Fijn samen gewerkt met Hovenier VD Zanden uit Westerhoven

Wij zijn heel blij met t kunstgras Royalgrass-Sense die Erik met zijn team bij ons gelegd heeft alles perfect en mooi afgewerkt zijn er heel blij mee en we zien maar weer dat je toch bij de vakmannen moet zijn nogmaals bedankt Hovenier VD Zanden uit Westerhoven gr Johan Koolen uit Valkenswaard

mooiste gras ooit gezien

Sense gras is niet van echt te onderscheiden. uitgeprobeerd met een stuk op echt gras te leggen. Joost, van kunstgras Limburg Meijl, is erg hulpvaardig, betrouwbaar en kundig.

Hadden we veel eerder moeten doen...

Royal Grass kunstgras laten leggen dzv Pieter Roefs (Soerendonk). Lang zitten twijfelen om over te stappen op kunstgras maar uiteindelijk toch de knoop toch doorgehakt. Achteraf hadden we dit veel eerder moeten doen. Het is idd een aardig kostenplaatje, maar het is het zeker waard. Vanaf nu een altijd mooi en strak gazon (LUSH).

Mijn ervaring ziet er goed uit

Is goed gelegd door mark kouwenberg veldhoven

Ben heel tevreden.

Het is een mooi produkt en goed gelegd door hovenier Mark Kouwenberg uit Veldhoven. Ik ben blij dat het kunstgras ook nagenoeg onderhoudsvrij is.

Topservice

Mijn ervaring met Pieter Roefs is prima. Goede service! Komen afspraken na en helpen meedenken in oplossingen. Kan het iedereen aanbevelen! Fam. Simons

Natuurlijk uitziend kunstgras

Het kunstgras ziet er uit als een perfect onderhouden grasperk. Ik ben zeer tevreden en blij dat ik het heb laten aanleggen.

Zeer sterk en mooi

Royalgrass Sense laten installeren door Kunstgrasprof. Zowel het product als de installateur zijn fantastisch. Zeer tevreden.

Werkelijk alles klopte

Zie boven

Kundig werk verricht

Fijn advies gekregen en het gras is zeer kundig gelegd.

In slechts 4 uur tijd is mijn grasveld gelegd, in een organische vorm, dus niet recht toe, recht aan. Het ging razendsnel. Pieter Roefs en zijn team hebben de tuin keurig netjes achtergelaten. Oude grasveld is afgevoerd en we hebben nergens omkijken naar gehad. Het resultaat is boven verwachting. Blij dat we voor dit gras gekozen hebben! Het ziet er heel natuurgetrouw uit.

Prachtig Werk

Wij hebben dit laten leggen door Pieter Roefs uit Soerendonk zéér goed proficioneel werk afgeleverd en uiteraard vriendelijk personeel tuin ziet er echt fantastisch uit en niet te vergeten 15 jaar garantie

Geweldig produkt; fantastisch aangelegd!

Dit is de tweede keer dat wij gras laten vervangen door kunstgras. Royal Grass LUSH is een geweldig produkt. Vanzelfsprekend hebben wij ook dit keer Pieter Roefs gevraagd om dit te doen. Hij en zijn vriendelijke en hardwerkende medewerkers leggen dit kunstgras aan op een zeer professionele en deskundige manier. Alles vindt in rustig overleg plaats. Het is een plezier om deze mensen 'over de vloer' te hebben. Ik kan iedereen Royal Grass én Pieter Roefs met zijn mensen aanbevelen.

Mooi strak en toch natuurlijke uitstraling

Royal grass Lush ziet er strak uit, maar heeft toch een natuurlijke uitstraling. Het ziet er mooi uit en voelt goed. De advisering en aanleg is gedaan door Pieter Roefs in Soerendonk. De uitleg vooraf was prima, de prijsopgave helder. De aanleg werd keurig gedaan en alles was na de installatie netjes opgeruimd.

Kunstgras professioneel gelegd, tuin ziet erg weer TOP uit.

Prettig contact met Mark Kouwenberg. Het kunstgras is professioneel gelegd door Mark en zijn collega’s. Ook werd alles na afloop weer keurig opgeruimd. Onze tuin ziet er weer TOP uit.

Geweldig werk geleverd.

Alles buiten verwachting.

prettige wijze van zakendoen met fa. Pieter Roefs, professionele aanpak en netjes afgeleverd.

Met de eerste kennismaking al duidelijk dat dit een professionele aanpak was, goede voorlichting, transparant over kosten en werkzaamheden die uitgevoerd moeten worden. Op de dag zelf, keurig op tijd en goed werk afgeleverd. Gras ligt er keurig in, aansluitende tegels zijn opgehoogd, "oud gras" en overig vuil afgevoerd. Ook de tuin netjes achtergelaten evenals de garage waar al de verplaatsingen doorheen gingen en de plaats voor het huis waar zand e.d. hebben gelegen.

Super netjes gelegd en mooi, zacht gras

Mark en Erwin hebben netjes werk geleverd. Goed advies gekregen welk soort gras het beste aansluit bij de wensen. Onze tuin ziet er weer mooi en netjes uit. De kindjes van Gastouderopvang Tuto kunnen weer fijn buiten spelen.

Geweldig!!

Vakkundig bedrijf van Pieter Roefs, professioneel en zeer aardig het werd ons allemaal heel rustig uitgelegd onder het genot van een kopje koffie. Een echte aanrader als je denkt over kunstgras!

Uitstekend in alle opzichten

Goed en duidelijk advies vooraf, bezoek ter plaatse om alles nogmaals goed samen af te stemmen, een duidelijke communicatie mbt de planning van de uitvoering en uiteindelijk een installatie zoals besproken met een fantastisch gazon als resultaat. Ik kan geen enkele op- of aanmerking geven.

Super goede voorlichting! En snel en strak gelegd.

Mooi kunstgras, zeer tevreden

Fijne ervaring met Mark Kouwenberg uit Veldhoven. Hij heeft het gras heel netjes gelegd en alles keurig achtergelaten. Het maakt mijn tuintje helemaal af. Blij mee!

Goed en zeer tevreden

Oud gazon eruit en kunstgras lush erin. Mark Kouwenberg en collega hebben een groot compliment verdiend. Vooral met het erg warme weer van 39 graden. Wat een vakbekwaamheid hebben ze. Alles ziet er keurig netjes uit en ze laten als netjes opgeruimd en schoon achter. We kunnen ze van HARTE aanbevelen. Bedankt Mark Kouwenberg en Collega.👍

• Kwaliteit geleverde werk
  • Kwaliteit product
  • Deskundigheid dealer
  • U doet zaken met ons als: Particulier
  • Waar heeft u Royal Grass gekocht? Veldhoven Kouwenberg

Helemaal super, strak en mooi gelegd

• Kwaliteit geleverde werk
  • Kwaliteit product