Geweldig!!!

In een keer geslaagd voor mijn theorie examen dankzij de de uitstekende uitleg en geduld van Maarten, onze instructeur, tijdens de cursus. Ik raad het iedereen aan deze rijschool te proveren, echt fantastisch!!!!! Astrid

Goed!

Fijne rijinstructeur. En goede lessen gevolgd bij de deze rijschool.

Ik heb lessen mogen volgen van Hans Janssen. Hele goede instructeur je kan met hem lachen maar hij kan ook op de momenten dat het moet serieus zijn. In eenkeer geslaagd voor mijn rijbewijs.

Goede rijschool

Ik heb gelest voor mn BE rijbewijs bij Hans Janssen. Erg gelachen maar ook veel geleerd!

Heel professioneel en gezellig, in 1 ochtend, goed voorbereid op het BE-examen door Hans!

Leerzaam

Ik heb leren rijden van Hans Janssen. Hele fijne ervaring gehad. Hij gaf me goede tips en we hebben leuke/grappige gesprekken gehad. Zeker aan te raden

Hele prettige ervaring!

Bij Jan ter Beek heb ik bij Hans Janssen mogen rijden. Hele prettige instructeur die me goed op weg heeft geholpen naar het behalen van mijn rijbewijs! Ik raad het zeker aan!

Bij Maarten-Jan gereden. Duidelijke uitleg en heel gezellig in de auto. Zeker een aanrader.

Professioneel

Voor zowel de dames op kantoor als voor de instructeurs een hele dikke pluim. De dames hebben vaak met mij mee gedacht en enorm geholpen bij uitdagingen in de planning. Zij zijn echt ontzettend coulant en geduldig geweest! De instructeurs Henk en Wouter zijn zeer professioneel, integer en eerlijk. Ik ben beide erg dankbaar voor alle geduld en de humor! Wouter, bedankt voor alle support en het helpen bij het overwinnen van de onnodige onzekerheden! We hebben het geflikt!

Zeker aan te raden!!

Ik kijk erg positief terug op mijn rijlessen die ik kreeg van Maarten-Jan. Hij gaf aanwijzingen op een leuke en vaak humoristische manier, waardoor deze aanwijzingen bij mij beter bleven hangen. Door deze manier van aanpak hing er een relaxte sfeer in de auto en heb ik weinig stress ervaren. Naast deze fijne sfeer waren de ritten die ik moest maken erg divers, zo heb ik naast vele ritten in het gooi ook uitstapjes gemaakt naar verschillende gebieden in Nederland. Ik heb dankzij de theorie cursus & de fijne en leerzame rijlessen zowel mijn theorie als praktijk examen in 1x mogen behalen. Al met al raad ik rijden bij Jan ter Beek zeker aan. En mocht je van een grapje en skyradio luisteren houden, rijd dan vooral bij Maarten-Jan in de enige zwarte auto van de rijschool.

Goede rijschool.

Het is een goede rijschool. Ik zou het zeker aanbevelen.

Goede rijschool en goede rij instructeur Wouter heb heel veel geleerd van hem.

Een goed georganiseerde rijschool!

Ik ben geslaagd met rijbewijs auto B. Afspraken inplannen en annuleren gaat erg gemakkelijk via de telefoon. De rijlessen beginnen en eindigen op te afgesproken tijd. Rijlessen waren altijd gezellig van Wouter. Hij is een goede rijinstructeur en ik voelde me altijd op mijn gemak tijdens de rijlessen. Door de fijne rijlessen in één keer geslaagd!

Erg goede rijschool

Door de fijne lessen van Wouter in 1 keer geslaagd. Hij is een erg goede en gezellige instructeur. Het inplannen van lessen werd ook altijd goed geregeld, ook ivm corona. Ook was de theorie cursus erg fijn. Al met al een zeer goede ervaring met Jan ter Beek.

Op tijd begonnen. Juiste dag indeling met leuke opdrachten. Je voelt je ruim op je gemak bij Hans! Zeker aan te bevelen

Gezellige en leerzame lessen!

Soms had ik het idee dat er teveel lessen op een dag waren ingepland, hierdoor konden de lessen soms een beetje gestrest uitpakken. Desondanks heb ik mijn theorie en praktijk in 1 keer gehaald bij Maarten, en het resultaat telt! Maarten weet waar hij het over heeft. En heeft veel extra tips gegeven! Ook waren de lessen altijd erg gezellig!

Erg fijne rijschool

Afgelopen jaar bij meerdere instructeurs les gehad van Jan ter Beek. Bij allen heb ik een zeer positieve ervaring gehad. Door corona heeft dit een tijdje stilgestaan maar ik ben daarna door Maarten-Jan in een relatief korte tijd goed klaargestoomd voor mijn examen en deze in 1x gehaald. Al met al was mijn ervaring met deze rijschool zeer positief.

Ik heb een goede ervaring met deze rijschool

De theorie cursus was goed georganiseerd en duidelijk waardoor ik in één keer ben geslaagd, praktijk les van Maarten-Jan Was top en als er iets niet goed was met de planning werd het meteen opgelost. Echt een aanrader.

Heel veel geleerd

Ik heb rijles gehad van Wouter. Hij was een erg goede instructeur. Niet te lief maar ook niet te streng, hij wist goed hoe hij je moest corrigeren zonder vervelend over te komen dus ik raad hem zeker aan!

Veel geduld en heel duidelijke uitleg!

Na een slechte ervaring met een andere rijschool bij Wouter opnieuw begonnen. Heeft heel veel geduld, legt duidelijk uit en wist me goed te coachen mbt mijn zenuwen. Ook fijne, duidelijke communicatie vanuit JTB zelf via de app en mail.

Relaxte en duidelijke uitleg van hoe je aan het verkeer kan deelnemen

Wouter Molenaar is een toppert.

Fijne en deskundige rijlessen

Voor mijn E achter B heb ik 6 uur rijlessen gevolgd bij instructeur Hans Janssen. Hans geeft met ontzettend veel geduld en plezier zijn lessen! Rondom de rijschool hangt ook een prettige sfeer dus het is zeker een aanrader. Dankzij het geduld en vertrouwen heb ik in mijn E achter B kunnen halen.

Een goed georganiseerde rijschool met fijne rijinstructeurs

Een ontzettend fijne rijschool, alles is altijd goed geregeld. Ik heb les gehad van Hans Janssen en had me geen betere rijinstructeur kunnen wensen. Het waren kwalitatief goede lessen en daarnaast was het ook altijd erg gezellig. In het begin was ik erg onzeker op de weg maar door het vertrouwen dat Hans mij steeds gaf, rijd ik nu met plezier overal naartoe!

Was top.

Ik heb lessen gehad bij Wouter Molenaar en hij heeft er voor gezorgd dat ik in 1 keer ben geslaagd. Ik heb ook de theorie cursus gevolgd en daarna m'n theorie examen ook in 1 keer gehaald. De lessen met Wouter waren prettig en leerzaam en ik zal hier met een uiterst positieve blik op terugkijken.

Top rijschool!

Zowel de praktijklessen van Hans Janssen als de theorielessen hebben mij zeer goed voorbereid op het rij examen. Daarbij zeer prettige sfeer rondom de rijschool! Echt een aanrader!

De Nieuwe Vaart 22 1401GR Bussum