Fijne rijschool met goede les!

Ik heb mijn BE gehaald bij verkeerschool Weijers. Na eerste kennismakingsles eerlijk te horen gekregen dat geen extra les nodig is. Duidelijke instructie. Niks op aan te merken!

Heel tevreden!

Hele fijne rijschool. Goede communicatie en heel veel geleerd van Ibo. Hele vriendelijke, duidelijke en vlotte instructeur waarbij ik mijn motorrijbewijs met veel plezier (en in een keer) heb gehaald!

Behulpzaam en vriendelijk

Weijers is een top verkeersschool ze helpen goed je kan alles aan ze vragen. Ze regelen alles voor je ik nooit een probleem gehad leuke en goede rijinstructeur. En zetten hun schouders onder alles.

Zeer goede instructeur.

Zeer professioneel, kordaat en geduldig.

In 1 keer gehaald!

Ik kreeg goeie begeleiding en training van mijn rijinstructeur Mahmut!

Fijn contact en relaxte sfeer

Ik heb via deze rijschool mijn BE rijbewijs gehaald. Het inplannen van het examen ging door een vrijgekomen plekje lekker vlot en de lessen waren fijn en relaxed. Aanrader!

Uitstekende verkeersschool voor jong en oud

In oktober 2020 ben ik begonnen aan het autorijbewijs B en ik ben 2 jaar lang erg goed geholpen met alle situaties die ik tegen kwam in het verkeer en in de theorie.

Goede rijschool, beetje druk

Er wordt hier erg goed rijles gegeven, het enige wat lastig kan zijn is dat het best druk is en plannen soms lastig kan zijn qua tijden

Zeer prettig komen afspraak na en deskundig

Wederom heeft verkeersschool Weijers 2 medewerkers van ons opgeleid voor het Be examen en weer in 1 keer afgerond door hun duidelijke uitleg en dezkundig advies als wij weer mensen hebben die voir een verkeersopleiding wat moeten halen komen we met plezier terug bedankt en hopelijk tot snel gr Henk

Erg vriendelijk en duidelijk!

BE rijbewijs gehaald dankzij de goede en duidelijke les van Rolf. Naast het ‘serieuze’ gedeelte ook goede gesprekken gehad in de auto waardoor het lessen zeker niet voelde als een ‘moetje’ !

Fantastisch!!

Ik heb nu alweer een rijbewijs gehaald via Weijers. Zoals altijd goede service en alles in 1 keer gehaald. De lessen zijn top goede instructeur. En ook de begeleiding bij de theorie is top!

We zijn allebei geslaagd voor ons E rijbewijs!

Goede les en hele sympathieke instructeur.

Prima instructeur en volgens plan geslaagd

Vanwege de aankoop van een zwaardere auto hebben mijn vrouw en ik nu BE nodig om met de aanhangers te kunnen blijven rijden. Korte cursus geboekt bij Weijers. Instructie van Gerard was prettig en nuttig. Voor mij waren de 2 lessen voldoende. Inplannen van een extra les voor mijn vrouw was geen probleem. In 1 keer geslaagd. Allebei :-).

Super rijschool, met aardige mensen met kennis

Het was voor mij elke keer weer een klein feestje om de lessen te mogen volgen. De mensen van de rijschool gaven mij het gevoel of ik deel van de familie was. Mijn rij instructeur Ibo, was geweldig. Hij haalde het beste in mij naar boven

Erg professioneel en altijd vriendelijk en behulpzaam.

Erg fijne rijschool. Goede instructeurs en ik werd altijd goed geholpen door de receptie.

Leerzame professionele benadering om het BE -rijbewijs te behalen.

Ik had een hele aardige en fijne instructeur die mij goed les gaf maar op een rustige manier. Nooit werd hij boos of ging hij schreeuwen zoals je nog wel eens bij andere hoort. Ik had zon 36 lessen van 50 minuten, wat zon 30 klokuur is. En toen in een keer geslagen. Kortom goede rijschool!

Fantastic goede klik en allemaal netjes geregeld

Vond het een hele fijne rijschool die me altijd goed hebben geholpen je word echt persoonlijk geholpen en er hangt een hele fijne sfeer

Uiteindelijk een fijne rijschool maar wel met verbeterpunten.

Met het kantoor van Weijers heb ik vrijwel alleen maar goede ervaringen, er werd goed geholpen en de medewerkers waren aardig. Het lesgeven ging naar mijn idee wel goed, alles werd duidelijk uitgelegd. Wel vind ik het erg slecht dat een paar instructeurs die ik had vrijwel altijd minstens vijf minuten te laat waren, maar wat ik nog vervelender vind is dat Gerard altijd een kwartier voor tijd stopte en zo snel mogelijk weg wilde zijn. Ik ben hier de klant die betaald en dan kan een instructeur het niet maken om meer dan een kwartier van de les af te trekken. En dit terwijl er tegen mij werd gezegd dat ik nog extra lessen moest nemen om de kans te vergroten om het te halen.

Geweldig uitleg en rijlessen

Vondt het super. In 1 keer geslaagd !

Ik ben ervan overtuigd dat ik hier geleerd heb om zorgvuldig te kunnen rijden

Mijn rijinstructeur was goed! Jij kan goed lesgeven op een lieve maar toch wel een strenge manier.

Vakkundig

Zeer vakkundig, vriendelijk en hele fijne tips waar ik echt wat aan had!

Fijne Locatie om te beginnen

Leuke duidelijke lessen gehad in een gebied met veel wisselende verkeers situaties waardoor men veel gevoel krijgt met de handelingen die men moet eigen zien te maken.

Zeer professioneel en vlot mijn BE rijbewijs gehaald.

Na mijn eerste proefles werd er snel een inschatting gemaakt van hoeveel lessen ik nodig zou hebben. Dit werd eerlijk ingeschat en zeker niet gepushed om maar extra lessen te doen. Overall een hele fijne ervaring bij Weijers Heemstede. Ik kom snel terug voor mijn A-rijbewijs.

Was allemaal super

Was goed uit gelegt