Zeer professioneel en vakkundig het gras gelegd. Alles volgens afspraak. Helemaal TOP.

Super aangelegd, fantastische service !

Een super aangelegde tuin ! Met een fantastische service ! Absoluut aan te bevelen !

GEWELDIG!

Superblij met ons grasmatje in de achtertuin! Zeer vakkundig aangelegd en alles netjes achter gelaten. Professioneel duo “ Pieter & Zoon “ Nogmaals Hartelijk Dank ,Familie Roefs uit Soerendonk

Topservice

Zeer tevreden over de service van Pieter Roefs!! Zeer uitgebreide uitleg over de mogelijkheden. Ook fijn dat ze een "kunstgrastuin" hebben met het keuze aanbod. De dag van het leggen waren ze op tijd en hebben zeer netjes gewerkt! Echt Top!!!

Kouwenberg Kunstgras zijn toppertjes

Na diverse kunstgras monsters te hebben beoordeelt was de keuze niet moeilijk en sprong de Royal Grass sense er ruim boven uit. Na een prettige kennismaking met veel goede adviezen was ook deze keuze niet moeilijk. Mark Kouwenberg en collega's bedankt voor de aanleg van het strakke groene gazon. We genieten hier nu dagelijks van en onze 2 honden nog het meest. Gr. Fam. van Lieshout uit Oerle.

Super uitleg en super geinstaleerd

Zo wel aan het bedrijf in deze rare tijd zijn we super geholpen en hebben goede uitleg gekregen. Tijdens instaleren zijn we perfect behandeld en is het resultaat echt super. Dank voor beide.

pieter Roefs zijn toppers

Heb het kunstgras gekocht bij Pieter Roefs zeer bekwaam en goede adviezen zeer vriendelijk en ruimen alles op laten de tuin netjes achter. Grt fam v.d Laak uit Leende

Prachtig product: bijna niet meer van echt te onderscheiden!!!.

Na een markt zoektocht van ongeveer 8 tot 10 maanden in de kunstgras "wereld" zijn wij uiteindelijk terecht gekomen in het pittoreske dorpje Soerendonk waar een grasspecialist is gehuisvest van hoogwaardige kundigheid en vakmanschap - Pieter Roefs luidt de naam. Mooi bedrijf en fijne mensen: zeggen wat ze doen en doen wat zeggen. Kortom voor een ieder die op zoek is naar kunstgras onder het motto: "nauwelijks van echt te onderscheiden" willen wij graag aanbevelen Royal Grass geleverd en geïnstalleerd door Roefs BV uit Soerendonk.

Kouwenberg kunstgras personeel Top !

De uitleg over het kunstgras was duidelijk uitgelegd, service zijn goed en snel. We zijn erg tevreden!

Schitterend product, erg netjes aangelegd, dank je Mark

Na twee hete zomers en een gazon wat daar echt last van had, want ik wilde er geen water aan verspillen, de knoop doorgehakt en gekozen voor kunstgras: Na wat zoeken en veel lezen op internet werd het Royal Grass Sense, vooral vanwege de uitstraling. Royal Grass bracht mij in contact met Mark Kouwenberg Hoveniers uit Veldhoven, gespecialiseerd in de aanleg van kunstgras. Mark heeft me een nette aanbieding gedaan en op 1 sep 2020 is het gelegd. Mark heeft netjes het oude gazon af/uitgegraven, een ongeveer 10cm dikke stevige, waterdoorlatende vaste zandlaag gelegd en gelegaliseerd, daarop een worteldoek en dan het kunstgras. De borders kregen een scheidingsrand en de aansluiting op terras en tuinpad is perfect. Nu het een paar keer heeft geregend zijn de vezels mooi omhoog gekomen en oogt het natuurlijk. Ik ben nu de buurman met het groenste gras.

royal grass is voortreffelijk gelegd.

Het kunstgras is goed gelegd.Het ziet er fantastisch uit. Pieter Roefs fijn bedrijf. We hopen veel plezier van het Royal kunstgrass Lush te hebben.

zeer tevreden

Het lijkt net echt!

Enorm blij met de service door Pieter Roefs en met ons kunstgras!

Op donderdag 28-05-2020 kwam Pieter met zijn zoon bij ons het kunstgras installeren. Ze waren netjes op tijd hier en we hebben ons zitten verbazen over de perfecte samenwerking tussen die 2. We hebben alles door hun laten doen; eerst het oude "weiland" af laten graven, nieuwe bandjes laten plaatsen en glad laten maken. Toen kon er begonnen worden met het aanleggen van het kunstgras. In een mum van tijd lag alles op zijn plek en het ziet er geweldig uit! Niet zo'n grote oppervlakte (+/- 30m2) maar dit ligt er super strak in en nu, ruim een maand later zijn we nog steeds trots op onze mooie tuin!

Mooie strakke mat

Hebben door Pieter Roefs uit Soerendonk, de Lush aan laten leggen. Zijn hier zeer tevreden over en vooral de vakkundigheid van het leggen, maar ook de informatie vooraf. Laten ook na het aanleggen alles weer schoon achter. Zeker een aanrader. Chapeau.

Een prachtige "grasmat" van Royal Grass, type Sense aan laten leggen door Kouwenberg Kunstgras. Wat een professionals zijn dat! Volgens afspraak en erg enthousiast en super snel en netjes uitgevoerd. En wat een mooi resultaat! Wij zijn er erg blij mee! Helemaal super! Mark en team, bedankt!

ziet er heel netjes uit

het is bijna niet van echt gras te onderscheiden.

De ideale grasmat

Wij zijn heel blij met het kunstgras wat is gelegd in onze achtertuin medio mei. De afspraken werden keurig nagekomen, de heren werkten heel netjes en het gras ligt er mooi in. Wij zijn er erg blij mee.

Hoge kwaliteit in een rap tempo

Binnen korte tijd middels eenvoudige communicatie gras (Lush) besteld. De heren kwamen met 4 man werken, alles ging er snel en professioneel in. Na enkele uren kon ik al genieten van het gras wat er zeer realistisch uitziet, en ook nog eens prettig aanvoelt. Bedankt!

Netjes afgewerkt weer prachtig gazon

Mijn ervaring met hoveniersbedrijf Kouwenberg is uitstekend. Alles is netjes afgewerkt.

Super blij mee!

Gisteren ons gras laten leggen door Pieter Roefs. Wat mooi om te zien hoe hij en zijn zoon zo fijn samenwerken en wat een aardige mensen. Het gras ligt er super strak in, ze denken mee over de tegels die scheef lagen en lossen alles netjes op. Ze werken snel maar secuur en alles is netjes achter gelaten. Wij gaan hier nog heel veel plezier van hebben, dat weet ik zeker!

Gewéldig bedrijf met vakkundig personeel

Mark zelf is hier komen schouwen en kwam ook op korte termijn met een offerte. Hiermee zijn wij akkoord gegaan en we kregen snel een afspraak voor het leggen. Mark is dit samen met zijn personeel komen leggen het ligt er zeer strak in. Als je kunstgras wilt voor een nette prijs kwaliteit verhouding zou ik zeker kouwenberg kunstgras aanbevelen!

super

zeer fijn installateur duidelijk en zeer vakbekwaam, samen met zijn team, er waren nog een paar kleine dingetjes, wat niet zijn schuld was, meteen opgelost,echt een aanrader.

Perfect bedrijf, vakmensen en klantvriendelijk

Mark (Kouwenberg, eigenaar) reageert snel op de aanvraag. Komt daarna op korte termijn situatie bekijken en geeft duidelijke uitleg over de mogelijkheden. Medewerkers zijn zeer klantvriendelijk en vooral vakkundig. Ik kan iedereen Kouwenberg Kunstgras aanbevelen ! Dick Hendriks

Kundig advies en goede, nette installatie

Zeer kundig en reeel advies en goede, nette installatie door Pieter Roefs

Top product, mooie uitstraling, super strak gelegd

Top product, mooie uitstraling, super strak gelegd