Slecht telefonische service

Ik heb telefonisch contact gehad met één van de medewerkers voor meer informatie over een activiteit. Echter werd ik erg onbeschoft te woord gestaan, er werd mij verteld dat ik het zelf maar moest uit gaan zoeken en dat ik maar terug moet bellen op een andere dag. Ook zei hij dat ik er maar gewoon heen moest gaan om er achter te komen, terwijl het om 3 verschillende activiteiten ging en ik maar naar 1 toe wilde gaan. Ik vond degene die ik aan de telefoon had erg chagrijnig overkomen en was niet-professioneel en niet klantvriendelijk. Door deze ervaring en het gebrek aan informatie ben ik niet naar de activiteit gegaan waar ik in eerste instantie erg veel zin in had... Erg jammer...

• Zou u ons aanbevelen? Nee

2 sterren: slechter dan verwacht

Als Nederlands gezin wordt je buitengesloten. Doordat het beleid heeft besloten om op zondagmiddag mannen de toegang te ontzeggen wegens vrouwen zwemdag. Mijn vrouw ambieert niet om alleen te willen zwemmen. We weten natuurlijk allemaal wel wat dit betekend. Belachlijk dat dit dan ook voor elke zondag geldt. Als optie wordt dan de Koppel genoemd maar ik heb geen auto.
  • Regelmatige bezoeker: vaker dan een keer per maand
  • Wat zou je anders willen zien? Nieuw beleidt. Het past niet in onze samenleving om groepen buiten te sluiten. Dan op zijn minst een zondagmiddag open voor het hele gezin dit geldt dan ook voor de man op zondagmiddag. Er moet ruimte zijn voor iedereen vooral in een publieke voorziening.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Bij het banen zwemmen is het te druk en zijn er te weinig banen. Extra lijnen in t bad zou fijn zijn. Nu zwemt alles door elkaar en is t chaos en kun je niet prettig banen zwemmen. 1 breder stuk voor degene die naast elkaar willen zwemmen en voor de rest banen met lijnen voor degene die komen voor t banen zwemmen. Nu veel frustratie en irritatie.

Dichtbij, gezellig, plezierig
  • Regelmatige bezoeker: vaker dan een keer per maand
  • Wat zou je anders willen zien? Gezond eten in restaurant!

Verreweg de meeste medewerkers zijn meestal heel vriendelijk! Lekker warm water in een schoon zwembad. En de koffie is prima.
  • Regelmatige bezoeker: vaker dan een keer per maand
  • Wat zou je anders willen zien? Ik ben het er voorlopig absoluut mee ONeens dat het tegoed op de sportpas na een jaar vervalt! Ik begrijp ook totaal niet wat daar het nut van is. Er kunnen allerlei oorzaken zijn waarom mensen even niet willen of kunnen sporten. Waarom zou de gemeente niet gewoon leveren waar de klant/burger voor betaald heeft? Dat kan voor de gemeente toch nooit nadelig zijn?

2 sterren: slechter dan verwacht

1. Diversiteit van aquasporten; 2. Voldoende kleedhokken; 3. De Grote Koppel is goed gesitueerd. 4. De sauna beleid is gelukkig aangepast. Gasten mogen nu wel 2 keer gebruik maken van de sauna.
  • Regelmatige bezoeker: vaker dan een keer per maand
  • Wat zou je anders willen zien? 1. De service en de diensten stagneren; 2. De prijzen worden exorbitant hoog; 3. De meeste medewerkers zijn niet meer amicaal met enkele uitzonderingen natuurlijk zoals Judith, Hessel, Dwight en Rosemarie. Komt dit door de verzelfstandiging en de privatisering van de Grote Koppel ? Worden er meer uitzendkrachten ingeschakeld en verdwijnen de zekerheden bij de vaste medewerkers. 4. Haal de fitness attributen weg. Niemand gebruikt het en investeer deze liquide middelen in het uitbreiden van de sauna. Dit levert meer omzet op voor de Grote Koppel. 5. Erg onhygiënisch in de kleedhokken. In April 2018 ga ik na 22 jaren trouwe dienst aan de Grote Koppel op zoek naar een andere sportvereniging. Ik kom wel terug mits ze nog bestaan.

2 sterren: slechter dan verwacht

Normaal gesproken zwom ik altijd graag op dinsdag- en woensdag -avond.
  • Regelmatige bezoeker: vaker dan een keer per maand
  • Wat zou je anders willen zien? Sinds recreatief zwemmen in valkenhuizen op dinsdag- en woensdag-avond is gewijzigd naar banenzwemmen is het veel te druk in het diepe bad, temeer omdat er ook nog banen gebruikt worden voor les in vrije slag op de dinsdag. Graag weer wijzigen naar recreatief zwemmen dus!

De borstcrawllessen van Wilma en Dwight. Nooit gedacht dat een man van bijna 73 jaar dit nog zou kunnen leren. Zoals ik dus.
  • Regelmatige bezoeker: vaker dan een keer per maand
  • Wat zou je anders willen zien? Zo laten. Graag uitbreiding richting gevorderden.

Ik zwem 5 dagen per week bij de Grote Koppel en de meeste medewerkers zijn klantvriendelijk. Er worden voldoende aquasporten aangeboden en er heerst een gemoedelijke sfeer.
  • Regelmatige bezoeker: vaker dan een keer per maand
  • Wat zou je anders willen zien? 1. Verander de sauna beleid en geef alle gasten 2 sauna kaarten. De gasten hebben een overeenkomst gesloten met de Grote Koppel. Het oorspronkelijke beleid was om 2 kaarten pp te geven. Dit is jaren zo geweest en wordt nu acuut gewijzigd. Het merendeel van de gasten is het niet eens met dit nieuwe beleid. Daarom is er een bezwaarschrift verzonden naar de manager. 2. Strenge controle op handdoeken ivm Hygiene en douchen na de sauna. 3. Verwijder de fitness attributen die al maanden defect zijn en investeer de liquide middelen in het zwembad. 4. Organiseer een actiemaand betreft de sauna. Open de sauna van Maandag t/m Donderdag en verdubbel uw omzet. Vooral nu de zwembad aan het privatiseren is.

Ik aquajog hier elke week en ben zeer tevreden over de manier van lesgeven
  • Regelmatige bezoeker: vaker dan een keer per maand
  • Wat zou je anders willen zien? De hygiene in de toiletten bij het doelgroepenbad het stinkt hier regelmatig met name maandagavond na aquajoggen om 22 u

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Wat een vreselijke onvriendelijke personeel, zowel bij entree als bij restaurant. Voormij geen 2e bezoek meer
  • Regelmatige bezoeker: nee
  • Wat zou je anders willen zien? Vriendelijkere personeel

Genoeg ruimte voor baantjestrekken
  • Regelmatige bezoeker: vaker dan een keer per maand
  • Wat zou je anders willen zien? Duidelijke communicatie en er niet omheendraaien als manager. Ik attendeerde ze op het feit, dat er bij het vakantie zwemkaartje niet duidelijk was gecommuniceerd, dat het om recreatief zwemmen ging. Antwoord van de manager was, dat het teveel ruimte kostte op internet. Zeer onprofessioneel. Ze zouden het aanpassen, maar dat is ook nog niet gebeurd tot op heden. Wees dan coulant, en geef een weekkaart. Dit lijkt namelijk nergens naar. Bovendien kan je altijd even om een rubberen slang vragen, om de rugspieren mee te oefenen. Maar op donderdagavond kan dat niet. Nee, zei de badmeester, ik zet een ton met spullen neer en daar moet je het mee doen. Daar zaten dus gewoon die rubberen slangen in...... Conclusie niet al het personeel is klantvriendelijk, en zou hierin echt extra getraind moeten worden.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

-Vriendelijk kassa personeel, je mag altijd een muntje van 50 lenen voor de kluisjes als ik er weer eens een vergeten ben! -veel aqua sport mogelijkheden. Deze lessen zijn gewoon gezellig druk, maar niet te druk
  • Leeftijdscategorie: student
  • Regelmatige bezoeker: vaker dan een keer per maand
  • Wat zou je anders willen zien? - Meer en ruimere tijden voor het banen zwemmen. - Meer aanwezigheid van de badmeesters tijdens het banenzwemmen. Deze zitten vaak passief aan de kant. Ik geloof echt dat ze goed op de veiligheid letten. Maar het zou fijn zijn als ze wat meer initiatief tonen in de manier waarop de banen worden gezwommen. Helemaal in het doelgroepen bad waarbij ouderen vaak de halve tijd halverwege het zwembad staan te kletsen met elkaar. Je komt zo eigenlijk niet tot lekker zwemmen en wanneer je er wat van zegt op een vriendelijke manier, wordt er niet naar geluisterd. -Een tip voor het banenzwemmen. Leg een extra lijn in het bad. Dus verdeel het grote zwemgedeelte naast de lijn, waarachter de hele snelle zwemmers zwemmen, ook nog eens in twee. Zodat de recreatieve banenzwemmers gewoon rustig kunnen zwemmen en de geoefende banenzwemmers ook gewoon lekker door kunnen zwemmen!

2 sterren: slechter dan verwacht

ik vind het personeel achter de kassa erg vriendelijk.
  • Regelmatige bezoeker: vaker dan een keer per maand
  • Wat zou je anders willen zien? - betere reiniging van de zwembaden; - er zijn nog steeds te veel recreatieve zwemmers, dus wellicht meer lijnen uitzetten, zodat mensen daadwerkelijk banenzwemmen ipv kletsen; - duidelijkere instructies aan de zwemmers door badmeester (mag zich sowieso actiever opstellen) wat de logica van banenzwemmen is (slag/snelheid/cirkelen), écht banenzwemmen heb ik helaas nog niet kunnen ervaren bij de Grote Koppel, daarvoor is 't veel druk en chaotisch georganiseerd en daarom vind ik het ook véél te duur voor je krijgt aangeboden.

Kinderen vermaken zich prima
  • Regelmatige bezoeker: minder dan een keer per maand
  • Wat zou je anders willen zien? Verschrikkelijke ergenis, dat in de vakanties alle stoelen bezet zijn, ( met handdoeken , dus eingelijk niet bezet) En als je vraagt of een stoel vrij is, niet dus want de kinderen kunnen zo terug komen, .......niet dus...... vind dit een hele sclechte eigenschap... Zou dit graag anders zien, Dus vraag aan de koppel kunnnen jullie hier iets aan doen, door uren een stoel bezet houden door een handdoek?

discozwemmen vaker en mis het thema valentijn die was juist zo leuk vonden wij
  • Leeftijdscategorie: jongere

• Leeftijdscategorie: jongere
  • Regelmatige bezoeker: minder dan een keer per maand

goed, schoon zwembad met goede parkeermogelijkheden
  • Regelmatige bezoeker: vaker dan een keer per maand
  • Wat zou je anders willen zien? banenzwemmen is wel druk. ik zou gewild hebben dat mensen instructies krijgen hoe ze het beste banen kunnen zwemmen. liefst wat geordend of meerdere tijdstippen

Vanavond ( 24- 10) deelgenomen aan aquajogging les. Enthousiaste, gemotiveerde en energieke instructeur. gaf mij de indruk dat hij het zijn deelnemers serieus neemt. Hier en daar kreeg een deelnemer op een prettige manier feedback de oefening volgens de instructie te doen.
  • Regelmatige bezoeker: vaker dan een keer per maand
  • Wat zou je anders willen zien? structuur en rust aandacht voor start van de les, deelnemers een fysiek een oriëntatiepunt ( ankerpunt) bieden om de instructie te verstaan en daardoor ook binnen de gegeven tijd op te kunnen volgen. De ruimte is van invloed op de akoestiek. Muziek, instructie en rondlopen zouden meer met elkaar in evenwicht gebracht kunnen worden. Eerder heb ik de lessen van Jos gevolgd. Hij had een goed evenwicht tussen het geven, verstaan en volgen van de instructie voor de deelnemers. Ik vond dat plezierig omdat ik daadwerkelijk met de oefeningen bezig kon zijn. Tip: ga eens bij hem kijken of laat hem je les eens observeren. Of neem je les op video op. Ik hoef namelijk geen gelijk maar geloof dat jij je werk echt serieus neemt. je komt namelijk heel gemotiveerd over. Dit is voor mij ook de reden dat ik deze feedback per mail stuur. Zodat je niet afhankelijk bent van je collega's met wie ik mijn ergernis in eerste instantie heb gedeeld. Ik wens je succes, en hou je enthousiasme erin. hartelijke groet, Tineke

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Banenzwemmen tussen lijnen en cirkelen. Regie door badpersoneel. Hoewel niet vallend onder verantwoordelijkheid komt het mij niet sympathiek over dat het andere Arnhemse Zwembad Klarenbeek hier doodgezwegen wordt. Een link naar hun site is wel het minste wat je kunt verwachten. Jullie schrijven Arnhemse zwembaden, maar wees dan eerlijk en zet erbij "van het Sportbedrijf"
  • Regelmatige bezoeker: vaker dan een keer per maand

Vandaag met mijn dochtertje lekker gezwommen in De Grote Koppel. Prima temperatuur. Na afloop lekker boerenijsje gegeten. Echt vakantie.
  • Regelmatige bezoeker: minder dan een keer per maand
  • Wat zou je anders willen zien? De aankleding mag wat vrolijker.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

We zijn als vereniging tevreden over het tijdstip en de algemene staat van het zwembad. We gebruiken voornamelijk het wedstrijdbad. Het personeel is behulpzaam en attent. De barfaciliteiten en ook de vergaderzaal zijn prima.
  • Regelmatige bezoeker: vaker dan een keer per maand
  • Wat zou je anders willen zien? Het zwembad is op maandagavond nooit echt schoon. De ene week is beter dan de andere, maar we duiken gemiddeld genomen tussen de kauwgommetjes, pleisters, haarclips en stof. Zeker aan de randen en in het diepe deel is dat het geval. Als er een netje aanwezig was willen we best af en toe helpen het bad schoon te houden. Vooral als we gasten krijgen (mensen die komen proefduiken) dan heb ik nogwel eens plaatsvervangende schaamte voor het zweefvuil in het bad.

Over Arnhemse zwembaden

Filter op Taal