Goede opleiding, aanrader.

Goede opleiding, aanrader.

Goede begeleiding, echt een aanrader.

Ik vond mijn rij-opleiding bij Weijers erg fijn.

Ik had een erg gezellige instructeur, die ook goed om wist te gaan met de zenuwen die ik soms had. Het contact via de app met de rijschool zelf was fijn en ze waren makkelijk bereikbaar, daardoor was het makkelijk om aan te geven dat ik een dag bijvoorbeeld niet kon rijden. Verder staan ze open voor suggesties en kan je als leerling zijnde goed aangeven wat je wel en niet fijn vindt. Ik heb voor mijn theorie-examen een theoriedag gevolgd, hierbij werd er avond eten geregeld en echt een super duidelijke uitleg gegeven over alle theorie.

Ik vond mijn rij-opleiding bij Weijers erg fijn.

Goede ondersteuning

Ik ben heel goed geholpen, ze doen echt hun best voor je (bijvoorbeeld bij inplannen examens)!

Goede vertrouwde lessen.

De lessen waren goed. Het was duidelijk wat er moest gebeuren en de uitleg was goed. Ook werd er genoeg tijd voor je genomen. Onder andere om op de dingen te oefenen die je nog wat minder goed kan. Heel fijn en snel contact met de rijschool zelf.

Fijne service en medewerkers

Prima rijschool, voorbereiding op eerste examen kon beter

Pakket voor rijbewijs BE. Prima rijlessen gehad van een ervaren instructeur. Duidelijke aanwijzingen gekregen wat betreft rijden met aanhanger (controle) en aangepast rijgedrag in het verkeer. Tijdens eerste examen gezakt op te weinig/niet goed kijken in buitenspiegels. Dit was slechts kort in de lessen aan bod gekomen en nauwelijks op gecorrigeerd tijdens de lessen. Bij de tweede keer op examen, meer aandacht aan besteed in de voorafgaande les en toen wel gehaald. Beter om hier voor het eerste examen meer aandacht op te leggen en evt (nog) een extra les te adviseren. Zeker als iemand nauwelijks ervaring heeft met rijden met aanhanger. Of je een extra les wil, werd erg open gehouden. Goed om hier iets sturender in te zijn.

Duidelijk, rustig, professioneel en op je gemak stellen.

Zie hierboven

Top instructeur, heeft passie voor z’n vak

Ben 56 jaar en heb een e-achter b rijbewijs nodig voor onze vakantie volgend jaar. Ik woon in Amsterdam, maar ben toch gaan lessen in Haarlem , wat een super beslissing is geweest. Haarlem is rustiger, en geen fietsers & brommers die naar wat doen . Ben gaan lessen bij verkeersschool Wijers, wat erg goed bevallen is, . Gewoon een top rijschool, ga ook maar mijn motor rijbewijs halen bij Wijers. Mvg Robert Sont

Goed.

Grote dank aan Gerard

Goede ervaring

Goede instructeurs en het is gemakkelijk om lessen af te spreken.

Erg goede rijschool

Een gele goede rijschool om je autolessen te nemen. Het enige wat jammer was dat in de laaste 6 weken voor mijn rijexamen ik maar 1 les heb kunnen nemen doordat ze te vol zijn.

Super rijschool

Erg duidelijk in uitleg en begeleiding. Aandader!

Goede begeleiding

Prima instructies

Fijn meegedacht ivm persoonlijke omstandigheden.

Genoeg lessen laten nemen om in 1x mijn examen te halen!

Erg fijn dat de theorie cursus aangeboden wordt,erg leerzaam.

Super !

Lekker duidelijk super aardige mensen

Fijne rijschool met goede les!

Ik heb mijn BE gehaald bij verkeerschool Weijers. Na eerste kennismakingsles eerlijk te horen gekregen dat geen extra les nodig is. Duidelijke instructie. Niks op aan te merken!

Industrieweg 4 2102LH Heemstede