Niet deskundig en langzaam

Heb een rolstoel van ze via het wmo, een korte opsomming waarom ik ze onkundig vind: - Het heeft 6 maanden geduurd eer ik (na klachten via gemeente) eindelijk een tweedehands rolstoel in gebruik kon nemen - het zwaartepunt stond verkeerd ingesteld waardoor ik vaak achterover viel. Meerdere monteurs zijn langs geweest omdat ik graag het zwaartepunt versteld wilde hebben, dat kon zogenaamd verder niet. Tot ik 6 maanden later zelf een handleiding van de rolstoel online vond en het heel eenvoudig bleek het zwaartepunt te verstellen, heb ik dus maar zelf gedaan. Maar ik verwacht dat de monteurs dit soort dingen zouden moeten kunnen doen. - toen door een reis mijn wiel beschadigd werd heeft het 10 maanden geduurd tot ik een nieuw wiel had, omdat ze tot 3 maal toe een nieuw wiel hebben bestelde in de verkeerde maat. - Mijn rem is is afgebroken, ondanks dat ik ontzettend duidelijk heb gezegd bij het reparatieverzoek dat de rem gebroken was, kwam er een monteur met de instructies om hem af te stellen. Die kwam dus voor niets, want hij had geen nieuwe rem bij zich, die moest nog besteld worden. Na 8 weken niets gehoord te hebben zelf maar weer achteraan gebeld, ongelofelijk dat zoiets simpels weer zolang moet duren. Ik kan ze dus absoluut niet aanbevelen. Als er iets kapot is duurt het te lang voor het gerepareerd wordt en slechte communicatie daarover, je moet steeds zelf na bellen. Ik weet niet hoe andere leveranciers zijn, maar ik zou echt nooit meer voor deze leverancier kiezen.

Goedendag Sara. Dat klinkt allemaal niet erg behulpzaam en adequaat. Heel vervelend dat dit zo loopt. Wij hebben inmiddels via de mail een reactie gestuurd met de acties die er op genomen worden. Wij hopen dat u op korte termijn toch goed geholpen wordt. Met vriendelijke groet, Hulpmiddelencentrum

2 sterren: slechter dan verwacht

De firma J en S is erg goed on briefjes maken oom teruggebeld te worden alleen gebeurt dit nooit! Ben sinds 15 april al bezig!
  • Verbeterpunten: Lijkt mij duidelijk

Goedendag meneer Lorie, Dank voor uw feedback. Wij zullen de vestiging op de hoogte stellen van het probleem van de beperkte bereikbaarheid. Graag komen wij met u in contact om u volledig van dienst te kunnen zijn. Wilt u daarvoor uw gegevens of die van de betrokkene mailen naar kwaliteit@hulpmiddelencentrum.nl Alvast onze dank voor uw medewerking. Met vriendelijke groet, Hulpmiddelencentrum

2 sterren: slechter dan verwacht

Na 10 a15 bellen worden je gegevens genoteerd en dan hoor je niets meer. Slechte zaak. Terwijl je afhankelijk ben van een levering. Bah. Denk toch eens aan ons.
  • Hoe kent u ons bedrijf? WMO
  • Verbeterpunten: De service die wij invalide nodig hebben..

Geachte meneer Huntink, Het spijt ons te horen dat de bereikbaarheid van de vestiging zo moeizaam is. Gelukkig beoordeeld u de klantvriendelijkehid wel positief. Hartelijk dank daarvoor. Om u volledig van dienst te zijn, komt onze afdeling kwaliteit graag met u in contact. Wilt u daarvoor uw gegevens sturen naar kwaliteit@hulpmiddelencentrum.nl? Alvast hartelijk dank voor uw medewerking. Met vriendelijke groet, Hulpmiddelencentrum

Geen !!!
  • U bent: Vaste klant
  • Hoe kent u ons bedrijf? Via vrienden, familie, kennissen of relaties
  • Verbeterpunten: Ben nu al maanden bezig om eindelijk eens een keer normaal en goed in mijn rolstoel te zitten,maar helaas nog steeds waardeloos !! Eerst werd er een ander kussen besteld, zou van roho naar half roho half Jay gaan. Je zou denken dat hoeft niet zo lang te duren maar je raad het al ruim 2maanden verder eindelijk mijn kussen geleverd,maar probleem niet opgelost. Ik heb toen voorgesteld om een afspraak te maken op de Hoogstraat om hun mee te laten kijken voor een oplossing. Kreeg te horen van het hulpmiddelencentrum dat dit niet mogelijk was omdat de kosten daarvoor te duur waren en de klantadviseur zou er eerst een andere collega bij halen om te kijken of die misschien een oplossing wist. Inmiddels zijn we al weer ruim een maand verder en ik ging steeds slechter in mijn rolstoel zitten. Deze collega stelde voor om een JAY rugleuning te bestellen omdat ik dan meer zijdelingse steun zou krijgen en zo dus rechterop zou komen. Vervolgens 4 weken verder en nog steeds niks gehoord over een nieuwe rugleuning,ben ik gaan bellen hoe het ervoor stond. Ik kreeg de ACHTERWACHT aan de telefoon (dat is een callcenter) ingeschakeld door het hulpmiddelencentrum omdat die het te druk hadden. Heb een week lang de achterwacht gesproken (na gemiddeld 15 a 20 minuten wachttijd) maar ben NOOIT terug gebeld door het hulpmiddelencentrum !! Na die week was ik het zo zat dat ik een RegioTaxi heb gebeld en naar de Peppelkade in Houten ben gegaan. Op dat moment hadden ze geen passende oplossing en ik had de dag erna een afspraak staan waar ik niks van af wist. Ik de volgende dag terug naar Houten met mijn handbike want daar moesten ook nog dingen aan veranderd worden omdat het aankoppelen niet zo makkelijk ging of soms helemaal niet lukte. Eenmaal aangekomen kwam er een klantadviseur en een senior klantadviseur kijken hoe we dit konden oplossen. Lang verhaal kort te maken,er werd niks opgelost alleen een paar stukjes schuimrubber tussen mijn leuning vd stoel zodat ik iets rechter kwam te zitten maar dit was helaas van korte duur. Afgelopen woensdag weer met de regio taxi naar Houten gegaan omdat een vriend van mij zei dat het niet zo langer kon. Ben daar zo uit mijn plaat gegaan omdat een senior klantadviseur tegen me zei ; maar ik begrijp het allemaal wel !! Waarop ik antwoordde,als je het allemaal zo goed begrijpt had je mij niet maanden als een kreupele in mijn rolstoel laten zitten !! Ben daar kwaad weg gegaan samen met mijn vriend maar er werd mij beloofd dat de rugleuning zo snel mogelijk in huis zou zijn. En idd de volgende dag werd ik gebeld dat de leuning die donderdag en anders vrijdag binnen zou zijn. Uiteindelijk is de klantadviseur afgelopen vrijdag om half 11 de nieuwe rugleuning komen monteren. Ik ben vervolgens mijn rolstoel in gegaan en voelde al meteen dat dit het ook niet was maar dacht niet zeuren en sprak met de klantadviseur af dat we maandag contact zouden hebben. Maar ja jullie raden het al ............ Hele dag niks gehoord dus ben ik en een vriend van mij gaan bellen en wie kregen we aan de telefoon DE ACHTERWACHT !!!!! Heb ze vriendelijk verzocht dat het HULPMIDDELENCENTRUM toch echt even terug moest bellen en als dat niet zou gebeuren ik morgen een taxi naar Houten zou nemen. Ik ben vanavond terug gebeld en ze komen morgen mijn oude rugleuning terug zetten en dan ???? Wordt vervolgd maar wat is het HULPMIDDELENCENTRUM in Houten een waardeloze instelling. Ze vergeten daar 1 ding en dat is dat mijn rolstoel mijn benen zijn en dus ook mijn onafhankelijkheid !!! Maar de laatste maanden kon ik het niet langer opbrengen dan een paar uur in mijn rolstoel te zitten en dus de rest van de dag aan bed was gekluisterd !!! HULPMIDDELENCENTRUM Houten bedankt vd laatste FANTASTISCHE maanden.

Goedendag. Hartelijk dank voor uw uitgebreide feedback. Het spijt ons te horen dat u ontevreden bent over de dienstverlening. Graag komen wij met u in contact om de vestiging om een reactie te vragen. Wilt u zo vriendelijk zijn om uw naam en adres te mailen naar: kwaliteit@hulpmiddelencentrum.nl? Dan pakt onze afdeling kwaliteit het op. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Hulpmiddelencentrum

• Hoe kent u ons bedrijf? WMO
  • Verbeterpunten: Telefonisch zeer slecht bereikbaar. Na 10-15min in de wacht wordt de verbinding verbroken, daarna niet meer bereikbaar. Tweede keer dat ik bel, ook niet bereikbaar en word ik doorverbonden met de achterwacht die verder niks kan betekenen. Via e-mail na drie werkdagen reactie terug ivm lekke band rolstoel. Vervolgens wordt er een afspraak ingepland op maandag na 15.00 ivm mijn werk, krijg ik de vrijdag ervoor een sms’je (16.57u) dat ze maandag tussen 14.00-17.00 komen. Zucht.. weer bellen..

Goedendag mevrouw, Hartelijk dank voor uw revieuw. Het spijt ons te vernemen dat u een vestiging niet heeft kunnen bereiken en dat er onduidelijkheden zijn ontstaan ten aanzien van de afgesproken tijd. Wilt u zo vriendelijk zijn uw adres en woonplaats door te geven zodat we de betreffende vestiging kunnen informeren dat u getracht heeft contact te leggen. U kunt de gegevens mailen naar kwaliteit@hulpmiddelencentrum.nl? Met vriendelijke groet, Hulpmiddelencentrum

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Telefonische bereikbaarheid: 45 minuten aan de lijn gehouden, waarvan 30 minuten met 1 wachtende voor mij. Geen contact gekregen. Zorgen dat hulpmiddelen snel beschikbaar zijn. Wachttijd is onacceptabel lang.na 6 weken is er voor mijn vader geen enkel zicht op leveringsdatum.
  • Bereikbaarheid
  • Klantvriendelijkheid (telefonisch/e-mail) N.v.t.
  • Hoe kent u ons bedrijf? WMO

Goedendag mevrouw Mollema, Hartelijk dank voor uw feedback. Het spijt ons dat de bereikbaarheid zo moeizaam is. Dat is zeker niet de bedoeling, daarom willen we graag uitzoeken wat de reden is van deze slechte bereikbaarheid en zorgen dat u duidelijkheid krijgt over de rolstoel van uw vader. Wilt u zo vriendelijk zijn om de gegevens van uw vader te mailen naar kwaliteit@hulpmiddelencentrum.nl? Dan pakt onze afdeling Kwaliteit uw klacht op. Met vriendelijke groet, Hulpmiddelencentrum

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

geen positieve ervaring ben al vanaf mei 2018 bezig voor rolstoel al goedgekeurd door wmo. na 1 jaar zit moeder er nog steeds op te wachten. elke week bel ik 2x zeggen dan staat in werkplaats, we gaan er spoed op zetten nou niet dus schandalig er zijn geen woorden voor.
  • Hoe kent u ons bedrijf? WMO
  • Verbeterpunten: meer personeel en betere afspraken

Goedendag mevrouw de Graaf, Hartelijk dank voor uw revieuw. Het spijt ons te vernemen dat de levering een lange tijd duurt. Wij willen u graag van dienst zijn om hier achteraan te gaan. Wilt u zo vriendelijk zijn de gegevens van uw moeder te mailen naar kwaliteit@hulpmiddelencentrum.nl? Dan stellen wij de betreffende vestiging op de hoogte van uw bericht. Met vriendelijke groet, Hulpmiddelencentrum

erg tevreden
  • Hoe kent u ons bedrijf? WMO

Goedendag mevrouw en meneer Dijkstra, Hartelijk dank voor uw bijzonder positieve beoordeling. Fijn dat u een tevreden bent. Met vriendelijke groet, Hulpmiddelencentrum

Prima geregeld
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Soort aanschaf: Via uitleen
  • Hoe kent u ons bedrijf? Google/ Internet

Goedendag meneer Tjepkema, Hartelijk dank voor uw bijzonder positieve beoordeling. Fijn dat u tevreden bent. Met vriendelijke groet, Hulpmiddelencentrum

• Soort aanschaf: Via zorgverzekeraar
  • Hoe kent u ons bedrijf? Zorgverzekeraar

Goedendag mevrouw Dijs, Heel hartelijk dank voor uw zeer positieve beoordeling. Goed om te lezen dat we ook op de eilanden onze dienstverlening goed uitvoeren. Met vriendelijke groet, Hulpmiddelencentrum

• Hoe kent u ons bedrijf? WMO
  • Verbeterpunten: Wat wordt je door dit bedrijf schandalig behandeld ! Jammer dat ik aan HMC vast zit, omdat ik via WMO alles regel. Een drama hoe zij, vooral de mensen van de planning en de telefoniste met mij omgaan. Niet mee denkend, totaal geen verstand van zaken en kortaf. Geen verstand hebben van zaken is niet erg, zeg het gewoon..... Mijn kleine wieltje van mijn rolstoel lag er bijna af, waardoor ik mijn rolstoel niet meer kon gebruiken. Dit was niet urgent genoeg om iemand langs te sturen...……. OW ? Wat is dan wel urgent ? Stilstaan met je scootmobiel met een lege accu werd er gezegd...…. Mijn rolstoel is mijn benen ! Maar dat is blijkbaar niet urgent, dat ik dus niets kan met mijn benen...………. Ik heb heb veel meer anekdotes, ook van andere rolstoelers. Maar dat een andere keer. Er wordt toch niets mee gedaan. De reactie bij de andere negatieve beoordelingen hier, is allemaal hetzelfde......

Goedendag mevrouw/meneer Masselink, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het spijt ons te horen dat u deze ernstige negatieve ervaring heeft. Wij zouden graag met u in contact komen om uw klacht te behandelen in ons klachtenregister. Wilt u uw gegevens mailen naar kwaliteit@hulpmiddelencentrum.nl? Hartelijk dank voor uw medewerking. Met vriendelijke groet, Hulpmiddelencentrum

2 sterren: slechter dan verwacht

Allemaal heel vriendelijk aan de telefoon
  • Hoe kent u ons bedrijf? WMO
  • Verbeterpunten: Ik vindt dat zodra de indicatie er is en goed gekeurd is door het wmo er sneller contact opgenomen kan worden aangezien er bij het wmo spoed achter is gezet en dan moet ik nu hier heel lang wachten tot ik eindelijk naar buiten kan met me kinderen zit al vanaf 4 feb binnen kan niks waarom zolang wachten als een telefoontje zo gepleegd is en wmo doet er spoed achter maar dan hier weer wachten tot ze contact nemen om te leveren nu nog geen scootmobiel

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent. We hopen dat uw volgende ervaring positiever uitpakt. Met vriendelijke groet, Hulpmiddelencentrum.

Bij ons stonden van de twee hulpverleners het verkeerde geslacht vermeld. Van hulpverlener drie stond het verkeerde telefoonnummer vermeld. Dat was snel opgelost
  • Hoe kent u ons bedrijf? Google/ Internet
  • Verbeterpunten: Het mag niet zo zijn dat telefoonnummers verkeerd ingebracht zijn. .Daarvoor vraag ik uw bijzondere aandacht. Ik weet zeker dat ik de nummers goed heb aangeleverd.

Geachte heer/mevrouw. Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij doen onze uiterste best om zorgvuldig met gegevens van onze klanten om te gaan om u goed van dienst te zijn. Wij verwachten dat uw opmerking t.a.v. de juistheid van geslacht en telefoonnummer zijn aangepast. Met vriendelijke groet, Hulpmiddelencentrum

2 sterren: slechter dan verwacht

ben helemaal niet tevreden, zou een verbetering moeten wezen na welzorg. maar jullie zijn hetzelfde als hun, helaas konden wij niet kiezen dat deed de gemeente. jullie moeten ook niets beloven wat jullie niet na kunnen komen, want jullie weten niet wat het met de mensen doet. en ook het terugkoppelen mag ook wel verbeterd worden, word na een mail sturen niet opgereageerd. jammer had al genoeg porblemen met de welzorg, moet dit ook zo met jullie zijn
  • Verbeterpunten: alles

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het spijt ons dat uw ervaring niet naar tevredenheid is. Wij zullen ons uiterste best doen om uw eventuele volgende ervaring een positieve te laten zijn. Met vriendelijke groet, Hulpmiddelencentrum

• Hoe kent u ons bedrijf? Google/ Internet

Geachte heer, Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling! Fijn om te horen! Met vriendelijke groet, Hulpmiddelencentrum

zeer goede services
  • U bent: Vaste klant
  • Soort aanschaf: Via zorgverzekeraar
  • Hoe kent u ons bedrijf? Via vrienden, familie, kennissen of relaties

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling! Fijn om te horen! Met vriendelijke groet, Hulpmiddelencentrum

2 sterren: slechter dan verwacht

In begin dec een rolstoel aangevraagd...in februari maar eens bellen waar de stoel blijft want dit duurt wel heel erg lang,krijg ik te horen dat ze net 2 dagen geleden( dus 15 febr) de onderdelen besteld hebben! Ik geloofde mijn oren niet,dit kan toch niet waar zijn ,dat je 2 maanden na een bezoek bij ons thuis pas 2 maanden later de bestelling voor de onderdelen door geeft??Enfin ..vandaag werd ik weer eens gebeld met de mededeling,dat de onderdelen besteld zijn( maar dat wist ik al)maar er nog geen uitzicht is wanneer deze onderdelen zullen aankomen,ik vind dit een slechte grote grap,het zal er waarschijnlijk wel op neerkomen dat de rolstoel pas komt als de patiënt overleden is en zodoende nooit meer in zijn rolstoel komt te zitten. Ik vind dit een zeer slechte zaak,maar helaas zijn wij daar afhankelijk van en gaat mijn bloed hier van koken!
  • Hoe kent u ons bedrijf? WMO
  • Verbeterpunten: Neem meeer kundig personeel aan!

heel goed
  • Verbeterpunten: geen

Geachte mevrouw, Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling! Fijn om te horen! Met vriendelijke groet, Hulpmiddelencentrum

Het werkt
  • Soort aanschaf: Via alarmering
  • Hoe kent u ons bedrijf? Anders
  • Verbeterpunten: Geen

Heel tevreden over deskundige, persoonlijke service en vriendelijkheid van de medewerk(st)ers.
  • Hoe kent u ons bedrijf? Advertentie/ Reclame
  • Verbeterpunten: n.v.t.

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk bedankt voor uw zeer positieve beoordeling! Fijn om te horen! Met vriendelijke groet, Hulpmiddelencentrum

2 sterren: slechter dan verwacht

Mijn moeder wilde alarm, de horloge optie van brochure werd om gevraagd, maar door u afgewezen als optie. Nu veel gedoe met het plaatsen van alarm knop op kleding. Punt is dat de horloge optie had er moeten zijn. Nu lijkt het meer op een koude verkoopstunt, met het risico dat als mijn moeder valt, de alarmknop ergens bij de telefoon ligt etc.
  • Soort aanschaf: Via alarmering
  • Hoe kent u ons bedrijf? Zorgverzekeraar
  • Verbeterpunten: Betere service

Geachte heer, Uw moeder had aangegeven de alarmering niet zichtbaar te willen dragen. In overleg is afgesproken de clip op te sturen. Kortom, het was wel degelijk een optie, maar daar is vanwege de aangegeven beperking niet voor gekozen. Indien jullie dit nog willen wijzigen, kunnen jullie contact met ons opnemen via 0511 - 460 620 of alarmering@hulpmiddelencentrum en kijken we samen naar een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Hulpmiddelencentrum

• Hoe kent u ons bedrijf? Google/ Internet

Geachte mevrouw, Hartelijk bedankt voor uw zeer positieve beoordeling! Fijn om te horen! Met vriendelijke groet, Mark Bloem Medewerker Marketing & Communicatie

• Verbeterpunten: Geen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het plaatsen van de sensoren ging vlot. De monteurs waren kundig en vriendelijk.
  • Hoe kent u ons bedrijf? Via vrienden, familie, kennissen of relaties
  • Verbeterpunten: Het is misschien handig om eerst ter plekke de woonsituatie in kaart te brengen. Het eerste pakket was te klein voor de situatie. Er moest een uitgebreider pakket besteld worden. De volgende keer werd er geconstateerd dat er geen internet aanwezig was. Derde keer was alles compleet en werden de sensoren vlot geïnstalleerd.

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Onze oprechte excuses dat de plaatsing niet in één keer goed is gegaan. Wij nemen dit mee tijdens ons werkoverleg zodat het bij een volgende klant in één keer goed gaat. We wensen u veel gemak van Sensara! Met vriendelijke groet, Hulpmiddelencentrum

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Afgeleverde product voldoet aan de levering opdracht
  • Hoe kent u ons bedrijf? WMO
  • Verbeterpunten: Levering heeft lang op zich laten wachten .En de na levering van de spaakbeschermers heeft nog niet plaats gevonden is al vanaf 5 januari 2019 in bestelling

Over Hulpmiddelencentrum