Goede kwaliteit

Het leveren en installeren van goede kwaliteit serre .

• Waar kent u Alruco van ? Gevonden via zoekopdracht op Google

Zeer professioneel en goede service

Vakkundige en aardige werkmannen. Ze denken graag mee en geven betrouwbare advies. Ze zijn er heel blij met het resultaat!

Volledig ontzorgd

Vakkundige werkman en die alles netjes opruimen en allemaal erg aardig zijn

Bijna perfect

Slechte planning na inmeten

• Waar kent u Alruco van ? Gevonden via zoekopdracht op Google

De serre hebben we gelukkig glasdicht kunnen monteren net voor de bouwvak-vakantie. Echter het stucwerk, de zonwering en verdere afwerking kon helaas pas na de vakantie plaatsvinden. Sorry voor het ongemak dat u heeft ervaren tijdens de hittegolf in de vakantie.

Professioneel, klantvriendelijk en meedenkend bedrijf

Wij hebben Alruco leren kennen als een zeer professioneel bedrijf, ze denken met je mee, geven passend advies en leveren een top product Medewerkers zijn ervaren en werken heel netjes, complimenten voor het team!! Wij hebben amper gemerkt dat er een verbouwing gaande was! Daarnaast ook complimenten betreffende het omgaan met de Corona regels Kortom complimenten voor dit top bedrijf !!

• Waar kent u Alruco van ? Anders

Het proces liep soepel en het resultaat is prachtig

Deze heren zijn goed in wat ze doen en ze bieden ook nog een goede service. Ze blijven vriendelijk, terwijl we ze best veel gebeld hebben met allerlei vragen. Ook waren ze bereid om mee te denken toen het met mijn bestelling van tegels dreigde mis te lopen. Aanrader dus.

• Waar kent u Alruco van ? Gevonden via zoekopdracht op Google

Professioneel werk afgeleverd. Bouwvakkers die weten precies wat ze doen, en rekening houd met de wensen van de klant.

• Waar kent u Alruco van ? Mond-tot-mond reclame

prachtige serre voor ons gebouwd en geheel ontzorgd

keurig en netjes traject gevolgd van advisering, aankoop tot uitvoering

Prachtige aanbouw/serre

Alruco heeft bij ons een prachtige aanbouw/serre geplaatst en wat wordt er iedere dag netjes gewerkt en opgeruimd! Complimenten daarvoor. Wat een licht en wat een ruimte hebben we nu en van een uitstekende kwaliteit. Wij zijn heel blij met onze nieuwe aanbouw/serre en gaan er heerlijk van genieten en we zijn erg blij dat we bij Alruco terecht zijn gekomen.

Gewoon goed!

Alruco levert zeer goede kwaliteit Zeker ook door de vakmensen die zij in dienst hebben en die absoluut een hele goede waardering verdienen.Hele prettige n gezellige mannen :-)) Jan heeft bijna de hele aanbouw hier ter plekke, metselwerk en timmerwerk, in z'n eentje gedaan. Wat een harde werker en wat een vakman!! Maar ook de andere medewerkers die hier waren, TOP! Een puntje heb ik wel, de communicatie zou beter kunnen, vaak moesten we er zelf achteraan bellen hoe en wanneer het verder ging. Jammer, dat moet beter kunnen in de planning! Geef anders even een seintje dat het iets langer kan duren, kost niets en is wel zo prettig.Ook de opdrachtgevers hebben hun afspraken en werkzaamheden! De overdracht is prima verlopen , en er werd goed geluisterd. Hartelijk dank ook voor het prachtige boeket bloemen , ze staan er mooi bij, net als onze aanbouw!

voortreffelijk

Alles werd in hun showroom goed doorgesproken met alle tijd voor onze wensen. Vooral hun totaalconcept sprak ons aan. Geen verschillende onderaannemers die jezelf moet regelen. De uitvoering bij ons thuis was volgens afspraak alhoewel er sommige dagen waren dat er niets gedaan werd maar dat was ook zo vantevoren gezegd. Alle vaklui (Bouwvakkers, elektricien, stukadoor, dakdekker en montageploeg) hebben netjes gewerkt en voor zover ik kan zien bijzonder vakkundig. Daar waar ik het vroeg werd suggesties gedaan. Zo heb ik alsnog een deel van de oude betonvloer gesloopt wat eigenlijk niet in mijn planning stond. Frits stuurde me een planning zodat we ook precies wisten wanneer welke vakman kwam. Er waren eigenlijk geen tegenvallers. Ja, ze zijn niet goedkoop maar in onze optiek achteraf elke cent waard. Betalen doet 1 keer pijn en daarna heb je vele jaren plezier van je serre is onze gedachte.

deskundig professioneel bedrijf

Alruco geeft helder aan wat er wel en niet kan, geeft veel keuze vrijheid in zelf doen of laten doen. De 1e planning kwam niet overeen met de afspraken en had tot gevolg dat we het een half jaar uitgesteld hebben. De planningsafspraken zijn daarna redelijk tot goed aangehouden. Het personeel van Alruco en ingeleende mensen zijn vriendelijk en ruimen over het algemeen alles netjes op. We hebben het meerwerk qua prijzen aan de hoge kant ervaren terwijl het minderwerk qua prijzen we aan de lage kant ervaren hebben. Over het eindresultaat qua serre zijn we dik tevreden.

• Waar kent u Alruco van ? Mond-tot-mond reclame

Een vertrouwde naam die kwaliteit levert.

Alruco levert wat ze belooft. Kwaliteit en een professionele werkwijze op een prettige wijze uitgevoerd van A tot en met Z.

Zeer goede ervaring!

Alruco serrebouw is een zeer goed en professioneel bedrijf. Via google search naar een goed bedrijf gezocht en al snel zijn we bij Alruco terecht gekomen. Onze eerste keus en wat al gauw bleek de beste keus. Op afspraak in de mooie showroom kun je goede ideeën opdoen. Er is één persoon als aanspreekpunt. Dat maakt het communiceren prettig tijdens het hele proces. Alles wordt haarfijn en stap voor stap besproken. Er wordt goed met je meegedacht. De vakmensen die zij in dienst hebben zijn ook netjes en professioneel. Het proces van begin tot eind is top verlopen. Alruco serrebouw heeft een hele mooie serre aanbouw opgeleverd. Nu nog inrichten en dan kunnen we voor het leven genieten! Namens ons, ontzettend bedankt!!

Zeer net werk geleverd

Zeer net en correct werk geleverd en alles goed gecontroleerd. Mensen zijn ook erg vriendelijk en helpen altijd bij alle vragen die er zijn. En alle hebben verstand van zaken Alleen vaste datums en tijd vastleggen wanneer mensen over de vloer komen om iets te doen wordt pas heel laat aangegeven.

Precies wat wij wilden!

Wij hadden een globaal idee wat wij wilden. Het team van Alruco dacht perfect mee en had goede ideeën. Uitvoering helemaal goed! Aanlevering van de technische specs, de bouw in twee dagen, goede afwerking en oplevering echt helemaal goed!

• Waar kent u Alruco van ? Gevonden via zoekopdracht op Google

De technische productkwalteit is erg goed.

In totaal ben ik zeer tevreden over het resultaat en de afhandeling. De eigen medewerkers waren altijd zeer correct en prettig in de omgang. Er zijn enkele punten die voor verbetering vatbaar zijn. In de beginperiode is er veel onduidelijkheid over de planning. Er was geen planning en ik moest zelf steeds bellen over wat en wanneer er iets ging gebeuren. Toen er eenmaal een planning was, was dat beter. Bij de werkzaamheden die waren uitbesteed was het contact met deze personen minder prettig dan met de eigen mensen. De stukadoor heeft onze voortuin bevuild met cementresten op de plaats waar de molen heeft gestaan. Ik had hem aangeraden een zeil onder de molen te plaatsen maar dit heeft hij niet gedaan. De installateur van de vloerverwarming was stuurs en gaf uit zichzelf geen info zoals over de extra leiding die alvast in de vloer is gelegd in geval een radiator in een later stadium nodig zou zijn.. Bij het oplossen van het probleem van het motorgeluid vertoonde hij een slechte klantvriendelijkheid. Zonder te kijken wat daadwerkelijk het probleem was heeft hij een stuk rubber achter de pomp geplaatst. Hij heeft niet geconstateerd of het probleem daadwerkelijk was opgelost. De pomp moest vervolgens in een andere stand staan dan hij eerder had geinstrueerd. Nu was ineens de lage stand van de regeling waarop de pomp niet storend is de goede stand. Deze persoon is geen reclame voor Alruco.

• Waar kent u Alruco van ? Anders

goed bedrijf met veel ervaring

net bedrijf , vakwerk

• Waar kent u Alruco van ? Via social media kanalen

Erg mooie uitbouw

Over het algemeen zijn wij erg positief over de uitbouw die wij hebben laten plaatsen door Alruco Serrebouw. De aanvraag is heel fijn gegaan, de bouwvakkers zijn vriendelijk en netjes en er wordt precies gewerkt. Er wordt meegedacht en geen vraag is te veel. Het enige minpunt vonden wij de communicatie met de planning, deze verliep geregeld warrig en we moesten er zelf achteraan wanneer er definitief gestart kon worden met de bouw (datum was al verstreken en er werd hierover geen contact gezocht). Nu we in de uitbouw zitten zijn we meer dan tevreden, het ziet er fantastisch uit!

• Waar kent u Alruco van ? Gevonden via zoekopdracht op Google

Alruco levert goed werk en is betrouwbaar

We hebben de samenwerking met Alruco als bijzonder prettig ervaren. De medewerkers leveren hun werk accuraat af. Het is duidelijk een geolied team, dat precies weet wat ze aan elkaar hebben. We zijn dan ook bijzonder goed te spreken over het eindresultaat.

• Waar kent u Alruco van ? Mond-tot-mond reclame

Super kwaliteit, maar communicatie kan beter!

We zijn erg te spreken over de kwaliteit van de lichtstraat en schuifpui. Tevens ziet alles er strak uit en werkt alles prima. Ook de installatie ging samen met onze eigen aannemer goed! Enige mindere ervaring die ik heb is dat de communicatie na de bestelling en oplevering niet altijd lekker verliep. Ik kreeg sterk de indruk toen wij besloten om de complete bouw van de tuinkamer uit te besteden dit niet als prettig werd ervaren door jullie. Ik heb regelmatig gevraagd na de planning, maar zelfs een paar weken voor eventuele oplevering kreeg ik nog te horen dat de datum nog niet bekend was. Ik snap best je niet alles met zekerheid kan zeggen, maar iedereen werkt toch met een planning. Dat vond ik wel een minpunt, maar verder zijn we heel tevreden met het eindresultaat.

• Waar kent u Alruco van ? Gevonden via zoekopdracht op Google

Bedankt voor uw reactie. In deze drukke tijden geven wij inderdaad altijd een indicatie af voor de levering en montage. Elke keer hebben we aangegeven dat we waarschijnlijk in week 49 of 50 zouden komen monteren, en uiteindelijk hebben we in week 49 kunnen monteren. Excuses voor het ervaren ongemak. Fijne feestdagen gewenst!

Topwerk

Heel erg goed, solide en mooi werk geleverd. Alles klopt, behalve de planning (ietwat vertraging). Prachtige woonserre van 3,5 bij 5,8 meter laten bouwen door Alruco. Niet goedkoop, maar daar krijg je dan ook zeker iets voor terug. Fijne persoonlijke benadering.

Toppers in mee-denken

Om onze woning levensloop bestendig te maken zijn zeer deskundig geholpen door dit bedrijf.

• Kwaliteit en vakmanschap N.v.t.
  • Waar kent u Alruco van ? Gevonden via zoekopdracht op Google

Zeer tevreden over het eindresultaat en de samenwerking met Alruco!

Professioneel, vakkundig, goed georganiseerd, strakke planning en een prachtig eindresultaat. We zijn zeer tevreden.

• Waar kent u Alruco van ? Anders

Uitstekend bedrijf met hoge kwaliteit.

De aanbouw is mooi geworden en van uitstekende kwaliteit. De werkzaamheden zijn goed en zeer netjes gedaan en de klant vriendelijke medewerkers zijn heel kundig.

Over Alruco Serrebouw

Alruco is dé specialist in woninguitbreidingen sinds 1976. Een familiebedrijf met veel ervaring in ontwerp, fabricage en montage van maatwerk aluminium serres, tuinkamers en uitbouwen van topkwaliteit. Daarnaast verzorgen we voor het merendeel van onze klanten tevens alle bijkomende bouwkundige werkzaamheden zoals fundering, metselwerk, timmerwerk, elektra, verwarming, stukadoorwerk, en tegelwerk. De complete bouw onder één dak. Alruco beschikt over een uniek serrepark waar u het gevoel van uw eigen serre of aanbouw als uitbreiding van uw huis kan beleven. U bent van harte welkom, de koffie staat voor u klaar. Meer informatie? Bekijk onze website of bel: +31(0)499 391 145