Heel klantvriendelijk en meedenkend!!

Gisteren gebeld om een polo te huren voor rijlessen. Voor de prijs van een polo kreeg ik een mooie golf mee. Onderweg naar huis kreeg ik een belletje van de garage dat mijn eigen lesauto eerder klaar was dan verwacht. Daar de leerlingen het liefst in hun vertrouwde auto lessen belde ik de Vos op of ik de leenauto terug mocht brengen. Geen enkel probleem en er werd geen huurtarief in rekening gebracht. Geweldig. Fijne Feestdagen iedereen! Melanie van Autorijschool Melanie Visser

Binnen 1 uur de service waar je als rijschoolhouder op kunt rekenen!

Door een mechanisch defect in mijn eigen auto, een beroep moeten doen op Lesautoverhuur.nl. Stephan aan de telefoon gehad en mede door toeval stond er binnen 2 uur een lesauto voor de deur waardoor ik op dat moment verder kon met lesgeven! Stephan, bedankt!

Klantvriendelijk gezellig en behulpzaam en toch professioneel

• Verbeterpunten: Geen top gedaan

Aflevering en ophalen perfect geregeld. Goed contact gehouden door Henk, de chauffeur diende auto kwam leveren/ophalen, om de wisseling vloeiend te laten verlopen. Super!

• Vakmanschap N.v.t.
  • Verbeterpunten: Ben zelf met de stofzuiger door de auto heen gegaan. Vind het slordig dat ik de pepernoten tussen de stoelen moest opzuigen. Minpunjtje.

Alle afspraken nagekomen. Super.

• Vakmanschap
  • Verbeterpunten: Niet een halfuurtje voor de aflevering opbellen. Eerder..begin van de dag.

Zeer snele respons, klantvriendelijk en uitermate correct. Om 14.00uur gebeld en om 16.00uur een lesauto voor de deur aanwezig en wij zitten niet om de hoek. Super

• Verbeterpunten: Geen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goed bedrijf , wat snel heeft gewerkt aan goede oplossingen en reparatie.

• Vakmanschap
  • Verbeterpunten: Graag de naam en bedrijfsnaam goed in het systeem en op de rekening zetten , komt beter over bij de klant. Zou u zelf ook niet als goed ervaren als dit bij u gebeurd.

Auto werd na het ongeval binnen enkele uren geleverd. Ik heb maar enkele lessen hoeven af te zeggen. De levering en de service tijdens het drama waren super! Zeer nette en duidelijke afspraken gemaakt. Communicatie is goed, en er wordt duidelijk gehandeld en gecorrespondeert.

• Vakmanschap
  • Verbeterpunten: De auto was niet erg netjes toen ik hem ontving, na een goede poetsbeurt van binnen en buiten was dit weer verholpen.

• Vakmanschap

Wat een geweldig bedrijf en wat een flexibele houding/ instelling. Zelfs in het weekend bereikbaar. Met het grootste gemak auto gereserveerd en kunnen annuleren maar enkele dagen later toch weer gehuurd. Keurig een half uur van te voren een belletje dat ze eraan komen en op tijd afgeleverd. Nu na een week eea weer keurig kort gesloten en afgewikkeld. Compliment aan iedereen binnen dit bedrijf.

• Vakmanschap

Vandaag mijn auto opgehaald kan niets anders zeggen dan topservice topkwalieteit schade zeer efficient afgehandeld betere 24 uurs service kan niet zeer klantvriendelijk en degelijk advies een aanrader voor elke rijschoolhouder in nood

• Vakmanschap

Wij doen nu een half jaar zaken met lesautoverhuur en zullen dit zeker nog een lange tijd blijven doen, Stefan denk altijd super met ons mee en biedt altijd een oplossing mocht er iets zijn, lesautoverhuur biedt ook een hoge servicegraad, kabeltje van de bediening kapot en hij rijdt zelf met de auto naar peter claassen omdat wij geen tijd hadden...super,

• Vakmanschap
  • Verbeterpunten: zou het niet weten

Gewoon top....ga zo Door en mensen ben je op zoek naar een lesauto zou zeggen ga voor lesautoverhuur.

• Vakmanschap

We zijn bij Blaak verzekerd en daardoor gebruikt gemaakt van de diensten bij lesautoverhuur.nl. We headden een kleine schade aan de voorzijde van de lesauto veroorzaakt door een man die van rijstrook wisselde. Maandagmorgen werd de auto opgehaald en een prima lesauto achtergelaten. Dat was ergens op een punt waar ik aan het lessen was. In overleg met hun werd er een BMW geleverd omdat dat de grootste auto was die ze hadden, ik pas niet zomaar overal in 😊. Het zou twee tot drie dagen duren maar dinsdag eind van de middag had ik mijn eigen lesauto weer terug bij mij thuis in Lobith! Veel sneller dan verwacht en prima werk geleverd! Als je schade hebt is dit bedrijf echt een aanrader!

• Vakmanschap
  • Verbeterpunten: Auto schoner bij afleveren. En eerder contact zoeken bij terugbrengen lesauto.

geweldig om als rijschool bij problemen aan een lesauto gewoon door te kunnen blijven gaan met de werkzaamheden

• Vakmanschap

Prettig contact, goede service. Kwalitatief zeer goede vervangende auto.

• Vakmanschap
  • Verbeterpunten: Ga zo door!

Beste Jan, graag gedaan en bedankt voor je reactie.

• Vakmanschap

Lesautoverhuur doet veel meer dan je mag verwachten. In geval van schade staan ze direct voor 100% voor je klaar. Van lesautoverhuur krijg je veel meer ondersteuning dan van je verzekeringsmaatschappij, zelfs als je verzekerd bent bij Bovemij. Mijn ervaringen zijn super met hen. Keurige communicatie. Steeds op tijd en correct geïnformeerd. Problemen die door anderen veroorzaakt worden, lossen zij keurig op. Ik kan werkelijk geen negatief onderdeel vinden m.b.t. hun wijze van werken. Niets anders dan lof en ik raad iedere rijopleider aan in geval van schade onmiddellijk contact op te nemen met LESAUTOVERHUUR.NL Dan heb je een hele zorg minder!! Henk de Vries.

• Vakmanschap
  • Verbeterpunten: Ik zou het echt niet weten.

Op de dag dag dat mijn lesauto behoorlijk beschadigd was door een aanrijding ben ik via een collega in contact gekomen met autoschadeherstelbedrijf Van der Sande. Ik kon die zelfde avond nog een vervangend lesauto mee krijgen zodat ik de volgende dag gewoon weer aan het werk kon. Super service!!!

Prima dienstverlening

• Vakmanschap

Rijschool Elegance heeft een prima BMW 1-serie gekregen. Deze werd gewoon maandagochtend afgeleverd voor mijn deur. Een prima lesauto, vriendelijk en service gericht personeel.

• Vakmanschap
  • Verbeterpunten: De transportkosten zijn wel aan de hoge kant. Voor 1 of 2 dagen wel aan de hoge kant.

• Vakmanschap N.v.t.
  • Verbeterpunten: Vooraf bekend maken reeds bekende gebreken auto.

Service zeer goed en snel een vervangende auto die gelijkwaardig is aan mijn eigen auto. Ook werd er aan mij gevraagd of ik voorkeur had voor een auto,dus werd er niet zomaar een auto neergezet. Auto was ook netjes gespoten,achteraf ook nog goeie communicatie. Bij een eerdere ernstige schade voor en achteruit flink in een deuk had ik de auto al na 3 dagen terug daar stond ik echt versteld van.Dikke pluim hoor toen had Stefan nog maar 5 of 6 auto,s rijden dat is nu wel veel meer en logisch met zo,n service. Ik raad dan ook iedereen aan om je auto te laten repareren bij vd Sanden en lesautoverhuur.

• Vakmanschap
  • Verbeterpunten: Mijn auto werd door iemand opgehaald en rijdend teruggereden,ik kan mij voorstellen dat je dit niet prettig vind.bv je distributie riem knapt wie is er dan aansprakelijk voor. Nu was het wel rijdbare schade,maar de vorige keer werd de auto gehaald door een auto ambulance.

Ik heb nu twee keer gebruik van jullie diensten gemaakt voor mijn werk gever. En dat is mij goed bevallen. Duidelijk zijn in wat jullie doen . Goed materieel is waar het omdraait . Halen en brengen werkt goed . Prijs kan ik geen oordeel geven weet ik niets van. Misschien in de toekomst.

• Vakmanschap
  • Verbeterpunten: Van de B-E combi het contact slot laten maken.