Werkelijk alles klopte

Zie boven

Kundig werk verricht

Fijn advies gekregen en het gras is zeer kundig gelegd.

Geweldig!

In slechts 4 uur tijd is mijn grasveld gelegd, in een organische vorm, dus niet recht toe, recht aan. Het ging razendsnel. Pieter Roefs en zijn team hebben de tuin keurig netjes achtergelaten. Oude grasveld is afgevoerd en we hebben nergens omkijken naar gehad. Het resultaat is boven verwachting. Blij dat we voor dit gras gekozen hebben! Het ziet er heel natuurgetrouw uit.

Prachtig Werk

Wij hebben dit laten leggen door Pieter Roefs uit Soerendonk zéér goed proficioneel werk afgeleverd en uiteraard vriendelijk personeel tuin ziet er echt fantastisch uit en niet te vergeten 15 jaar garantie

Geweldig produkt; fantastisch aangelegd!

Dit is de tweede keer dat wij gras laten vervangen door kunstgras. Royal Grass LUSH is een geweldig produkt. Vanzelfsprekend hebben wij ook dit keer Pieter Roefs gevraagd om dit te doen. Hij en zijn vriendelijke en hardwerkende medewerkers leggen dit kunstgras aan op een zeer professionele en deskundige manier. Alles vindt in rustig overleg plaats. Het is een plezier om deze mensen 'over de vloer' te hebben. Ik kan iedereen Royal Grass én Pieter Roefs met zijn mensen aanbevelen.

Mooi strak en toch natuurlijke uitstraling

Royal grass Lush ziet er strak uit, maar heeft toch een natuurlijke uitstraling. Het ziet er mooi uit en voelt goed. De advisering en aanleg is gedaan door Pieter Roefs in Soerendonk. De uitleg vooraf was prima, de prijsopgave helder. De aanleg werd keurig gedaan en alles was na de installatie netjes opgeruimd.

Kunstgras professioneel gelegd, tuin ziet erg weer TOP uit.

Prettig contact met Mark Kouwenberg. Het kunstgras is professioneel gelegd door Mark en zijn collega’s. Ook werd alles na afloop weer keurig opgeruimd. Onze tuin ziet er weer TOP uit.

Geweldig werk geleverd.

Alles buiten verwachting.

prettige wijze van zakendoen met fa. Pieter Roefs, professionele aanpak en netjes afgeleverd.

Met de eerste kennismaking al duidelijk dat dit een professionele aanpak was, goede voorlichting, transparant over kosten en werkzaamheden die uitgevoerd moeten worden. Op de dag zelf, keurig op tijd en goed werk afgeleverd. Gras ligt er keurig in, aansluitende tegels zijn opgehoogd, "oud gras" en overig vuil afgevoerd. Ook de tuin netjes achtergelaten evenals de garage waar al de verplaatsingen doorheen gingen en de plaats voor het huis waar zand e.d. hebben gelegen.

Super netjes gelegd en mooi, zacht gras

Mark en Erwin hebben netjes werk geleverd. Goed advies gekregen welk soort gras het beste aansluit bij de wensen. Onze tuin ziet er weer mooi en netjes uit. De kindjes van Gastouderopvang Tuto kunnen weer fijn buiten spelen.

Geweldig!!

Vakkundig bedrijf van Pieter Roefs, professioneel en zeer aardig het werd ons allemaal heel rustig uitgelegd onder het genot van een kopje koffie. Een echte aanrader als je denkt over kunstgras!

Uitstekend in alle opzichten

Goed en duidelijk advies vooraf, bezoek ter plaatse om alles nogmaals goed samen af te stemmen, een duidelijke communicatie mbt de planning van de uitvoering en uiteindelijk een installatie zoals besproken met een fantastisch gazon als resultaat. Ik kan geen enkele op- of aanmerking geven.

Super!

Super goede voorlichting! En snel en strak gelegd.

Mooi kunstgras, zeer tevreden

Fijne ervaring met Mark Kouwenberg uit Veldhoven. Hij heeft het gras heel netjes gelegd en alles keurig achtergelaten. Het maakt mijn tuintje helemaal af. Blij mee!

Goed en zeer tevreden

Oud gazon eruit en kunstgras lush erin. Mark Kouwenberg en collega hebben een groot compliment verdiend. Vooral met het erg warme weer van 39 graden. Wat een vakbekwaamheid hebben ze. Alles ziet er keurig netjes uit en ze laten als netjes opgeruimd en schoon achter. We kunnen ze van HARTE aanbevelen. Bedankt Mark Kouwenberg en Collega.👍

• Waar heeft u Royal Grass gekocht? Veldhoven Kouwenberg

Helemaal super, strak en mooi gelegd

• Waar heeft u Royal Grass gekocht? Kouwenberg kunstgras

Aan de hand van goed advies gekozen voor Royal grass Silk 35. Communicatie goed en tijdig. Alles volgens planning en er is net werk geleverd. Het product, de levering en uitvoering voldoen naar alle verwachting.Ik zal Kouwenberg Kunstgras zeker aanraden.

• Waar heeft u Royal Grass gekocht? Kouwenberg Kunstgras

Fijne mensen, goed advies, keurig en netjes gewerkt. Gras ligt er nu 2 weken in naar tevredenheid

• Waar heeft u Royal Grass gekocht? Roefs Soerendonk

Het ligt er pas 2 dagen en het ziet er fantastisch uit. Kouwenberg en collega hebben enorm hard gewerkt. Goede uitleg toen we oriënterend kwamen kijken. Heel prettig om "zaken"mee te doen. Kan hem van harte aanbevelen.

• Waar heeft u Royal Grass gekocht? Kouwenberg Kunstgras

Mark Kouwenberg komt afspraken na en legt gras vakkundig en snel aan. Na afloop alles weer keurig netjes opgeruimd en afval meegenomen. Top!

• Waar heeft u Royal Grass gekocht? Kouwenberg Hovenier

Alles is prima verlopen

• Waar heeft u Royal Grass gekocht? Roefs

Erg fijne en goede ondernemer met verstand van zaken ! Super snel en goed gelegd met een paar mannen en netjes achter gelaten ! erg tevreden, dus nu hopen dat het gras zoooo mooi blijft.

• Waar heeft u Royal Grass gekocht? Kouwenberg Kunstgras te Veldhoven

Goede advisering en kennis. Prima garantie. Zonder meer een bedrijf dat staat voor het geadviseerde produkt. Top!

• Waar heeft u Royal Grass gekocht? Pieter Roefs

• Waar heeft u Royal Grass gekocht? Pieter Roefs