Ik heb een fijne ervaring gehad met een leuke en goede begeleider. De lessen waren goed opgezet en dat wat ik niet zo goed kon werd bijvoorbeeld extra tijd aan besteedt.

Super fijne rijschool! Na een slechte ervaring bij een andere rijschool heb ik hier uiteindelijk mijn auto rijbewijs gehaald. Rijinstructeur Hans heeft mij geweldig begeleid waardoor ik uiteindelijk geslaagd ben :).

Heel fijn!

Hans Janssen is een leuke, humoristische, maar vooral een goeie leerzame rij instructeur. Hij helpt je op een rustig en goede manier je klaar te stomen voor je rij examen. Zeker een aanrader!

Met veel humor en de nodige aanwijzingen heb ik mijn rijbewijs gehaald ;)

Mooi daggie

Vandaag was het zover afrijden voor E achter B maar eerst kreeg ik 6uur les van Hans Janssen , we gingen op pad met de bus +aanhanger Hans legt alles perfect uit is rustig en houd ook nog is van een lolletje na 6 uur lessen was ik aan de beurt voor het examen toch wel een beetje spannend maar Hans zei doe maar gewoon je ding dan komt alles goed, de examinator was ook een prima man en het eindresultaat geslaagd Hans ik vind je een erg fijne rijinstructeur die alles goed en rustig uitlegt bedankt

Een uitstekende rijschool

Mijn ervaring met Hans Jansen was er één uit een boekje. Rustige gezellige man die je goed uitleg geeft en ervoor zorgt dat je op je gemak voelt als je achter het stuur kruipt. Geeft alles rustig aan als er iets net niet goed gaat. Hij zorgt ervoor dat je op alles goed bent voorbereid. Kortom is Hans een aanrader voor als je iets te gespannen bent om rijles te nemen. Met Hans naast je komt het goed!!

Gezellige, leerzame lessen

Ontzettend fijne rijschool. Altijd duidelijke communicatie via de telefoon over het inplannen van lessen, toetsen en examens. Rijles gehad van Pierre; altijd gezellige maar vooral leerzame lessen met goeie tips/aanwijzingen. Bij Jan ter Beek in 1 keer geslaagd!

Leerzame en gezellige lessen

De lessen die ik heb gekregen van Tonnie waren altijd gezellig en de informatie en tips die hij gaf was altijd erg leerzaam. We gingen hier gelijk mee aan de slag en hij zocht steeds moeilijkere situaties uit om dit toe te passen in de loop van de tijd. Ik vond het fijn dat je zo werd uitgedaagd om het beste uit jezelf te halen en dat het niveau langzamerhand steeds meer werd opgebouwd. Het heeft ervoor gezorgd dat ik met trots kan zeggen dat ik in één keer ben geslaagd. Het inboeken van de lessen verliep eenvoudig en als je een keer niet kon, werd je vriendelijk te woord gestaan door Danielle die het voor je aan ging passen. Ik zal zeker deze rijschool aanbevelen, door de prettige en gezellige sfeer die er heerst.

Goede rijschool!

Ik heb les gehad van Hans Janssen, een super goede instructeur die het beste uit je wilt halen. Naast de goede lessen die hij gaf, kon je altijd met hem lachen, dit zorgde voor een ontspannen sfeer. Ik raad Jan ter beek als rijschool zeker aan, omdat alles heel goed geregeld is. Alle lessen worden overzichtelijk weergegeven in een app en bij wijzigingen in het rooster wordt je direct geïnformeerd via de mail. Kortom top geregeld!

Leerzame en gezellige lessen

Hele leuke en leerzame lessen gehad afgelopen tijd! en in 1 keer geslaagd!!!

Goed geregeld!

De lessen zijn goed ingedeeld en worden vakkundig begeleid. Wijzigingen kunnen altijd makkelijk met kantoor worden opgepakt, erg fijn dat er ook buiten de auto zo meegedacht wordt!

Leuke en goede rijles BE gehad van Hans Janssen. Gaf duidelijke instructies en uitleg om het rijden met aanhanger snel eigen te maken

Top rijschool!

Ik heb met veel plezier mijn rijlessen gedaan en heb alles in 1x gehaald, mede door de kwaliteit van de lessen.

Vond het super leerzame lessen !

De instructeur gaf duidelijke aanwijzingen en heeft me veel geleerd. De toon was soms een beetje streng, maar uiteindelijk is dat wel goed aangezien je daar wel veel van leert. Ik zal Jan ter Beek zeker aanraden! Super goede service als je lessen in wil plannen en de planningen zijn altijd super snel verzonden en heel overzichtelijk. Dit vond ik allemaal erg fijn!

Uitstekend!

Vandaag in één keer geslaagd. Leerzame en gezellige lessen gehad! Instructeurs hebben veel geduld en helpen je waar nodig.

Super fijne rijschool!

Altijd lekker rustig gereden, goed geholpen bij dingen die ik lastig/spannend vond!

De beste rij instructeur gehad, Hans Janssen. Altijd gezellig en heel veel geleerd... door Danielle ook altijd lief en goed geholpen, super rijschool. Zeker aan te raden

Veel geleerd maar ook gezellig gehad.

Ik leerde veel en het was serieus maar soms moet je ook gezellig houden en wet er een grapje tussen door gemaakt. Ik zou deze rijschool zeker aanbevelen.

Goede uitleg en duidelijke aanwijzingen

Hans is een super kerel die het de leerling goed kan vertellen en met bijna zekerheid kans van slagen geeft. Mijn ervaring was top

Fijne lessen die aangepast zijn op jou manier van leren.

De lessen waren op een prettige manier opgebouwd. Rustig beginnen en steeds een onderdeel erbij. Niet te snel maar ook niet te langzaam. Zodat je niet overweldigd raakt door het verkeer. Er wordt niet gewoon volgens een bepaald lijstje les gegeven, maar het wordt aangepast op jou manier van leren. Heb je moeite met een bepaald onderdeel, zoals schakelen, dan ga je daar wat extra mee oefenen. Zo voel je je sneller veiliger op de weg. In het begin vond ik de rijden heel eng, maar dit is helemaal goed gekomen door de fijne lessen.

Op een fijne manier in 1x mijn rijbewijs gehaald

Voor mij waren de lessen heel fijn. Het combineren met mijn stage was ook heel goed geregeld door Jan ter Beek. Uiteindelijk heb ik de perfecte voorbereiding op mijn examen gehad!

Goede rijschool

Goede rijschool, meerde mensen positief erover gehoord dus zelf besloten hier ook te lessen. Dit bleek een goede beslissing!

Goede rijschool met prettige instructeurs!

Ik heb zelf een hele prettige ervaring gehad met Jan ter Beek. Ik vond mijn instructeur (Maarten-Jan) erg fijn, want hij bleef rustig en was gezellig. De theorielessen zijn handig om te volgen. Ook hebben ze een handige app waarin je je geplande rijlessen kan vinden.

Super gezellige en leerzame lessen!

Ik heb rijles gehad van Maarten-Jan ter Beek. Ik heb super leuke en leerzame lessen gehad. Ik voelde me op mijn gemak bij Maarten-Jan. Hij heeft ervoor gezorgd dat ik nu zelfverzekerd achter het stuur zit!!

Top rijschool!

Ik heb gelest bij Hans Janssen, ik vond Hans een erg fijne rij instructeur. Hij zorgt er echt voor dat het rijden eigen wordt, wat ik heel erg fijn vond. Verder was het ook altijd gezellig in de auto wat natuurlijk ook niet mag ontbreken. Ik beveel Jan ter Beek en met name Hans Janssen zeker aan!