royal grass is voortreffelijk gelegd.

Het kunstgras is goed gelegd.Het ziet er fantastisch uit. Pieter Roefs fijn bedrijf. We hopen veel plezier van het Royal kunstgrass Lush te hebben.

zeer tevreden

Het lijkt net echt!

Enorm blij met de service door Pieter Roefs en met ons kunstgras!

Op donderdag 28-05-2020 kwam Pieter met zijn zoon bij ons het kunstgras installeren. Ze waren netjes op tijd hier en we hebben ons zitten verbazen over de perfecte samenwerking tussen die 2. We hebben alles door hun laten doen; eerst het oude "weiland" af laten graven, nieuwe bandjes laten plaatsen en glad laten maken. Toen kon er begonnen worden met het aanleggen van het kunstgras. In een mum van tijd lag alles op zijn plek en het ziet er geweldig uit! Niet zo'n grote oppervlakte (+/- 30m2) maar dit ligt er super strak in en nu, ruim een maand later zijn we nog steeds trots op onze mooie tuin!

Mooie strakke mat

Hebben door Pieter Roefs uit Soerendonk, de Lush aan laten leggen. Zijn hier zeer tevreden over en vooral de vakkundigheid van het leggen, maar ook de informatie vooraf. Laten ook na het aanleggen alles weer schoon achter. Zeker een aanrader. Chapeau.

Super!

Een prachtige "grasmat" van Royal Grass, type Sense aan laten leggen door Kouwenberg Kunstgras. Wat een professionals zijn dat! Volgens afspraak en erg enthousiast en super snel en netjes uitgevoerd. En wat een mooi resultaat! Wij zijn er erg blij mee! Helemaal super! Mark en team, bedankt!

ziet er heel netjes uit

het is bijna niet van echt gras te onderscheiden.

De ideale grasmat

Wij zijn heel blij met het kunstgras wat is gelegd in onze achtertuin medio mei. De afspraken werden keurig nagekomen, de heren werkten heel netjes en het gras ligt er mooi in. Wij zijn er erg blij mee.

Hoge kwaliteit in een rap tempo

Binnen korte tijd middels eenvoudige communicatie gras (Lush) besteld. De heren kwamen met 4 man werken, alles ging er snel en professioneel in. Na enkele uren kon ik al genieten van het gras wat er zeer realistisch uitziet, en ook nog eens prettig aanvoelt. Bedankt!

Netjes afgewerkt weer prachtig gazon

Mijn ervaring met hoveniersbedrijf Kouwenberg is uitstekend. Alles is netjes afgewerkt.

Super blij mee!

Gisteren ons gras laten leggen door Pieter Roefs. Wat mooi om te zien hoe hij en zijn zoon zo fijn samenwerken en wat een aardige mensen. Het gras ligt er super strak in, ze denken mee over de tegels die scheef lagen en lossen alles netjes op. Ze werken snel maar secuur en alles is netjes achter gelaten. Wij gaan hier nog heel veel plezier van hebben, dat weet ik zeker!

Gewéldig bedrijf met vakkundig personeel

Mark zelf is hier komen schouwen en kwam ook op korte termijn met een offerte. Hiermee zijn wij akkoord gegaan en we kregen snel een afspraak voor het leggen. Mark is dit samen met zijn personeel komen leggen het ligt er zeer strak in. Als je kunstgras wilt voor een nette prijs kwaliteit verhouding zou ik zeker kouwenberg kunstgras aanbevelen!

super

zeer fijn installateur duidelijk en zeer vakbekwaam, samen met zijn team, er waren nog een paar kleine dingetjes, wat niet zijn schuld was, meteen opgelost,echt een aanrader.

Perfect bedrijf, vakmensen en klantvriendelijk

Mark (Kouwenberg, eigenaar) reageert snel op de aanvraag. Komt daarna op korte termijn situatie bekijken en geeft duidelijke uitleg over de mogelijkheden. Medewerkers zijn zeer klantvriendelijk en vooral vakkundig. Ik kan iedereen Kouwenberg Kunstgras aanbevelen ! Dick Hendriks

Kundig advies en goede, nette installatie

Zeer kundig en reeel advies en goede, nette installatie door Pieter Roefs

Top product, mooie uitstraling, super strak gelegd

Top product, mooie uitstraling, super strak gelegd

Fijn samen gewerkt met Hovenier VD Zanden uit Westerhoven

Wij zijn heel blij met t kunstgras Royalgrass-Sense die Erik met zijn team bij ons gelegd heeft alles perfect en mooi afgewerkt zijn er heel blij mee en we zien maar weer dat je toch bij de vakmannen moet zijn nogmaals bedankt Hovenier VD Zanden uit Westerhoven gr Johan Koolen uit Valkenswaard

mooiste gras ooit gezien

Sense gras is niet van echt te onderscheiden. uitgeprobeerd met een stuk op echt gras te leggen. Joost, van kunstgras Limburg Meijl, is erg hulpvaardig, betrouwbaar en kundig.

Hadden we veel eerder moeten doen...

Royal Grass kunstgras laten leggen dzv Pieter Roefs (Soerendonk). Lang zitten twijfelen om over te stappen op kunstgras maar uiteindelijk toch de knoop toch doorgehakt. Achteraf hadden we dit veel eerder moeten doen. Het is idd een aardig kostenplaatje, maar het is het zeker waard. Vanaf nu een altijd mooi en strak gazon (LUSH).

Mijn ervaring ziet er goed uit

Is goed gelegd door mark kouwenberg veldhoven

Ben heel tevreden.

Het is een mooi produkt en goed gelegd door hovenier Mark Kouwenberg uit Veldhoven. Ik ben blij dat het kunstgras ook nagenoeg onderhoudsvrij is.

Topservice

Mijn ervaring met Pieter Roefs is prima. Goede service! Komen afspraken na en helpen meedenken in oplossingen. Kan het iedereen aanbevelen! Fam. Simons

Natuurlijk uitziend kunstgras

Het kunstgras ziet er uit als een perfect onderhouden grasperk. Ik ben zeer tevreden en blij dat ik het heb laten aanleggen.

Zeer sterk en mooi

Royalgrass Sense laten installeren door Kunstgrasprof. Zowel het product als de installateur zijn fantastisch. Zeer tevreden.

Werkelijk alles klopte

Zie boven

Kundig werk verricht

Fijn advies gekregen en het gras is zeer kundig gelegd.