service met diverse tips om verstopping te voorkomen.

Werknemers konden snel komen en hebben de verstopping snel kunnen verhelpen. Ze hebben diverse tips gegeven om verstoppingen te voorkomen.

Helemaal top

Een perfecte service en het probleem weer vlot verholpen.

• Ervaring met: Riool ontstopping

Snelle diagnose en kundig advies

Hoewel we niet ingaan op het advies zijn wij uiterst tevreden over de communicatie en diagnose van ons afvoerprobleem.

• Ervaring met: Riool ontstopping

Goed om te horen, bedankt.

Snelle en goede service bij verstopping.

Vrijdagmorgen gebeld, vrijdagmiddag monteur aan huis. Verstopping is netjes opgelost. De afvoer loopt tot nu toe weer goed door. Vriendelijke monteur.

• Ervaring met: Riool ontstopping

Goed om te horen dat u tevreden bent over onze werkzaamheden.

Vriendelijk met uitleg, maar ‘open eind’ voor een degelijke causale conclusie en adequate herstel.

Er is vanuit hun mobiele water tank met 600 liter water in de inwendige (spouwmuur) regenpijpen gespoten en vervolgens onder de randen van westzijde van het platte dak gespoten. Bij aanvang was kruipruimte alleen nog wat vochtig, geen plassen. Tegelijkertijd met dakspuiter was een collega in de kruipruimte om te zien of er water tijdens die actie binnenstroomde in kruipruimte. Toen actie op dak stopte had hij nog geen water binnen gezien en kleedde zich om. Nadien werd samen met de van dak terugkerende collega de kruipruimte geïnspecteerd zagen en hoorden wij gedrieën dat inmiddels water binnen sijpelde in de kruipruimte. Hoewel niet kon worden vastgesteld of dit kwam via de dakrand of de inwendige regenpijpen, ging men speculeren dat het wel vanuit de randen via spouwmuur moest zijn. De vraag of niet met camera’s in de regenpijpen zou moeten worden gecheckt werd niet positief gereageerd. Vanuit verdere vraag om de inmiddels met water vanuit de spouwmuren vollopende kruipruimte nadien weg te pompen opperden ze dat dit niet nodig was, want dat zou maar een beetje zijn sijpelend via de dakrand wat snel zou opdrogen. Echter de dagen erna bleek het binnensijpelen door te gaan (zonder zware regenval) en tot centimeters hoog water in de kruipruimte te geraken. Daarom werd door mij die week maar zelf een waterstofzuiger aangeschaft en de ruimte leeggezogen met ongeveer 300 liter water. Kortom: alle reden om de inwendige regenpijpen niet uit te sluiten als oorzaak van binnenstromen via spouwmuren omdat ze kennelijk door de heftige stormen in december overbelast zijn kapotgescheurd. Werk is niet af voordat met camera’s geïnspecteerd zijn. Verder bleek na overleg met Qbuild (de aanvrager van dit werk) dat men nog geen volledige rapportage van jullie hebben ontvangen. Ondertussen zit ik hier letterlijk steeds te dweilen met de kraan op na iedere flinke storm (inmiddels alweer een keer nadien met weer honderd en liters water instroom via spouwmuren.

• Ervaring met: Rioolinspectie

Bedankt voor uw reactie, helaas geen goed cijfer. Wij hebben onze opdrachtgever schriftelijk verzocht om contact met u op te nemen. Inmiddels hebben wij u ook telefonisch gesproken. We hebben afgesproken dat u de reactie van onze opdrachtgever afwacht en indien nodig past u onze review aan. Bedankt voor uw medewerking.

Er waren een paar fijne mannen die rustig te werk gingen en ons goed geholpen hebben. We hopen dat we te Kloeze niet weer nodig hebben, maar als dat wel zo is mogen dezelfde mannen wel weer komen. Groetjes fam. Roerdink.

• Ervaring met: Riool ontstopping

Bedankt voor uw reactie. Goed om te horen!

uitstekend

vakkundig,vriendelijk ern goed communiceren wat er wordt gedaan

• Ervaring met: Rioolrenovatie

Bedankt voor de mooie beoordeling. We gaan het doorgeven aan de onze monteurs.

Zeer klantvriendelijk

Opvallend was het telefonisch en uitvoerend contact met de medewerkers tov wat je gewend bent

• Ervaring met: Lekdetectie

Bedankt voor uw reactie. Goede communicatie is erg belangrijk!

perfecte advisering en uitvoering

perfecte advisering en uitvoering.

Mooi om te horen.

Klantvriendelijk

Probleem correct verholpen in overleg werkzaamheden te gaan doen

Bedankt voor uw reactie,

Snelle en Perfecte Service..!

's-morgens gebeld, 's-middags probleem opgelost..!

• Ervaring met: Riool ontstopping

Bedankt voor de mooie beoordeling, als de planning het toelaat dan proberen we onze klanten altijd zo snel mogelijk te helpen.

kwalitatief goed werk door plezierige medewerkers

Riool gerepareerd. Goede vakman met medewerker. Kwalitatief goed werk. Vreemd dat pauzetijden (vooral lunchtijd) als werktijden berekend worden. Afwerking bestrating matig. Dit kan eenvoudig netter. Geheel prima werk en zeker aan te bevelen.

• Ervaring met: Rioolrenovatie

Bedankt voor uw reactie. Pauzetijden worden bij ons nooit als werktijden gerekend. Mocht dit bij u wel zijn gebeurd, dan horen wij dit graag.

positief en een goed advies gekregen.

De medewerkers zijn bijzonder klantvriendelijk en denken duidelijk mee.

• Bereikbaarheid N.v.t.
  • Snelheid N.v.t.
  • Ervaring met: N.v.t.

Bedankt voor uw reactie.

Goede monteurs, maar het rapport duurt erg lang regelmatig getelefoneerd daar over.

Na dik een week kwam het rapport, maar was niet volledig. Er zou contact opgenomen worden maar dat is tot op heden niet gebeurd.

• Ervaring met: Rioolinspectie

Bedankt voor uw reactie, maar erg jammer dat u ons slecht beoordeeld. Onze monteurs hebben bij u, conform afspraak, een rookproef uitgevoerd i.v.m. stankoverlast in uw woning. De werkzaamheden zijn op 16-02-2024 uitgevoerd, en we hebben u 22-02-2024 schriftelijk een rapportage gestuurd. Na aanleiding van deze rapportage heeft u ons aan het einde van de werkdag teruggebeld. Onze collega was op dit tijdstip niet bereikbaar, maar heeft u op 23-02-2024 teruggebeld. U was helaas telefonsch niet bereikbaar. We hebben u vervolgens een mail gestuurd. Indien u nog vragen heeft, kunt u ons altijd bellen en vragen naar de desbetreffende collega die vermeld staat in de rapportage (0315-330375).

Prima service en prima probleemoplossend

Nog dezelfde dag van de melding is de verstopte afvooer vakkundig opgelost.

Probleem snel opgelost.

Ons probleem was snel opgelost tegen naar onze mening te hoge kosten. Wij waren van te voren wel geïnformeerd over de voorrij kosten, dus konden wij daar ook niets van zeggen.

• Ervaring met: Riool ontstopping

Bedankt voor uw reactie. Wij informeren onze klanten altijd over onze kosten. Dit voorkomt discussies achteraf.

snelle service,professioneel personeel

zeer coccecte en vriendelijke mensen,wortelgroei in put, verwijderen en alles netjes opnieuw aangesloten en keurig netjes opgeruimt

• Ervaring met: N.v.t.

Goede oplossing van probleem

Wortelgroei in rioolbuis verholpen. Ploeg van twee man heeft het probleem keurig opgelost. Er werd netjes en zorgvuldig gewerkt en de tuin en bestrating werd ook weer in goede staat opgeleverd.

• Ervaring met: Rioolrenovatie

Bedankt voor de mooie beoordeling. Wortelgroei komt helaas voor, maar dit kunnen onze monteurs oplossen.

Snelle service, professioneel en goed opgelost!

Het probleem hadden ze snel gedetecteerd en professioneel en grondig opgelost. Zeer correcte en vriendelijke mensen. Kortom: rioleerproblemen? Te Kloeze bellen!

• Ervaring met: Riool ontstopping

Bedankt voor uw reactie. Bedankt voor de aanbeveling!

Prima ervaring!

De medewerker kwam “langs, spoorde het probleem op en zorgde gelijk voor de oplossing. Het werk werd keurig uitgevoerd en alles netjes opgeruimd. Vriendelijk en professioneel. Geeft een veilig gevoel dat het probleem prima werd oogelost

Vakmanschap

Riool zat verstopt onder het huis. Er kwamen twee vakmensen om het op te lossen en binnen 1.5 uur alles weer in bedrijf. Volgende keer bel ik hun weer . Rekening was ook o.k. Ben zeer tevreden. W.Meijer,hooiberg in Didam