Geweldige rijschool

Hele prettige ontspannen sfeer, maar toch en zeer goede en gerichte opleiding.

Zeer goede rijschool!

De theorie was interessant en werd leuk en luchtig gebracht. Het tempo lag hoog, maar er was voldoende tijd voor vragen en extra uitleg. De praktijklessen werden perfect gepland op de dagen en tijden dat ik beschikbaar was. De rijlessen zelf waren erg leerzaam. De instructies waren helder, en ik vond het erg prettig om na iedere rijles te bespreken wat er wel en niet goed ging tijdens die rijles. Er werd voor mijn gevoel goed rekening gehouden met onderdelen waar ik meer moeite mee had. Bovendien was het ook gewoon gezellig met de fijne instructeurs (Henk-Jan en Appie) die me de kennis en het vertrouwen gaven om te slagen voor mijn C en CE rijbewijs. Bedankt! Ik vond het het een fijne ervaring en rijd nu dan ook met veel plezier en vertrouwen op de vrachtwagen.

• Inhoud van de opleiding
  • Prijs/ kwaliteit verhouding N.v.t.

super begeleiding naar C1 voor mijn camper

Goede rustige begeleiding naar C1 voor mijn camper reizen Wat in geslepen gewoonte afgeleerd mooie lestijd gehad Bedankt

• Prijs/ kwaliteit verhouding

Deskundige leuke gezellige vakmensen.

Leerzaam en prettig

Er wordt vanaf het begin al duidelijk en snel gereageerd op vragen en begeleiding. Het prakijk gedeelte heb ik als een ontspannen en rustige omgeving ervaren, wat zeer bevoorderlijk is voor de opleiding. Klein min puntje, De medische keuring was maar summier.

• Prijs/ kwaliteit verhouding

Gewoon een goede rijschool alles in 1x gehaald!

Fijne lessen waardoor je goed leert hoe het hoort, daardoor in 1 keer C en CE in 1 x gehaald. Aanrader

• Prijs/ kwaliteit verhouding

Flexibele, vriendelijke en bekwame rijschool

Appie, de instructeur is n topper! Bedankt appie voor het geduld!

Leerzaam

A

• Prijs/ kwaliteit verhouding

Fijne rijinstructeur gehad die de tijd neemt, goed uitlegt en goed oplet

hele fijne dag gehad, rustige duidelijke uitleg. pauzevoorzieningen zijn beperkt op koffie na

• Inhoud van de opleiding
  • Prijs/ kwaliteit verhouding N.v.t.

Doeltreffend en duidelijk

Prettige en directe communicatie Heldere instructies Goed opgebouwde instructie methodes

Beste rij-instructeur !!!

Hele fijne instructeur Kees van Iersel, past zich aan op niveau van mij. En is rustig en duidelijk, bespreekt alles. Heel direct in zijn aanwijzingen en daar hou ik van. “No nonsense” beleid en ik ben in één keer geslaagd.

Ik ben tevreden over alle cursussen die je op je school en je medewerkers hebt gegeven.

Op basis van mijn ervaring wil ik het kort als volgt evalueren: Het is voor ons een groot voordeel dat alles wat er moet gebeuren en afgenomen moet worden voor een rijbewijs op jouw rijschool wordt gedaan, en het is heel fijn voor je medewerkers om te waarschuwen en informeer ons tijdig over een te maken of te ontvangen document.

Fantastische rijschool met goede begeleiding!

Hele fijne en zorgvuldige rijschool. Ik heb mijn C rijbewijs gehaald en meteen de eerste keer geslaagd mede dankzij een hele fijne rij-instructeur!

Goed geholpen door van iersel !

gemoedelijk sfeer

huiselijk en gemoedelijke sfeer gewoon goed

Fijne ervaring

Goede ervaring goede uitleg fijne instructeur.

Fijn bedrijf

Fijne mensen om mee te werken

Duidelijke lessen gehad van Henk-Jan en goede voorzieningen en nieuwe spullen. Al met al super gehad en in 1x gelaagd

professioneel

De regels werd professioneel uitgelegd. De rijinstructeur was aardig en geduldig.

Super fijne rijlessen!

Super fijne rijlessen en je word goed voorbereid op het examen.

Prima rijschool

Prima leerschool alles in een keer gehaald

Was zeer goed

Het was ale maal goed uit leg

Fijne rijschool

Fijne rijschool met fijne instructeurs

Geslaagd

goed bij de les betrokken, duidelijke uitleg

Vinkelsestraat 14 5384SG Heesch