Ik ben zeer tevreden hoe de werkzaamheden zijn uitgevoerd. WAt betreft de inkijkinspectielijkt het mij dienstig om een oplossing te Vinden dat de camera niet meer in de put kan vallen of er automatisch uit kan komen . Vr.groeten Jan oosterkamp

• Bereikbaarheid N.v.t.
  • Snelheid N.v.t.
  • Ervaring met: N.v.t.

Bedankt voor uw reactie. Hopelijk was dit een eenmalig incident.

Tevreden

Monteur legde alles goed uit en was zeer vriendelijk. 2 x mail gekregen om een beoordeling in te vullen (niet in de spambox) Geen mail ontvangen met de factuur. Achteraan gebeld en een ander mail adres opgegeven, toen kwam de mail met de factuur in de spam terecht. Toch vreemd… Prijsopgave of prijsindicatie vooraf zou netter zijn. Totaal bedrag was een verrassing en niet goedkoop.

• Ervaring met: Riool ontstopping

Kwaliteit en ervaring zijn top.

Na aanleiding van lekkage van ons riool onder de woning kwam de monteur voor een camera inspectie. Lekkage vast gesteld. Plan gemaakt en ingepland. S'morgen de zandzuiger om ruimte te maken onder het huis en in de middag begonnen met het aanleggen van een nieuwe leiding. Volgende dag straatwerk voor en achter de woning weer netjes dicht gemaakt ,riool aangesloten. Top werk! Nogmaals dank voor frank(de monteur) voor het maken van het plan van aanpak en het meedenken om overlast te beperken.

• Ervaring met: Stankoplossing

Bedankt voor uw mooie cijfer. Fijn om te horen dat u tevreden bent.

uitstekend werk geleverd

Goede service. Veel vertrouwen in het werk wat uitgevoerd is. Uitstekende en vriendelijke vakmensen.

• Ervaring met: Stankoplossing

Bedankt voor uw reactie. We gaan het doorgeven aan de monteur.

Probleem opgelost, maar een ander probleem is ontstaan.

Dit is mijn tweede ervaring met dit bedrijf om hetzelfde probleem op te lossen. De eerste keer was ik helemaal tevreden met de service en de prijs. Twee jaar later heb ik hetzelfde probleem gehad, maar de prijs was toen twee keer zo hoog als bij de eerste keer, omdat de loodgieter veel langer deed over dezelfde werkzaamheden. Daarnaast heeft de loodgieter een klepje uit de afvoer gehaald, omdat hij dacht dat dat de oorzaak van de verstopping, twerijl dit klepje eigenlijk bedoeld is om te voorkomen dat de rioolstank terugkomt naar de keuken. Dus nadat de werkzaamheden geklaard waren, heb ik zelf de afvoer moeten losmaken om het klepje weer erin te zetten. Ik heb contact opgenomen met het bedrijf over de hogere prijs en de gemaakte fout m.b.t. het klepje, maar ik heb geen korting of compensatie gekregen voor de gemaakte fout van de loodgieter.

Vakwerk

Oud riool over een lengte van 15 m vernieuwd en verzakking verholpen. Situatie door grote tuin lastig bereikbaar voor een graafmachine. Voor ongeveer de helft moest alles handmatig worden opgegraven wat zwaar en lastig werk was. Alles keurig vernieuwd en eveneens keurig achtergelaten. Een grote pluim voor de medewerkers van Te Kloeze Riooltechniek.

Bedankt voor uw reactie.

Prettig contact met de planning, professionele monteur, ben zeer tevreden.

Prettig contact met de planning, professionele monteur, ben zeer tevreden.

• Ervaring met: Riool ontstopping

Bedankt voor uw reactie, leuk om te horen!

Snel en netjes geholpen

We werden snel en netjes geholpen

Bedankt voor de review.

Een snelle oplossing voor een groot probleem.

Wij zijn geholpen door een zeer gemotiveerde en enthousiaste medewerker die alles goed uitlegde en ons liet meekijken met behulp van de camera. Toppertje.

• Ervaring met: Riool ontstopping

Bedankt voor uw reactie. Leuk dat de monteur e.e.a. heeft laten zien.

Fantastisch

Zeer vriendelijke man die er voor zorgde dat het allemaal nog wel meeviel. Top.

• Ervaring met: N.v.t.

Bedankt voor uw reactie, we gaan het de monteur doorgeven.

Vriendelijk vakkundig en oplossingsgericht

Bovenstaande omvat alles

• Ervaring met: Rioolinspectie

Monteur prima, nazorg onvoldoende

Monteur heeft probleem tijdelijk prima verholpen. Maar er zou nog offerte komen om het probleem definitief te verhelpen maar helaas nog steeds niet ontvangen. Daarom ook onderstaand allemaal met goed beoordeeld omdat de monteur het prima heeft gedaan maar helaas heeft kantoor de nazorg niet verzorgd.

• Ervaring met: Riool ontstopping

Bedankt voor het invullen van de review. Excuses dat u nog geen offerte heeft ontvangen. We gaan de offerte z.s.m. toesturen.

afspraak is afspraak

Ze doen wat ze beloven en als een afspraak verzet moet worden zijn ze daar duidelijk in en altijd optijd

• Ervaring met: Riool ontstopping

Bedankt voor uw reactie. We proberen ook altijd zo goed mogelijk de afspraken na te komen!

Uitstekend!

's Morgens gebeld. 's Middags is het probleem al verholpen. Perfect snelle service en kundige medewerkers ondanks zijn jonge leeftijd. Prima!

Vriendelijke, kundige service

Alles werd goed overlegd, wat er waarom werd gedaan. Daarnaast zo uitgelegd dat het de volgende keer makkelijker opgelost kan worden.

• Ervaring met: Riool ontstopping

Tekloeze riooltechniek is goed bezig en kundig.

Als je in de shit zit ben je blij dat een vakkundig bedrijf zo snel mogelijk je problemen oplost. Deze goeie service kost natuurlijk ook een paar duiten maar je bent blij dat je probleem opgelost wordt.

• Ervaring met: Riool ontstopping

Bedankt voor je reactie. Goed om te horen.

Snel en doelmatig

Zeer tevreden over de snelle en goede aanpak van het probleem.

Hele fijne klantenservice

Gisterenochtend gebeld en 2 uur later waren jullie er. Alles werd prima uitgelegd door de monteur. Fijne jongeman die het probleem snel gevonden had. Kan alleen maar zeggen dat wij er blij mee waren.

goed en snel

Goed werk

Bedankt voor uw reactie!

Prima!

Vakkundige afhandeling van het probleem.

• Bereikbaarheid N.v.t.

Goed om te horen.

Goede erbaring

Snelle service

Bedankt voor uw reactie.

Goed geholpen tot nu toe.

Dank voor snelle service. Ons probleem bleek ernstiger dan verwacht/gehoopt, maar verschillende bezoeken hebben geholpen het goed in kaart te krijgen. Jullie mensen zijn prettig om over de vloer te hebben, en we hebben alle vertrouwen dat de verdere werkzaamheden naar tevredenheid zullen worden afgerond.

• Ervaring met: Rioolinspectie

Vriendelijke vaklui

Prettig geholpen, goed uitgelegd wat en waarom wat ze deden

Echte vakmensen

Mensen met ervaring, die oplossingsricht werken, snel en vakkundig.

• Ervaring met: Riool ontstopping

We gaan de complimenten doorgeven aan onze collega's.