Hele snelle service

Na goedkeuring WMO voor scootmobiel is de scootmobiel binnen 2 weken geleverd.

Eerst goed nu waardeloos

9 september is hmc met fabrikant bij mij geweest. Stoel zou die zelfde week besteld worden met een levertijd van hooguit 8 weken. Ik netjes gewacht. 1x gebeld, zou worden teruggebeld, niet gebeurd. 2x gebeld wederom hetzelfde verhaaltje. Daarna mail gestuurd, werd ik gebeld door iemand van een ander filiaal dan waar de stoel besteld was. Zij gaf aan dat de stoel in bestelling was. Ik vroeg haar wanneer dat gebeurd was, kreeg ik te horen vandaag. Het was inmiddels november. Na 7 weken begonnen met bellen en iedere keer het antwoord, nee mevrouw de stoel is nog niet binnen. Bel ik vandaag na mijn zoveelste telefoontje krijg ik te horen dat ze leveringsproblemen hebben. Ik doorvragen, gaf ze aan dat ze er verder niets over kon zeggen. Ja voor de mensen aan de telefoon ook vervelend want zij krijgen alle boze cliënten aan de telefoon. Ik de gemeente gebeld en krijg ik te horen dat het probleem bij het hulpmiddelen centrum ligt. 'begin mei de aanvraag gedaan bij de wmo en nu is het half januari en al die tijd is het voor mij niet mogelijk om alleen de deur uit te gaan. Mijn beperking was blijkbaar nog niet groot genoeg dus krijg ik er huisarrest bij.

zeer slecht

slechte levering /slecht kontakt/wordt aan het lijntje gehouden zit allang zonder scootmobiel bedrijf heeft grote problemen en dichten de gaten door zeer slechte service als ik de kans had stopte ik met het hmc dat moest iedereen doen ik ga naar de krant en naar kassa dit is schofterig hoe ze iedereen behandelen ik hoop dat de gemeentes er wat aan doen

Dag meneer Hermans. Het spijt ons enorm dat u deze negatieve en heftige ervaring heeft. Wij zijn zeer benieuwd wat er gebeurd is, waardoor u woorden als 'schofterig' gebruikt. Het klopt dat we momenteel in zwaar weer zitten, maar het minste wat we dan kunnen doen is onze klanten behoorlijk te woord staan. Leveringen lopen helaas niet zoals we willen en daardoor zijn er veel clienten die wachten. Onze oprechte gemeende excuses daarvoor als u daar ook de dupe van bent. Wij hopen hier snel verbeteringen in te maken zodat dit weer gaat lopen zoals het moet. Met vriendelijke groet, Hulpmiddelencentrum

Geen service

Batterij moest vervangen worden nu 3 maanden verder wordt er eindelijk wat aan gedaan . Intussen was de elektrisch ondersteuning die niet werkte. Gemaild dat ligt aan Batterij ! Tussen toen en nu heeft het systeem nog weer FF gewerkt, Batterij ! Service van de monteur die elke keer bij een mankement komt is gewoon erg goed. Helaas heeft dit bedrijf een contract met gemeente`s en die weer met de wmo . Helaas is dit al jaren niet beter geworden, jammer . Tenslotte is dit bedrijf die mensen moet helpen met hun hulpmiddel, zeker als je dan afhankelijk bent van je hulpmiddel is dit geen service.

Dag mevrouw Sas, Wat spijtig dat u zo'n tijd moest wachten tot er wat aan de fiets gedaan wordt. Onze oprechte excuses hiervoor. Wij begrijpen dat u een inzetter krijgt en uw eigen fiets wordt nagekeken. Wij hopen dat u snel weer gebruik kunt maken van uw eigen fiets. Met vriendelijke groet, Hulpmiddelencentrum

Hulpmiddelencentrum boekt vooruitgang

Het zou een veel positiever beeld geven als alle tevreden klanten hier ook hun ervaring zouden delen.Dit wordt vaak achterwege gelaten. In mijn kring hoor ik vele goede recensies namelijk en ben zelf erg tevreden.

Goedendag Willem, Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn dat u tevreden bent en dit ook om u heen hoort. Wij proberen ondanks soms lastige omstandigheden onze klanten naar behoren te bedienen. Met vriendelijke groet, Hulpmiddelencentrum

GEDULD HEBBEN.

Ik zou een scootmobiel krijgen in Amsterdam. Hoorde van mensen dat je na het "Passen " binnen 2 weken kon verwachten dat je hem zou krijgen. Nou, dat duurde dus 9 weken. Maar dat was dan ook wel een hele nieuwe. Nou duurt de levering uit China gewoon wat langer en dan moet je gewoon wat geduld op kunnen brengen. Ik begrijp best wel dat sommige klanten ongeduldig zijn. Ze leven immers al met een handicap en hebben het daarom niet makkelijk in hun leven, maar ook zij zullen geduld moeten opbrengen. En die leverancier doet ook z'n best. Het zijn geen pesterijen, maar het ligt vaak aan drukte en leverbaarheid. V. W. B de verdere service ? Altijd keurig geholpen door degene waarmee ik te maken kreeg.

Goedendag Rob, Dank voor de positieve beoordeling. Wij waarderen het dat u het geduld heeft en dat u hier ook begrip heeft voordat u de scootmobiel in gebruik kon nemen. Wij proberen ondanks soms lastige omstandigheden ons best te doen onze klanten te bedienen. Met vriendelijke groet, Hulpmiddelencentrum

Waardeloos

Geniet van een heerlijke kraamtijd luidt het kopje op de website over het uitlenen/verhuren van hulpmiddelen speciaal voor de kraamtijd. Ik heb een kraambed geleend van het HMC met als enige reden, zodat ik thuis kon bevallen (als je geen bed in de kamer hebt mag je niet thuis bevallen). ‘S nachts begint de bevalling, mijn man zet het bed in de kamer. Het bed is ontzettend oud en beschadigd, maar dat zegt natuurlijk nog niks over de kwaliteit. Die stelt echter ook flink teleur. Het bed kan niet omhoog (alleen op de allerlaagste stand). Dit is heel vervelend voor de verloskundige die in hele vervelende houdingen moet werken. Ook het hoofdeinde van het bed kan niet omhoog. De enige twee functies van het bed werken niet. Reactie van het HMC op mijn klacht: u had meteen moeten bellen toen u ontdekte dat het bed niet goed was. Dan hadden we een nieuwe kunnen leveren. Nu breekt mijn klomp, ik zat in de weeen!! En een paar uur later werd mijn kindje geboren. Alsof je dan bezig gaat een ander bed te regelen, die er ‘s nachts ook echt niet binnen 3 uren was gekomen.. ik wil niet voor dit niet goed werkende bed betalen maar dit snapt het HMC niet. Als een product niet goed is, lijkt het me niet meer dan redelijk dat ik daar niet voor hoef te betalen. Het HMC zegt ook dat ik het bed zelf had moeten checken of het door de chauffeur had moeten laten opzetten. Ik woon heel klein, dat bed past nauwelijks in m’n huis en daarbij komt, het HMC zegt hoogwaardige kwaliteit te leveren. Of het bed goed werkte zouden ze zelf moeten checken. Heel erg teleurstellend dit.

Goedendag. Allereerst onze gelukwensen met de geboorte van uw kindje. We hopen dat het goed met u en uw kindje gaat. Het spijt ons te vernemen dat u tijdens de bevalling achter een aantal tekortkomingen van het bed kwam. Onze voorzieningen worden gecheckt op hun functionaliteit voordat ze worden uitgezet. Natuurlijk kan er bv tijdens transport iets gebeuren waardoor iets niet meer functioneert. Dat willen wij ook graag zo snel mogelijk weten zodat we daar nog wat aan kunnen doen voordat u het bed echt nodig heeft. Mocht u meer informatie of correspondentie willen, dan kunt u onze afdeling kwaliteit mailen op: kwaliteit@hulpmiddelencentrum.nl. Met vriendelijke groet, Hulpmiddelencentrum

waardeloos

heb een scootmobiel heb 6 weken moeten wachten op een vervangend middel niet gekregen na telefoon van maatschappelijk werk een 123 actie gehad na 4 dagen scootmobiel terug reed percies 1 meter na enkele min weer aan de gang gekregen reed 1km stopte weer heb hem naar huis moeten duwen.

slecht

Voor een bewoner van ons is 17-7-2019 door een adviseur van uw bedrijf een nieuwe stoel aangevraagd. De verwachte levertijd zou 8 a 10 weken zijn. Net maar weer eens gebeld, maar nog geen leverdatum bekend. Je zou maar rolstoel afhankelijk zijn....

Vlot en goed geregeld

Via de WMO is voor mij een rolstoel met wheeldrive ondersteuning aangevraagd. Binnen twee weken is deze geleverd en passend gemaakt. Na een aantal dagen bemerkte ik een storing in het wheeldrive systeem. Vandaag gebeld met het bedrijf. Morgen komt de monteur al langs. Zeer tevreden over het snelle reageren, handelen en leveren. Ook de telefonistes zijn zeer geduldig en vriendelijk, én goed bereikbaar.

Scootmobiel

Zeer ontevreden.... Wachten en terug bellen dat weten ze niet wat dat is..

slecht.

Ik kreeg mijn fiets in july. Doordat ik veel weg was fietste ik de eerste keer in augustus. Maar tot mijn verbazing liep het voorwiel niet lekker.De monteur kwam kijken bleek het remsysteem vast gerot te zitten, hij kreeg hem niet los. Dus nam hij hem mee naar de werkplaats.Ik vind het heel kwalijk dat als er een fiets aan nieuwe clienten worden gegeven er niet eerst door de werkplaats naar wordt gekeken. Inmiddels zijn er weer een aantal weken verstreken maar nog steeds geen fiets. Ik ben al bezig van januari dus ik ben al een jaar bezig hoelang nog. Ik ben heel boos hierover zo ga je niet met clienten om.

Geachte J. Janssen U heeft gelijk dat u bij de ontvangst een deugdelijke en goedwerkende voorziening mag verwachten. Bij u lijkt hier iets mis te zijn gegaan. Wij zullen dit dan ook met de vestiging opnemen. Graag zouden wij u ook informeren over de status van de reparatie, wilt u daarvoor uw gegevens mailen naar: kwaliteit@hulpmiddelencentrum.nl? Dan kunnen wij u persoonlijk informeren. Alvast bedankt en met vriendelijke groet, Hulpmiddelencentrum

Héél slecht

Zeer slechte ervaring met het bedrijf! Wacht al sinds april op crankverkorte, in één woord schandalig je gaat zo niet met mensen om, ze moeten zich daarom schamen. Ze beloven van alles maar ze komen het niet na. Ik zou nóóit bij zo'n bedrijf willen werken ik zou me diep schamen.

Geachte mevrouw Joosen, Wat naar dat u zo lang moet wachten hierop. Onze excuses hiervoor. Ik heb de leidingevende aangesproken met het verzoek dit zo spoedig mogelijk in orde te maken. Er wordt contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Team kwaliteit Hulpmiddelencentrum

waardeloss

Telefonisch geen goede medewerkers,en wat betreft de reparatie,twee maanden geleden uitgevoerd door een monteur alleen,het is niet gebeurd moeilijk om dat door te geven,reparatie armsteunen ,geef ik door aan het magazijn twee maanden geleden, Nog geen bericht van een reparatie dan wel een afspraak. Hoe lang kunnen deze bedrijven nog zo doorgaan.

Geachte heer, mevrouw Wezep, Onze oprechte excuses voor de gang van zaken. Mag ik van u uw contactgegevens zodat ik kan nagaan door welke locatie u geholpen had moeten worden en waar een en ander fout loopt. U kunt deze sturen naar kwaliteit@hulpmiddelencentrum.nl. Dank u alvast. Met vriendelijke groet, Team kwaliteit Hulpmiddelencentrum.

Wat een waardeloos bedrijf. Slechte hulpverlening aan de telefoon en uitvoering van werkzaamheden..

Te slecht voor woorden!

Dag meneer Jansen. Wat ontzettend spijtig dat u deze ervaring heeft. Wij zullen u een persoonlijke mail sturen om uw casus nader te kunnen uitzoeken. Met vriendelijke groet, Hulpmiddelencentrum

Slechter kan gewoon niet.

11 weken wachten op een kussen en banden. Nu 11 weken later heb ik de banen 7 weken geleden zelf maar gekocht en de rekening gestuurd naar hulpmiddelen centrum houten. Kreeg een bericht van sorry en ze zouden betalen. Nu 7 weken later heb ik nog mijn geld niet. Terwijl ze binnen een maand zouden betalen. Zelfs 30€ betalen ze niet. Ik krijg het idee dat ze helemaal niets meer gaan betalen.

Dag Bertus, Wij hebben uitgebreid contact met u via de e-mail en u bent op de hoogte gesteld van de stand van zaken. Er zal betaald worden, daar kunt u van uitgaan. Het spijt ons dat het niet sneller gaat. Met vriendelijke groet, Hulpmiddelencentrum

Zeer slechte service

Wacht al 1 maand op reparatie van scootmobiel,ik kan geen kant op.Ik heb 1 been.

Dag meneer Schoone. Heel spijtig dat de reparatie nog niet heeft plaatsgevonden. Wij snappen dat dit voor u van belang is. Wij doen ons best u te berichten wanneer de scootmobiel gerepareerd wordt of mogelijk een vervangende voorziening in gebruik kan nemen. Met vriendelijke groet, Hulpmiddelencentrum

Bellen niet doorkomen elke keer

Ik bel elke keer. Als ik 2 wachtende ben word de verbinding verbroken. Email dat het spoed is word helemaal niks gedaan dus dan maar hun spammen en stalken. Me scooter mobiel zijn me benen

Dag Jacolien. Frustrerend dat het telefonische contact zo moeizaam is. Wij zijn ons daarvan bewust en er wordt gewerkt aan een oplossing. Mocht u een prangende vraag hebben, dan kunt u ook nog een mail sturen naar kwaliteit@hulpmiddelencentrum.nl. Met vriendelijke groet, Hulpmiddelencentrum

Slechte communicatie!!!

Vanaf maart 2019 hebben wij via de gemeente Dronten een beschikking ontvangen voor een aangepaste wandelwagen met zitorthese voor onze zoon. Uiteindelijk na heel veel telefoontjes (waarbij je gemiddeld een uur in de wacht staat) door het revalidatiecentrum, de fysiotherapeut en mijzelf kregen we een passing begin juli. Dit heeft naar mijn inziens al veel te lang geduurd. Na de passing begin juli hebben wij met alle betrokkenen een nieuwe datum gepland voor een tussenpassing op 27 aug 2019. Op 27 aug ben ik met onze zoon naar Zwolle afgereisd voor deze tussenpassing, ook de revalidatiearts, fysiotherapeut, ergotherapeut waren aanwezig. Maar helaas kwam de orthesebouwer niet opdagen. Voor niets naar Zwolle afgereisd wat niet bevordelijk is voor onze zoon. Achteraf bleek dat het HMC deze afspraak gecanceld had, zonder de betrokkenen hiervan op de hoogte te stellen. Dit vind ik echt niet kunnen!!! Erg zorgelijk hoe de communicatie binnen het HMC verloopt. Tot nu toe niets meer van het HMC vernomen. Ook wordt er niet gereageerd als ik een klacht naar kwaliteit@hulpmiddelencentrum.nl stuur Doordat hij beide heupjes nu uit de kom heeft, is het zitten in de huidige wandelwagen ook erg pijnlijk voor hem geworden. Maar dit is wel de enige manier waarin hij vervoerd kan worden naar de opvang. Dit kan echt niet meer langer!! Ook hebben wij een beschikking via de gemeente ontvangen voor een rolstoelbakfiets. Twee weken geleden hebben wij een passing hiervoor gehad. Maar de mevrouw van het HMC gaf aan dat ze niet wist hoe lang dit ging duren. Wij kunnen hier ook niet maanden op zitten wachten!! Als ik contact opneem met het HMC kunnen ze mij ook niet vertellen hoe de stand van zaken is wat betreft de wandelwagen en de rolstoelbakfiets. En wordt er medegedeeld dat ik maar gewoon moet afwachten. Dit heb ik mijn inziens lang genoeg gedaan. Er is nu een klein, kwetsbaar mannetje slachtoffer van deze situatie wat hij echt niet verdiend!!

Was redelijk tevreden maar die tevredenheid is helemaal weg

Het is inmiddels 8 weken geleden dat er een nieuwe cockpit voor de scootmobiel is besteld. Wordt het zo langzamerhand niet tijd dat deze ook gemonteerd gaat worden? Er zijn inmiddels al 2 knoppen die niet meer werken. Besteld in China???? Heb vandaag geprobeerd contact te krijgen, geen resultaat. Hou mijn hart vast als ik storing krijg onderweg. Afd. Schagen

Ruim 3 maanden aan het wachten op spoedbestelling accu rolstoel!

Ik heb sinds 5 juni een reparatie open staan. Er is een medewerker geweest en die heeft met spoed een accu besteld van mijn elektrische aandrijving op mijn rolstoel. Echter heb ik nu ruim 3 maanden later de nieuwe accu nog steeds niet! Als ik het filiaal in Rotterdam bel, beloven ze me het uit te zoeken, maar vervolgens hoor ik niets meer. Ondertussen heb ik zo vaak gebeld, dat ik er hopeloos van word. De (oude) accu moet om de haverklap worden opgeladen en is aan vervanging toen. ik durf er niet meer mee te rijden. Ik weet niet meer wat te doen, ben ondertussen radeloos geworden.

Dag mevrouw Peijer. Wat akelig dat uw reparatie zo lang duurt. Dat spijt ons enorm. U heeft via diverse kanalen een reactie op uw bericht ontvangen, waaronder via de klachtenprocedure die wij hanteren op ons emailadres: kwaliteit@hulpmiddelencentrum.nl. Wij hebben u daar de actuele stand van zaken gemeld. Wij hopen dat u snel weer gebruik kunt maken van een adequate accu. Met vriendelijke groet, Hulpmiddelencentrum

Waardeloos

Slechte communicatie, Wachten al maanden op een nieuwe levering scootmobiel Slecht bereikbaar Bellen niet terug, komen afspraken niet na!!!!!

Goedendag. Heel frustrerend dat u zo lang wacht op een scootmobiel. Onze oprechte excuses. U heeft via onze afdeling kwaliteit een bericht gestuurd, waar u een reactie op heeft ontvangen. Wij hopen dat u spoedig wordt geinformeerd over de levering van een passende scootmobiel. Met vriendelijke groet, Hulpmiddelencentrum

Waardeloos bedrijf

Handbike met kapot remkabeltje al 12 weken weg voor reparatie ,en elke keer als je belt wordt er een ander verhaal opgehangen . Wees eerlijk wat er aan de hand is het is mijn broer zijn enige vervoersmiddel . Echt een waardeloos bedrijf!!!

Dat is wel erg lang voor een reparatie van een remkabeltje. Dat moet veel sneller kunnen. Wij zoeken graag uit voor uw broer wat de reden van deze lange reparatie is. Wilt u zijn gegevens mailen naar: kwaliteit@hulpmiddelencentrum.nl? Dank u wel voor uw melding. Met vriendelijke groet, Hulpmiddelencentrum

onbegrijpelijk

Een cliënt van mij,(Thuiszorg)vrouw 86 jr met MS totaal afhankelijk van allerlei hulpmiddelen waaronder een actieve tillift. Daar wordt een stekker bij geleverd met een plugje wat na 1 stootje al krom is. Over en weer gebeld en gevraagd om een andere stekker want deze dreigde echt af te breken en dan konden wij haar geen zorg meer verlenen. Dat was vorige week Maandag. Dinsdag weer gebeld en er werd verteld het was onmogelijk iemand te sturen want de planning zat helemaal vol. Woensdag weer gebeld, er kon pas Maandag iemand komen. Die avond breekt de stekker echt en er zijn geen transfers meer mogelijk omdat het risico te groot is dat de lift er mee stopt.Collega belt de storingsdienst,die kan niets doen moeten we morgenvroeg maar weer bellen.Donderdag,cliënt had niet geslapen vanwege de spanning die dit alles met zich mee bracht toch maar weer gebeld, er moest met de planning overlegd worden dan zouden ze terug bellen. Einde van de morgen weer gebeld er was nog niet duidelijk of er iemand kon komen. Diezelfde middag de cliënt weer gebeld en de monteur kwam net binnen en heeft uiteindelijk een goede oplossing gebracht, een fatsoenlijke oplader voor de batterij met een fatsoenlijke stekker. Een heel belangrijk ding wat ik gemist heb in het hele afhandelen van dit alles was toch wel het empathische vermogen van diegene aan de telefoon. Er was totaal geen medeleven dan wel begrip voor de situatie voor zowel mw als de verzorgende en zelfs geen excuses voor de manier waarop e.e.a. gelopen is. Een hulpmiddelencentrum dat zo om gaat met mensen die totaal afhankelijk zijn van een hulpmiddel heeft naar mijn/onze mening totaal niet juist gehandeld en verdient ook zeker geen schoonheidsprijs. Misschien dat er in de toekomst bij een volgend incident iets meer empathie is voor zowel de cliënt als ook diegene die verzorgd.

Goedendag B. U heeft helemaal gelijk dat u van ons inlevingsvermogen mag verwachten over de consequenties van een storing van een hulpmiddel. Heel spijtig dat dit zo is gelopen. Gelukkig heeft de monteur uiteindelijk een passende oplossing kunnen bieden. Wilt u zo vriendelijk zijn de gegevens van de betrokkene te delen met onze afdeling kwaliteit? Dan kan de vestiging en de betrokken medewerkers worden aangesproken op de impact van de storingen. U kunt mailen naar: kwaliteit@hulpmiddelencentrum.nl. Alvast bedankt. Hulpmiddelencentrum

een grote bende

NUL STERREN word 3 x weggedrukt tijdens het bellen dan duurt het vervolgens ruim een half uur ( 33 min )voor je iemand te spreken krijgt. eerst had ik problemen met de levering van de rolstoel en nu is het wachten op de accesoires die ze vergeten zijn. ik moet nog spaakbeschermers krijgen en een dop om mijn stok in te zetten. duurt al 8 weken maar heb nog niets. is voor dit bedrijf zeeeeeeeeeeeer moeilijk om zulke dingen te regelen als je alle recensies ziet gaat het er bij mij niet in dat er nog Gemeenten zijn die zaken met hun willen doen. na contact te hebben gehad zijn de spullen al aanwezig op het hulpmiddelen centrum ( maar er is nog geen contact opgenomen ) goed dat je zelf belt anders gebeurt er niets

Dag meneer van Deuveren. Zo lang in de wacht staan en dan pas iemand aan de telefoon is inderdaad frustrerend. Wij zullen zo snel mogelijk de accessoires leveren, wat ook te lang heeft geduurd. Heel spijtig dat het zo loopt en hopen dat dit snel zal verbeteren. Met vriendelijke groet, Hulpmiddelencentrum