Vakkundig gelegde mooie grasmat.

Wij zijn heel tevreden over onze door Pieter Roefs en Niels aangelegde Royal Grass Bloom grasmat. Heel vakkundig aangelegd met een omranding die heel goed past bij de kleur van de stoep en het terras.

Mooi snel professioneel gelegd.

Super mooi

Vakman die zijn afspraken nakomt!

Mark van Kouwenberg Kunstgras uit Veldhoven zegt wat hij doet maar doet ook nog eens wat hij zegt! Met een mooi product (Royal Grass / Bliss) vakkundig werk geleverd. Dank je wel!

Vakkundig en netjes aangelegd kunstgras

Na een bezoek aan Roefs werd een nette en duidelijke offerte gemaakt. De werkzaamheden konden vervolgens 2 weken later al uitgevoerd worden. De installatie verliep netjes en waar nodig werd nog overlegd. Pieter en zijn zoon zorgen voor een keurige afwerking en ruimen nadien ook alles netje op. Het kunstgras is net echt en zeer fraai.

Super mooie strakke grasmat

Mark Kouwenberg Kunstgras uit Veldhoven heeft bij ons het gazon aangelegd. We hebben gekozen voor de BLISS. Een mooie volle grasmat die iets hoger is dan de meeste anderen..door de diverse kleursprieten nagenoeg niet van echt te onderscheiden. De mannen hebben het super netjes en met echt vakmanschap gelegd. Alle lof van ons voor hen. Een dikke 10

Topgras

Gekozen voor Royal Grass vanwege de echtheid en kwaliteit. Laten aanleggen door Kouwenberg Kunstgras, en wat een vakmanschap. Goed verhaal, afspraken worden nagekomen, snelle reactie op mail en telefoon. Goede showtuin, met heldere uitleg. Online is dit anders niet te beoordelen. Op afgesproken tijd aanwezig, en zeer snel, maar vooral vakkundig aangelegd. Prettig in omgang, en laten alles zeer netjes achter. Eerlijke hovenier die ik van harte kan aanbevelen.

Supercontent!!! Vakmanschap!!!!

Topteam,een plezier om hen aan het werk te zien,je wordt vrolijk van hun spontane communicatie,vooral een team dat duidelijk op mekaar is afgestemd,ervaren vakmanschap!

Fantastisch!

Fijne ontvangst en goed advies wat betreft de keuze van het gras. Fam. Roefs ontzorgt, vanaf de aankoop tot en met het leggen, ze zijn vakkundig en zeer professioneel, meedenkend en behulpzaam. Daarnaast erg prettig in de omgang. Ik ga hun ten zeerste aanbevelen! Bedankt voor alles! Fam. Smits

uiterst tevreden over de werkwijze van dit bedrijf! een aanrader!!

Via een kennis bij Pieter Roefs terecht gekomen, Bij het bedrijf wezen kijken en een passende offerte laten maken, daarna na goedkeuring erg tevreden over de manier van werken van vader en zoon in onze tuin om een super mooie nieuwe grasmat te leggen. Netjes en volgens gemaakte afspraken is alles verlopen! We zullen jullie zeker aanbevelen bij anderen, Familie van den Berg Nuenen

Kwaliteitsproduct gelegd door kundig personeel

Een tijd geleden heeft Roefs onze tuin voorzien van ruim 400m² kunstgras van Royal Grass. Het is niet van echt te onderscheiden! Pieter Roefs heeft kundig personeel wat meedenkt met de klant en goed advies geeft. Iedere werkdag werd de tuin netjes achtergelaten! Wij raden Pieter Roefs Kunstgras BV zeker aan!

Vakwerk

Wat een fijn bedrijf met heel veel kennis. We hadden Mark Kouwenberg uitgenodigd om bij ons te komen kijken, omdat we alles nieuw wilde hebben. Hij had hele goede ideeën en het fijne is dat ze alles doen. Van kunstgras leggen, trampoline plaatsen, bestrating en bomen planten. De mannen hebben echt vakwerk geleverd.

Goede ervaring

Komt afspraken na en levert prima werk, onze voortuin ziet er weer geweldig mooi uit.

Excellente service

We zijn uitermate tevreden over het eindresultaat en de klantgerichtheid van Mark Kouwenberg. Hij hielp ons met ideeën om de tuin nog mooier te maken dan we in eerste instantie voor ogen hadden.

Profesioneel kunstgras bedrijf

Zeer tevreden over de profesionele aanleg van onze kunstgrasmat door Kouwenberg Kunstgras. De grasmat ziet er superstrak uit. Met Mark goede afspraken kunnen maken die hij nakomt. Bedankt voor de goede service.

Perfect!

Supersnel en perfect aangelegde tuin door Kouwenberg Kunstgras! Kan hem iedereen aanbevelen

Netjes aangelegd door Kouwenberg Kunstgras

Super strakke grasmat!

Ondanks enorme drukte zijn we snel geholpen met een geweldig mooi resultaat. Goede communicatie met Mark, die zijn afspraken nakomt.

Super strak gelegde prachtige grasmat!

Wij zijn ontzettend blij met onze keuze voor het kunstgras. De Royal Grass Bloom. Mooie lange natuurlijke grasspriet, zacht aan de voeten en super sterk. We zijn hierover vooraf ook heel goed geïnformeerd door de dealer Pieter Roefs. Geen naden of stroken te zien, prachtig strak gelegd!! Perfecte service van Pieter Roefs in Soerendonk!

heel netjes gelegd en met overleg hoe het kwam te liggen.

Heel fijne samenwerking met de Firma Roefs uit Soerendonk. Heb het ook uitgezocht bij Roefs in de showtuinen waar veel soorten liggen en goede uitleg en advies van Mevrouw Roefs. Ook heel duidelijke afspraken gemaakt en deze zijn ze heel netjes na gekomen, zeer tevreden.

Kouwenberg Kunstgras

Afgelopen week Royal Grass Bloom laten plaatsen in onze tuin door Kouwenberg Kunstgras. Erg tevreden over het hele traject van aanvraag tot het plaatsen! Naam doorgekregen via een positieve recensie van vrienden.

Mark Kouwenberg is vakkundig, professioneel en transparant

Royal grass dealer Mark Kouwenberg verkoopt met een eerlijk en goed verhaal, kunstgras met uitstekende kwaliteit. Niet de goedkoopste, maar wel wat prijs/kwaliteitverhouding in mijn ogen de beste. Voordeel is dat ze het ook zelf kunnen aanleggen. Heb je alles in één hand en ben je niet afhankelijk van een hovenier die toch geen tijd heeft. Vakkundig en snel aangelegd, je ziet eigenlijk géén verschil tussen echt gras en deze "Bloom" van Royal Grass. Super tevreden en absoluut aan te bevelen!

Pieter Roefs heeft hier Royal kunstgras gelegd.Prima afgewerkt. Een bedrijf om warm aan te bevelen

Goede serviceen netjes gelegd en gewerkt

Door Mark kouwenberg kunstgras aan laten leggen fijne service komt afspraken na en netjes gewerkt kortom een aanrader

slechte resultaten van uw gazon zonder garantie.

IK woon en Catalonië Spanje. ik heb in 2019 100m2 van uw gazon geïnstalleerd. eerste claim in juni 2020. tweede claim april 2021(met zicht up uw dealer). heet geen rapport 10 dagen later onmogelijk om uw 15-jarigegarantiecertificaat te krigen (ik denk dat het gras er veel ouder uitziet dan 2 jaar als ik het praktisch gebruik). als de garantie 15 jaar is met twee, en de geschuurde kleur verliest... ik vraag alleen om een garantie of rapport. Noel Lang

Topservice in combinatie met een top-product!!!

We hebben op advies van kennissen ons kunstgras gekocht bij Pieter Roefs. Nadat het gras (perfect) gelegd was, hebben we enkele weken later er een opzet zwembad op geplaatst. Tot onze verbazing was naderhand te zien waar het zwembad gestaan had. Er zou geen kleurverschil mogen zijn, was ons toegezegd bij de aanschaf. We hebben dit aangegeven bij de firma Roefs en Pieter is dit met eigen ogen komen bekijken, samen met een vertegenwoordiger van Royal Grass. Beiden snapten er niks van maar het zou opgelost worden. En het werd opgelost! Kostenloos is de grasmat vervangen én we kregen de mogelijkheid om eventueel voor een upgrade te gaan. We hebben voor deze upgrade gekozen en de meerprijs heeft de firma Roefs óók op zich genomen! Een verademing voor ons. Niks verwijzen naar "kleine lettertjes", of "we komen wel een keer kijken". Wederom is de grasmat top gelegd. Deze firma kan ik iedereen aanbevelen. Zowel het product, als de service is TOP!