Zie onder

Goede ervaring. Afspraken op tijd

Prettige proffesionele rijschool

Fijne ervaren instructeurs en een zeer vriendelijke en service gerichte klantenservice.

Geweldige rijschool!

Door de goede begeleiding heb ik mijn aanhanger rijbewijs gehaald.

Mijn rijlessen waren erg goed. Er werd goed gekeken naar mijn kunnen en daar werd de rijles op afgestemd. De rijinstructeur was super relaxed, vertelde duidelijk wat de bedoeling was en hij was ook nog gezellig.

Begon niet goed maar eindigde heel goed.

Nadat ik eind aug mijn theorie in 1x gehaald had moest ik bijna 3 mnd wachten voor mijn 1e praktijkles scooter ondanks mijn smeekbede dat ik extra lessen nodig zou hebben. Om bij mijn 1e praktijkles na 15 min te horen dat het hem niet ging worden. Ik was zeer teleurgesteld voor mijn gevoel geen eerlijke kans gehad en kostbare tijd verloren. Toen werd brommobiel voorgestel en kreeg ik Rolf toegewezen. Het kwam helemaal goed. Hij nam de tijd voor mij, wees mij op wat wel goed ging en geloofde in mij toen mijn zelfvertrouwen op de grond lag. Ben ik 2x geslaagd voor mijn praktijk brommobiel en ben erg blij met de ondersteuning van Hester en Rolf. Danken jullie wel mensen!

Afspraken worden niet nagekomen

Ik had in juli '22 een aantal BE lessen. Vervolgens heb ik september een rij-examen geboekt voor in februari '23 plus nog wat extra lessen. Ik heb toen in september duidelijk aangegeven dat ik niet dezelfde instructeur wilde als die ik in juli had. Dat is toen ook instemmend bevestigd. Mijn frustratie is dan ook groot als in februari blijkt dat ik toch weer dezelfde instructeur krijg.

Leuk team wat er werkt. Ze denken graag mee met je wat betreft lessen inplannen. Daarnaast is de instructeur gezellig, leuk en legt goed uit. Enige mindere is dat niet alle motoren in goede staat zijn, zo was er 1 motor op het moment van afrijden afgekeurd werd i.v.m. te weinig profiel van de voorband.

Super verkeersschool, juiste mensen op de juiste plek

Professionele verkeersschool, geen stress ervaart tijdens mijn ervaring. En natuurlijk geslaagd dankzij de verkeersschool. In de toekomst zou ik het zeker aan mijn kinderen adviseren.

Formidabel!

Ik ben via rijschool Boeree bij verkeersschool Weijers terecht gekomen en dat is de beste keuze in mijn leven tot nu toe geweest. Ik ben zeer nauwkeurig, vakkundig en professioneel geholpen met het behalen van mijn CE met code 95 in minder dan 5 maanden. Het verbaasde mij hoe prettig ik mij voelde met de instructeurs en dat heeft zich ook laten zien op de CBR examens. De hartelijk groeten aan Rolf en Sweris!

hele professionele fijne begeleiding

ik heb hier mijn C1 rijbewijs gehaald waardoor ik nu met de (zwaardere) camper kan rijden. In 5 lessen werden de specifieke eisen doorgenomen en herhaald. Met een rustige benadering en duidelijke uitleg is het halen van het rijbewijs goed gelukt. de sfeer daar is ook erg relaxed en gezellig

Deze was heel goed ik ben tevreden.

Ik ben zeer tevreden

Heel fijn les gehad!

Ik heb les gehad voor mijn BE rijbewijs en daar ben ik zeer tevreden over! Twee keer les daarna examen was voor mij voldoende om te slagen

fijne cominucatie en veel geduld van de rij-intructeurs!!

ze waren erg geduldig voor mij met mijn faalangst.

Top!!

Goed geregeld allemaal!!!

Relaxed

Snel in de planning van de lessen en meedenkend tijdens het rijden.

Goede rij instructeur maar rijschool niet aanbevolen

Ibo geeft perfect les aan zijn leerlingen, maar ik heb verder wel wat punten aan te merken. Dit ging met name over de motor en de communicatie tussen de rijschool en mij. Ik reed op een motor waarvan van alles kapot aan was of aan vervanging toe was. Ik had aan het begin een pakket genomen voor mijn lessen en examens. Ze planden mij constant in voor mijn lessen. ik ging ervan uit dat dat in mijn pakket hoort want waarom zou je een leerling door plannen als die geen lessen meer over heeft. Eindstand toen ik alles gehaald had kreeg ik rekeningen voor lessen die ik buiten mijn pakket gereden heb zonder dat ze daar ook maar iets over laten weten hebben. Na overleg met de rijschool konden ze eigenlijk niet tot een compromis komen. Ik heb alles betaald maar ik vind dit niet netjes. Ik zou de rijschool daarom niet aanbevelen.

Rijlessen waren fijn!

De lessen waren super fijn. Wij reden in een koude periode af en zijn zelfs met warmte pads voor onze handen geholpen. We hadden een pakket gekocht en met veel plezier met onze instructeur gereden. Uiteindelijk hebben wij allebei in 1x ons motorrijbewijs behaald. Thanks Ibo! TIP: Weijers boekt jouw lessen in een online systeem en geven de data aan je door op Whatsapp. In het pakket staan 10 lessen AVB en 10 lessen AVD vermeld. Wij zijn achteraf verrast met een factuur, bovenop het pakket. Het blijkt namelijk zo te zijn dat 1 les niet '1 les' van je pakket is, maar bestaat uit minuten en soms dus meerdere lessen is. Let hier dus goed op als je je lessen laat inplannen! Dit stond bij ons niet aangeven bij de informatie van het pakket. Als het goed is, zijn ze hier inmiddels mee aan de slag gegaan. Eind goed, al goed!

Superfijne mensen

3 jaar geleden mijn C1 rijbewijs kado gekregen maar schoof het voor me uit. Na fijn contact met de eigenaar toch begonnen en met behulp van fijne instructeurs mijn C1 in 1x gehaald!!

Goede begeleiding

Goede begeleiding, snel antwoord, goede service, heldere uitleg, flexibel

Vriendelijk adequaat en goede instructie

veel plezier met jubileum

Prettig en deskundig, maar bovenal persoonlijk.

Prima rijschool met service gerichte medewerkers.

Topper van een rij instructeur

Na een aantal instructeurs te hebben gehad hele prettige lessen gehad bij Ed. Hij nam de tijd, gaf duidelijke uitleg en was eerlijk. Veel gelachen, serieuze momenten & uiteindelijk mijn rijbewijs. Dankjewel Ed!

Zeer professioneel

In 2 maanden tijd 2 extra rijbewijzen erbij! Onwijs blij, en Rijschool Weijers is meer dan aan te raden!

Fijne communicatie met planners en instructeur

Fijne communicatie, reageren snel. Instructeur is ook zeer ervaren. Wel jammer dat ze een pakket aanbieden voor een mooie prijs maar uiteindelijk toch nog twee lessen extra moeten inplannen aangezien ik nog geen scooter ervaring heb maar ja dat lijkt mij logisch aangezien ik net 16 jaar ben.