Alles prima geregeld!

Prima geregeld en konden snel terecht, voor zo wel theorie als praktijk. Ook handig dat je kan appen bij vragen.

Zeer goede begeleiding

Fijne rijlessen en ondersteuning gehad bij het behalen van mijn auto rijexamen.

Prettige rijschool, aardige instructeurs en duidelijke lessen

Denken mee met je opleiding en staan altijd voor je klaar. Een breed aanbod aan opleidingen en veel verschillende instructeurs. Iets duurder dan de 'goedkope rijscholen' maar zeker het geld waard!

Goed, vriendelijk en snel geholpen altijd

Ik heb een prettige tijd ervaren bij de rijschool ik werd vriendelijk ontvangen en geholpen, had je vragen kreeg je al heel snel antwoord terug en het was altijd vriendelijk. Ik heb meerdere rijinstructeurs gehad en er spatte er toch wel eentje uit. Ed mijn rij instructeur heeft veel geluld gehad en legde alles goed uit en deed het ook voor als je het echt niet snapte of niet zag waar je op moest letten. (Hoe fijn is dat?!) De lessen waaren altijd heel gezellig en het voelde heel prettig om les te krijgen van Ed. Je kon tussendoor gezellig praten, heb nog nooit een saaie les gehad. Lekker praten en lachen maar ook serieus aan het werk natuurlijk. Dus zoek je een rijschool met goede/vriendelijke service en een leuke rijinstructeur? Kies dan zeker voor verkeersschool Weijers.

Veilig, op m'n gemak.

Ik ben door de rij-instructeurs van Weijers erg goed geholpen en heb op de juiste manier leren rijden. Ze hebben geduld en kijken samen met je naar een leer wijze die op jouw is afgestemd. Nogmaals bedankt allen, In 1 keer geslaagd... :) Vriendelijke groet,

Fijne en professionele rijschool

Een erg goede ervaring. Erg prettige sfeer in de auto en duidelijke lessen.

Uitstekende rijschool !

Ik ben perfect geholpen en in 1 maal geslaagd voor m’n b-e rijbewijs

Mijn ervaring: uitstekend

Ervaren rijschool

Helemaal prima

Duidelijk. Geen onzin praat of loze belooftes Zo zit het. Dit word er verwacht. En zet um op. Dat is de boodschap die gebracht. Helmaal goed

Zeer goeie rij school heb alles in één keer gehaald

Goed bedrijf leren je echt hoe je moet rijden

Goede lessen communicatie iets minder

Aan de rijlessen zelf heb ik niks op te merken hier was ik erg tevreden mee, wel heb ik gemerkt dat de communicatie tussen de instructeurs en andere medewerkers niet altijd even soepel loopt. Zo was er een cameratrit ingepland zonder dat mijn instructeur hier vanaf wist en is er over de telefoon een datum voor het examen gemaakt zonder te enig overleg met mijn instructeur.

Goeie les en snel afgereden

Goede lessen interne communicatie iets minder

Ik ben erg tevreden over de lessen die ik heb gehad, niks op aan te merken eigenlijk. Wel is het zo dat als ik zelf de rijschool belde en er afspraken waren gemaakt omtrent het examen dit niet altijd werd door gecommuniceerd naar mijn instructeur. Zo wist mijn instructeur bijvoorbeeld pas dat ik een camerarit had nadat ik hem al had gereden.( ik had geen les tussen de dag van de camerarit en de dag dat hij was ingepland. Ik had het dus niet zelf kunnen zeggen) Ook werd ik met het inplannen van mijn examen een aantal weken achter elkaar verteld dat er ‘volgende week’ een datum zou zijn wat dus niet het geval was.

Prima rijschool

De rijschool staat goed aangeschreven, maar ik heb hier en daar toch wat puntjes opgemerkt. Wat voor mij heel vervelend was was dat ik veel verschillende instructeurs heb gehad, omdat er in het begin geen plek was bij een vaste rij instructeur, vervolgens stopte mijn vaste rij instructeur dus heb ik met iemand anders de laatste lessen en het examen gedaan. Aan de andere kant zaten er wel leuke instructeurs genoeg tussen en zo krijg je toch wel alle informatie die je kunt krijgen. Ik heb ook een keer gehad dat opeens al mijn lessen eruit waren gehaald.. Het fijne aan Weijers is dat ik de lessen los kon betalen per les. Dit kan Contant en pinnen. Wat extra lessen bij plannen is ook geen probleem. Met de corona periode gingen lessen door en hoefde je andere leerlingen niet op te halen/af te zetten om contact te vermijden.

Prima rijschool

Ik heb een erg fijne rij-opleiding gehad bij Weijers.

Ik had een erg gezellige instructeur, die ook goed om wist te gaan met de zenuwen die ik soms had. Het contact via de app met de rijschool zelf was fijn en ze waren makkelijk bereikbaar, daardoor was het makkelijk om aan te geven dat ik een dag bijvoorbeeld niet kon rijden. Verder staan ze open voor suggesties en kan je als leerling zijnde goed aangeven wat je wel en niet fijn vindt. Ik heb voor mijn theorie-examen een theoriedag gevolgd, hierbij werd er avond eten geregeld en echt een super duidelijke uitleg gegeven over alle theorie.