Vakwerk

Wat een fijn bedrijf met heel veel kennis. We hadden Mark Kouwenberg uitgenodigd om bij ons te komen kijken, omdat we alles nieuw wilde hebben. Hij had hele goede ideeën en het fijne is dat ze alles doen. Van kunstgras leggen, trampoline plaatsen, bestrating en bomen planten. De mannen hebben echt vakwerk geleverd.

Goede ervaring

Komt afspraken na en levert prima werk, onze voortuin ziet er weer geweldig mooi uit.

Excellente service

We zijn uitermate tevreden over het eindresultaat en de klantgerichtheid van Mark Kouwenberg. Hij hielp ons met ideeën om de tuin nog mooier te maken dan we in eerste instantie voor ogen hadden.

Profesioneel kunstgras bedrijf

Zeer tevreden over de profesionele aanleg van onze kunstgrasmat door Kouwenberg Kunstgras. De grasmat ziet er superstrak uit. Met Mark goede afspraken kunnen maken die hij nakomt. Bedankt voor de goede service.

Perfect!

Supersnel en perfect aangelegde tuin door Kouwenberg Kunstgras! Kan hem iedereen aanbevelen

Netjes aangelegd door Kouwenberg Kunstgras

Super strakke grasmat!

Ondanks enorme drukte zijn we snel geholpen met een geweldig mooi resultaat. Goede communicatie met Mark, die zijn afspraken nakomt.

Super strak gelegde prachtige grasmat!

Wij zijn ontzettend blij met onze keuze voor het kunstgras. De Royal Grass Bloom. Mooie lange natuurlijke grasspriet, zacht aan de voeten en super sterk. We zijn hierover vooraf ook heel goed geïnformeerd door de dealer Pieter Roefs. Geen naden of stroken te zien, prachtig strak gelegd!! Perfecte service van Pieter Roefs in Soerendonk!

heel netjes gelegd en met overleg hoe het kwam te liggen.

Heel fijne samenwerking met de Firma Roefs uit Soerendonk. Heb het ook uitgezocht bij Roefs in de showtuinen waar veel soorten liggen en goede uitleg en advies van Mevrouw Roefs. Ook heel duidelijke afspraken gemaakt en deze zijn ze heel netjes na gekomen, zeer tevreden.

Kouwenberg Kunstgras

Afgelopen week Royal Grass Bloom laten plaatsen in onze tuin door Kouwenberg Kunstgras. Erg tevreden over het hele traject van aanvraag tot het plaatsen! Naam doorgekregen via een positieve recensie van vrienden.

Mark Kouwenberg is vakkundig, professioneel en transparant

Royal grass dealer Mark Kouwenberg verkoopt met een eerlijk en goed verhaal, kunstgras met uitstekende kwaliteit. Niet de goedkoopste, maar wel wat prijs/kwaliteitverhouding in mijn ogen de beste. Voordeel is dat ze het ook zelf kunnen aanleggen. Heb je alles in één hand en ben je niet afhankelijk van een hovenier die toch geen tijd heeft. Vakkundig en snel aangelegd, je ziet eigenlijk géén verschil tussen echt gras en deze "Bloom" van Royal Grass. Super tevreden en absoluut aan te bevelen!

Pieter Roefs heeft hier Royal kunstgras gelegd.Prima afgewerkt. Een bedrijf om warm aan te bevelen

Goede serviceen netjes gelegd en gewerkt

Door Mark kouwenberg kunstgras aan laten leggen fijne service komt afspraken na en netjes gewerkt kortom een aanrader

slechte resultaten van uw gazon zonder garantie.

IK woon en Catalonië Spanje. ik heb in 2019 100m2 van uw gazon geïnstalleerd. eerste claim in juni 2020. tweede claim april 2021(met zicht up uw dealer). heet geen rapport 10 dagen later onmogelijk om uw 15-jarigegarantiecertificaat te krigen (ik denk dat het gras er veel ouder uitziet dan 2 jaar als ik het praktisch gebruik). als de garantie 15 jaar is met twee, en de geschuurde kleur verliest... ik vraag alleen om een garantie of rapport. Noel Lang

Topservice in combinatie met een top-product!!!

We hebben op advies van kennissen ons kunstgras gekocht bij Pieter Roefs. Nadat het gras (perfect) gelegd was, hebben we enkele weken later er een opzet zwembad op geplaatst. Tot onze verbazing was naderhand te zien waar het zwembad gestaan had. Er zou geen kleurverschil mogen zijn, was ons toegezegd bij de aanschaf. We hebben dit aangegeven bij de firma Roefs en Pieter is dit met eigen ogen komen bekijken, samen met een vertegenwoordiger van Royal Grass. Beiden snapten er niks van maar het zou opgelost worden. En het werd opgelost! Kostenloos is de grasmat vervangen én we kregen de mogelijkheid om eventueel voor een upgrade te gaan. We hebben voor deze upgrade gekozen en de meerprijs heeft de firma Roefs óók op zich genomen! Een verademing voor ons. Niks verwijzen naar "kleine lettertjes", of "we komen wel een keer kijken". Wederom is de grasmat top gelegd. Deze firma kan ik iedereen aanbevelen. Zowel het product, als de service is TOP!

Zeer professioneel en vakkundig het gras gelegd. Alles volgens afspraak. Helemaal TOP.

Super aangelegd, fantastische service !

Een super aangelegde tuin ! Met een fantastische service ! Absoluut aan te bevelen !

GEWELDIG!

Superblij met ons grasmatje in de achtertuin! Zeer vakkundig aangelegd en alles netjes achter gelaten. Professioneel duo “ Pieter & Zoon “ Nogmaals Hartelijk Dank ,Familie Roefs uit Soerendonk

Topservice

Zeer tevreden over de service van Pieter Roefs!! Zeer uitgebreide uitleg over de mogelijkheden. Ook fijn dat ze een "kunstgrastuin" hebben met het keuze aanbod. De dag van het leggen waren ze op tijd en hebben zeer netjes gewerkt! Echt Top!!!

Kouwenberg Kunstgras zijn toppertjes

Na diverse kunstgras monsters te hebben beoordeelt was de keuze niet moeilijk en sprong de Royal Grass sense er ruim boven uit. Na een prettige kennismaking met veel goede adviezen was ook deze keuze niet moeilijk. Mark Kouwenberg en collega's bedankt voor de aanleg van het strakke groene gazon. We genieten hier nu dagelijks van en onze 2 honden nog het meest. Gr. Fam. van Lieshout uit Oerle.

Super uitleg en super geinstaleerd

Zo wel aan het bedrijf in deze rare tijd zijn we super geholpen en hebben goede uitleg gekregen. Tijdens instaleren zijn we perfect behandeld en is het resultaat echt super. Dank voor beide.

pieter Roefs zijn toppers

Heb het kunstgras gekocht bij Pieter Roefs zeer bekwaam en goede adviezen zeer vriendelijk en ruimen alles op laten de tuin netjes achter. Grt fam v.d Laak uit Leende

Prachtig product: bijna niet meer van echt te onderscheiden!!!.

Na een markt zoektocht van ongeveer 8 tot 10 maanden in de kunstgras "wereld" zijn wij uiteindelijk terecht gekomen in het pittoreske dorpje Soerendonk waar een grasspecialist is gehuisvest van hoogwaardige kundigheid en vakmanschap - Pieter Roefs luidt de naam. Mooi bedrijf en fijne mensen: zeggen wat ze doen en doen wat zeggen. Kortom voor een ieder die op zoek is naar kunstgras onder het motto: "nauwelijks van echt te onderscheiden" willen wij graag aanbevelen Royal Grass geleverd en geïnstalleerd door Roefs BV uit Soerendonk.

Kouwenberg kunstgras personeel Top !

De uitleg over het kunstgras was duidelijk uitgelegd, service zijn goed en snel. We zijn erg tevreden!

Schitterend product, erg netjes aangelegd, dank je Mark

Na twee hete zomers en een gazon wat daar echt last van had, want ik wilde er geen water aan verspillen, de knoop doorgehakt en gekozen voor kunstgras: Na wat zoeken en veel lezen op internet werd het Royal Grass Sense, vooral vanwege de uitstraling. Royal Grass bracht mij in contact met Mark Kouwenberg Hoveniers uit Veldhoven, gespecialiseerd in de aanleg van kunstgras. Mark heeft me een nette aanbieding gedaan en op 1 sep 2020 is het gelegd. Mark heeft netjes het oude gazon af/uitgegraven, een ongeveer 10cm dikke stevige, waterdoorlatende vaste zandlaag gelegd en gelegaliseerd, daarop een worteldoek en dan het kunstgras. De borders kregen een scheidingsrand en de aansluiting op terras en tuinpad is perfect. Nu het een paar keer heeft geregend zijn de vezels mooi omhoog gekomen en oogt het natuurlijk. Ik ben nu de buurman met het groenste gras.