Goed werk afgeleverd

Wat wij jammer vonden was dat het moment van start aanbouw diverse keren was uitgesteld. Ook de planning was in het begin voor ons niet helemaal helder. Verder kwalitatief supergoed werk geleverd.

Fijne samenwerking

Vriendelijke vakmensen

Kwaliteit, betrokken en betrouwbaar

Kwaliteit is ambachtelijk bouwen in combinatie met georganiseerde zorgvuldigheid. En dat vat in één woord mijn gevoel bij Alruco samen. Op alle deelterreinen leveren ze vakmanschap en afspraak is afspraak. Wat mij betreft: van harte aanbevolen. Ook boven de rivieren...

• Waar kent u Alruco van ? Gevonden via zoekopdracht op Google

Eerste ervaring, meteen de beste!

Wij hebben geen ervaringen uit het verleden met verbouwingen en gingen het avontuur aan. Het fijne was dat men van Alruco niet alleen heel (technisch) kundig is, maar ook zeer goed georganiseerd is in de takenverdeling, afspraken maken en vooral de communicatie. En daar onderscheiden ze zich heel erg in. Topbedrijf.

Perfecte service en kwaliteit

Wij zijn uitermate tevreden over de geweldige service en het perfecte eindresultaat wat Alruco heeft opgeleverd. Ook alle onderaannemers die langskwamen leverden allemaal dezelfde kwaliteit. Wij bevelen dit bedrijf zeker aan.

• Waar kent u Alruco van ? Gevonden via zoekopdracht op Google

We zijn erg blij met de tuinkamer

Alles is top geregeld.

zie hier onder

Alruco komt zijn afspraken na,ze hebben goed betrouwbaar en vakkundig personeel. Ruimen alles netjes dezelfde dag op zodat de er geen rommel blijft liggen.

• Waar kent u Alruco van ? Gevonden via zoekopdracht op Google

goede werknemers vriendelijk en netjes

we zijn erg blij met onze tuinkamer, nu alles achter de rug is zijn we zeer blij met de mooie ruimte,

• Waar kent u Alruco van ? Gevonden via zoekopdracht op Google

Plezierig bedrijf om zaken mee te doen en blij met degelijk vakwerk!

We zijn via andere tevreden klanten met Alruco in contact gekomen. Zij hebben goed vakwerk geleverd en de werkzaamheden zijn geheel naar tevredenheid uitgevoerd. Tevens een compliment voor de werknemers en andere ingezette bedrijven voor de plezierige samenwerking.

Netjes werk afgeleverd

Komen afspraken na. Leveren net werk af!

• Ervaring met: Woonserre

Erg prettig bedrijf om zaken mee te doen. Met name de levering/installatie blonk uit in kwaliteit van het product, vakmanschap van de installateurs en de zorg voor een goede oplevering.

• Ervaring met: Uitbouw

Altijd tijdig op de hoogte gehouden al was het jammer dat de planning pas kort van te voren vrij gegeven werd. Maar prima service verleend.

• Ervaring met: Uitbouw

uitstekend personeel , vlotte werkers

• Ervaring met: Woonserre

Voor alles kon ik hier terecht. Mails en telefoons werden doorgaans snel beantwoord. Veranderingen werden snel opgepikt en aangepast. Heel fijn. De werknemers werken echt goed, netjes, secuur en zijn hartstikke aardig. Het enige minpuntje vond ik dat bepaalde opdrachten wel erg prijzig waren waardoor ik toch bepaalde opdrachten door een ander bedrijf heb laten uitvoeren.

• Ervaring met: Woonserre

Wordt netjes gewerkt. Afspraken worden goed nagekomen. Gebruikte materialen zijn goed.

• Ervaring met: Woonserre

Mooie kwaliteit woonserre in de kleur antraciet, zijn er super blij mee!

• Ervaring met: Woonserre

wederom een mooie serre geplaatst. helaas zijn de standaard deurgrepen aangepast. Dit zie ik al een vermindering. De rest van de serre is top.

• Ervaring met: Woonserre

De kwaliteit van de werkzaamheden zijn prima. De afbouwfase was strak gepland en deze is ook nagekomen. Waar er dingen anders verliepen werden deze snel en vakkundig opgelost, naar volle tevredenheid. Het grote voordeel in mijn ogen is dat Alruco alle noodzakelijke werkzaamheden aanbiedt en aan elkaar laat aansluiten, van fundering tot dakafwerking, waardoor de klant zelf er geen omkijken naar heeft. In 8 - 10 weken is de volledige aanbouw gerealiseerd. De mensen van / via Alruco zijn vriendelijk, leveren prima werk en ruimen alles ook weer netjes op.

• Ervaring met: Tuinkamer

Wij zochten een betrouwbare partner, die met ons meedacht in de realisatie van onze serre. Wij wilden graag een deel zelf uitvoeren, en Alruco heeft zich hiervoor zeer flexibel en mee denkend in opgesteld. Het resultaat is een fantastische serre, die in de puntjes netjes is afgewerkt.

• Ervaring met: Woonserre

Vakmanschap en erg correcte werkhouding. Uitermate betrouwbaar en er wordt een prima product geleverd.

• Nazorg en garantie
  • Ervaring met: Woonserre|Uitbouw

Goed geholpen bij aankoop. Ons goed na laten denken hoe we het echt zouden willen zonder dat we spijt gaan krijgen. Werkmannen netjes en vriendelijk en legde dingen uit als we vragen hadden.

• Ervaring met: Woonserre

In alles blijkt dat de heren liefde voor de zaak en hun product hebben. We kregen goed en duidelijk advies en ook onze aannemer werd van goed advies voorzien. De kraanmachinisten en constructie bouwers waren vriendelijke correcte heren! Petje af!

• Ervaring met: Woonserre

Uiterst professioneel wijze om te komen tot aanschaf een aanleg van serre van goede kwaliteit. Van advies tot oplevering en nazorg.

Kapelweg 18 5684NT Best

Over Alruco Serrebouw

Alruco is dé specialist in woninguitbreidingen sinds 1976. Een familiebedrijf met veel ervaring in ontwerp, fabricage en montage van maatwerk aluminium serres, tuinkamers en uitbouwen van topkwaliteit. Daarnaast verzorgen we voor het merendeel van onze klanten tevens alle bijkomende bouwkundige werkzaamheden zoals fundering, metselwerk, timmerwerk, elektra, verwarming, stukadoorwerk, en tegelwerk. De complete bouw onder één dak. Alruco beschikt over een uniek serrepark waar u het gevoel van uw eigen serre of aanbouw als uitbreiding van uw huis kan beleven. U bent van harte welkom, de koffie staat voor u klaar. Meer informatie? Bekijk onze website of bel: +31(0)499 391 145